Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Tears in heaven skrev:

Skuffa over Melina.først 71 grader dær hun hadde endra litt holdninger,til dette elendige programmet.Nei enkelte vokser aldri opp

Er dette spilt inn før eller etter 71?

Anonymkode: 52e13...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Kjøre sametrikset og joike henne i seng» for en original og kul kar!

Anonymkode: 52e13...aa1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra er slitsom. Og så dårlig stemning og kjemi det er i gruppen. 

Anonymkode: 52e13...aa1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette spilt inn før eller etter 71?

Anonymkode: 52e13...aa1

Lenge etter.

Anonymkode: 296d9...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tears in heaven skrev:

Skuffa over Melina.først 71 grader dær hun hadde endra litt holdninger,til dette elendige programmet.Nei enkelte vokser aldri opp

Enig med deg.

Når ble egentlig 71 spilt inn? I forhold til Ex?

Anonymkode: dd946...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig med deg.

Når ble egentlig 71 spilt inn? I forhold til Ex?

Anonymkode: dd946...faf

Glem det, ser at spørsmålet mitt er besvart oppi her! 

Anonymkode: dd946...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenge etter.

 

Lenge var kanskje en overdrivelse. Ex spilles inn i januar/februar. 71 ble vel spilt inn sommer/høst

Anonymkode: 296d9...d4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En veldig rar og interessant ting, er skjønnhetskriteriene for de kvinnelige deltakerne i denne typen programmer.

For det er veldig mange der som jeg synes er i utgangspunktet (unnskyld uttrykket) dritstygge, men som oppfattes som veldig fysisk attraktive, bare fordi de har fylt på rumpe/lepper/pupper/kinn. De er fremdeles stygge i mine øyne, med uproporsjonerte ansiktstrekk, stikkende øyne, osv., men oppfattes altså av en eller annen merkelig grunn som tiltrekkende.

(Og vennligst ikke diskuter enkeltdeltakere her, for jeg mener bare å sette lys på fenomenet, og ønsker overhodet ikke å si at den og den er schtøgg, osv.)

Anonymkode: e02f1...17a

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stikkende øyne og opphovnet/oppsvulmet fjes med underlige proporsjoner er tydeligvis en suksessfaktor, ja.

Anonymkode: e02f1...17a

Viktig å være enig med seg selv, ab 17a.

Anonymkode: 1abef...093

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Viktig å være enig med seg selv, ab 17a.

Anonymkode: 1abef...093

Ja!!!

Anonymkode: e02f1...17a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette spilt inn før eller etter 71?

Anonymkode: 52e13...aa1

Tror etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på at fyren med langt hår sa på TV at han ikke «tennes» av Melina! Helt greit at han ikke gjør det, men fy så slemt å si det rett til henne og ikke minst foran kamera! Da skulle han ikke lagt i senga med henne heller!

Anonymkode: 6e185...977

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reagerte på at fyren med langt hår sa på TV at han ikke «tennes» av Melina! Helt greit at han ikke gjør det, men fy så slemt å si det rett til henne og ikke minst foran kamera! Da skulle han ikke lagt i senga med henne heller!

Anonymkode: 6e185...977

Enig! Synes han var så kjekk i starten og virka kjempeålreit, men måten han sa dette på og ikke minst når den neste bomben ble sluppet fra exen hans, sank han betraktelig i mine øyne. 

Anonymkode: 67a03...ce2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se på noe annet enn det grufulle nebbet til Sandra 😬 Lipjob gone wrong

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser dere dette? Er det begynt på TV? Evt hvilken kanal og når kl?

Anonymkode: 6d3ac...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvem du sikter til men denne sesongens deltakere er ganske pene, og de du tror er unaturlige, er faktisk ikke det. Hverken Linn eller Pernille har fylt inn leppene. Det finnes faktisk noen som har fyldige lepper naturlig, og man ser hva som er ekte og ikke. Linn er utrolig vakker, det er ikke til å komme ifra og jeg vet ikke helt hvordan det går an å IKKE syns at hun er det - men personlig falt jeg pladask for Pernille. Disse damene skiller seg veldig ut da de begge er vakre fra naturens side uten for mye tull. 

Angående fylt på lepper, så har nok Sandra og Melina det. Det ser man jo tydelig. Ariel sin rumpe er også operert, men lurer på hvilken kirurg hun har brukt, for rumpa ser naturlig og bra ut! Ser ikke ut som den er operert. Men hun har sagt det selv i et intervju at den er det. 

Ikke diskutere enkeltpersoner? Du sitter å skriver at enkelte der er dritstygge. Så lenge man har noe fint å si kan man godt diskutere enkeltpersoner. 

Jeg syns de to første episodene var kjedelige. Lite drama, håper det tar seg opp. Syns det ser ut som det mangler kjemi og stemning blant gutta. En flott gjeng, men kanskje ikke alle passer sammen...? 

Anonymkode: 264fa...695

Både Ariel, Linn og Pernille har åpenbart også fylt på leppene. Uten tvil. Ariel har tatt en BBL, det syns veldig godt på magen hennes at det er gjort jobb der. Ser det veldig godt hvis man sammenligner med bilder fra hun var med på Paradise for noen år siden.

Anonymkode: 2d7cf...54b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Ariel er litt ubehagelig. Hun smyger seg frem og forteller videre ting hun har snappet opp. 

Anonymkode: 89fe4...38f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra hoppet rett i strupen på Melina med en gang hun så henne. Uten grunnlag... håper hun blir sendt hjem fort 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra legger på en maske og skal leke så tøff, men egentlig så er hun nok veeldig usikker.

Anonymkode: 1546f...451

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Klarer ikke se på noe annet enn det grufulle nebbet til Sandra 😬 Lipjob gone wrong

haha, jeg tenkte det samme. Synes godt hennes nære kunne advart henne og sagt at man som oftest er mye finere uten duckface!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...