AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #81 Skrevet 9. mars 2020 stramme fitter og mindre klaging. Anonymkode: 6ebee...b16 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #82 Skrevet 9. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: stramme fitter og mindre klaging. Anonymkode: 6ebee...b16 åååå det er mye kvining og syting fra dem og om ikke mer. Anonymkode: 5ab92...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #83 Skrevet 9. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du glemmer at mennene i vesten har også stemt for likestilling. Dere kan ikke si at dere ønsker en ting, for så å gjøre noe annet. Da fremstår en bare som hykler. Anonymkode: a2fca...42b Jeg er dame. Anonymkode: 56312...5fe
jabx Skrevet 9. mars 2020 #84 Skrevet 9. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: trangere mus Ikke nødvendigvis nei.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #85 Skrevet 9. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: stramme fitter og mindre klaging. Anonymkode: 6ebee...b16 jeg er europeisk og får kun en finger inn. ingen bryr seg fordi jeg ikke er asia dame Anonymkode: 5ab92...ef5
Høyeheler Skrevet 9. mars 2020 #86 Skrevet 9. mars 2020 Hvorfor ringer ikke alramklokkene hos disse damene med tanke på alkoholforbruket til den mann de har tenkt å satse på drikker 24/7. Her hjemme må hun bo sammen med en alkolisert mann under helt uverdig forhold toalt hjelpesløs intet netverk hvor hun be om hjelp. Så går han lei og sender henne i retur som om det var en ubrukelig gjenstand. Tror nok at de fleste gir disse damene et godt liv og virkelig bryr seg om derel ve og vel.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #87 Skrevet 9. mars 2020 Hvis daten din har en eks fra Asia. Er det da bra for han? At han har prøvd asia liksom. Tanker om det? Anonymkode: 1bb8e...d04
Perelandra Skrevet 9. mars 2020 #88 Skrevet 9. mars 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette Perelandra, mod.
Xcase33 Skrevet 10. mars 2020 #89 Skrevet 10. mars 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Ts her, er ikke importert thai dame:) Studerte i Norge og jobber her. Anonymkode: 07b1e...198 Snakker i flertall ekskludert individuelle unntak.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #90 Skrevet 11. mars 2020 On 3/10/2020 at 5:25 AM, AnonymBruker said: Hvis daten din har en eks fra Asia. Er det da bra for han? At han har prøvd asia liksom. Tanker om det? Anonymkode: 1bb8e...d04 En lite sannsynlig problemstilling. Once you go asian, you never go caucasian! Anonymkode: abb00...404
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #91 Skrevet 11. mars 2020 Jeg liker asiatiske kvinner fordi de vet hvordan man holder huset i stand, de lager mat uten å klage. De er effektive, rydder, vasker osv. Men ikke alle asiatiske er bra i mine øyne. Da tenker jeg på Thaidamer, disse er kravstore, gir deg ikke oppmerksomhet, tekster med venninnene sine hele tiden og forventer at du er deres sugardaddy. Jeg er nå ilag med ei filippinsk kvinne, samme alder som meg. Overrasker meg med mat, masserer meg, viser meg genuin interesse og kjærlighet. Liker å jobbe, har egne meninger osv. Så med andre ord: Kunne ikke vært lykkeligere med noen andre. Må påpeke at det er forskjell på filippinske kvinner også. Hun jeg er sammen med er fra Luzon-området. Som er nord-filippinene. Der er de som regel mer utdannede og lite golddiggere slik "Visayas" er. Anonymkode: 51f26...0ff
Blosy Skrevet 11. mars 2020 #92 Skrevet 11. mars 2020 (endret) Fordi dere er pene og viljesterk, ihvertfall de jeg har møtt 😁🙈 Endret 11. mars 2020 av Blosy
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #93 Skrevet 11. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker asiatiske kvinner fordi de vet hvordan man holder huset i stand, de lager mat uten å klage. De er effektive, rydder, vasker osv. Men ikke alle asiatiske er bra i mine øyne. Da tenker jeg på Thaidamer, disse er kravstore, gir deg ikke oppmerksomhet, tekster med venninnene sine hele tiden og forventer at du er deres sugardaddy. Jeg er nå ilag med ei filippinsk kvinne, samme alder som meg. Overrasker meg med mat, masserer meg, viser meg genuin interesse og kjærlighet. Liker å jobbe, har egne meninger osv. Så med andre ord: Kunne ikke vært lykkeligere med noen andre. Må påpeke at det er forskjell på filippinske kvinner også. Hun jeg er sammen med er fra Luzon-området. Som er nord-filippinene. Der er de som regel mer utdannede og lite golddiggere slik "Visayas" er. Anonymkode: 51f26...0ff Filippinske kvinner er også verdens desidert vakreste. Ikke uten grunn at de gang på gang vinner Miss Universe, Miss World, osv, osv. Anonymkode: abb00...404
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #94 Skrevet 11. mars 2020 Jeg er europeisk og greier alt det dere snakker om, pluss munnsex hver dag. Men ingen bryr seg fordi jeg ikke er asiatisk. Og jeg er kjempetrang. Anonymkode: 5ab92...ef5
wintergirl Skrevet 11. mars 2020 #95 Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er europeisk og greier alt det dere snakker om, pluss munnsex hver dag. Men ingen bryr seg fordi jeg ikke er asiatisk. Og jeg er kjempetrang. Anonymkode: 5ab92...ef5 Så rart. Jeg sliter ikke med interessen til norske menn. Ikke alle vil kun ha en asiater. Dette høres bare merkelig ut. Sikker på at du ikke har ting for deg som gjør at menn ikke blir interessert? For det har ingenting med ditt nordiske utseende å gjøre ihverfall.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #96 Skrevet 11. mars 2020 Jeg liker massere gi munnsex, gi mat, rydder osv. Anonymkode: 5ab92...ef5
wintergirl Skrevet 11. mars 2020 #97 Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg liker massere gi munnsex, gi mat, rydder osv. Anonymkode: 5ab92...ef5 Og så? Du har vel andre interesser enn kun å behage en drittmann som kun forventer å få? Se etter menn som elsker å gi også. Menn som vil ha vaskehjelp og en som suger han masse er ikke menn å trakte etter. Kjære deg, skaff deg selvrespekt og ikke kast bort energi på åndsvake menn.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #98 Skrevet 11. mars 2020 De aller fleste norske menn foretrekker fortsatt norske damer, så så ille kan vi ikke være. De som liker asiatiske best gjør det sikkert av ulike grunner, som for eksempel utseende, kultur og personlige egenskaper. Anonymkode: 5a9ef...11e
wintergirl Skrevet 11. mars 2020 #99 Skrevet 11. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste norske menn foretrekker fortsatt norske damer, så så ille kan vi ikke være. De som liker asiatiske best gjør det sikkert av ulike grunner, som for eksempel utseende, kultur og personlige egenskaper. Anonymkode: 5a9ef...11e Akkurat! Noen liker asiatiske og noen liker norske. De fleste norske damer har nok av norske menn etter seg, så denne tråden er litt vel generaliserende. Og flott er vel det at alle ikke har samme smak. Plager ikke meg at noen norske menn foretrekker kvinner fra andre land.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #100 Skrevet 11. mars 2020 Jeg føler meg ikke ettertraktet og er mindre verdt enn andre raser/etnisiteter. Anonymkode: 5ab92...ef5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå