Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han der Daniel, altså: Småfeit, livstrøtt, overtatovert, overblekede tenner; Er det overhodet mulig å tenne på noen som ham???

Anonymkode: e02f1...17a

Jeg fatter det ikke selv at han er en damemagnet! Pierre har litt mer personlighet syns jeg, hadde datet han fremfor Daniel. Han der Daniel syns jeg er vemmelig, ville ikke tatt i han med en pinne. Han går jo på alt og har ingen standarder selv, sikkert full i både klamydia og gonore. Han slår meg ikke akkurat som den ansvarsfulle typen som bruker kondom heller. :P Nei takk, forstår ikke hvorfor damene sikler etter denne mannen. 

Anonymkode: 9b8e4...495

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brødrene er ufordragelige og usexy, begge to. Null personlighet, kalde, kyniske, ufreshe. Fatter ikke at så mange damer har lyst til å ligge med dem. Eneste fordelen med alle tatoveringene er at det ikke er så synlig hvor overvektige de har blitt.

Anonymkode: 2d7cf...54b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange perfekte folk 😂 Og husk at folk får med seg mye, lurt å ikke si ting man ikke ville sagt til personen om den stod foran deg 😉😉 Lett å være tøff i trynet bak skjermen vettu........

Anonymkode: af771...8a4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, iskremm skrev:

Og hvordan er Pernille med ennå? Har bidratt med nada, forferdelig deltager.

Spoiler

Hun blir mer eksponert i episodene fremover. Tipper det er hennes ex som kommer inn på mandag.

 

Anonymkode: 296d9...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Hun blir mer eksponert i episodene fremover. Tipper det er hennes ex som kommer inn på mandag.

 

Anonymkode: 296d9...d4e

Er du sikker på det?

Sykt at ho ikke har blitt shippa ut, men men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Linn og Øystein sammen idag? De er så søte

Anonymkode: f581d...a99

Ja, det er de :)
Og enig, de er kjempe søte sammen.
Jeg tror Linn er hos Øystein i Bergen akkurat nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes enkelte av dere burde se episoden på nytt. Grunnen til Sandra reagerer er ikke fordi de lå sammen, men fordi Melina valgte med vilje og kaste seg over Daniel flere ganger og deretter gliste fornøyd til Ariel. En ting hadde vært å pule på kveldstid, men når man sitter med vilje og er ekkel så må det være lov å si ifra at oppførselen ikke er okay. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, iskremm skrev:

Hva synes dere om Linn? Fy faen så fin.

Jeg som heterofil kvinne, som ikke faller for kvinner, kunne kanskje falt for henne, det sier litt 🤪😍 Hun er smellvakker og virker som hun har en fin personlighet også, godt hjerte.

Anonymkode: 242e0...8b2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesong 1 var bra i starten, men ble kjedelig etterhvert

sesong 2 var bare pinlig og se på... alle prøvde for hardt

syntes faktisk denne sesongen er den beste av de 3 norske sesongene hittil :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var veldig rart at Øystein ble sendt ut i stedet for Linn. Linn er jo den som har bremset Øystein, så det er godt mulig at han hadde kommet mer ut av skallet igjen hvis Linn hadde blitt sendt ut. Jeg synes Linn er en søt jente, men hun bidrar ikke med så mye. Det samme med Pernille og Andrea. De bare henger der. 

Anonymkode: 07711...11c

Syns jeg óg. Så for meg at det skulle bli slik: De sender ut Linn. Øystein driter seg ut. Linn blir sendt inn igjen og det blir drama. 

Siden det ikke ble slik kan jeg tenke meg at de snart sender inn en ex av Linn og satser på at det blir noe mellom dem før de ev. lar Øystein komme inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, iskremm skrev:

Satan den rumpa til Melina er bra daff. Trener ho ikke noe?

Bodyshaming er virkelig ikke greit.... Patetisk 

Anonymkode: 9b8e4...495

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Jordbærkake34532 skrev:

Synes enkelte av dere burde se episoden på nytt. Grunnen til Sandra reagerer er ikke fordi de lå sammen, men fordi Melina valgte med vilje og kaste seg over Daniel flere ganger og deretter gliste fornøyd til Ariel. En ting hadde vært å pule på kveldstid, men når man sitter med vilje og er ekkel så må det være lov å si ifra at oppførselen ikke er okay. 

Joda, men Sandra behøvde vel ikke å blande seg, Ariel kunne vel snakke for seg selv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Meadow skrev:

Joda, men Sandra behøvde vel ikke å blande seg, Ariel kunne vel snakke for seg selv. 

Hadde ikke behøvd det men hun fikk vell nok? Jeg syns ikke Melina er noen særlig god person som behandler andre slik som hun gjør, det har vi sett i sist sesong hun var med i også. Ja hun har en stygg bakgrunn osv men det rettferdiggjør ikke dårlig oppførsel og jeg syns det er helt greit at noen konfronterer henne med oppførselen sin, selv om jeg skulle ønske Sandra var mer saklig. Men det var tydelig at hun var sint og lei, da til og med i edru tilstand, og det sier sitt, kan være mye vi ikke får vite også. 

Det jeg syns er så rart er at Linn, som er en så god person, går så godt overens med Melina? Er det overfladisk vennskap? 

Anonymkode: 9b8e4...495

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvem du sikter til men denne sesongens deltakere er ganske pene, og de du tror er unaturlige, er faktisk ikke det. Hverken Linn eller Pernille har fylt inn leppene. Det finnes faktisk noen som har fyldige lepper naturlig, og man ser hva som er ekte og ikke. Linn er utrolig vakker, det er ikke til å komme ifra og jeg vet ikke helt hvordan det går an å IKKE syns at hun er det - men personlig falt jeg pladask for Pernille. Disse damene skiller seg veldig ut da de begge er vakre fra naturens side uten for mye tull. 

Angående fylt på lepper, så har nok Sandra og Melina det. Det ser man jo tydelig. Ariel sin rumpe er også operert, men lurer på hvilken kirurg hun har brukt, for rumpa ser naturlig og bra ut! Ser ikke ut som den er operert. Men hun har sagt det selv i et intervju at den er det. 

Ikke diskutere enkeltpersoner? Du sitter å skriver at enkelte der er dritstygge. Så lenge man har noe fint å si kan man godt diskutere enkeltpersoner. 

Jeg syns de to første episodene var kjedelige. Lite drama, håper det tar seg opp. Syns det ser ut som det mangler kjemi og stemning blant gutta. En flott gjeng, men kanskje ikke alle passer sammen...? 

Anonymkode: 264fa...695

Enig i at Linn er pen, men Pernille er ..... Ja kan bare ikke klare å finne henne pen. 

Anonymkode: f7965...39d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som heterofil kvinne, som ikke faller for kvinner, kunne kanskje falt for henne, det sier litt 🤪😍 Hun er smellvakker og virker som hun har en fin personlighet også, godt hjerte.

Anonymkode: 242e0...8b2

Samme her! Hun virker smellvakker, innenifra og ut 🤩

Anonymkode: 9ace2...1aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...