Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Koselig med hjerteslag da! Og hun har sikkert rett, vær kjærester så mye dere kan nå...det blir slag i salg over jul! ;) Selv om jeg tror det er mye i det å gi ungen eget rom tidlig, så man får litt alenetid om natten i det minste...jmf. det vi har diskutert tidligere!

Høres kjekt ut med svømming synes jeg! Ok, så koster det litt, men det blir jo 12 timer da! :) Så blir du så sprek atte!!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere :vinke:

Svømmingen var utrolig deilig!! Det skal være sånn at vi har ca 30 min med snakking om ulike temaer først (som et svangerskapskurs), og deretter går vi i basenget. I dag brukte vi tiden til å fortelle om oss selv, og jordmødrene fortalte om fødsel i vann. I bassenget hadde vi litt trim til musikk, pusteøvelser, avspenningsteknikker osv. Kjempedeilig! :) Hun jeg møtte på gravidtreff for noen uker siden (da det bare var vi to som kom), var der. Vi var til sammen 10 stk, og det var kjempegod stemning. Gleder meg allerede til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde endelig funnet en gravidjakke på nettet, men tenkte jeg ville vente med å bestille den for å se om noe annet dukket opp... I dag gikk jeg bare inn for å se på den, og fant ut at den er "temporarily unavailable" :tristbla: Håper det er veldig midlertidig, for jeg har virkelig behov for en jakke som kan lukkes over magen, og hvis jeg først skal kjøpe en ny nå, så skal det være en som holder varmen i vinter!! Så hvis de får den inn igjen, tror jeg heller jeg bestiller den enn å tråle hele Østfold og Oslo rundt på jakt etter noe bedre...

Jakka kan sees her (bildet nederst til venstre. Pek på det med musa, så kommer hele bildet opp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var rålekker! Så kjipt at de ikke har den inne nå...  :tristbla:

Ja... :tristbla: Men regner med at de får den inn igjen, siden det sto midlertidig! Får følge med hver dag... Tenkte å sende dem en mail og spørre, men linken til mailadressa virka ikke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt en lang og varm dusj, med peeling og hampvott og sånn. Masserte mye på magen. Nå som jeg har satt meg ned, sparker et masse! Så enten vekka jeg spiren fra en dyp søvn, eller så likte/mislikte h*n å bli skrubba! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig lekker jakke! Klassisk fin, både til hverdags og fest... De får den sikkert inn igjen! ;)

Hihi, søte lille spiren da... Du erter´n vettu!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!

Det er så utrolig koslig å lese dagboka di! :) Gleder meg til å følge med videre også! :) Håper de får igjen jakka da!

:klem:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!

Det er så utrolig koslig å lese dagboka di! :) Gleder meg til å følge med videre også! :) Håper de får igjen jakka da!

:klem:

God helg!

Hei! Så koselig at du synes det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var mannen og jeg på kino og så Charlie og sjokoladefabrikken. I filmen var det litt sang og musikk innimelleom, og da var det jo veldig høy lyd. Spiren i magen sparket som bare det, hver gang! Når musikken var over, roet den seg helt til neste sang kom. Morsomt å merke at den faktisk reagerer på noe, og ikke bare sparker av ren refleks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ikke sunt for meg å lese om babyer nå men...ble litt baby-snakk på bryllupsreisen...Hver kveld spiste vi nemlig middag med et annet norsk par, og de hadde med seg en nydelig liten jente på 5mnd... Hun var så blid og rolig, og rett og slett til å spise opp!

Men, jeg får holde meg til å lese om andres graviditet enn så lenge.... :sjenert:

Har du planlagt hvordan du vil føde enda? Hørtes det fint ut å føde i vann?

Har hørt om flere som anbefaler akkupunktur(hvordan det enn skrives) ...tenkt på det?

Nysgjerrig vettu.... ;)

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ikke sunt for meg å lese om babyer nå men...ble litt baby-snakk på bryllupsreisen...Hver kveld spiste vi nemlig middag med et annet norsk par, og de hadde med seg en nydelig liten jente på 5mnd... Hun var så blid og rolig, og rett og slett til å spise opp!

Men, jeg får holde meg til å lese om andres graviditet enn så lenge.... :sjenert:

Har du planlagt hvordan du vil føde enda? Hørtes det fint ut å føde i vann?

Har hørt om flere som anbefaler akkupunktur(hvordan det enn skrives) ...tenkt på det?

Nysgjerrig vettu.... ;)

Ha en fin helg! :klem:

Hei! Skjønner godt at du ble babysyk av å være sammen med en 5 måneder gammel nydelig jente!!! :babyjente:

Jeg tenkte faktisk på det med vannfødsel da jeg ikke fikk sove i natt ( :forvirret: ). Det hørtes fint ut, og er sikkert veldig avslappende til en viss grad da, en fødsel kan vel sjelden beskrives som avslappende og behagelig?!). På sykehuset her er det jo en ganske ny fødaevdeling, som er delt i tre: spesialenhet, normalenhet og fødestue. Spesialenheten er for de med spesielle behov/risikosvangeskap, mens andre kan velge mellom normalenheten og fødestuen. På normalenheten kan man få alle former for bedøvelse, mens man på fødestua bare kan få alternativ behandling, som akupunktur, vannfødsel osv. Jeg synes det høres fristende ut med fødestua, fordi det virker så avslappende og naturlig der. Dessuten har den visstnok finere rom enn normalenheten (dobbeltseng til mor og far, rammemadrasser, eget bad osv). Og hvis man skulle få behov for mer bedøvelse, kan man flyttes underveis. Regner med å bestemme meg for hvor jeg vil føde etter å ha fått mer informasjon (og omvisning) på det fødselsforberedende kurset i november, men foreløpig har jeg lyst til å prøve vannfødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt at bebisen reagerte på musikken på kino! :ler:

Tydelig at den lille er bestemt og vet hva den liker og ikke...eller kanskje den bare danset og sang!??? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at bebisen reagerte på musikken på kino! :ler:

Tydelig at den lille er bestemt og vet hva den liker og ikke...eller kanskje den bare danset og sang!??? *s*

:ler: Jeg håper jo den likte det, da. At den ikke reagerte fordi det var ubehagelig... De sier jo at man skal spille musikk for babyen, så jeg velger å tro at den bare danset litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...