Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor melder folk seg på noe så teit. Som om ikke førstegangstjeneste er tåpelig nok, så skal noen leke militær som voksne også? 

Orka ikke mer enn ti minutter av denne søpla. Da fikk jeg med meg ei dame som lå halvveis besvimt på vei opp en bratt sti. Hvorfor gidder du å gå opp der med blytung sekk hvis du ikke er i form til det?! 

Blir så oppgitt.. Folk melder seg på dette, farmen og alt mulig annet skrot, og så klager de over hvor fælt det er. Så la være å bli med da! :bond:

Anonymkode: 2b1e1...6f1

Du kan jo ikke bare hoppe inn midt i et program, se ti minutter, for deretter å kritisere. 

For min del er dette programmet det beste jeg har sett noen gang tror jeg. Jeg får helt latterkrampe og blir så imponert på samme tid. Fantastisk gjeng som er med. 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Flamme skrev:

Tror du burde se litt mer enn 10 minutter av dette for å kunne avgjøre noe. Hun som besvimte har ikke klaget et sekund og tok 30 kg i sekken for å spare partneren sin. Denne dagen var laget for at de skulle knekke sammen. Hva er det som er favorittprogrammet ditt, da?

Personlig synes jeg dette er noe av det beste som har vært på norsk tv de siste årene.

Dette stemmer ikke. Hun som besvimte (Vita) gikk jo med Håvard Lilleheie. Du tror da vel ikke han ikke ville bære noe ekstra vekt? Han er litt klønete, men har gjort det ganske bra sammenlagt, så han er hverken svak eller i dårlig form. Vita besvimte fordi hun hadde gått ut før hardt med for lite mat og væske i kroppen. Det var Wanda (Vitas tvillingsøster) som bar alle 30 kiloen alene, fordi Lasse er i helt katastrofalt dårlig form. 

Anonymkode: 2bffe...5bf

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig imponert over mange av deltagerne. Jeg hadde nok slitt med å holde følge med Lazz 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor melder folk seg på noe så teit. Som om ikke førstegangstjeneste er tåpelig nok, så skal noen leke militær som voksne også? 

Orka ikke mer enn ti minutter av denne søpla. Da fikk jeg med meg ei dame som lå halvveis besvimt på vei opp en bratt sti. Hvorfor gidder du å gå opp der med blytung sekk hvis du ikke er i form til det?! 

Blir så oppgitt.. Folk melder seg på dette, farmen og alt mulig annet skrot, og så klager de over hvor fælt det er. Så la være å bli med da! :bond:

Anonymkode: 2b1e1...6f1

Kjendisene MELDER seg ikke på, de blir spurt om de vil være med.

Anonymkode: a450d...07a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjendisene MELDER seg ikke på, de blir spurt om de vil være med.

Anonymkode: a450d...07a

Og hadde de ikke fått godt betalt, hadde nok flere av dem takket for seg allerede ;)

Anonymkode: 75ffd...c0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kommer ny sesong håper jeg på å se:

Thomas Numme, Truls Svendsen, Vegard Harm, Kevin Vågenes, Morten Ram, Leo Ajkic, Ylvis-brødrene og hmmm 🤔 Ja, det er de jeg kom på akkurat nå😅 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, TiiBii skrev:

Hvis det kommer ny sesong håper jeg på å se:

Thomas Numme, Truls Svendsen, Vegard Harm, Kevin Vågenes, Morten Ram, Leo Ajkic, Ylvis-brødrene og hmmm 🤔 Ja, det er de jeg kom på akkurat nå😅 

Er så redd for at hvis det blir flere sesonger så blir det bare tull og fjas.

Jeg ser ikke på noen andre programmer med kjendiser, orker det rett og slett ikke. Men dette programmet traff liksom blink likevel. Og tror det er fordi de balanserer det så godt, akkurat perfekt dose humor hvis du skjønner. 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TiiBii skrev:

Hvis det kommer ny sesong håper jeg på å se:

Thomas Numme, Truls Svendsen, Vegard Harm, Kevin Vågenes, Morten Ram, Leo Ajkic, Ylvis-brødrene og hmmm 🤔 Ja, det er de jeg kom på akkurat nå😅 

Bare menn? :klo: 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Bare menn? :klo: 

Har ikke tenk så langt enda🤪Kanskje Cecilie Næss, Cecilie Skog, Linn Skåber og Jenny Skavlan ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, TiiBii skrev:

Har ikke tenk så langt enda🤪Kanskje Cecilie Næss, Cecilie Skog, Linn Skåber og Jenny Skavlan ☺️

Ville likt å se Tusvik og Tønne, de hadde hverfall svart befalet. Men ikke kommet så langt da... Og Vegard Harm og Morthen Hegseth.

Anonymkode: 05137...b91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så imponert jeg er over Wanda! For en sterk dame!

Anonymkode: 12177...b8b

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, TiiBii skrev:

Hvis det kommer ny sesong håper jeg på å se:

Thomas Numme, Truls Svendsen, Vegard Harm, Kevin Vågenes, Morten Ram, Leo Ajkic, Ylvis-brødrene og hmmm 🤔 Ja, det er de jeg kom på akkurat nå😅 

Jon Almås

Anonymkode: 0941f...ab3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Toppen av søppel-tv dette.

Anonymkode: 59634...92e

Da ønsker jeg mer søppel-TV 😄

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/19/2020 at 1:58 AM, AnonymBruker said:

Seriøst! Får jo sinnsykt crush på Vinni 😍 ‘tenk at de som trener på krig, er best på omtanke, det verden trenger mest’ 

Anonymkode: 6f0fc...fe6

Jeg får jo ikke akkurat en crush på han, men den observasjonen og utsagnet varmet et gammelt soldathjerte. Det er akkurat hva jeg har sett når jeg sammenligner sivil og militær jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2020 den 15.36, AnonymBruker skrev:

Ville likt å se Tusvik og Tønne, de hadde hverfall svart befalet. Men ikke kommet så langt da... Og Vegard Harm og Morthen Hegseth.

Anonymkode: 05137...b91

Tusvik ble spurt, men takket nei. 

Anonymkode: 75ffd...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusvik ble spurt, men takket nei. 

Anonymkode: 75ffd...c0a

Takk og lov for det da!

Anonymkode: d0eba...9e0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

hadde likt og sett sophie elise der

😂

Men for all del, hun kunne ha overrasket.

Anonymkode: 9e6b9...a7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får damene gå med så "sjuskete" hår? Trodde ikke håret skulle ta borti kragen på uniformen, og måtte være stramt oppsatt hvis det var så langt.

Anonymkode: 48917...23a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...