Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden er det slemt å si til noen som bruker masse penger og energi på å please menn, at man ikke tenner på henne???

Anonymkode: e02f1...17a

Det forstår vel alle?? 

Jeg vet ikke med Melina, men for andre med dårligere selvbilde vil det være en knekk for selvtilliten! Å ikke tenne på noen vil si at man ikke liker kroppen til en person. De fleste menn tenner på damer med gjennomsnittlige kropper også. Der i samme gate som å si at man ikke liker personen fordi den har for liten penis, for mange valker ++

Anonymkode: c03d1...7b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har øystein tics/touretts? Er så mye lyd og rare greier 

Anonymkode: 8972a...b1c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2020 den 2.14, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med sånne bavianrompe-lepper?

Anonymkode: 330ff...806

Svigerinnen min har slike som Pernille. Hun ble sammen med broren min i 2009 og var da 13 år. 

Så ingenting inni de. Og er faktisk veldig lik utseendemessing på Pernille ellers også. 

Anonymkode: 8972a...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har øystein tics/touretts? Er så mye lyd og rare greier 

Anonymkode: 8972a...b1c

Tror han tror det er sexy. Eller at han prøver å være en alfahann med å lage gorillalyder?

Anonymkode: 52e13...aa1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svigerinnen min har slike som Pernille. Hun ble sammen med broren min i 2009 og var da 13 år. 

Så ingenting inni de. Og er faktisk veldig lik utseendemessing på Pernille ellers også. 

Anonymkode: 8972a...b1c

At svigerinnen din ble sammen med broren din i 2009 er det ingen her som bryr seg om. 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2020 den 0.48, AnonymBruker skrev:

Reagerte på at fyren med langt hår sa på TV at han ikke «tennes» av Melina! Helt greit at han ikke gjør det, men fy så slemt å si det rett til henne og ikke minst foran kamera! Da skulle han ikke lagt i senga med henne heller!

Anonymkode: 6e185...977

Jeg også. Si du kun er interessert i vennskap. Hvem som avviser noen med å si noe sånt? Sikkert for å få fame for å ha avvist selveste Melina.

Anonymkode: 8ada9...b13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linn er nydelig! Og virker hyggelig også. Så hva gjør hun egentlig der inne...?

Anonymkode: 25404...019

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Linn er nydelig! Og virker hyggelig også. Så hva gjør hun egentlig der inne...?

Anonymkode: 25404...019

Er det ikke fint at man har noen som kan balansere det ut litt da? 

Anonymkode: 07711...11c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gorilla skrev:

Ex’ene - er det ONS eller faktiske forhold? 
 

 

Kan være ons også, exene trenger ikke være fra forhold. 

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2020 den 0.27):

Kan være ons også, exene trenger ikke være fra forhold. 

Anonymkode: 264fa...695

Jeg blir like overrasket hvert eneste år over at folk ønsker å delta i slike programmer. Det må være veldig deilig å ikke skamme seg over sin egen kropp og seksualitet, men de drar det vel langt. De virker jo ikke å ha noe bluferdighet eller grenser.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært spennende å se om noen kommer til å skrive bachelor- og masteroppgave om disse programmene med tiden. Denne kulturen er jo et fenomen i seg selv. Fyll, sex og krangling på TV. Det er så fjernt fra det jeg er vant til at det er helt vanvittig. Er jo virkelig et fenomen. Norsk drikkekultur. Ungdom som fester i et fremmed land og har seg med hverandre. Merkelig hele konseptet.

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gorilla skrev:

Det hadde vært spennende å se om noen kommer til å skrive bachelor- og masteroppgave om disse programmene med tiden. Denne kulturen er jo et fenomen i seg selv. Fyll, sex og krangling på TV. Det er så fjernt fra det jeg er vant til at det er helt vanvittig. Er jo virkelig et fenomen. Norsk drikkekultur. Ungdom som fester i et fremmed land og har seg med hverandre. Merkelig hele konseptet.

 

 

Kunne lett tatt doktorgrad i programmet dersom jeg hadde hatt mulighet. Nå studerer jeg noe tilknyttet lingvistikk, og ser det er noen morsomme språklige fenomener, så kanskje det kunne vært noe. Men fra et psykologisk, samfunnsmessig, biologisk og antropologisk perspektiv hadde jo ex on the beach vært et spennende forskningsobjekt. Programmet er så corny og fjernt på så mange nivåer at jeg bare må elske det. 

Kanskje jeg hopper over til psykologi bare for å skrive om fenomenet. 

Anonymkode: 89679...b98

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2020 den 16.56):

Kunne lett tatt doktorgrad i programmet dersom jeg hadde hatt mulighet. Nå studerer jeg noe tilknyttet lingvistikk, og ser det er noen morsomme språklige fenomener, så kanskje det kunne vært noe. Men fra et psykologisk, samfunnsmessig, biologisk og antropologisk perspektiv hadde jo ex on the beach vært et spennende forskningsobjekt. Programmet er så corny og fjernt på så mange nivåer at jeg bare må elske det. 

Kanskje jeg hopper over til psykologi bare for å skrive om fenomenet. 

Anonymkode: 89679...b98

Det hadde vært en veldig interessant doktorgradsavhandling. Disse programmene gir oss jo innsikt i en helt fjern kultur for mange.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de får sponset bikinier? Mange av bikinitoppene er sykt fine.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett litt på Ex on the beach tidligere, men falt litt av. Denne sesongen derimot syns jeg virker ganske lovende. Så jeg gleder meg til å se videre!

Anonymkode: d1b17...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det manko på tattoe dudes og hoes i sesong 3 ?

Anonymkode: 66b67...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det manko på tattoe dudes og hoes i sesong 3 ?

Anonymkode: 66b67...5fa

De tatoverte brødrene fra sesong 2 kommer inn etterhvert.

Anonymkode: 8ada9...b13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad Ariel dro, hun var kjedelig. Ble litt overasket med tanke på hvordan hun var på PH. Hun begynner vel å bli gammal.

Anonymkode: 8ada9...b13

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...