Love90 Skrevet 7. august 2020 #241 Del Skrevet 7. august 2020 Hei, da har jeg lest igjennom dagboken din 😊 ser du hadde en trolig kjemisk tidligere, så kjedelig at det tar tid etter den.. og skjønner at du får tunge dager når tante rød kommer, selv om dere ikke har prøvd lenge... vi prøvde i over to år før det ble klaff på vår første. var utrolig tungt og hadde gitt opp.. jeg var over gjennomsnittlig (tror jeg) opphengt i å bli gravid og å få dette til. Nå prøver vi på nr to, og jeg ble veldig deppa etter bare 1 pp nå😅 så skjønner så godt at man kan bli deppa å lei seg selv om man vet at man kan bli gravid og ikke har prøvd alt for lenge. For jeg har erfart begge deler (foreløpig) og forhåpentligvis😅 så klart man mister motet for hver mnd som går når man har prøvd lenge. Men jeg skjønner at de som også har prøvd kortere tid kan bli deppa. For jeg kjenner på det selv etter en prøveperiode. Og jeg blir sikkert mer og mer skuffet for hver mnd som går om det ikke skulle klaffe. Man vil jo så gjerne. Vil fortsette å følge dagboken din❤️ Og håper det klaffer snart for deg 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 10. august 2020 Forfatter #242 Del Skrevet 10. august 2020 (endret) På 7.8.2020 den 22.15, Love90 skrev: Hei, da har jeg lest igjennom dagboken din 😊 ser du hadde en trolig kjemisk tidligere, så kjedelig at det tar tid etter den.. og skjønner at du får tunge dager når tante rød kommer, selv om dere ikke har prøvd lenge... vi prøvde i over to år før det ble klaff på vår første. var utrolig tungt og hadde gitt opp.. jeg var over gjennomsnittlig (tror jeg) opphengt i å bli gravid og å få dette til. Nå prøver vi på nr to, og jeg ble veldig deppa etter bare 1 pp nå😅 så skjønner så godt at man kan bli deppa å lei seg selv om man vet at man kan bli gravid og ikke har prøvd alt for lenge. For jeg har erfart begge deler (foreløpig) og forhåpentligvis😅 så klart man mister motet for hver mnd som går når man har prøvd lenge. Men jeg skjønner at de som også har prøvd kortere tid kan bli deppa. For jeg kjenner på det selv etter en prøveperiode. Og jeg blir sikkert mer og mer skuffet for hver mnd som går om det ikke skulle klaffe. Man vil jo så gjerne. Vil fortsette å følge dagboken din❤️ Og håper det klaffer snart for deg 🤞🏻 Så fine ord du kommer med ❤️ Og så utrolig hyggelig at du ønsker å følge med på veien videre. Håper det klaffer snart for deg også. Klem til deg! Endret 11. august 2020 av SUPERMIRI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 11. august 2020 Forfatter #243 Del Skrevet 11. august 2020 CD12 - Eggløsning?! Say whaaat? Jeg er så glad! Det er faktisk 5 dager tidligere enn forventet - OG FØR mannen reiser på jobbreise. Dette er jo helt perfekt! Jeg var redd for at jobbreisen skulle ødelegge hele denne prøveperioden. Jeg vil liksom ikke gå glipp av en eneste sjanse for å bli gravid. Nå er jeg overbevist om at trening får kroppen min til å være litt sprekere på andre fronter også - som eggproduksjon (haha). Fikk første positive test i går kveld, og peak rett etter jobb i dag. Testen ørlit svakere i kveld (men fremdeles positiv), så regner med at EL skjer i morgen. Aksjer skal legges både i dag og i morgen, så jeg krysser aaalt jeg har og litt til for en spire om ca 14 dager 😄 Hurraaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 11. august 2020 #244 Del Skrevet 11. august 2020 Wohoo! Så kjekt med tidlig eggløsning, og den kom jo som bestilt siden mannen skal på jobbreise! Jeg har en skikkelig godfølelse for deg denne PPen 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 11. august 2020 #245 Del Skrevet 11. august 2020 Åhh så bra! Dette var gode nyheter😍 Deilig når kroppen gjør akkurat det du vil den skal gjøre! Da får vi krysse fingrene for at det vokser frem en spire om to uker😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 12. august 2020 #246 Del Skrevet 12. august 2020 Hei! Jeg har lest igjennom dagboken din og må bare takke for alt du deler! Jeg håper virkelig at vi får se en positiv test veldig snart, det fortjener du!! ❤️ Utrolig gøy at du fikk tidlig eggløsning og så sykt flaks at den kom før mannen din reiste! Gleder meg veldig til å følge med på deg videre, har virkelig truen på at det lykkes for deg snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. august 2020 #247 Del Skrevet 12. august 2020 Whoo så herlig med tidlig EL!! 😁 Da er det nok ment to be å bli gravid denne måneden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 12. august 2020 Forfatter #248 Del Skrevet 12. august 2020 2 timer siden, Lillra skrev: Hei! Jeg har lest igjennom dagboken din og må bare takke for alt du deler! Jeg håper virkelig at vi får se en positiv test veldig snart, det fortjener du!! ❤️ Utrolig gøy at du fikk tidlig eggløsning og så sykt flaks at den kom før mannen din reiste! Gleder meg veldig til å følge med på deg videre, har virkelig truen på at det lykkes for deg snart! Åå, tusen takk for gode ord! ❤️ Så koselig å få deg som følger her inne. Har du dagbok også? Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 12. august 2020 #249 Del Skrevet 12. august 2020 33 minutter siden, SUPERMIRI said: Åå, tusen takk for gode ord! ❤️ Så koselig å få deg som følger her inne. Har du dagbok også? Klem til deg! Jaa jeg lagde meg en liten dagbok her om dagen! Legger link her under ❤️ Dagbok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 13. august 2020 #250 Del Skrevet 13. august 2020 Hurra for eggløsning tidlig 😃 🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 20. august 2020 Forfatter #251 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) 8 DPO Siden 6 dpo har jeg kjent på murringer i livmor. Det har kjentes veldig rart ut, så jeg har tatt EL-tester for å være sikker på at jeg ikke har misforstått når EL var. De var relativt sterke, men absolutt ikke positive - så jeg slo meg til ro med at, jo, EL har vært. I tillegg har jeg vært litt snørrete og hatt litt halsvondt, men ikke så ille at det har gått utover hverdagen, men dette gikk over i dag. Uvel har jeg også vært, på morgenen de to siste dagene. Så.. I kveld måååtte jeg bare ta en tidligtest, for jeg merket at jeg fikk forhåpninger i en annen verden. OG! Sjååå! Det er jo noe der! Streken kom med en gang, og den har farge. Den er ikke sterk, men jeg er jo bare 8 dpo. KAN det virkelig være? Pulsen steg til 200 i det jeg så et snev av en strek, begynte å romstere på badet. Gikk frem og tilbake helt til jeg bare ropte på mannen like etterpå - snakk om å si det på en romantisk måte da du 😂 Jeg håper så inderlig det er vår tur nå 😭❤️ Endret 20. august 2020 av SUPERMIRI 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 20. august 2020 #252 Del Skrevet 20. august 2020 Så spennende! Jeg fikk positiv tidlig test 9dpo, så det er ikke umulig!😁 Du får teste igjen om et par dager! 🤞🏼🤞🏼 Drister meg til å si gratulerer 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 20. august 2020 #253 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg får e-poster når du har skrevet noe i dagboken din, og da måtte jeg inn her og kommentere!! Dette er fryktelig spennende! Jeg ser definitivt streken! Slik var de første strekene mine også! Jeg krysser så fingrene for at det er babystrek! Jeg har en skikkelig god følelse! 😍❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 20. august 2020 Forfatter #254 Del Skrevet 20. august 2020 6 minutter siden, Hopptimisten skrev: Så spennende! Jeg fikk positiv tidlig test 9dpo, så det er ikke umulig!😁 Du får teste igjen om et par dager! 🤞🏼🤞🏼 Drister meg til å si gratulerer 😄 Dette er så utrolig nervepirrende! Jeg er sååå redd for at det er en lurestrek, da kommer jeg til å virkelig "slå meg ned" for å teste så tidlig 😖 Skal teste på lørdag morgen igjen, så krysser fingrene for en sterkere strek da 😄 Har du dagbok forresten? Har vært innom profilen din et par ganger, men har ikke greid å finne noen foreløpig! 3 minutter siden, Juss-jenta skrev: Jeg får e-poster når du har skrevet noe i dagboken din, og da måtte jeg inn her og kommentere!! Dette er fryktelig spennende! Jeg ser definitivt streken! Slik var de første strekene mine også! Jeg krysser så fingrene for at det er babystrek! Jeg har en skikkelig god følelse! 😍❤️ Ååå, så hyggelig! ❤️ Det er altfor spennende, jeg blir jo helt crazy!!😂 Hadde vært så koselig om vi var gravide samtidig, etter å ha fulgt hverandre en stund 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 20. august 2020 #255 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg vet, ventetiden er helt krise!😬 Jeg får også veldig sterke stillinger/murringer når jeg er gravid! Krysser fingrene med deg! 🤞🏼 Jeg har også dagbok, den heter Alle gode ting er 3🤞🏼🥰! Er gravid for fjerde gang nå, så får vi se😬🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 20. august 2020 #256 Del Skrevet 20. august 2020 Så spennende! Litt usikker på om jeg har gitt lyd fra meg her tidligere, hvis ikke: Har fulgt med dagboken din titt og ofte 😄 Krysser fingrene for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. august 2020 #257 Del Skrevet 20. august 2020 Ja ja JA jeg ser noe der!! Det er tidlig, men ikke til å ta feil av! Den vises jo godt? Igjennom bildeskjerm og min mobilskjerm! Tror helt klart dette er reellt, og så speennende! Den følelsen når man bare plutselig ser noe er hjertebank delux! 😁 Sikkert lurt å vente til lørdag med å teste, for hcg øker jo bare hver 48. time ca. Men imponert om du klarer å ikke teste i morgen igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 20. august 2020 #258 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg ser noe🤩 har snik lest litt tidligere i dagboken din, Og fulgt med😊 men dette er definitivt starten på en fin babystrek 🤩 👏🏻 Også så tidlig da😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 20. august 2020 #259 Del Skrevet 20. august 2020 Å herreguuuuud så spennende!! Jeg ser det jeg også! Nå gleder jeg meg VELDIG til oppdatering😍 Håper det går deres vei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 20. august 2020 Forfatter #260 Del Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Wera1 skrev: Så spennende! Litt usikker på om jeg har gitt lyd fra meg her tidligere, hvis ikke: Har fulgt med dagboken din titt og ofte 😄 Krysser fingrene for deg! Så utrolig koselig! Det settes stoort pris på 🤗 1 time siden, Amatariel skrev: Sikkert lurt å vente til lørdag med å teste, for hcg øker jo bare hver 48. time ca. Men imponert om du klarer å ikke teste i morgen igjen Jeg synes også den er godt synlig! Det er bare så utrolig gørt om dette skulle vise seg å være en tullestrek. Da blir jeg såååå skuffa. Kan nok hende jeg ryker på en i morgen tidlig, bare for å se at det blir strek på enda en test - hvis du skjønner? 🙉 49 minutter siden, Love90 skrev: Jeg ser noe🤩 har snik lest litt tidligere i dagboken din, Og fulgt med😊 men dette er definitivt starten på en fin babystrek 🤩 👏🏻 Også så tidlig da😮 Ja, det er veldig tidlig! Når jeg tok en istad så tenkte jeg at det kan jo ikke være noe, da det er så tidlig enda. Jeg tør ikke å juble helt enda, men jeg håper håper hååper🤞🏻🤗 4 minutter siden, Noldi skrev: Å herreguuuuud så spennende!! Jeg ser det jeg også! Nå gleder jeg meg VELDIG til oppdatering😍 Håper det går deres vei! Aaltfor spennende😱 Godt å se at mange av dere ser det, da er det i hvertfall ikke bare meg 😂🙊 Jeg grugleder meg til å oppdatere 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå