AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #61 Del Skrevet 14. mars 2020 49 minutter siden, TiiBii skrev: Jeg skulle ønske det var mer å se av Otto og Kristian. Morsomt å følge med på da 🤗 Blir nok mer av dem senere. Anonymkode: 9cf42...ac6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #62 Del Skrevet 14. mars 2020 Herregud så morsom fenrik er😂 Anonymkode: 9e6b9...a7b 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 14. mars 2020 #63 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud så morsom fenrik er😂 Anonymkode: 9e6b9...a7b Ja, han alene er nesten verdt hele serien 😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 15. mars 2020 #64 Del Skrevet 15. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så morsom fenrik er😂 Anonymkode: 9e6b9...a7b Ja! Elsker det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #65 Del Skrevet 15. mars 2020 🤣 Ser ut som at jeg er den eneste som synes fenriken ser ut som en grusom fyr. Jaja, noen av oss må være kjærring mot strømmen. Han trønderen liker jeg godt, streng, men du ser han er egentlig en snill fyr. Jeg håper noen en gang klikker i vinkel i trynet på fenrik, da blir det action🤣🤣. Spennende å se hva konsekvensen ble. Jeg er imponert over Siri, Håvard og Vinni! Anonymkode: 05137...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #66 Del Skrevet 15. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤣 Ser ut som at jeg er den eneste som synes fenriken ser ut som en grusom fyr. Jaja, noen av oss må være kjærring mot strømmen. Han trønderen liker jeg godt, streng, men du ser han er egentlig en snill fyr. Jeg håper noen en gang klikker i vinkel i trynet på fenrik, da blir det action🤣🤣. Spennende å se hva konsekvensen ble. Jeg er imponert over Siri, Håvard og Vinni! Anonymkode: 05137...b91 Fenriken gjør bare jobben sin. Anonymkode: 9cf42...ac6 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #67 Del Skrevet 15. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤣 Ser ut som at jeg er den eneste som synes fenriken ser ut som en grusom fyr. Jaja, noen av oss må være kjærring mot strømmen. Han trønderen liker jeg godt, streng, men du ser han er egentlig en snill fyr. Jeg håper noen en gang klikker i vinkel i trynet på fenrik, da blir det action🤣🤣. Spennende å se hva konsekvensen ble. Jeg er imponert over Siri, Håvard og Vinni! Anonymkode: 05137...b91 Jeg liker han heller ikke! Hva er poenget med å være så nedlatende og sarkastisk? Liker ikke slike mennesker generelt, ikke bare fenriken. Helt greit å være streng og tydelig, og det skal man være i Forsvaret. Men fenriken blir bare pinlig. Liker alle de andre som er med. Anonymkode: 69344...623 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #68 Del Skrevet 15. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fenriken gjør bare jobben sin. Anonymkode: 9cf42...ac6 Absolutt, men man kan ikke like alle heller. Anonymkode: 05137...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #69 Del Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker han heller ikke! Hva er poenget med å være så nedlatende og sarkastisk? Liker ikke slike mennesker generelt, ikke bare fenriken. Helt greit å være streng og tydelig, og det skal man være i Forsvaret. Men fenriken blir bare pinlig. Liker alle de andre som er med. Anonymkode: 69344...623 Helt enig, jeg synes det ser ut som skuespill av en som liker oppmerksomhet. "Nå skal jeg være morsom på TV!" Det er det ordet jeg leter etter pinlig! Og krampaktig. Herlig program, men han klovnen ødelegger. Anonymkode: 05137...b91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #70 Del Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, jeg synes det ser ut som skuespill av en som liker oppmerksomhet. "Nå skal jeg være morsom på TV!" Det er det ordet jeg leter etter pinlig! Og krampaktig. Herlig program, men han klovnen ødelegger. Anonymkode: 05137...b91 Jeg også elsker programmet, beste på mange år og jeg ler meg skakk. Men dessverre overdriver fenriken altså. Jeg må ofte frem med puta i situasjoner med han. Anonymkode: 69344...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #71 Del Skrevet 15. mars 2020 Henrik Thodesen 🥰 Anonymkode: 57ca4...4c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #72 Del Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Henrik Thodesen 🥰 Anonymkode: 57ca4...4c5 Go’gutt💙 Anonymkode: 69344...623 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #73 Del Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker han heller ikke! Hva er poenget med å være så nedlatende og sarkastisk? Liker ikke slike mennesker generelt, ikke bare fenriken. Helt greit å være streng og tydelig, og det skal man være i Forsvaret. Men fenriken blir bare pinlig. Liker alle de andre som er med. Anonymkode: 69344...623 Jeg syns han er fantatisk! Hadde ikke ledd like mye uten han. Han tar jo ting på kornet. Og det er fint med folk som kan være streng og tydelig, men også ta det med humor. Kjedelig med folk som bare er streng og tydelig. Ser jo at de i kompaniet ler av han også. Så de tar seg nok neppe nær av det han sier. Men jeg liker sarkastiske folk, er det i stor grad selv også. Anonymkode: 8e41b...a2d 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #74 Del Skrevet 15. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns han er fantatisk! Hadde ikke ledd like mye uten han. Han tar jo ting på kornet. Og det er fint med folk som kan være streng og tydelig, men også ta det med humor. Kjedelig med folk som bare er streng og tydelig. Ser jo at de i kompaniet ler av han også. Så de tar seg nok neppe nær av det han sier. Men jeg liker sarkastiske folk, er det i stor grad selv også. Anonymkode: 8e41b...a2d Vi er jo forskjellige, og det er bra! Og deltakerne ler av han som du sier. Jeg liker generelt ikke sarkasme på bekostning av andre. Og mye han sier er absolutt morsomt, typ «banan er ikke en rett form» ol. Men noen ganger blir det for mye synes jeg da. Jeg hadde begynt å grine hvis jeg hadde blitt snakket til sånn😂 f.eks situasjonen med Hadet/farvel fenrik🙈 Anonymkode: 69344...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #75 Del Skrevet 15. mars 2020 Glad jeg ikke er der. Hadde ikke klart å dy meg med å være spydig tilbake til fenrik😂 Vita eller Wanda også: hold kjeft mens de stod oppe på taket og skulle si den umulige setningen mens han snakket i munnen på dem. Og jeg hadde ikke sagt nei til å ligge med Vinni Anonymkode: 12177...b8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #76 Del Skrevet 15. mars 2020 Har det vært noe spying hittil? Anonymkode: 57ca4...4c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #77 Del Skrevet 15. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det vært noe spying hittil? Anonymkode: 57ca4...4c5 Nei. Anonymkode: d0eba...9e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #78 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: d0eba...9e0 Eller forresten kom jeg på at jeg ikke har sett ferdig episode 2 helt enda. Men var ikke noe i episode en ihvertfall. Anonymkode: d0eba...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarmegenbolle Skrevet 15. mars 2020 #79 Del Skrevet 15. mars 2020 Elsker spydighetene til fenriken 😄 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #80 Del Skrevet 15. mars 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Vi er jo forskjellige, og det er bra! Og deltakerne ler av han som du sier. Jeg liker generelt ikke sarkasme på bekostning av andre. Og mye han sier er absolutt morsomt, typ «banan er ikke en rett form» ol. Men noen ganger blir det for mye synes jeg da. Jeg hadde begynt å grine hvis jeg hadde blitt snakket til sånn😂 f.eks situasjonen med Hadet/farvel fenrik🙈 Anonymkode: 69344...623 Det vesentlige er jo at deltakerne frivillig har meldt seg på et underholdningsprogram som skal simulere det å være i førstegangstjenesten. Da har de jo godtatt å bli herset med og å få sarkastiske kommentarer. Det hadde jo vært noe ganske annet om en sjef på en ordinær arbeidsplass oppførte seg slik. Anonymkode: bf5df...b86 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå