Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Herman Flesvig hadde vært dritmorsomt å se i neste sesong! Kunne også tenkt meg til å se Anna Edwin, men hun takker alltid nei til sånne ting tror jeg :(

Anonymkode: cdf5c...74a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde elsket å se Vegard Harm og Herman Flesvig i ny sesong 😅

Anonymkode: e4482...9e4

Jeg er skeptisk til ny sesong, og i hvertfall hvis blant annet disse to er med. 

Men det er ikke verre enn at jeg lar være å se på. 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herman Flesvig hadde vært dritmorsomt å se i neste sesong! Kunne også tenkt meg til å se Anna Edwin, men hun takker alltid nei til sånne ting tror jeg :(

Anonymkode: cdf5c...74a

Hvem er Anna Edwin?
----
Jeg syns det har vært så kult å se hvor stolte de har blitt når de har blitt forfremmet eller fått ny bedømming. 
Helt utrolig hvor mye betydning en tulletittel eller et nytt hodeplagg kan bety når man er inne i en slik boble. 
Det har vært en kul serie, men jeg er litt bekymret for en sesong 2, da vet jo alle hva de går til, så jeg er redd mange av de som hadde vært kule å se, ikke vil være med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SoWhat? skrev:

Hvem vil dere se i ny sesong? Jeg tenker at det hadde vært veldig morsomt om Jan Thomas ble med. Men noe sier meg at han ikke liker å "miste ansikt", så tror ikke at han vil, i tilfelle det er noe han ikke "tør" Eller?

Og Solveig Kloppen. Det er de to jeg tenker på sånn umiddelbart. Kloppen er tøffere enn hun gir inntrykk av( litt sånn "myk og følsom) Tror hun er veldig tøff egentlig. 

Hanne sørvaag. Fordi det er en setting man ikke ser for seg henne :laugh: 

Anonymkode: ac02c...f03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hanne sørvaag. Fordi det er en setting man ikke ser for seg henne :laugh: 

Anonymkode: ac02c...f03

Det er jo morsomt når folk overrasker. Kanskje hun hadde gjort det?  😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er jo morsomt når folk overrasker. Kanskje hun hadde gjort det?  😄

Ja. Jeg tror hun er tøffere enn det man kan få inntrykk av, fordi hun har vært med på mye annet tidligere 😁

Anonymkode: ac02c...f03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge en på Jodel (sikkert kilde, jeg vet😏) skal Harm, Hegseth, Dancke og Cathrine Fossum (?) ha takket ja til neste sesong. 

Anonymkode: 0f037...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter Northug og Erlend Elias!

Anonymkode: 6eba5...624

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen kjendiser igjen etter at de har castet Farmen kjendis, Skal vi danse og 71 grader nord kjendis? 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Petter Northug og Erlend Elias!

Anonymkode: 6eba5...624

Ikke Erlend Elias, men Petter hadde vært fint:) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Prelunia skrev:

Ikke Erlend Elias, men Petter hadde vært fint:) 

Jeg tror jeg sier meg enig her. Altså. Erlend Elias? Jeg liker fyren, det er liksom umulig å la være. Men jeg ser for meg drama om han ble med. Han har ikke potensiale her altså. Og der tror jeg han like godt innrømmer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Er det noen kjendiser igjen etter at de har castet Farmen kjendis, Skal vi danse og 71 grader nord kjendis? 😛

Hun muskuløse skiløperne? Marit ett eller annet? Hun hadde vel passet? 

Og Einar Tørnquist? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/18/2020 at 12:03 PM, SoWhat? said:

Hvem vil dere se i ny sesong? Jeg tenker at det hadde vært veldig morsomt om Jan Thomas ble med. Men noe sier meg at han ikke liker å "miste ansikt", så tror ikke at han vil, i tilfelle det er noe han ikke "tør" Eller?

Og Solveig Kloppen. Det er de to jeg tenker på sånn umiddelbart. Kloppen er tøffere enn hun gir inntrykk av( litt sånn "myk og følsom) Tror hun er veldig tøff egentlig. 

Jan Thomas har mistet ansikt før han, så vet ikke om det egentlig er et problem, men han er ikke spesielt tøff av seg da. Så han i Senkveld versus Mesterne, og var ikke imponert.

Anonymkode: 74e92...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jan Thomas har mistet ansikt før han, så vet ikke om det egentlig er et problem, men han er ikke spesielt tøff av seg da. Så han i Senkveld versus Mesterne, og var ikke imponert.

Anonymkode: 74e92...790

Ok. Jeg vet ikke så mye om fortiden hans og hva han har vært med på. Trodde han var tøff jeg  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? said:

Ok. Jeg vet ikke så mye om fortiden hans og hva han har vært med på. Trodde han var tøff jeg  🙂

Han bare ser tøff ut 😛 Men kanskje militæret hadde vært bra for han!

Anonymkode: 74e92...790

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge en på Jodel (sikkert kilde, jeg vet😏) skal Harm, Hegseth, Dancke og Cathrine Fossum (?) ha takket ja til neste sesong. 

Anonymkode: 0f037...7e0

Tror ikke Harm og Hegseth har takket ja altså. De har vært med Dag Otto på tur før, og de vil nok ikke oppleve noe lignende igjen, og kompani Lauritzen er verre. 

Anonymkode: 05137...b91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne være andre enn "klovner" med! Gjerne "kjendiser" som vi ikke kjenner så godt.  

Men Pål Anders må med da. Ullevålseter. :)

Endret av MiniMjau
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Amatariel skrev:

Melina trenger seg en tur i militæret.

Nei!!!!!!! Nå er jeg DRITTLEI av å se henne overalt!

Jeg vil se Ylvis-brødrene(spesielt Bård) og Andreas Thorkildsen, han er kjekk :P 

Anonymkode: 12177...b8b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...