SUPERMIRI Skrevet 17. november 2020 Forfatter #361 Del Skrevet 17. november 2020 På 16.11.2020 den 10.19, vegasus skrev: Hvordan går det? Tenker på deg ❤️ På 30.10.2020 den 23.40, Noldi skrev: Tenker fortsatt masse på deg, du er savnet her inne❤️ Håper det går bra med dere Tusen takk for gode tanker ❤️ Jeg har virkelig vært fraværende den siste tiden, og jeg må innrømme at det har gjort litt godt samtidig som jeg har savnet mange her inne. Nå har jeg forsøkt etter beste evne å legge ting bak meg, og det føles ut som jeg er på et godt sted akkurat nå - faktisk har jeg positiv eggløsningstest idag, så da går jeg over til DPO-land i morgen vil jeg tro. Etter aborten fikk jeg eggløsning på CD19, og i dag er jeg på CD16. Håper på et lite mirakel snart! Hvordan går det med dere? Har fulgt med litt i ny og ne. Så du hadde fått EL-slim, @Noldi - hurra for det! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 18. november 2020 #362 Del Skrevet 18. november 2020 Ååå så glad jeg er for å se deg tilbake her inne😍 Har tenkt masse på deg! Håper det går bedre fremover for deg, og hurra for DPO-land og at syklusen stabiliserer seg igjen😃❤️ Ja, det dukket nå opp en del eggløsningsslim hos meg i går, men er det én ting jeg har lært nå er det å ikke få for høye forhåpninger for tidlig, for kroppen min tar de krappeste svingene og det er vanskelig å følge helt med på hva som skjer😅 Men litt må jeg jo håpe, så jeg tenker at jeg er 1dpo i dag, så får jeg kanskje fasiten om 10-13 dager. Da er vi ganske like i løypa vi nå da😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 18. november 2020 Forfatter #363 Del Skrevet 18. november 2020 59 minutter siden, Noldi skrev: Ååå så glad jeg er for å se deg tilbake her inne😍 Har tenkt masse på deg! Håper det går bedre fremover for deg, og hurra for DPO-land og at syklusen stabiliserer seg igjen😃❤️ Ja, det dukket nå opp en del eggløsningsslim hos meg i går, men er det én ting jeg har lært nå er det å ikke få for høye forhåpninger for tidlig, for kroppen min tar de krappeste svingene og det er vanskelig å følge helt med på hva som skjer😅 Men litt må jeg jo håpe, så jeg tenker at jeg er 1dpo i dag, så får jeg kanskje fasiten om 10-13 dager. Da er vi ganske like i løypa vi nå da😍 Så god du er 😍 Jeg krysser fingrene for oss begge to ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 18. november 2020 #364 Del Skrevet 18. november 2020 Skjønner godt at det har vært deilig med en forumpause! Men veldig hyggelig å se deg tilbake igjen 🥰 Hurra for DPO-land, og så krysser vi det som krysses kan for en spire som fester seg og holder hele veien ut ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 18. november 2020 #365 Del Skrevet 18. november 2020 @SUPERMIRI For en tid du har vært gjennom, fader det gamet her er tøft ass🥺 Så fint å høre du har kommet videre på godt sted med positiv eggløsning😃 Vil sende deg gode styrke klemmer 💖 Heis Gullegget! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. november 2020 #366 Del Skrevet 18. november 2020 Åå så fint du er tilbake her igjen! Skjønner godt du har hatt behov for å være fraværende, men du har vært savnet Det er alltid lettere å se fremover når det går litt tid, spesielt på et litt mer spennende sted i syklusen. Hurra for EL rett rundt hjørnet Jeg heier på deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 18. november 2020 #367 Del Skrevet 18. november 2020 Så godt å se at du er tilbake Supermiri ❤️ Jeg forstår veldig godt at du hadde behov for en pause fra forumet! Jeg har tenkt på deg ofte, og det er godt å lese at du har det bedre nå! Jeg krysser fingrene for et gullegg denne måneden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 28. november 2020 Forfatter #368 Del Skrevet 28. november 2020 10 DPO KAN det virkelig være? ❤️😭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 28. november 2020 #369 Del Skrevet 28. november 2020 Åååh, Supermiri! Dette var et fint bilde å se denne lørdagsmorgenen ❤️ Jeg ser hvertfall streker, og drister meg til å si gratulerer! Dette fortjener du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 28. november 2020 #370 Del Skrevet 28. november 2020 Ååååh! Gratulerer kjære Supermiri! ❤️🤩❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 28. november 2020 #371 Del Skrevet 28. november 2020 Ååå, gratulerer så masse Supermiri! ❤️❤️❤️ Her er det jo ingen tvil!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 28. november 2020 #372 Del Skrevet 28. november 2020 Åååå så fint!🤩 gratulerer!🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 28. november 2020 #373 Del Skrevet 28. november 2020 Ååå ja, dette er det ingen tvil om❤️ Gratulerer gode du❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 28. november 2020 #374 Del Skrevet 28. november 2020 Gratulerer 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 28. november 2020 #375 Del Skrevet 28. november 2020 Ååå gratulerer så mye!!! Dette gjorde meg så glad ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. november 2020 #376 Del Skrevet 29. november 2020 Jaaa hurra!! For en fantastisk nyhet!! Gratulerer så mye kjære deg!! Nå skal denne holde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 29. november 2020 Forfatter #377 Del Skrevet 29. november 2020 11 DPO Tusen hjertelig takk, alle sammen ❤️ Det betyr så utrolig mye! Dristet meg til en digital idag, og den viste følgende: Jeg er selvfølgelig lykkelig. Jeg er gravid! 😭❤️ Samtidig er jeg spent på hvordan jeg kommer til å takle denne graviditeten. Jeg kan virkelig ikke beskrive den redselen jeg kjenner på akkurat nå. Frykt. Nervøsitet. Jeg er gravid for tredje gang i 2020. Frykten overgår all lykke jeg kjenner. Gynekologen på sykehuset mente jeg burde få bedre oppfølgingen ved neste graviditet, grunnet 2 aborter. Jeg stoler ikke på legen min. Legen min tar meg ikke på alvor når jeg kjenner på bekymringer. Hvem kan jeg stole på til å følge meg? Kan en jordmor ta denne oppfølgingen og evt henvise til ultralyd, eller er dette primært en legeoppgave? Jeg er sykepleier selv, men må innrømme jeg ikke aner hvem som gjør hva.. Jeg håper så inderlig på at dette går veien. Supermiri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 29. november 2020 #378 Del Skrevet 29. november 2020 Skjønner at du føler på en usikkerhet nå. Jeg bestilte tidlig time hos jordmor fordi jeg kjente på den usikkerheten selv, og jeg følte meg ikke tatt nok på alvor hos legekontoret. Synes du skal ta kontakt med jordmortjenesten i morgen og avtale en tid. 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 29. november 2020 #379 Del Skrevet 29. november 2020 Gratulerer så mye igjen, Supermiri❤️ Jeg skjønner så veldig godt at fu kjenner på frykt for hvordan det vil gå nå, når du har flere negative opplevelser bak deg.. Jeg vet ikke helt selv hvem som henviser til hva, men det vil jeg tippe mange her inne kan hjelpe deg med. Hvis det hadde vært meg hadde jeg kontaktet det private gynekolog-kontoret som kommunen samarbeider med for å få veiledning, eller ringt jordmortjenesten i kommunen og fortalt om erfaringene, bekymringene og ønskene dine fremover❤️ Håper dette blir gangen alt går som det skal for deg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 29. november 2020 #380 Del Skrevet 29. november 2020 Så deilig med digital test! 🥰 Det er noe med å se det positive resultatet med bokstaver på skjermen. Ellers har jeg forståelse for frykten og bekymringene dine. Jeg sier meg enig i @vegasus og @Noldisitt forslag om at du tar kontakt med jordmortjenesten imorgen og avtaler tid, slik at du får forklart situasjonen. Kunne det vært et alternativ også å søke om å bytte fastlege? Det er skikkelig kjipt å føle at legen ikke tar en på alvor, gravid eller ikke. Krysser virkelig fingrene for deg, og håper at dette er spiren som sitter løpet ut ❤️ Klemmer til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå