Høyeheler Skrevet 9. mars 2020 #61 Skrevet 9. mars 2020 Noen av dem som henter damene sine der nede gjør dette etter å ha bli avvist av den ene norske damen etter den andre og gitt opp det håpet. Jeg antar de fleste menn inkludert ut = meg er blitt avvist av damer mer enn engang, slik er det bare. Men det har ordnet seg. De som stort sett alltid blir avvist, har sannsyligvis seg selv å takke pga sin tilsynelaten tvilsomme adferd samt, mangel på sosiale antenner. Påstanden fra de forsmådde beilere om at de fleste norske damer har urimelig store krav, jeg kjøper ikke den påstanden. Det kan være en idè å se etter egne feil før man påpeker andres 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #62 Skrevet 9. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Så jævlig med stereotyper. Du tror at alle kvinner der er slik? Ikke rart dere asiafetisjer har dårlig rykte dere høres bare creepy ut. Kan ihvertfall si det ikke ser elegant ut der sleskete menn som kunne vært faren går på slep med ei jente på 150. Hvite menn og asiatiske kvinner fetisjerer hverandre, mann ser ikke dette motsatt vei. Det er fordi historisk sett så har hvite menn kolonisert Asia gjennom flere århundre. Anonymkode: a2fca...42b Jeg trur ingenting. Jeg vet. Har bodd i asia siden jeg var i midten av 20-årene. Anonymkode: abb00...404 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #63 Skrevet 9. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan ihvertfall si det ikke ser elegant ut der sleskete menn som kunne vært faren går på slep med ei jente på 150. Anonymkode: a2fca...42b Dette må jo være selve definisjonen på fordommer. Anonymkode: 383ba...97d 3
Gjest Lasox Skrevet 9. mars 2020 #64 Skrevet 9. mars 2020 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha... Anonymkode: 07b1e...198 Fordi norske kvinnfolk gir menn falske forhåpninger / feil signaler veldig mange ganger kun for sin egen skyld for at dem skal kun få oppmerksomhet og bekreftelse. Jeg er personlig møkka lei av norske damer og kunne aldri ha falt meg for dem igjen. Foretrekker de som er brunette og asiatiske kvinnene på grunn av sin vakre skjønnhet, og dem er ikke så bortkjemte som norske kvinner og er eller ikke så kravstore, men noe som er viktig derimot er at kvinnen har alright økonomisk retningsans, og dermed vil thai-damer være uaktuelt. Vet om flere som har vært riktig uheldig og blitt sammen med thai-damer som ikke har økonomisk retningssans og har tatt opp store lån uten å vite hvilke konsekvenser det har vært. Partneren "måtte" selvfølgelig betale for det. Endret 9. mars 2020 av Lasox
Cya89 Skrevet 9. mars 2020 #65 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, Lasox skrev: Fordi norske kvinnfolk gir menn falske forhåpninger / feil signaler veldig mange ganger kun for sin egen skyld for at dem skal kun få oppmerksomhet og bekreftelse. Jeg er personlig møkka lei av norske damer og kunne aldri ha falt meg for dem igjen. Foretrekker de som er brunette og asiatiske kvinnene på grunn av sin vakre skjønnhet, og dem er ikke så bortkjemte som norske kvinner og eller ikke så kravstore. interessant, så hvis en norsk dame flørter med meg kan det være en feil signal? for å få oppmerksomhet kun? Godt å vite.
Gjest Lasox Skrevet 9. mars 2020 #66 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, Cya89 skrev: interessant, så hvis en norsk dame flørter med meg kan det være en feil signal? for å få oppmerksomhet kun? Godt å vite. Vel jeg har nå opplevd det såpass mange ganger at det er slik jeg tolker det ihvertfall. Så nå gir jeg dem ikke oppmerksomhet noe mer. Du kan godt ha en annen erfaring og få dama, men jeg har bare hatt dårlig erfaring med norske kvinner ihvertfall.
wintergirl Skrevet 9. mars 2020 #67 Skrevet 9. mars 2020 7 minutter siden, Lasox skrev: Vel jeg har nå opplevd det såpass mange ganger at det er slik jeg tolker det ihvertfall. Så nå gir jeg dem ikke oppmerksomhet noe mer. Du kan godt ha en annen erfaring og få dama, men jeg har bare hatt dårlig erfaring med norske kvinner ihvertfall. Det kan jo være noe galt med deg også. Tenkt på det noen gang? 2
Gjest Lasox Skrevet 9. mars 2020 #68 Skrevet 9. mars 2020 At jeg er stygg? Ja. Tenkt på det mange ganger.
wintergirl Skrevet 9. mars 2020 #69 Skrevet 9. mars 2020 41 minutter siden, Høyeheler skrev: Noen av dem som henter damene sine der nede gjør dette etter å ha bli avvist av den ene norske damen etter den andre og gitt opp det håpet. Jeg antar de fleste menn inkludert ut = meg er blitt avvist av damer mer enn engang, slik er det bare. Men det har ordnet seg. De som stort sett alltid blir avvist, har sannsyligvis seg selv å takke pga sin tilsynelaten tvilsomme adferd samt, mangel på sosiale antenner. Påstanden fra de forsmådde beilere om at de fleste norske damer har urimelig store krav, jeg kjøper ikke den påstanden. Det kan være en idè å se etter egne feil før man påpeker andres Så sant! Mennesker med nogenlunde selvinnsikt = veldig fin egenskap.
wintergirl Skrevet 9. mars 2020 #70 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, Lasox skrev: At jeg er stygg? Ja. Tenkt på det mange ganger. Eller ikke så snill som du tror? 2
Gjest Lasox Skrevet 9. mars 2020 #71 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, wintergirl skrev: Eller ikke så snill som du tror? Har ingen problemer med å få meg venninner. Så det er ikke problemet. Problemet er vel utseendemessig så du trenger ikke å "påpeke" noe mer av det.
wintergirl Skrevet 9. mars 2020 #72 Skrevet 9. mars 2020 2 minutter siden, Lasox skrev: Har ingen problemer med å få meg venninner. Så det er ikke problemet. Problemet er vel utseendemessig så du trenger ikke å "påpeke" noe mer av det. Så at du har venninner beviser at du er en bra mann? Du er ganske nedlatende mot norske kvinner, men skal ikke si mer om deg. Det vitner om dårlig selvinnsikt. Langt ifra alle norske kvinner er så ille. Spør menn fra alle land om hvordan deres kvinner er og de vil si det er alle slag, akkurat som i Norge. Menn og kvinner er ikke bedre enn hverandre uansett hvor de er fra. 1
Gjest Lasox Skrevet 9. mars 2020 #73 Skrevet 9. mars 2020 (endret) Tror det beste er om du lar være å kommentere noe mer. Du kjenner meg ikke og du vet ikke hvordan jeg ser ut heller. Hadde jeg vært en drittsekk så ville dem ikke har vært venn med meg engang. Har aldri noen problemer med å få meg venninner, men har alltid hatt problemet med å få jenta til å bli ordentlig interessert i meg pga. utseendemessig pga. og det har dem jo selv begrunnet med. Norske kvinner skal jo kun ha "mr. perfect" med masse muskler, overtrent og ikke unge menn som ser ut som tenåringen. Har ordentlig baby-face om jeg barberer vekk skjegget og det tiltrekker tydeligvis ikke norske kvinner. Endret 9. mars 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #74 Skrevet 9. mars 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere er eksotiske. Dere ser yngre ut. Er mer feminine. Er mykere i væremåte. Petit slanke kropper. Og, trangere mus.. Anonymkode: 63745...b14 Jeg er ung, feminin i oppførsel og utseende, (bare ikke pen, husk; pen betyr ikke feminin). Jeg har timeglassform. og får bare en finger inn. mange asia damer har ikke feminine vide hofter. det er ofte veldig rette i figuren. ingen vil ha meg uansett. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror i utgangspunktet at mange menn tenker at asiatiske kvinner er mindre kravstore, både fordi kulturene er mer tradisjonelle med en underdanig kvinne, samt at levestandarden i den delen av verden er lavere, så de er fornøyd med mindre. Min bror var sammen med (og delvis gift med) en asiatisk kvinne i 15 år og etter hans erfaring var det helt motsatt. Hun var pen og eksotisk da han først traff henne, da de begge var unge. Hun nøt godt av hans gode inntekt, men kjeftet og smelte hele tiden. Ingenting var godt nok, til tross for at hun var oppvokst ganske trangt på Oslos østkant. Hun hadde mye temperament og forholdet ble et helvete. De skilte seg, og han angrer ganske bittert på det. Han er sammen med en norsk jente idag. Fellesnevneren er nok at mange blir tiltrukket av noe eksotisk, men forskjellene blir for store for å få et forhold til å fungere. Jeg kjenner også skandinaviske kvinner som har vært sammen med både syd-europeiske og syd-amerikanske menn, og det har vært litt på samme måte. Anonymkode: 4cff6...f71 Haha, veldig bra lekse for han mannen. Anonymkode: 5ab92...ef5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #75 Skrevet 9. mars 2020 Jeg opplever asia damene som kravstore og voldelige. Siden de er så smp er det lett for dem å unnskylde vold mot menn og barn. Som latina damer er det ofte aggressive og utilgivende når mannen gjør feil. Det er både en latina dame og en asia dame som har kuttet av kjønnet til mennene sine. Anonymkode: 5ab92...ef5
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #76 Skrevet 9. mars 2020 Er TS, min siste sexpartner/venn er en kjekk norsk mann, en arving, eier av en tradisjonell fam.bedrift som omsetter 1 milliard kroner i året. 2 år etter han, datet jeg en kjekk politisjef. Jeg har kun sex med han arvingen på det tidpunktet han ikke avslørte seg selv, jeg trodde at han var en bondegutt. Forelsket i ham som han er. Begge mennen er veldig snille og respekterer kvinner. Anonymkode: 07b1e...198 1
wintergirl Skrevet 9. mars 2020 #77 Skrevet 9. mars 2020 11 minutter siden, Lasox skrev: Tror det beste er om du lar være å kommentere noe mer. Du kjenner meg ikke og du vet ikke hvordan jeg ser ut heller. Hadde jeg vært en drittsekk så ville dem ikke har vært venn med meg engang. Har aldri noen problemer med å få meg venninner, men har alltid hatt problemet med å få jenta til å bli ordentlig interessert i meg pga. utseendemessig pga. og det har dem jo selv begrunnet med. Norske kvinner skal jo kun ha "mr. perfect" med masse muskler, overtrent og ikke unge menn som ser ut som tenåringen. Har ordentlig baby-face om jeg barberer vekk skjegget og det tiltrekker tydeligvis ikke norske kvinner. La være å kommentere norske kvinner selv du da! Du kjenner ikke alle norske kvinner du heller. Fordomsfull er du! 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er TS, min siste sexpartner/venn er en kjekk norsk mann, en arving, eier av en tradisjonell fam.bedrift som omsetter 1 milliard kroner i året. 2 år etter han, datet jeg en kjekk politisjef. Jeg har kun sex med han arvingen på det tidpunktet han ikke avslørte seg selv, jeg trodde at han var en bondegutt. Forelsket i ham som han er. Begge mennen er veldig snille og respekterer kvinner. Anonymkode: 07b1e...198 Det er mange av oss norske kvinner som er sammen med menn pga personlighet og fordi vi elsker dem. Ikke pga penger. Er det noe å skryte av egentlig?» Hei! Se på meg. Er sammen med en mann jeg ikke vet har penger jeg» Hva så? Sånne norske kvinner er det mange av bortover. Personlig kjenner jeg ingen norske kvinner , eller menn som setter urimelige krav. Men jeg skal innrømme at jeg må like utseende på mannen, men han trenger ikke å se ut som en modell, bare være pen for meg. Og at han er snill, trofast, er tålmodig , lar meg få være meg, er positiv. That’t it. Litt krav må man ha da, men dette er ikke store krav. Skulle bare mangle krav et dette, og det er stort sett slike egenskaper man vil ha i en partner, både kvinner og menn. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #78 Skrevet 9. mars 2020 4 minutter siden, wintergirl skrev: La være å kommentere norske kvinner selv du da! Du kjenner ikke alle norske kvinner du heller. Fordomsfull er du! Det er mange av oss norske kvinner som er sammen med menn pga personlighet og fordi vi elsker dem. Ikke pga penger. Er det noe å skryte av egentlig?» Hei! Se på meg. Er sammen med en mann jeg ikke vet har penger jeg» Hva så? Sånne norske kvinner er det mange av bortover. Personlig kjenner jeg ingen norske kvinner , eller menn som setter urimelige krav. Men jeg skal innrømme at jeg må like utseende på mannen, men han trenger ikke å se ut som en modell, bare være pen for meg. Og at han er snill, trofast, er tålmodig , lar meg få være meg, er positiv. That’t it. Litt krav må man ha da, men dette er ikke store krav. Skulle bare mangle krav et dette, og det er stort sett slike egenskaper man vil ha i en partner, både kvinner og menn. Jeg har valgt karriere framfor ham da, kan ikke tenke å leve i et liv der jeg blir forsørget av mann. Har alltid likt frihet, så det har skuffet han. Sjalusi er jo en sykdom. Anonymkode: 07b1e...198
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #79 Skrevet 9. mars 2020 Han viste svakhet til meg som jeg syntes var tiltrekkende, det vekket morsinstinkt og jeg ville ta vare på ham. Ble litt feil dette og, skulle være omvendt:) Anonymkode: 07b1e...198
wintergirl Skrevet 9. mars 2020 #80 Skrevet 9. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han viste svakhet til meg som jeg syntes var tiltrekkende, det vekket morsinstinkt og jeg ville ta vare på ham. Ble litt feil dette og, skulle være omvendt:) Anonymkode: 07b1e...198 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har valgt karriere framfor ham da, kan ikke tenke å leve i et liv der jeg blir forsørget av mann. Har alltid likt frihet, så det har skuffet han. Sjalusi er jo en sykdom. Anonymkode: 07b1e...198 Bra du velger det livet du ønsker deg og ikke gjør deg mindre bare for å behage menn. Hvorfor skal han bli skuffet for at du liker å klare deg selv? Det er jo sånne det er noe galt med. En mann som virkelig elsker deg støtter dama si hvis hun vil bli noe. Ja, sjalusi er en styggedom som dreper forhold til slutt. Kvinner i dag bør være selvstendige. Man har aldri garanti for hvordan forholdet vil gå. Før hadde ikke kvinner så mange valg som dem har i dag, så det ble mann som kunne forsørge dem. Takk og lov for friheten og selvstendigheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå