Gå til innhold

Hvorfor velger menn asiatisk damer?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha...

Anonymkode: 07b1e...198

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere er eksotiske. Dere ser yngre ut. Er mer feminine. Er mykere i væremåte. Petit slanke kropper. Og, trangere mus..

Anonymkode: 63745...b14

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du oppvokst i Norge?

Da er du vel som norske kvinner i oppførsel?

 

Om du mener at menn reiser til Thailand... så har de andre kjønnsmønstere enn i Norge, at kvinnen er mer 'tradisjonell'.

Det er visst det norske menn egentlig vil ha, mens de likevel skryter om at de er for 'likestilling'. En ulv i fåreklær?

 

Forstå det den som kan : )

Anonymkode: a2fca...42b

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Asiatiske damer er jevnt over lave, slanke, har svart glatt hår, brun fin hud, og ser unge ut for alderen. Så utseendemessig veldig vakre for menn flest. Er vel ikke mer hokus pokus enn det?

Anonymkode: 73f06...e38

  • Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha...

Anonymkode: 07b1e...198

fordi mye konkuranse om de norske jentene. Jeg er asiatisk selv og mitt krav er at min sex partnere skal være hvite. Fordi det gir meg prestisje.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cya89 skrev:

fordi mye konkuranse om de norske jentene. Jeg er asiatisk selv og mitt krav er at min sex partnere skal være hvite. Fordi det gir meg prestisje.

Det er ikke konkurranse om norske jenter, lol.

Anonymkode: a2fca...42b

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er eksotiske. Dere ser yngre ut. Er mer feminine. Er mykere i væremåte. Petit slanke kropper. Og, trangere mus..

Anonymkode: 63745...b14

Lol. De eldes fortere. Får grått hår tidlig. Og er de trange betyr det at de ikke tenner på dere. Dessuten liker thai å bli forsørget. Da sikrer de alderdommen sin. 

Anonymkode: 1bb8e...d04

  • Liker 7
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor noen velger å stille slike dumme spørsmål. Eksisterer ikke individualitet lengre? 

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk liker vel diverse ting og godt er det for da finnes det noen for alle. Selv liker jeg asiatiske menn utseendemessig bedre enn nordiske menn. Mørk tykt hår, brune øyne, gyllen hud osv. Har sør-koreansk mann  :) 

Anonymkode: 26eb6...5b1

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Krølle-frøkna skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor noen velger å stille slike dumme spørsmål. Eksisterer ikke individualitet lengre? 

Ingen spm.er dumme. Det dummeste er å la være å spørre. 

Anonymkode: 07b1e...198

  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen spm.er dumme. Det dummeste er å la være å spørre. 

Anonymkode: 07b1e...198

Sant det, men håper Ts, troll eller ei, vet at spørsmål kan få mange dumme svar. Alle blir jo dratt under samme kam.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha...

Anonymkode: 07b1e...198

Jeg tror i utgangspunktet at mange menn tenker at asiatiske kvinner er mindre kravstore, både fordi kulturene er mer tradisjonelle med en underdanig kvinne, samt at levestandarden i den delen av verden er lavere, så de er fornøyd med mindre.

Min bror var sammen med (og delvis gift med) en asiatisk kvinne i 15 år og etter hans erfaring var det helt motsatt. Hun var pen og eksotisk da han først traff henne, da de begge var unge. Hun nøt godt av hans gode inntekt, men kjeftet og smelte hele tiden. Ingenting var godt nok, til tross for at hun var oppvokst ganske trangt på Oslos østkant. Hun hadde mye temperament og forholdet ble et helvete. De skilte seg, og han angrer ganske bittert på det. Han er sammen med en norsk jente idag.

Fellesnevneren er nok at mange blir tiltrukket av noe eksotisk, men forskjellene blir for store for å få et forhold til å fungere. Jeg kjenner også skandinaviske kvinner som har vært sammen med både syd-europeiske og syd-amerikanske menn, og det har vært litt på samme måte.

Anonymkode: 4cff6...f71

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mange asiatiske kvinner er rett og slett vakre. Vakre øyne og flott svart hår.

Anonymkode: eaffd...367

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk liker vel diverse ting og godt er det for da finnes det noen for alle. Selv liker jeg asiatiske menn utseendemessig bedre enn nordiske menn. Mørk tykt hår, brune øyne, gyllen hud osv. Har sør-koreansk mann  :) 

Anonymkode: 26eb6...5b1

Asiatiske menn har vel bittesmå peniser? Det kan da ikke være noe stas?

Jeg har også sett at asiatiske damer er populære, jeg kjenner INGEN asiatiske damer som ikke har kjæreste. Dette er veldig deprimerende, siden ingen menn vil ha kjedelige norske meg. Jeg er søppel for menn. 

Anonymkode: f62cd...356

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Asiatiske menn har vel bittesmå peniser? Det kan da ikke være noe stas?

Jeg har også sett at asiatiske damer er populære, jeg kjenner INGEN asiatiske damer som ikke har kjæreste. Dette er veldig deprimerende, siden ingen menn vil ha kjedelige norske meg. Jeg er søppel for menn. 

Anonymkode: f62cd...356

Det er ikke det at du er norsk som er problemet. De mest attraktive norske mennene jeg kjenner er alle med norske kvinner.

Anonymkode: 4cff6...f71

  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er søppel for menn. 

Anonymkode: f62cd...356

Kanskje du får deg kjæreste hvis du jobber med holdningene dine?

Anonymkode: eaffd...367

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Asiatiske menn har vel bittesmå peniser? Det kan da ikke være noe stas?

Jeg har også sett at asiatiske damer er populære, jeg kjenner INGEN asiatiske damer som ikke har kjæreste. Dette er veldig deprimerende, siden ingen menn vil ha kjedelige norske meg. Jeg er søppel for menn. 

Anonymkode: f62cd...356

Gjennomsnittlig er de vel mindre enn den jevne nordmann tror jeg, men min kjæreste har omtrent like stor penis som de norske mennene jeg hadde meg med før jeg flyttet fra Norge. Dessuten har aldri penetrasjonen vært det jeg liker best under sex, det er så mye mer man kan gjøre med hverandre .

Anonymkode: 26eb6...5b1

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så snill sa de mennene til meg.

TS

Anonymkode: 07b1e...198

AnonymBruker
Skrevet

La dem velge hva de vil velge da. Mesteparten av dem har holdninger som person nr.2 som kommenterte så ikke vårt tap akkurat.

Anonymkode: c6e29...165

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du får deg kjæreste hvis du jobber med holdningene dine?

Anonymkode: eaffd...367

Hva mener du? 

Anonymkode: f62cd...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...