Gå til innhold

Ex On The Beach 2020


frk_88

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glad Ariel dro, hun var kjedelig. Ble litt overasket med tanke på hvordan hun var på PH. Hun begynner vel å bli gammal.

Anonymkode: 8ada9...b13

Syns det var dumt hun dro. Hadde gleda meg til å se reaksjonen hennes når eksen kom inn (han tatoverte som er broren til Pierre) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Syns det var dumt hun dro. Hadde gleda meg til å se reaksjonen hennes når eksen kom inn (han tatoverte som er broren til Pierre) 

Kanskje hun kommer inn igjen senere? Tenker kanskje produsentene sender Daniel inn etterhvert, lar han ha sex og rote seg inn i problemer som i forrige sesong, for å så sende Ariel inn igjen for å skape mer drama. 

Anonymkode: 89679...b98

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun kommer inn igjen senere? Tenker kanskje produsentene sender Daniel inn etterhvert, lar han ha sex og rote seg inn i problemer som i forrige sesong, for å så sende Ariel inn igjen for å skape mer drama. 

Anonymkode: 89679...b98

Men selvfølgelig gjør de det! Det ligger jo helt i kortene. Derfor ble jeg ikke kjempeforbauset da hun ble sendt ut.

Anonymkode: e02f1...17a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tatoverte brødrene fra sesong 2 kommer inn etterhvert.

Anonymkode: 8ada9...b13

SLUTT Å SPOIL

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det med han som kom inn i kveld som hadde «svart belte i one night stands». Jeg syntes han virka så usympatisk og parodisk. Var det virkelig tilfelle at noen av jentene faktisk likte ham?

Er det noen av dere her inne som kunne hatt One Night Stand med ham?

Ikke meg i alle fall..🤮

Endret av Rebecca30
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glad Ariel dro, hun var kjedelig. Ble litt overasket med tanke på hvordan hun var på PH. Hun begynner vel å bli gammal.

Anonymkode: 8ada9...b13

Det skjedde ikke i episoden igår. Hvorfor spoiler du? Her skal man snakke om det som er blitt vist på TV. 

Anonymkode: 6d3ac...c14

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen hatt sex enda egentlig?

Anonymkode: 3558d...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen hatt sex enda egentlig?

Spoiler

Ja. Masse i ep 5.

 

Anonymkode: 296d9...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om john?

Anonymkode: 2505f...eb6

Synes han er veldig komisk/underholdende, også liker jeg måten han snakker på :tongue: 

Også liker jeg Remi veldig godt, det er liksom gøy å ha en litt sånn halvveis oppegående fyr der inne og for å få en kontrast til all galskapen (når han prøvde å få i gang den drikkeleken f.eks.:fnise:)

Øystein synes jeg er superslitsom i plenum, men kan være ganske søt når han er med Linn.

Vegard (det han heter han fyren med langt hår?) 🤮 Som Øystein sa det: "90% godgutt og 10% badboy? Det er motsatt!"

Av jentene liker jeg Pernille veldig godt av en eller annen grunn selv om hun ikke har fått gjort så mye ut av seg enda, hun er liksom sånn som jeg vil være.

Også synes jeg Linn virker for oppegående til å være med, hun minner meg litt om Andrea fra sesong 1.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skjedde ikke i episoden igår. Hvorfor spoiler du? Her skal man snakke om det som er blitt vist på TV. 

Anonymkode: 6d3ac...c14

Eh har jo sett det på tv da så ikke spoilet da

Anonymkode: fbbe3...093

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex on the beach spoiler seg selv i introen. Så i episode 1 at Mario var med pga. ''traileren'' i starten av episodene.

Anonymkode: 4653e...437

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.3.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

En veldig rar og interessant ting, er skjønnhetskriteriene for de kvinnelige deltakerne i denne typen programmer.

For det er veldig mange der som jeg synes er i utgangspunktet (unnskyld uttrykket) dritstygge, men som oppfattes som veldig fysisk attraktive, bare fordi de har fylt på rumpe/lepper/pupper/kinn. De er fremdeles stygge i mine øyne, med uproporsjonerte ansiktstrekk, stikkende øyne, osv., men oppfattes altså av en eller annen merkelig grunn som tiltrekkende.

(Og vennligst ikke diskuter enkeltdeltakere her, for jeg mener bare å sette lys på fenomenet, og ønsker overhodet ikke å si at den og den er schtøgg, osv.)

Anonymkode: e02f1...17a

Jeg har også sett at de ofte har et litt spesielt utseende. 
Men de som ser ut som modeller sløser ikke bort utseendet sitt på slike serier. Disse jentene med mer bimbolook passer bedre.

 

 

Anonymkode: da165...033

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også sett at de ofte har et litt spesielt utseende. 
Men de som ser ut som modeller sløser ikke bort utseendet sitt på slike serier. Disse jentene med mer bimbolook passer bedre.

 

 

Anonymkode: da165...033

Linn er jo vakker. Men så skiller hun seg jo veldig ut fra den gjennomsnittlige deltakeren der inne.

Anonymkode: 25404...019

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere om john?

Anonymkode: 2505f...eb6

Har funnet ut at jeg elsket Kautokeino dialekten. Visste ikke om det før jeg hørte John prate..... Men syns ikke han gjør så mye ut av seg, fikk inntrykk i introen hans at han var en fuckboy og all over the place, men syns han er temmelig anonym. 

13 timer siden, helloAdele skrev:

Synes han er veldig komisk/underholdende, også liker jeg måten han snakker på :tongue: 

Også liker jeg Remi veldig godt, det er liksom gøy å ha en litt sånn halvveis oppegående fyr der inne og for å få en kontrast til all galskapen (når han prøvde å få i gang den drikkeleken f.eks.:fnise:)

Øystein synes jeg er superslitsom i plenum, men kan være ganske søt når han er med Linn.

Vegard (det han heter han fyren med langt hår?) 🤮 Som Øystein sa det: "90% godgutt og 10% badboy? Det er motsatt!"

Av jentene liker jeg Pernille veldig godt av en eller annen grunn selv om hun ikke har fått gjort så mye ut av seg enda, hun er liksom sånn som jeg vil være.

Også synes jeg Linn virker for oppegående til å være med, hun minner meg litt om Andrea fra sesong 1.

Du mener Andrea Madsen, sant? Ikke hun med tatoveringene? Hun var jo helt gal, og passa fint inn med tanke på drama osv. Men hun var vell med i sesong 2? Husker faktisk ikke! 

Øystein er jo gal, men han er underholdende, og sikkert grei å være rundt. Tror han er åpen til sinns og "tåler alt", om du skjønner.

Jeg syns ikke Linn er for oppegående til å være med, om hun er glad i fest og drama så er det jo plassen å være på. Hun har heller ikke noe imot å ha sex på tv, så å si at hun er for oppegående til å være med, syns jeg er feil. Hun glir rett inn. Om det er utseende du tenker på så er jeg også uenig, mange av deltakerne er pene. Linn er pen hun, men jeg syns Pernille er ekstremt vakker også. 

Remi har vært kjedelig dessverre. Så skjønner at han ble sent ut. 

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linn er jo vakker. Men så skiller hun seg jo veldig ut fra den gjennomsnittlige deltakeren der inne.

Anonymkode: 25404...019

Hvordan det? Hun har hatt sex på tv, hun fester hardt.... Er snill og grei men det er det jo flere som har vært der inne? Hun er pen, men det er mange andre som er pene der også, både fra sesong 1 og 2. 

Anonymkode: 264fa...695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også sett at de ofte har et litt spesielt utseende. 
Men de som ser ut som modeller sløser ikke bort utseendet sitt på slike serier. Disse jentene med mer bimbolook passer bedre.

 

 

Anonymkode: da165...033

Enkelte av dem ser jo ut som de har badering-lepper. Jeg klarer ikke annet enn å se på de leppene! 

Anonymkode: 5bfe3...356

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som bikinitrusa til Sandra er veldig sulten..

Anonymkode: f581d...a99

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre kommer garantert til å såre Melina

Anonymkode: 52e13...aa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...