Gå til innhold

Hvorfor velger menn asiatisk damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Lol. De eldes fortere. Får grått hår tidlig. Og er de trange betyr det at de ikke tenner på dere. Dessuten liker thai å bli forsørget. Da sikrer de alderdommen sin. 

Anonymkode: 1bb8e...d04

De mister det også, håret, tidlig. Og det er ikke jug. 

Anonymkode: dacac...00b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De mister det også, håret, tidlig. Og det er ikke jug. 

Anonymkode: dacac...00b

Jeg skjønner ikke hvordan dette er relevant ??

Anonymkode: a2fca...42b

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det at du er norsk som er problemet. De mest attraktive norske mennene jeg kjenner er alle med norske kvinner.

Anonymkode: 4cff6...f71

Jo, de gangene jeg har vært ute med mine asiatiske venninner, så har menn sjekket opp venninnene mine i øst og vest. Og jeg har fått høre: syns synd på deg som er en norsk søpledame. Du er dsv ikke like mye verdt som en asiatisk dame. 

Syns dette er stygt sagt, og ofte begynner jeg å gråte siden menn er så slemme mot meg. Går ikke ut med asiatiske venninner igjen, for å si det sånn. 

Anonymkode: f62cd...356

Skrevet

Det er smak og behag. Ikke alle norske menn vil kun ha en ting. Noen liker lyse og noen liker mørke. Norske damer sliter generelt ikke med å få seg en mann de heller. At noen norske menn foretrekker utenlandske damer gjør ikke meg noe akkurat. Skal innrømme at jeg syns middelhavsmenn er eksotiske for meg, selv om det er mange flotte norske menn også. Sånn er det vel for noen menn også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, de gangene jeg har vært ute med mine asiatiske venninner, så har menn sjekket opp venninnene mine i øst og vest. Og jeg har fått høre: syns synd på deg som er en norsk søpledame. Du er dsv ikke like mye verdt som en asiatisk dame. 

Syns dette er stygt sagt, og ofte begynner jeg å gråte siden menn er så slemme mot meg. Går ikke ut med asiatiske venninner igjen, for å si det sånn. 

Sorry, men har vanskelig for å tro på dette. Skriver du mye historier?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Det er smak og behag. Ikke alle norske menn vil kun ha en ting. Noen liker lyse og noen liker mørke. Norske damer sliter generelt ikke med å få seg en mann de heller. At noen norske menn foretrekker utenlandske damer gjør ikke meg noe akkurat. Skal innrømme at jeg syns middelhavsmenn er eksotiske for meg, selv om det er mange flotte norske menn også. Sånn er det vel for noen menn også.

Middelhavsmenn er eksotiske? De er europeere. De har euroepiske utseender, bare mørkere hår...

Nordmenn kan også ha mørkt hår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Norske damer er så dramatiske og egoistiske.

Anonymkode: 07b1e...198

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle er det? Har du møtt alle?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men har vanskelig for å tro på dette. Skriver du mye historier?

Må være slitsomt å være så skeptisk til alt. Og nei det gjør jeg ikke. Dette har jeg opplevd flere ganger med mine asiatiske venninner. Derfor møtes vi heller på cafe i stedet for å dra på byen. Bare fordi du er så skeptisk og mistroisk til alt, så skjer det faktisk ting i samfunnet som ikke alltid er så hyggelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke enig i premisset for diskusjonen. Menn er forskjellige og har forskjellige preferanser. Det er ikke sånn at alle nordmenn ville valgt en asiatisk partner om de fikk velge. Noen foretrekker nok norske eller afrikanske eller sør-amerikanske osv. 

Anonymkode: a793f...1e1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Middelhavsmenn er eksotiske? De er europeere. De har euroepiske utseender, bare mørkere hår...

Andre kulturer er ofte "eksotiske". Og franskmenn og italienere har et annet utseende enn en veldig typisk nordmann.

Anonymkode: 4cff6...f71

• Liker 3
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, beklager hvis jeg tråkket noen på tærne. Mange av dem er noe mørkere, eller litt lys, men de har ikke helt likt utseende eller stil som nordmenn. Jeg vet også at middelhavslandene er i Europa! Men det kan være forskjell på utseende både i nord, syd, vest og sør. De har også en litt annen måte å være på som jeg personlig syns er litt sjarmerende. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg må forklare meg heller.

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne finner du i alle land som er, av begge kjønn😅😅😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er asiatisk selv. Mennene som har likt meg, har sagt at de liker asiatisk/eksotisk utseende. Har ikke hørt at de velger asiatiske fordi de syns at norske kvinner er bortskjemte osv. 

Anonymkode: 72b41...8d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er asiatisk. Riktignok adoptert, men jeg har et asiatisk utseende. 
Jeg får ofte høre at jeg er eksotisk og mystisk. Har aldri hatt problemer med å få de mennene jeg har hatt lyst på. 
på den andre siden så har de fleste norske venninnene mine samme draget som meg. 
Det er heller ikke så mange menn som er sammen med en dame fordi hun er asiatisk. Det går nok mer på kjemi og følelser. 
Har møtt på en del menn med asiafetisj, men de anser jeg bare som ekle og jeg skyr dem som pesten! 

Anonymkode: 2894c...d2d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er asiatisk. Riktignok adoptert, men jeg har et asiatisk utseende. 
Jeg får ofte høre at jeg er eksotisk og mystisk. Har aldri hatt problemer med å få de mennene jeg har hatt lyst på. 
på den andre siden så har de fleste norske venninnene mine samme draget som meg. 
Det er heller ikke så mange menn som er sammen med en dame fordi hun er asiatisk. Det går nok mer på kjemi og følelser. 
Har møtt på en del menn med asiafetisj, men de anser jeg bare som ekle og jeg skyr dem som pesten! 

Anonymkode: 2894c...d2d

Hvordan unngår du de med asiafetisj som du kaller det? Hva er kjennetegnene?

Har de katana sverd og dårlig hygiene? 😆

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha...

Det er et kvinneunderskudd i Norge.......et ganske betydelig et. Det kan du lese om på SSB. I aldergruppen 18-49 så er det ganske mange flere single mannfolk enn damer. Så da blir den naturlige løsninger på plasser hvor kvinneunderskuddet er enormt å importere ei Thai dame. 

Så grunnen er nok at etterspørselen etter damer er større enn tilbudet. Særlig på små plasser i landet. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er et kvinneunderskudd i Norge.......et ganske betydelig et. Det kan du lese om på SSB. I aldergruppen 18-49 så er det ganske mange flere single mannfolk enn damer. Så da blir den naturlige løsninger på plasser hvor kvinneunderskuddet er enormt å importere ei Thai dame. 

Så grunnen er nok at etterspørselen etter damer er større enn tilbudet. Særlig på små plasser i landet. 

Ts her, er ikke importert thai dame:) 

Studerte i Norge og jobber her.

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha...

¨mange menn liker asiatiske damer, noen har fetish for de og andre ser på de som akkurat alle andre raser. jeg likte ikke asiatere før, men har sett noen utrolig pene asiatiske damer etter årene gikk, jeg er selv kjekk og kan godt like asiatiske jenter jeg også, men foretrekker lyse damer og brunetter eller arabere

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, er ikke importert thai dame:) 

Studerte i Norge og jobber her.

bare dritt i fordommene KG har, mange bittre damer her som ser ned på menn som valgte asiatiske damer fremfor dem selv. Er enig med så mange her at asiatere og østeuropeiske damer har et helt annet syn på livet og er mye mindre egoistisk og bedre konematerialet enn de fleste norske

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...