Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Thaila skrev:

Han er jo gammel fotballspiller da. Det er jo mulig han har litt kondis igjen i seg, han kjempa i hvertfall hardt for å prøve å ta de igjen. 

Tror du blander med Kvisvik, Lilleheie har absolutt ingen fotballkarriere å vise til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste ikke hva nasjonalforsamlingen var😂🙈  flaut. 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig bra program :)

Må si jeg lo høyt da Vita (eller var det Wanda?) trodde fenriken het Fenrik til fornavn :skratte:

Håvard Lilleheie og lua ja - utrolig underholdning! Fantastisk program.

Anonymkode: d1f51...8da

Ja, og når Solli-Tangen mistet dyna og puta si😂 Lo høyt flere ganger😃

Anonymkode: 8e41b...a2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5 March 2020 den 8.38, FrøkenMims skrev:

Morsomt konsept, men hvorfor må det alltid være ``kjendiser`` og ikke vanlige mennesker som er med på sånne program. Hva tenker dere, noen som skal se på ? :)

Liker Lauritzen,men syns ikke Kristian er verken morsom eller flink.

Anonymkode: 0023b...d8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Tror du blander med Kvisvik, Lilleheie har absolutt ingen fotballkarriere å vise til. 

Det nærmeste Lilleheie har vært nær en fotballkarriere er den norske filmen United 😁.

Anonymkode: 57ca4...4c5

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Kult program, men jeg stiller meg litt usikker til om de faktisk løp 3000m. Innbiller meg at det var noe kortere, syns tidene var hakket for bra på noen av de ref kroppsfasonger og form generelt. Jeg tviler på at Lilleheie jogger 3000m på 15 f.eks. 

Ja, det samme stusset jeg også på.. Hvis de løp 3000 m må det i så fall vært flatt terreng uten så mange oppoverbakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Prelunia skrev:

Ja, det samme stusset jeg også på.. Hvis de løp 3000 m må det i så fall vært flatt terreng uten så mange oppoverbakker. 

Hva snakker dere om? Var jo elendige tider! Beste var litt over 13 minutter! Selv har jeg løpt distansen på 10 og et halvt minutt. 

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette er ikke yoga! BANAN ER IKKE EN RETT FORM!" :skratte: 

Dette var artigere enn jeg hadde sett for meg... hadde ikke tenkt å se egentlig, men det kom på en reprise mens jeg drev med noe annet. 

Også Vinni da... "jeg velger å gjøre dette... men da melder spørsmålet seg da... HVORFOR??"

Men jeg synes de kunne vært flinkere til å legge på navnet dens og hva de er når de snakker. For det er flere der som er ukjente for meg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte han fenriken. Streng, men med glimt i øyet. Artig fyr. 😅

Anonymkode: d0eba...9e0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Prelunia skrev:

Ja, det samme stusset jeg også på.. Hvis de løp 3000 m må det i så fall vært flatt terreng uten så mange oppoverbakker. 

Det er ganske flatt der de har løpetestene på Setnesmoen (leiren) hvis jeg ikke tar helt feil. Bor i området, så har gått endel på tur der ☺️ Det er jo en ekte militærleir, så tipper at de bruker den faste 3000-meters løypa soldatene bruker når de skal testes. Litt rart om den ikke er 3000 meter...   

Anonymkode: 733e3...c4c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke hva nasjonalforsamlingen var😂🙈  flaut. 

Anonymkode: 69344...623

Jeg bare: Eidsvoll?😂 Litt udatert kanskje 

Anonymkode: 12177...b8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2020 den 13.39, AnonymBruker skrev:

Etter episode 1 så syns jeg de snakker ganske nedlatende til de som er kommet inn. Greit at det skal være displin men en trenger da ikke snakke nedlatende til en person for det!

Anonymkode: 91016...e25

I virkeligheten er hakket verre, faktisk. Forsvaret er og blir hjernevask og absolutt disiplin. Gikk greit med førstgangstjensten som 20-åring, men hadde ikke orket det i dag.

Anonymkode: 7fee2...bcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare: Eidsvoll?😂 Litt udatert kanskje 

Anonymkode: 12177...b8b

Trodde jeg også😅 Tenkte ikke tanken på at det kunne være stortinget🙈

Ble imponert over tvillingene, hadde ikke sett for meg at de gjorde det så bra på den fysiske delen.

Har en girlcrush på Marte da, hun er jo bare helt nydelig😍

Tror de har gjort det bra med å ha fått med en ganske morsom fenrik da, hadde ikke blitt det samme uten!

Anonymkode: 3597d...0ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Kult program, men jeg stiller meg litt usikker til om de faktisk løp 3000m. Innbiller meg at det var noe kortere, syns tidene var hakket for bra på noen av de ref kroppsfasonger og form generelt. Jeg tviler på at Lilleheie jogger 3000m på 15 f.eks. 

Helt enig. At den beste løp fort er en ting, men at alle løp godt over 10 km i timen i 3000 meter er ekstremt bra, mange av dem er ikke godt trent. 

Anonymkode: 9976a...4e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinni og Lilleheie assa 😍

Anonymkode: 1075b...bfe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det var mer å se av Otto og Kristian. Morsomt å følge med på da 🤗

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Helt enig. At den beste løp fort er en ting, men at alle løp godt over 10 km i timen i 3000 meter er ekstremt bra, mange av dem er ikke godt trent. 

Anonymkode: 9976a...4e3

Hallo?! Det er ikke «ekstremt bra» når ingen kom under 13 minutter på 3000-meteren.

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...