AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Skrevet 8. mars 2020 Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha... Anonymkode: 07b1e...198 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Dere er eksotiske. Dere ser yngre ut. Er mer feminine. Er mykere i væremåte. Petit slanke kropper. Og, trangere mus.. Anonymkode: 63745...b14 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Er du oppvokst i Norge? Da er du vel som norske kvinner i oppførsel? Om du mener at menn reiser til Thailand... så har de andre kjønnsmønstere enn i Norge, at kvinnen er mer 'tradisjonell'. Det er visst det norske menn egentlig vil ha, mens de likevel skryter om at de er for 'likestilling'. En ulv i fåreklær? Forstå det den som kan : ) Anonymkode: a2fca...42b 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #4 Skrevet 8. mars 2020 Asiatiske damer er jevnt over lave, slanke, har svart glatt hår, brun fin hud, og ser unge ut for alderen. Så utseendemessig veldig vakre for menn flest. Er vel ikke mer hokus pokus enn det? Anonymkode: 73f06...e38 2
Cya89 Skrevet 8. mars 2020 #5 Skrevet 8. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha... Anonymkode: 07b1e...198 fordi mye konkuranse om de norske jentene. Jeg er asiatisk selv og mitt krav er at min sex partnere skal være hvite. Fordi det gir meg prestisje. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #6 Skrevet 8. mars 2020 1 minutt siden, Cya89 skrev: fordi mye konkuranse om de norske jentene. Jeg er asiatisk selv og mitt krav er at min sex partnere skal være hvite. Fordi det gir meg prestisje. Det er ikke konkurranse om norske jenter, lol. Anonymkode: a2fca...42b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #7 Skrevet 8. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er eksotiske. Dere ser yngre ut. Er mer feminine. Er mykere i væremåte. Petit slanke kropper. Og, trangere mus.. Anonymkode: 63745...b14 Lol. De eldes fortere. Får grått hår tidlig. Og er de trange betyr det at de ikke tenner på dere. Dessuten liker thai å bli forsørget. Da sikrer de alderdommen sin. Anonymkode: 1bb8e...d04 7
Krølle-frøkna Skrevet 8. mars 2020 #8 Skrevet 8. mars 2020 Jeg forstår ikke hvorfor noen velger å stille slike dumme spørsmål. Eksisterer ikke individualitet lengre? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #9 Skrevet 8. mars 2020 Folk liker vel diverse ting og godt er det for da finnes det noen for alle. Selv liker jeg asiatiske menn utseendemessig bedre enn nordiske menn. Mørk tykt hår, brune øyne, gyllen hud osv. Har sør-koreansk mann Anonymkode: 26eb6...5b1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #10 Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, Krølle-frøkna skrev: Jeg forstår ikke hvorfor noen velger å stille slike dumme spørsmål. Eksisterer ikke individualitet lengre? Ingen spm.er dumme. Det dummeste er å la være å spørre. Anonymkode: 07b1e...198 1
Krølle-frøkna Skrevet 8. mars 2020 #11 Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen spm.er dumme. Det dummeste er å la være å spørre. Anonymkode: 07b1e...198 Sant det, men håper Ts, troll eller ei, vet at spørsmål kan få mange dumme svar. Alle blir jo dratt under samme kam.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #12 Skrevet 8. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha... Anonymkode: 07b1e...198 Jeg tror i utgangspunktet at mange menn tenker at asiatiske kvinner er mindre kravstore, både fordi kulturene er mer tradisjonelle med en underdanig kvinne, samt at levestandarden i den delen av verden er lavere, så de er fornøyd med mindre. Min bror var sammen med (og delvis gift med) en asiatisk kvinne i 15 år og etter hans erfaring var det helt motsatt. Hun var pen og eksotisk da han først traff henne, da de begge var unge. Hun nøt godt av hans gode inntekt, men kjeftet og smelte hele tiden. Ingenting var godt nok, til tross for at hun var oppvokst ganske trangt på Oslos østkant. Hun hadde mye temperament og forholdet ble et helvete. De skilte seg, og han angrer ganske bittert på det. Han er sammen med en norsk jente idag. Fellesnevneren er nok at mange blir tiltrukket av noe eksotisk, men forskjellene blir for store for å få et forhold til å fungere. Jeg kjenner også skandinaviske kvinner som har vært sammen med både syd-europeiske og syd-amerikanske menn, og det har vært litt på samme måte. Anonymkode: 4cff6...f71 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #13 Skrevet 8. mars 2020 Mange asiatiske kvinner er rett og slett vakre. Vakre øyne og flott svart hår. Anonymkode: eaffd...367 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #14 Skrevet 8. mars 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk liker vel diverse ting og godt er det for da finnes det noen for alle. Selv liker jeg asiatiske menn utseendemessig bedre enn nordiske menn. Mørk tykt hår, brune øyne, gyllen hud osv. Har sør-koreansk mann Anonymkode: 26eb6...5b1 Asiatiske menn har vel bittesmå peniser? Det kan da ikke være noe stas? Jeg har også sett at asiatiske damer er populære, jeg kjenner INGEN asiatiske damer som ikke har kjæreste. Dette er veldig deprimerende, siden ingen menn vil ha kjedelige norske meg. Jeg er søppel for menn. Anonymkode: f62cd...356
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #15 Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Asiatiske menn har vel bittesmå peniser? Det kan da ikke være noe stas? Jeg har også sett at asiatiske damer er populære, jeg kjenner INGEN asiatiske damer som ikke har kjæreste. Dette er veldig deprimerende, siden ingen menn vil ha kjedelige norske meg. Jeg er søppel for menn. Anonymkode: f62cd...356 Det er ikke det at du er norsk som er problemet. De mest attraktive norske mennene jeg kjenner er alle med norske kvinner. Anonymkode: 4cff6...f71 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #16 Skrevet 8. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er søppel for menn. Anonymkode: f62cd...356 Kanskje du får deg kjæreste hvis du jobber med holdningene dine? Anonymkode: eaffd...367 5
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #17 Skrevet 8. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Asiatiske menn har vel bittesmå peniser? Det kan da ikke være noe stas? Jeg har også sett at asiatiske damer er populære, jeg kjenner INGEN asiatiske damer som ikke har kjæreste. Dette er veldig deprimerende, siden ingen menn vil ha kjedelige norske meg. Jeg er søppel for menn. Anonymkode: f62cd...356 Gjennomsnittlig er de vel mindre enn den jevne nordmann tror jeg, men min kjæreste har omtrent like stor penis som de norske mennene jeg hadde meg med før jeg flyttet fra Norge. Dessuten har aldri penetrasjonen vært det jeg liker best under sex, det er så mye mer man kan gjøre med hverandre . Anonymkode: 26eb6...5b1 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #18 Skrevet 8. mars 2020 Jeg er så snill sa de mennene til meg. TS Anonymkode: 07b1e...198
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #19 Skrevet 8. mars 2020 La dem velge hva de vil velge da. Mesteparten av dem har holdninger som person nr.2 som kommenterte så ikke vårt tap akkurat. Anonymkode: c6e29...165 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #20 Skrevet 8. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du får deg kjæreste hvis du jobber med holdningene dine? Anonymkode: eaffd...367 Hva mener du? Anonymkode: f62cd...356
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå