Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den er da ikke tilgjengelig enda for oss som betaler heller.

Anonymkode: d0eba...9e0

Eller mente du den som var nå på lørdag? Det er episode 3 ja ser jeg nå. 

Anonymkode: d0eba...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er blitt helt forelsket i Desta sitt smil. 💚

Anonymkode: 05137...b91

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst! Får jo sinnsykt crush på Vinni 😍 ‘tenk at de som trener på krig, er best på omtanke, det verden trenger mest’ 

Anonymkode: 6f0fc...fe6

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst! Får jo sinnsykt crush på Vinni 😍 ‘tenk at de som trener på krig, er best på omtanke, det verden trenger mest’ 

Anonymkode: 6f0fc...fe6

Sjæææl🥰 den kommentaren der var så spot on!❤

Anonymkode: 89aad...0d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Eller mente du den som var nå på lørdag? Det er episode 3 ja ser jeg nå. 

Anonymkode: d0eba...9e0

Den som gikk på tv var 2, episode 3 kommer på tv på lørdag denne uka.

Anonymkode: cff20...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Seriøst! Får jo sinnsykt crush på Vinni 😍 ‘tenk at de som trener på krig, er best på omtanke, det verden trenger mest’ 

Anonymkode: 6f0fc...fe6

Ble sjokkert over hvor godt trent Vinni ser ut til å være nå! Han har jo levd et hardt liv med festing før, gøy å se at man kan snu såpass. Blir spennende å se om han holder ut. 

Jeg liker fenriken! Lo høyt da han skulle distrahere de da de stod på den planken og skulle be om tillatelse til å hoppe.

Anonymkode: ee5e5...44e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble sjokkert over hvor godt trent Vinni ser ut til å være nå! Han har jo levd et hardt liv med festing før, gøy å se at man kan snu såpass. Blir spennende å se om han holder ut. 

Jeg liker fenriken! Lo høyt da han skulle distrahere de da de stod på den planken og skulle be om tillatelse til å hoppe.

Anonymkode: ee5e5...44e

Har tenkt den tanken ja. Han lever sikkert litt anderledes nå enn paperboys-tiden. Alle respekt til han for det! 
 

Også måten han skakker hodet på når han snakker 🥰

 

Han fenriken er fantastisk artig! De vittige raske kommentarene hans 😂

Anonymkode: 6f0fc...fe6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker fenriken! Lo høyt da han skulle distrahere de da de stod på den planken og skulle be om tillatelse til å hoppe.

Anonymkode: ee5e5...44e

Hoppeslott og bæsjeprøve :fnise:

Det var vel Henrik som ble distrahert og faktisk sa hoppeslott også? 😛 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dagens episode på Tv Sumo, men den var veldig kort. Først ble det vist hva som skulle skje "etter pausen", men så var det bråstopp.Vet ikke om det er en teknisk feil, eller om de venter med del 2 til i kveld? :vetikke:

Anonymkode: 76e94...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett dagens episode på Tv Sumo, men den var veldig kort. Først ble det vist hva som skulle skje "etter pausen", men så var det bråstopp.Vet ikke om det er en teknisk feil, eller om de venter med del 2 til i kveld? :vetikke:

Anonymkode: 76e94...edd

Sannsynligvis teknisk feil. Slik var det sist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er fordi det vil ryke 3 personer så da venter med å legge ut del 2 så ingen avslører det!

Sist uke la de ut hele episoden i del 1 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinni er bare så bra han. Jez!!

Men må jo beundre Lilleheie også. Han sliter og går på 👍 blir imponert over mange det.

Ønsker SÅ HARDT  at jeg var deltager!! Flere?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en bra episode! 
Synes det er trist at 3 av dem måtte ut. Hadde vært fint å ha alle videre. 

Anonymkode: 69344...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes forresten at de viste så lite av de midterste øvelsene, den med å bære hverandre opp en bakke, samt med å frakte noe på en vogn (?). Hvorfor fikk vi ikke se mer av dette? 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok en bra episode! 
Synes det er trist at 3 av dem måtte ut. Hadde vært fint å ha alle videre. 

Anonymkode: 69344...623

Må le. Ville heller ikke at noen skulle ryke ut 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vita og Wanda er imponerende - de er jo ganske fysisk sterke men ståpåviljen er jo det mest imponerende.  Hvis jeg skulle stolt på at noen utfører noe de har lovet så er det de 2. 

Så synd at Vita gikk ut synes jeg. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor melder folk seg på noe så teit. Som om ikke førstegangstjeneste er tåpelig nok, så skal noen leke militær som voksne også? 

Orka ikke mer enn ti minutter av denne søpla. Da fikk jeg med meg ei dame som lå halvveis besvimt på vei opp en bratt sti. Hvorfor gidder du å gå opp der med blytung sekk hvis du ikke er i form til det?! 

Blir så oppgitt.. Folk melder seg på dette, farmen og alt mulig annet skrot, og så klager de over hvor fælt det er. Så la være å bli med da! :bond:

Anonymkode: 2b1e1...6f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor melder folk seg på noe så teit. Som om ikke førstegangstjeneste er tåpelig nok, så skal noen leke militær som voksne også? 

Orka ikke mer enn ti minutter av denne søpla. Da fikk jeg med meg ei dame som lå halvveis besvimt på vei opp en bratt sti. Hvorfor gidder du å gå opp der med blytung sekk hvis du ikke er i form til det?! 

Blir så oppgitt.. Folk melder seg på dette, farmen og alt mulig annet skrot, og så klager de over hvor fælt det er. Så la være å bli med da! :bond:

Anonymkode: 2b1e1...6f1

Tror du burde se litt mer enn 10 minutter av dette for å kunne avgjøre noe. Hun som besvimte har ikke klaget et sekund og tok 30 kg i sekken for å spare partneren sin. Denne dagen var laget for at de skulle knekke sammen. Hva er det som er favorittprogrammet ditt, da?

Personlig synes jeg dette er noe av det beste som har vært på norsk tv de siste årene.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...