Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

var mario så tynn på paradise? søt gutt men veldig tynne armer/skuldre

Anonymkode: 5023f...aa8

Han la ut på instastories at han ble så tynn pga han var i et usunt forhold (Sofie Karlstad). Men han har gått opp i vekt igjen nå.

Anonymkode: 8ada9...b13

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva SKJER med stemmen til maria??

Kan damer komme i stemmeskifte?? Ikke for å være ond men det høres ut som det...

Anonymkode: 92be8...175

Hun mistet stemmen på grunn av at hun ropte så mye når de festa

Anonymkode: 8ada9...b13

Skrevet

Sindre må jo være tidenes tøffel!? Hvordan er det mulig å være så naiv og forelsket? Det MÅ jo være skuespill? 

Liker Melina da, hun kunne gjort hva som helst for å lage drama der inne, også erter hun bare på «typen»... Virker som om har vokst veldig mye etter første sesongen, og er veldig desperat etter å ikke bli sendt hjem... virker veldig «påtatt». 

men skjønner henne litt, veldig slitsomt med gutter som er klengete og innpåslitne, men det pleier jeg bare å tenke at gutter er, OM jeg IKKE har følelser for de... 

• Liker 10
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

dagsenter, utviklingshemmede

Anonymkode: 4653e...437

Veldig uprofesjonelt å fremstille seg slik på TV (ref flaske i rumpa) når man har en slik type jobb. Jeg lurer veldig på hva som skjer med jobben videre og om det kommer noen reaksjoner på oppførselen hans.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Summ skrev:

Sindre må jo være tidenes tøffel!? Hvordan er det mulig å være så naiv og forelsket? Det MÅ jo være skuespill? 

Liker Melina da, hun kunne gjort hva som helst for å lage drama der inne, også erter hun bare på «typen»... Virker som om har vokst veldig mye etter første sesongen, og er veldig desperat etter å ikke bli sendt hjem... virker veldig «påtatt». 

men skjønner henne litt, veldig slitsomt med gutter som er klengete og innpåslitne, men det pleier jeg bare å tenke at gutter er, OM jeg IKKE har følelser for de... 

Det synes jeg også. 

Anonymkode: 07711...11c

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker han kjempegodt jeg. Man ser at han har ekte følelser for Melina. Så tror ikke han er homofil som noen her skriver... Blir jo som John Arne Riise f.eks som er opptatt av utseendet, mange kvinner liker den typen menn

Anonymkode: c03d1...7b8

Ja, det er det! Jeg tenkte ikke så mye på utseende hans, mer væremåten. Han dilter jo etter henne som en hund, jatter med på alt fjaset hennes og beklager seg for all ting. Selv ting han absolutt ikke skal beklage. Han må gro litt baller og si i fra at hun må skjerpe seg av og til 😃 Tror begge har godt av det!

Anonymkode: 67a03...ce2

• Liker 6
Skrevet

Da har jeg fått sett flere av episodene. (eps 4)

Øystein virket jo helt mongo i starten - snakka til seg selv i speilet som den gjøken. Virket som han hadde adhd gange tusen. Etter han og Linn kom sammen virket han som en veldig OK fyr, snill og god, nesten litt klønete. Så da virket den opprinnelige oppførselen hans mer som en front.

Remi - aldri sett på Ex on the beach? Yeah, right. Du må ha levd under en stein for å ikke ha fått med det noe som helst om hva dette programmet eller dets deltakere har handlet om i media. Ellers veldig anonym hittil.

Melina - seg sjøl.

Ariel - virker ganske voksen og grei. Har ikke noe å si på henne egentlig.

Pernille - fullstendig anonym. Vet ikke hva jeg skal mene om henne.

Sandra - prøver hardt å virke kul, men fallet litt flatt på det i mine øyne. Klarer hun å legge av seg den "jeg er så kul" fronten så tror jeg kanskje hun en ganske OK jente. Virker egentlig veldig usikker.

Jon - hva er det med disse guttene som gnåler om hvor f*ckboys de er på introen, så virker de som tamme pusekatter på selve programmet? Og klarer jo ikke tiltrekke seg en flue. Skjønner ingenting.

Håvard- meh. Syntes han virker helt ordinær egentlig. Verken eller.

Maria - samme.

Christian - altså. Jeg kommer ikke forbi det adamseplet hans. Det er det eneste jeg klarer å se på når han er på skjermen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 24.3.2020 den 0.26, Gorilla skrev:

Ex’ene - er det ONS eller faktiske forhold? 

Tror det skal veldig lite til for å komme inn som ex. Kjenner en som kom inn som ex i sesong to og det var mer som en casting hvor TVNorge tok kontakt også spleisa de etterpå. De hadde aldri hatt noe egentlig forhold. 

Anonymkode: 97813...027

AnonymBruker
Skrevet

Åh! Jeg elsker denne serien! Men..

Spoiler

Skulle gjerne hatt samen med videre 🥰

Anonymkode: 67a03...ce2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Maria er veldig slitsom og sykt merkelig. Hun ligger med Mario, men liker ikke at Håvard og Andrea skal holde på? 

Pernille, hvem er det eksen til? Hun har jo ca null tv-tid. Hvorfor ble ikke hun sendt hjem?

Anonymkode: d6585...015

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor enten John eller Maria burde Pernille blitt sendt hjem... Sikkert en kjempeherlig jente i virkeligheten, men veldig kjedelig på skjermen. 

Anonymkode: ccb3e...338

• Liker 10
Skrevet

Jeg ble skuffa over Sindre. Det stuntet han dro med å fortelle dritt om andre for å få Melina "på laget", sånn type konspirere mot "resten av verden" fordi hun ikke orket å ha han klengende på seg.. nei, det var skikkelig sosialt manipulerende! 
PS: har ikke sett siste episoden enda. 

• Liker 10
Skrevet

det programmet er så hjernedødt at jeg ikke skjønner folk som syns det underholdene...

• Liker 3
Skrevet (endret)
Mowepe skrev (På 2.4.2020 den 20.42):

det programmet er så hjernedødt at jeg ikke skjønner folk som syns det underholdene...

Jeg synes paradise hotel er gøyere fordi det faktisk er et spill. 

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet

Håper de sender Linn ut så det blir litt mer drama, og Øystein kan KØDDE mer 😃 Eller sende inn ex av Linn eller Øystein. Gøy i starten når de ble forelsket, men nå er det litt kjedelig.

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper de sender Linn ut så det blir litt mer drama, og Øystein kan KØDDE mer 😃 Eller sende inn ex av Linn eller Øystein. Gøy i starten når de ble forelsket, men nå er det litt kjedelig.

Ah, enig, jeg tenkte det samme  På tide at Øystein kan få komme ut av skallet sitt igjen. Sammen med Linn blir han jo bare en liten eremitkreps ferdig-clonet med en pusegutgt. Og DET kan vi ikke ha noe av på Drama-TV vårt.  

De kan ta det fine forholdet de har videre når de kommer hjem heller, og leve normalt som alle oss andre 😅

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fader at John ble sendt hjem :(

Anonymkode: ad275...9c5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk skikkelig vondt av Sindre. Han gikk nok inn med en tanke om at hans og Melinas følelser skulle være de samme som de var på utsiden, men så var realiteten en annen. På meg virker det som de har hatt en kjæresterelasjon, spesielt siden hun har sagt at hun elsket han. 

Er enig i at det var lumpent å få den oss-mot-dem-mentaliteten ved å lyve, men han er helt klart forelsket. Sindre er neppe den eneste som har gjort noe desperat når man oppdager at den man holder kjært glir bort. 

Det var bra de sendte han hjem. Tror ikke det var bra for psyken hans å være der mer. 

Synes Melina var kald mot han. Hun gikk åpenlyst inn for å såre da hun plutselig heiv seg over John. Det er noe egoistisk over å ikke opptre taktfullt når den som er forelsket i deg er noen meter fra deg. 

Anonymkode: 89fe4...38f

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk skikkelig vondt av Sindre. Han gikk nok inn med en tanke om at hans og Melinas følelser skulle være de samme som de var på utsiden, men så var realiteten en annen. På meg virker det som de har hatt en kjæresterelasjon, spesielt siden hun har sagt at hun elsket han. 

Er enig i at det var lumpent å få den oss-mot-dem-mentaliteten ved å lyve, men han er helt klart forelsket. Sindre er neppe den eneste som har gjort noe desperat når man oppdager at den man holder kjært glir bort. 

Det var bra de sendte han hjem. Tror ikke det var bra for psyken hans å være der mer. 

Synes Melina var kald mot han. Hun gikk åpenlyst inn for å såre da hun plutselig heiv seg over John. Det er noe egoistisk over å ikke opptre taktfullt når den som er forelsket i deg er noen meter fra deg. 

Enig. Selv om Melina ikke gjengjelder følelsene kan hun ha såpass respekt for han at hun ikke behandler han ufint. 

Anonymkode: 2d7cf...54b

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette også, og jeg syns det var fint at en av de andre påpekte at det er dårlig gjort å si når de sitter der sammen. Men, på disse realityprogrammene så sier de jo "jeg er bare ÆRLIG" også skal det liksom forsvare alskens ufine utspill..

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...