Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Jeg vet helt ærlig ikke om jeg lo eller gråt da Håvard ikke fant lua si. 😂 

Gleder meg til fortsettelsen, dette var morsommere enn jeg hadde sett for meg.

Anonymkode: d0eba...9e0

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk program! Jeg holdt på å le meg i hjel😂 og hadde medfølelse samtidig, det må ha vært ubehagelig å bli snakket til slik når man ikke er vant til det. Jeg hadde ikke trivdes med det🙈

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk program! Jeg holdt på å le meg i hjel😂 og hadde medfølelse samtidig, det må ha vært ubehagelig å bli snakket til slik når man ikke er vant til det. Jeg hadde ikke trivdes med det🙈

Anonymkode: 69344...623

Holdt også på å le meg i hjel! Noe av det beste jeg har sett på lenge det her, gleder meg til fortsettelsen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, norskehavet skrev:

Holdt også på å le meg i hjel! Noe av det beste jeg har sett på lenge det her, gleder meg til fortsettelsen! 

Enig! Jeg hadde faktisk lave forventninger. Pleier ikke å se på tv2-programmer da det ofte er for mye tull og fjas og kjendiser. Men dette var helt genialt! Kan ikke huske sist jeg lo så mye av et program😄

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter episode 1 så syns jeg de snakker ganske nedlatende til de som er kommet inn. Greit at det skal være displin men en trenger da ikke snakke nedlatende til en person for det!

De er ikke nedlatende! Befalet her gjør som de gjør med alle rekrutter de prøver å forme de fra grunnen av! Alle stiller med sin personlighet som kan være så ekstremt forskjellig, bryte de ned til null og så bygge de opp fra dette. Noen lar seg ikke bryte ned til null og faller raskt ifra. Andre lar seg bryte ned til null og innretter seg. Det krever disiplin og motivasjon. Har selv vært med på dette i virkeligheten. Gått gjennom rekruttskole, spesialutdanning og utenlandsoppdrag. Godt å se at det faktisk er ekstremt likt som dette de viser idag :) Iallefall helt fra grunnen av.... Blir interessant å følge de videre.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det kjempegodt! Veldig morsomt, gleder meg til neste episode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som blir spennende å se er "Vinni" som leder dette nå, han virker skarp og i god form. Det går en periode, men svikter motivasjonen kan han ryke fort. Mange jeg tjenestegjorde med fra rekruttperioden som falt ifra fordi de ikke var "tøffe nok" i hodet sitt, og manglet motivasjonen. Det holder ikke når det blir veldig mye "hat". Mye slit, mye frysing, mye smerte og kummerlige forhold. Alt som en soldat kan møte i strid. Lite søvn og masse pirk kan få det til å sprekke for veldig mange.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Det som blir spennende å se er "Vinni" som leder dette nå, han virker skarp og i god form. Det går en periode, men svikter motivasjonen kan han ryke fort. Mange jeg tjenestegjorde med fra rekruttperioden som falt ifra fordi de ikke var "tøffe nok" i hodet sitt, og manglet motivasjonen. Det holder ikke når det blir veldig mye "hat". Mye slit, mye frysing, mye smerte og kummerlige forhold. Alt som en soldat kan møte i strid. Lite søvn og masse pirk kan få det til å sprekke for veldig mange.

Blir skuffet om han svikter. Han har jo vært gjennom en del fra oppvekst og oppover. Heier veldig på ham, men syns flere var artige å følge. Thodesen klarer jeg ikke like helt, men beundrer hodet hans. Håper dette blir like bra framover! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SoWhat? skrev:

Blir skuffet om han svikter. Han har jo vært gjennom en del fra oppvekst og oppover.

Det betyr lite! Det som betyr noe er motivasjonen og evnen til å tilpasse seg. Er nok mye verre i forsvaret egentlig spesielt ovenfor spesialstyrker som har knallharde opptakskrav og konstant utsiling helt til man kommer ut i andre enden som en god soldat. "vinni" ser ikke ut til å like å bli kommandert rundt, fortalt alt han skal gjøre... Det er en grunn til det er 18 åringer som plukkes ut til militærtjeneste. De er enda ikke så formet og kan formes mye lettere en middelaldrende mennesker som alltid skal stille spørsmål, alltid diskutere, alltid ta omkamper og aldri gi seg. Det er så langt vekke fra dette konseptet som man kan komme. Spennende å se om "Vinni" klarer å ta seg sammen og svelge akkurat dette. Ser dårlig ut akkurat nå :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra program :)

Må si jeg lo høyt da Vita (eller var det Wanda?) trodde fenriken het Fenrik til fornavn :skratte:

Håvard Lilleheie og lua ja - utrolig underholdning! Fantastisk program.

Anonymkode: d1f51...8da

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper rollen til Kristian blir litt tydeligere. Han dilter jo bare etter. 

Håper i grunnen han (som et overraskende trekk) blir nedgradert i et par episoder og virkelig får kjørt seg :Nikke:

Anonymkode: 76e94...edd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte programmet veldig godt, og håper det fortsetter like bra. Det gir meg skikkelig artige flashbacks til rekrutten, som jeg merker at jeg faktisk savner! 

Anonymkode: 87741...7bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2020 den 3.42, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker Dag Otto og Kristian, så dette skal jeg se samme hvilke andre folk som er med.

Anonymkode: d0eba...9e0

Samme her! Synes de er kjernekarer 😊 Gøy å se!! 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig imponert over mange der inne. Tvillingene er ganske tøffe, de er jo gamle fotballjenter, var lættis at de løp forbi "Kongen av Drammen" og han måtte svelge stoltheten sin 😄 Hadde dette vert et Amerikans show ville nok folk oppført seg som divaer i forhold. Blir Spennede å følge med videre. Heier på Vinni, tvillingene og kanskje litt på kongen av Drammen (Håvard)  og. 

Anonymkode: 76f8b...b90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig bra program :)

Må si jeg lo høyt da Vita (eller var det Wanda?) trodde fenriken het Fenrik til fornavn :skratte:

Håvard Lilleheie og lua ja - utrolig underholdning! Fantastisk program.

Anonymkode: d1f51...8da

Jeg og trodde navnet hans var Fenrik🤷🏻‍♀️🙈 Jeg hadde ihvertfall ALDRI klart millitæret. De vanskelige navnene man må huske, og så streng med sengen. Og ikke kunne gå på do. Jeg går på do ofte, huff😂 Gøy program 

Anonymkode: 9e6b9...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult program, men jeg stiller meg litt usikker til om de faktisk løp 3000m. Innbiller meg at det var noe kortere, syns tidene var hakket for bra på noen av de ref kroppsfasonger og form generelt. Jeg tviler på at Lilleheie jogger 3000m på 15 f.eks. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og trodde navnet hans var Fenrik🤷🏻‍♀️🙈 Jeg hadde ihvertfall ALDRI klart millitæret. De vanskelige navnene man må huske, og så streng med sengen. Og ikke kunne gå på do. Jeg går på do ofte, huff😂 Gøy program 

Anonymkode: 9e6b9...a7b

Jeg også trodde det var navnet hans,godt det ikke bare var meg :P

Anonymkode: 91016...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Kult program, men jeg stiller meg litt usikker til om de faktisk løp 3000m. Innbiller meg at det var noe kortere, syns tidene var hakket for bra på noen av de ref kroppsfasonger og form generelt. Jeg tviler på at Lilleheie jogger 3000m på 15 f.eks. 

Han er jo gammel fotballspiller da. Det er jo mulig han har litt kondis igjen i seg, han kjempa i hvertfall hardt for å prøve å ta de igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...