DonKing Skrevet 9. mars 2020 #41 Skrevet 9. mars 2020 (endret) er jeg egoistisk ? ikke bli fornærmet, men østeurpeiske kvinner og asiatiske har som oftest helt andre holdninger enn nordiske. samme med mannfolkene. de er litt mer gammeldags. kvinner fra disse landene liker ofte å vaske, lage middag og setter pris på mannen sin. jeg sier ikke alle gjør det og alle nordiske er slik, men det gjelder mange jeg har norsk kjæreste som har samme verdier, er litt gammeldags og det funker for oss Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 9. mars 2020 av Perelandra 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #42 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, DonKing skrev: er jeg egoistisk ? ikke bli fornærmet, men østeurpeiske kvinner og asiatiske har som oftest helt andre holdninger enn nordiske. samme med mannfolkene. de er litt mer gammeldags. kvinner fra disse landene liker ofte å vaske, lage middag og setter pris på mannen sin. jeg sier ikke alle gjør det og alle nordiske er slik, men det gjelder mange jeg har norsk kjæreste som har samme verdier, er litt gammeldags og det funker for oss Greit nok, men du drar da mange over samme kam. Fordi kvinnekampbevegelsen har begynt å vokse i Asia også. Har sett en dokumentar om det. Det virker som rike land blir mer for likestilling, enn fattige. Tror det er der sammenhengen ligger. At når man ligger dårlig an økonomisk, vil det da være naturlig å ville komme seg utav fattigdommen. Men når alle land blir rikere med tiden, ser vi at land blir mer likestillte. De fleste iallefall... Hva da? Anonymkode: a2fca...42b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #43 Skrevet 9. mars 2020 Det er ikke slik at menn ikke klarer å lage middag, vasle osv. De fleste kokker er menn, så... Er bare en dårlig unnskyldning. Hvordan skal sånne menn klare seg om kone brått dør en dag? Alle burde kunne basic survival skills. Det er helt greit å lage middag til hverandre, men synes det er rart når folk mener det BARE er kvinnens jobb. Da skurrer noe. Anonymkode: a2fca...42b 1
DonKing Skrevet 9. mars 2020 #45 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik at menn ikke klarer å lage middag, vasle osv. De fleste kokker er menn, så... Er bare en dårlig unnskyldning. Hvordan skal sånne menn klare seg om kone brått dør en dag? Alle burde kunne basic survival skills. Det er helt greit å lage middag til hverandre, men synes det er rart når folk mener det BARE er kvinnens jobb. Da skurrer noe. Anonymkode: a2fca...42b det stemmer, men mange kvinner foretrekker å lage middag, framfor mannfolkene. og menn jobber i snitt mye mer enn kvinner . man bestemmer jo selv hjemme hvem som skal gjøre hva, men menn har lite interesse av å vaske og å lage middag som oftest. og kvinner skal ha vaskingen sin ofte på den og den måten. nå er det faktisk slik at kvinner er mye mer nøye på at det skal være rent hjemme enn menn og kvinenr vil vaske og støvsuge mye oftere enn menn generelt. mens mange menn syns det er nok med en gang i uken så vil damen min annehver dag. javell. værsegod kjære. sett igang vaskingen. . jeg vasker og støvsuger ordentlig hver søndag. resten får hun ta seg av
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #46 Skrevet 9. mars 2020 Rett og slett verdens vakreste kvinner. Det er ingenting som slår elegansen og femininiteten til en asiatisk kvinne. Dersom man ser KUN på utseende, så er det ingen andre kvinner i hele verden som kan måle seg med kvinnene i øst- og sørøst-asia. Anonymkode: abb00...404 3
wintergirl Skrevet 9. mars 2020 #47 Skrevet 9. mars 2020 (endret) 45 minutter siden, DonKing skrev: er jeg egoistisk ? ikke bli fornærmet, men østeurpeiske kvinner og asiatiske har som oftest helt andre holdninger enn nordiske. samme med mannfolkene. de er litt mer gammeldags. kvinner fra disse landene liker ofte å vaske, lage middag og setter pris på mannen sin. jeg sier ikke alle gjør det og alle nordiske er slik, men det gjelder mange jeg har norsk kjæreste som har samme verdier, er litt gammeldags og det funker for oss De er ofte blitt lært fra de er små at de er mindre verdt enn menn. Det er rett og slett ondt hvordan menn fra land hvor vi har lært gjensidig respekt for hverandre, omfavner kvinneundertrykkende land og deres kultur bare fordi det gangner menn. Dere nordiske menn er ikke stor bedre enn nordiske kvinner. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett og slett verdens vakreste kvinner. Det er ingenting som slår elegansen og femininiteten til en asiatisk kvinne. Dersom man ser KUN på utseende, så er det ingen andre kvinner i hele verden som kan måle seg med kvinnene i øst- og sørøst-asia. Anonymkode: abb00...404 Det er din smak og det er helt greit at du syns det, men ikke snakk på vegne av alle menn da. Jeg har min smak i menn jeg også, men vet da veldig godt at ikke alle kvinner deler mine preferanser. Endret 9. mars 2020 av wintergirl 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #48 Skrevet 9. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik at menn ikke klarer å lage middag, vasle osv. De fleste kokker er menn, så... Er bare en dårlig unnskyldning. Hvordan skal sånne menn klare seg om kone brått dør en dag? Alle burde kunne basic survival skills. Det er helt greit å lage middag til hverandre, men synes det er rart når folk mener det BARE er kvinnens jobb. Da skurrer noe. Anonymkode: a2fca...42b Blir som min far. Sulter sakte ihjel foran brødboksen og huset blir til en svinesti. Anonymkode: 26eb6...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #49 Skrevet 9. mars 2020 Fordi asiatiske damer lar dem velge? Norske damer velger selv? Anonymkode: 35535...9c8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #50 Skrevet 9. mars 2020 Kjenner ingen fine menn som liker asiatiske kvinner. Incels ja Anonymkode: 889e9...c16
Gjest Keikolina Skrevet 9. mars 2020 #51 Skrevet 9. mars 2020 De er lettere å bruke som slaver, barnepassere og kokker. Grådig er mange av de, krever mye penger, men får jobben gjort.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #52 Skrevet 9. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett og slett verdens vakreste kvinner. Det er ingenting som slår elegansen og femininiteten til en asiatisk kvinne. Dersom man ser KUN på utseende, så er det ingen andre kvinner i hele verden som kan måle seg med kvinnene i øst- og sørøst-asia. Anonymkode: abb00...404 Det er veldig forskjell på dem. Noen av de er slående vakre, andre not so much. Anonymkode: 3d021...98c 1
DonKing Skrevet 9. mars 2020 #53 Skrevet 9. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner ingen fine menn som liker asiatiske kvinner. Incels ja Anonymkode: 889e9...c16 du har heldigvis ikke mye livserfaring. så det går greit. er mange fine asiatiske damer i norge, mange mye finere enn norske og har kjekke menn 4
DonKing Skrevet 9. mars 2020 #54 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er veldig forskjell på dem. Noen av de er slående vakre, andre not so much. Anonymkode: 3d021...98c oh yes. har aldri skjønt hvorfor øst europeiske kvinner liksom skal være verdens peneste, de er jo ranket til det. de jeg har sett vertfall er alltid for tynne eller er lite pen. men nå har jeg ikke sett så mange kvinner fra den delen av verden 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #55 Skrevet 9. mars 2020 Noen synes vel bare at asiatiske kvinner er penere? Dere er jo stort sett populære overalt, og dette plager asiatiske menn i veldig stor grad fordi de føler seg valgt bort til fordel for hvite menn (hovedsaklig i USA/Europa). Disse er forøvrig verre enn incel-bevegelsen. Slutt å tenk så mye rase. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du mener at menn reiser til Thailand... så har de andre kjønnsmønstere enn i Norge, at kvinnen er mer 'tradisjonell'. Det er visst det norske menn egentlig vil ha, mens de likevel skryter om at de er for 'likestilling'. En ulv i fåreklær? Forstå det den som kan : ) Anonymkode: a2fca...42b Ja, for disse utgjør jo en veldig stor andel av norske menn.. Anonymkode: 1fa2d...07a 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #56 Skrevet 9. mars 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rett og slett verdens vakreste kvinner. Det er ingenting som slår elegansen og femininiteten til en asiatisk kvinne. Dersom man ser KUN på utseende, så er det ingen andre kvinner i hele verden som kan måle seg med kvinnene i øst- og sørøst-asia. Anonymkode: abb00...404 Så jævlig med stereotyper. Du tror at alle kvinner der er slik? Ikke rart dere asiafetisjer har dårlig rykte dere høres bare creepy ut. Kan ihvertfall si det ikke ser elegant ut der sleskete menn som kunne vært faren går på slep med ei jente på 150. Hvite menn og asiatiske kvinner fetisjerer hverandre, mann ser ikke dette motsatt vei. Det er fordi historisk sett så har hvite menn kolonisert Asia gjennom flere århundre. Anonymkode: a2fca...42b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #57 Skrevet 9. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er asiatisk selv, det virker som de mennene valgte meg fordi at jeg tåler mye, de sa at norske jenter er altfor bortskjemte. De er kjekke unge mannfolk som mange norske jenter vil ha... Anonymkode: 07b1e...198 Asiatiske kvinner er ikke så influert av feminisme og hat til mannen som skandinaviske kvinner er. Kvinner her er opplært til at menn ødelegger deres liv og at frihet er å kvitte seg med mannen og felles skapet i familien. Tatt fra en annen side : Det er få steder i verden man finner så mange svake, kvinner som føler seg som "ofre" som i Norge. Man tror man er diskriminert, for det har jo den kvinnefiendtlige kulturradikale feminismen fortalt dem. Her innbilles kvinnen at hun er kronisk svak, hun er alltid offeret, menn ser ned på henne, hun må gjøre opprør!! Hun må slutte å verdsette familien, sin egen femininitet, evne til å føde barn. Hun må SLUTTE å føde barn (slik norske kvinner nå gjør, se fødselsstatistikken som er en direkte effekt av den selvdestruktive 68er feminismen). Vi har skapt et samfunn der over 50 % av oss lever alene, sexlivet ser deretter ut, man er avhengig av å gå "på by'n" for å finne en tilfeldig sexpartner av og til for i det hele tatt å bli tatt på - og det av en mann som overhode ikke engang elsker deg. Dette er den kvinnefiendtlige 68'er revolusjonens kvinneideal. Idealet og "friheten" er å være barnløs, ha partner etter partner der kvinnens rolle er å bedrive service for disses seksuelle behov? og hjelpe dem å betale regningene deres? - eller enda bedre være singel og bo alene (ensomhet og depresjon er nå våre største folkesykdommer). Hun må ta hele økonomien alene, for mannen er jo ofte ute av bildet og dette er beskrevet som kvinnens største frihet. Hun har ikke råd til halvparten av det hun ville hatt med en delt økonomi med en mann. Dette tror jeg er en av mange årsaker til at mange menn heller vender seg til asiatiske kvinner fordi de er mye mer familie orienterte og opptatt av konservative verdier.. Anonymkode: 56312...5fe 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #58 Skrevet 9. mars 2020 Jeg leste en artikkel som forklarte dette fenomenet. Hvite menn som liker asiatsike kvinner er ofte alt-right. De tror at asiatiske kvinner whorhsipper hvite menn, og derav dette fenomenet, samtidig så går de og snakker om at vestlige kvinner er egoistiske og blabla. Hey guess what? En asiater vokst opp i vesten er vestlig, kålhoder. Anonymkode: a2fca...42b 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #59 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Asiatiske kvinner er ikke så influert av feminisme og hat til mannen som skandinaviske kvinner er. Kvinner her er opplært til at menn ødelegger deres liv og at frihet er å kvitte seg med mannen og felles skapet i familien. Tatt fra en annen side : Det er få steder i verden man finner så mange svake, kvinner som føler seg som "ofre" som i Norge. Man tror man er diskriminert, for det har jo den kvinnefiendtlige kulturradikale feminismen fortalt dem. Her innbilles kvinnen at hun er kronisk svak, hun er alltid offeret, menn ser ned på henne, hun må gjøre opprør!! Hun må slutte å verdsette familien, sin egen femininitet, evne til å føde barn. Hun må SLUTTE å føde barn (slik norske kvinner nå gjør, se fødselsstatistikken som er en direkte effekt av den selvdestruktive 68er feminismen). Vi har skapt et samfunn der over 50 % av oss lever alene, sexlivet ser deretter ut, man er avhengig av å gå "på by'n" for å finne en tilfeldig sexpartner av og til for i det hele tatt å bli tatt på - og det av en mann som overhode ikke engang elsker deg. Dette er den kvinnefiendtlige 68'er revolusjonens kvinneideal. Idealet og "friheten" er å være barnløs, ha partner etter partner der kvinnens rolle er å bedrive service for disses seksuelle behov? og hjelpe dem å betale regningene deres? - eller enda bedre være singel og bo alene (ensomhet og depresjon er nå våre største folkesykdommer). Hun må ta hele økonomien alene, for mannen er jo ofte ute av bildet og dette er beskrevet som kvinnens største frihet. Hun har ikke råd til halvparten av det hun ville hatt med en delt økonomi med en mann. Dette tror jeg er en av mange årsaker til at mange menn heller vender seg til asiatiske kvinner fordi de er mye mer familie orienterte og opptatt av konservative verdier.. Anonymkode: 56312...5fe Du glemmer at mennene i vesten har også stemt for likestilling. Dere kan ikke si at dere ønsker en ting, for så å gjøre noe annet. Da fremstår en bare som hykler. Anonymkode: a2fca...42b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #60 Skrevet 9. mars 2020 https://www.nytimes.com/2018/01/06/opinion/sunday/alt-right-asian-fetish.html Anonymkode: a2fca...42b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå