Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke behøvd det men hun fikk vell nok? Jeg syns ikke Melina er noen særlig god person som behandler andre slik som hun gjør, det har vi sett i sist sesong hun var med i også. Ja hun har en stygg bakgrunn osv men det rettferdiggjør ikke dårlig oppførsel og jeg syns det er helt greit at noen konfronterer henne med oppførselen sin, selv om jeg skulle ønske Sandra var mer saklig. Men det var tydelig at hun var sint og lei, da til og med i edru tilstand, og det sier sitt, kan være mye vi ikke får vite også. 

Det jeg syns er så rart er at Linn, som er en så god person, går så godt overens med Melina? Er det overfladisk vennskap? 

Anonymkode: 9b8e4...495

Sandra og Melina begynte å komme veldig godt overens de siste dagene. Kunne se på Melina at hun ikke skjønte en dritt når Sandra begynte å kjefte... Dessuten var Sandra helt jævlig mot Christian, når hun går å setter seg på fanget hans, koser med han, og deretter juger om at hun ikke har hatt sex med Pierre... blir litt voldsomt... hun oppførte seg verre enn Melina her ihvertfall... Da syns jeg det er idiotisk å kjefte slik. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Summ skrev:

Sandra og Melina begynte å komme veldig godt overens de siste dagene. Kunne se på Melina at hun ikke skjønte en dritt når Sandra begynte å kjefte... Dessuten var Sandra helt jævlig mot Christian, når hun går å setter seg på fanget hans, koser med han, og deretter juger om at hun ikke har hatt sex med Pierre... blir litt voldsomt... hun oppførte seg verre enn Melina her ihvertfall... Da syns jeg det er idiotisk å kjefte slik. 

 

Jo, Sandra er nok litt enkel, og oppfører seg slik som mange unge jenter gjør. Kanskje ikke så smart, men ikke helt unormal oppførsel egentlig.

Men Melina må ha noen alvorlige issues ang nærhet og relasjon til andre mennesker. Måten hun behandlet Sindre på var ikke bra å se på tv. Og den voldsomme masingen etter sex og oppmerksomhet fra menn, er heller ikke noe bra å vise fram. Og når hun får oppmerksomheten så vil hun ha space. Klassisk tilknytningsproblemer, som mange adopterte og fosterhjemsbarn har. Derfor er det litt trist at hun får herje sånn med andre folk som underholdning....

Anonymkode: 0defa...5dc

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke behøvd det men hun fikk vell nok? Jeg syns ikke Melina er noen særlig god person som behandler andre slik som hun gjør, det har vi sett i sist sesong hun var med i også. Ja hun har en stygg bakgrunn osv men det rettferdiggjør ikke dårlig oppførsel og jeg syns det er helt greit at noen konfronterer henne med oppførselen sin, selv om jeg skulle ønske Sandra var mer saklig. Men det var tydelig at hun var sint og lei, da til og med i edru tilstand, og det sier sitt, kan være mye vi ikke får vite også. 

Det jeg syns er så rart er at Linn, som er en så god person, går så godt overens med Melina? Er det overfladisk vennskap? 

Anonymkode: 9b8e4...495

Jeg føler Linn er ei jente som prøver å se det beste i alle, og Melina har jo alltid vært grei mot Linn, så jeg tror hun fokuserer på det og ikke det dramaet som er mellom Melina og de andre. Så tenker hun sikkert også at det alltid er to sider av en sak. TV-seerne får jo se alt dramaet, og Melina har vel selv sagt hun skal lage drama, og programmet vil jo også HA drama, ellers hadde færre sett på. Så Melina er nok mindre dramaqueen enn hun fremstår på TV og det tror jeg Linn vet og hun virker som sagt god mot Linn ☺️

Anonymkode: 242e0...8b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om foreldrene til Melina er norsk eller ei? Hun ser litt slavisk ut, østblokk etc, og prater jo veeeeldig gebrokkent norsk?

 

Anonymkode: 248c9...a34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2020 den 17.23, iskremm skrev:

Fyfaen så feit Pierre har blitt. 

 

18 timer siden, iskremm skrev:

Satan den rumpa til Melina er bra daff. Trener ho ikke noe?

Du virker som et dårlig menneske. Sitte anonymt på nett å kommenterer negativt om andres utseende. Dessverre ikke alle som har like flaks som deg, regner med du har ei perfekt rumpe og en perfekt kropp 24/7.

Anonymkode: 8ada9...b13

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook Maria vs. Ex on the beach Maria... Er som 2 forskjellige personer på 2 forskjellige planeter ... er det Oslo som har gjort makeoveren 🤔 noe galt har skjedd i hvert fall med den nydelige jenten. 

Anonymkode: 8972a...b1c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om foreldrene til Melina er norsk eller ei? Hun ser litt slavisk ut, østblokk etc, og prater jo veeeeldig gebrokkent norsk?

 

Anonymkode: 248c9...a34

Hu er visst 100 % norsk :) hu svarte det på instagram storyen sin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hun er jo norsk så kan hende hun bare svarer sånn da hun er født her. Navnet mellna er jo til og med ganske polsk/russisk osv. Man ser godt at hun har noen andre aner. En med afrikanske foreldre kan også kalle seg norsk, men har jo andre aner. Tror det er samme greia med hun her. Hun snakker iallfall ikke norsk. Meget gebrokkent.

Anonymkode: 248c9...a34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2020 den 0.39, AnonymBruker skrev:

Alle vet at Melina er langt fra normal. Er nok derfor hun er kjendis, og deltager i denne sesongen også. Ariel er frekk mot Melina, står å nikker når Sandra kjefter på Melina...

Anonymkode: 8ada9...b13

Ariel er sandblåst i skallen og lager bare kvalm. "åh, respekter meg ditt og datt.. " 
Kan ikke bare Pad'en sende henne langt hjem

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2020 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Jeg er vettskremt av de svenske brødrene. Manipulatorer så det synger! Ekstremt skummelt.

Dessuten har de usunt kroppsfett. Jeg var ung på 80-tallet, og da var det ingen som så sånn ut. Trist å se at nye generasjoner er så usunne.

Anonymkode: e02f1...17a

Åh? hvordan ser deres usunt fett ut iforhold til en sunn kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men hun er jo norsk så kan hende hun bare svarer sånn da hun er født her. Navnet mellna er jo til og med ganske polsk/russisk osv. Man ser godt at hun har noen andre aner. En med afrikanske foreldre kan også kalle seg norsk, men har jo andre aner. Tror det er samme greia med hun her. Hun snakker iallfall ikke norsk. Meget gebrokkent.

Anonymkode: 248c9...a34

Trenger ikke å være utenlandsk bare fordi man har et lite norskt navn. Hu er etnisk norsk, og dette har hu svart på flere ganger på insta fordi flere har lurt på det 😛 og etternavnet hennes er norsk også. 

+ hu snakker jo ikke gebrokkent norsk??? hun har østfoldsialekt... hu snakker kanskje litt fjortis, men man kan høre at hun er født her, fordi hu snakker ikke gebrokkent 

Endret av realityfire
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 3.16, AnonymBruker skrev:

Det er så ekkelt å se på at man kan ta det som en selvfølge der inne at Melina (og nå også Vivian) vil pule!

Anonymkode: 0e513...00d

Det er fordi de ser ut som h@rer

Anonymkode: 6a7b1...751

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, realityfire skrev:

Hu er visst 100 % norsk :) hu svarte det på instagram storyen sin

Så rart, for før hun ble kjent sa hun at hun var svensk 

Anonymkode: 6a7b1...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, WhiteSwan said:

Ariel er den smarteste jenta der.

Hva i alle dager får deg til å si det? Hun er så og si 30 år, men det skulle man ikke tro..

Anonymkode: ce60f...8f3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager får deg til å si det? Hun er så og si 30 år, men det skulle man ikke tro..

Anonymkode: ce60f...8f3

Det er ganske åpenbart at hun er den smarteste blant jentene der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, WhiteSwan said:

Det er ganske åpenbart at hun er den smarteste blant jentene der.

Hvis det er så åpenbart så skulle jeg tro du klarte å komme med et eller annet konkret for å underbygge påstanden din. 

Anonymkode: ce60f...8f3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2020 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Hva er skjedd med brødrene? De er jo blitt feite og solbrente

Anonymkode: f581d...a99

Rus skjedde. Rett og slett.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi de ser ut som h@rer

Anonymkode: 6a7b1...751

vil ikke alle pule da?  Eneste de sier det litt vel åpenlyst, som ikke er normalt i norges kretser.

hmm, kan det være de er slik alle jenter er når de er på feire?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, WhiteSwan skrev:

Ariel er den smarteste jenta der.

Når jeg ser på videoen hun har lagt ut på insta 3. April, så var ikke «smart» det første ordet som ramlet ned i hodet mitt 😅

Anonymkode: aee3a...32d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...