Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, Melina blir jo fremstilt som en hore. Bokstavelig talt. Ei som hvem som helst bare kan gå å pule til en hver tid. Alltid tilgjengelig og åpen for kunder 😱 Er så kåt, jeg går til Melina og får tømt meg liksom..

Hvordan klarer hun å beholde noen form for selvrespekt??? Helt grusomt å se på...

Anonymkode: d55e4...bca

Øh? Det er jo hele programkonseptet.

Anonymkode: e02f1...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har Ariel gjort, utenom å være litt sjalu? Melinas oppførsel er langt i fra normal.

Anonymkode: 296d9...d4e

Alle vet at Melina er langt fra normal. Er nok derfor hun er kjendis, og deltager i denne sesongen også. Ariel er frekk mot Melina, står å nikker når Sandra kjefter på Melina (når Ariel vet Sandra var like ille selv). Ariel er ikke litt sjalu, greit de er en av få som faktisk har vært kjærester på ordentlig, men etter fire år og flere forhold etterpå er det kanskje på tide å komme seg videre.

Anonymkode: 8ada9...b13

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Spøkelse skrev:

Pierre er ikke spesielt sympatisk han heller, og heller bensin på bålet/kaster Sandra under bussen foran alle for å gi Melina noe å spille på. 

Heldigvis for det. Det fortjente Sandra.

Anonymkode: 8ada9...b13

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ariel er frekk mot Melina, står å nikker når Sandra kjefter på Melina (når Ariel vet Sandra var like ille selv).

Det er ikke å være frekk. 

Anonymkode: 296d9...d4e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øh? Det er jo hele programkonseptet.

Anonymkode: e02f1...17a

Er det? Ingen av de andre jentene er hus-hore på samme måte. Melina slipper jo alt som kan krype og gå til...

Anonymkode: d55e4...bca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vettskremt av de svenske brødrene. Manipulatorer så det synger! Ekstremt skummelt.

Dessuten har de usunt kroppsfett. Jeg var ung på 80-tallet, og da var det ingen som så sånn ut. Trist å se at nye generasjoner er så usunne.

Anonymkode: e02f1...17a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Linn og Øystein sammen idag? De er så søte

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han der Daniel, altså: Småfeit, livstrøtt, overtatovert, overblekede tenner; Er det overhodet mulig å tenne på noen som ham???

Anonymkode: e02f1...17a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om de ikke får lov til å nevne Paradise Hotel. Det er litt påfallende at det ikke er nevnt når både Ariel, Mario og Pierre har vært deltagere der. 

Mulig at det er noe jeg ikke har fått med meg, men jeg ser faktisk ikke hvorfor Melina er så ille som noen skal ha det til. Alle vet jo hvordan hun var i første sesong, og siden den tid har hun jo vokst betraktelig og man kan se at noe av oppførselen hennes nå er påtatt og krampeaktig for å prøve å holde samme standard. Sandra er som en Melina-wannabe, og Ariel sitter og nikker og griner ved siden av når Sandra taler Ariel sin sak angående Daniel og Melina. Men hva har egentlig Melina gjort annet enn å ha sex med Ariel sin eks? Det er artig at de tar inn ordentlige ekser, men dette er fire år siden og Ariel er 29 år. Det er på tide å være litt voksen om det. 

Håper det tar en litt annen vending snart siden det begynner å bli litt slitsomt med det samme dramaet hver episode. Enig i det Mario sier med at Ariel ikke kan drive å grine på hver fest over Daniel. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men han der Daniel, altså: Småfeit, livstrøtt, overtatovert, overblekede tenner; Er det overhodet mulig å tenne på noen som ham???

Anonymkode: e02f1...17a

Begge de to brødrene er ekstreme damemagneter. 

Anonymkode: aee3a...32d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig rart at Øystein ble sendt ut i stedet for Linn. Linn er jo den som har bremset Øystein, så det er godt mulig at han hadde kommet mer ut av skallet igjen hvis Linn hadde blitt sendt ut. Jeg synes Linn er en søt jente, men hun bidrar ikke med så mye. Det samme med Pernille og Andrea. De bare henger der. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg cringer av Ariel sin ''svensk''. Klarer ikke ta det seriøst når hun plutselig snakker halvveis svensk i fullt alvor i Daniel.

En annen ting.. Hvorfor sensurerer de musen til jentene (Ariel), mens pikken til gutta viser de fra alle vinkler støtt og stadig?!

Anonymkode: 4653e...437

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var veldig rart at Øystein ble sendt ut i stedet for Linn. Linn er jo den som har bremset Øystein, så det er godt mulig at han hadde kommet mer ut av skallet igjen hvis Linn hadde blitt sendt ut. Jeg synes Linn er en søt jente, men hun bidrar ikke med så mye. Det samme med Pernille og Andrea. De bare henger der. 

Anonymkode: 07711...11c

Jeg måtte tenke noen ekstra sekunder for å huske hvem Andra er. Da jeg så Pernille med Pierre ble jeg litt sånn ''Åja der var hun ja. Er hun er enda??''. 

Øystein var super morsom og underholdende i starten. Linn virker veldig fortapt uten han der inne. 

Anonymkode: 4653e...437

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så ekkelt å se på at man kan ta det som en selvfølge der inne at Melina (og nå også Vivian) vil pule!

Anonymkode: 0e513...00d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sjokkert over Sandra. Går det an å vær så frekk, usaklig og kjeftesmelle! Hun minner om de verste "mean girls" på ungdomsskolen! Håper hun skammer seg resten av livet over måten hun snakket på TV, når hun blir litt eldre...

Anonymkode: 6e185...977

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er Pierre alkoholiker? I dagens episode drikker han øl rett etter at han våknet, og i tirsdagens episode drakk han cava rett fra flaska på morgenen. 

Anonymkode: 234f2...45d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er skjedd med brødrene? De er jo blitt feite og solbrente

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

De svenske brødrene er følelsesmessige avstumpa og alkoholskadde. Hva gjør de egentlig annet enn å drikke, ha seg og stille opp i reality? Lurer på hvor de er om 10 år. 

Anonymkode: d9ca1...9e5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Pierre alkoholiker? I dagens episode drikker han øl rett etter at han våknet, og i tirsdagens episode drakk han cava rett fra flaska på morgenen. 

Anonymkode: 234f2...45d

Blir vel tøffere i trynet av litt alkohol, trengs gjerne der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...