Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Nå har trailer for sesong 2 kommet ut! Ser spennende ut. 

Anonymkode: 20dee...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsket første sesong. Men denne gangen er Harm med og han klarer jeg bare ikke, holder ikke et minutt med den selvsentrerte masekoppen. Skrur på tv'n så fort han ryker. 

Anonymkode: 60591...000

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 23.04):

Elsket første sesong. Men denne gangen er Harm med og han klarer jeg bare ikke, holder ikke et minutt med den selvsentrerte masekoppen. Skrur på tv'n så fort han ryker. 

Anonymkode: 60591...000

Syns Harm er herlig jeg. Både som diva og person. Du forstår at han ikke er så dramatisk i virkeligheten ikke sant?🙃

Anonymkode: 20dee...e37

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 23.04):

Elsket første sesong. Men denne gangen er Harm med og han klarer jeg bare ikke, holder ikke et minutt med den selvsentrerte masekoppen. Skrur på tv'n så fort han ryker. 

Anonymkode: 60591...000

Så rart, han er en av grunnene til at jeg gleder meg ekstra mye i år 😄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (På 22.2.2021 den 23.04):

Men denne gangen er Harm med og han klarer jeg bare ikke, holder ikke et minutt med den selvsentrerte masekoppen.

Synes han var morsom før men nå har han blitt tilgjort og en parodi på seg selv. Blir uansett spennende å se åkke som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er litt kjedelige deltakere, og Linnea Myhre får jeg helt spader av, orker ikke. Men får håpe hun ryker fort,så kan jeg se på resten.

Anonymkode: 0941f...ab3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes det er litt kjedelige deltakere, og Linnea Myhre får jeg helt spader av, orker ikke. Men får håpe hun ryker fort,så kan jeg se på resten.

Anonymkode: 0941f...ab3

Enig ang Linnea, høres som «alle» er blodfan av henne🤷🏼‍♀️ Jeg skjønner ikke hypen. 
Liker Bernt Hulsker og Morten Hegseth da, de gleder jeg meg til å se.

Anonymkode: 3597d...0ab

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Syns Harm er herlig jeg. Både som diva og person. Du forstår at han ikke er så dramatisk i virkeligheten ikke sant?🙃

Anonymkode: 20dee...e37

Hjelper lite hva han er når jeg ikke ser han. Det er jo det jeg ser jeg ikke kan fordra🙃 bare slitsom og tilgjort. Prøver altfor hardt. 

Anonymkode: 60591...000

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til ny sesong! Er ikke så begeistret for Linnea Myhre, håper hun ryker fort. 

Den morsomste av dem alle må være fenriken. Jeg lo godt bare av traileren. 

Anonymkode: bff80...6fa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så skeptisk til neste sesong, så det kan egentlig bare bli bedre enn jeg forventer. 

Anonymkode: 69344...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gleder meg til lørdag🤩🥳 Spent på hvordan Vegard Harm gjør det, ifølge Bent Hulsker er han visst sterk som en bjørn!🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sånn til lørdag, synes det er så mange bra med! Gleder meg til å se Ulrikke, Bernt, Harm og Hegseth og Linnea Myhre. Ser lovende ut ut fra trailere.

Anonymkode: c587b...1fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smurfii skrev (6 timer siden):

Gleder meg til lørdag🤩🥳 Spent på hvordan Vegard Harm gjør det, ifølge Bent Hulsker er han visst sterk som en bjørn!🙈 

På Senkveld forrige uke fortalte de at Vegard gikk helt i kjelleren på dag 1 og ville trekke seg. Så blir nok mye syt første episode. Men så lenge man kommer seg opp igjen... og de sa at neste morgen var han som gjenfødt og ble den soldaten. Var gøy i fjor da Vinni tiltet, og så endte han med å vinne. Reprise kanskje? ;) 

Anonymkode: 9aa49...5ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

På Senkveld forrige uke fortalte de at Vegard gikk helt i kjelleren på dag 1 og ville trekke seg. Så blir nok mye syt første episode. Men så lenge man kommer seg opp igjen... og de sa at neste morgen var han som gjenfødt og ble den soldaten. Var gøy i fjor da Vinni tiltet, og så endte han med å vinne. Reprise kanskje? ;) 

Anonymkode: 9aa49...5ad

Tror han kan visst han vil💪🏻 Kanskje vi får se en litt mer mannemann side av han?🤭 Om han er så diva der inne som han er til vanlig tror jeg han kommer til å gå de andre på kaserna, på nervene😅 Skikkelig gøy å se Vinni vinne, han virker som en super fin fyr rett gjennom🤩 imponerte meg at han aldri ga seg selv om han til tider var veldig langt nede! 

Endret av Smurfii
Rettelse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at skuespiller Carl Martin Eggesbø skal være med, det gleder jeg meg til. Elsket han i Skam og han virker som en kul og morsom fyr😊

Ellers gleder jeg meg mest til kommentarene fra Fenriken, han er gull😂

Anonymkode: ba6b1...bee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ser at skuespiller Carl Martin Eggesbø skal være med, det gleder jeg meg til. Elsket han i Skam og han virker som en kul og morsom fyr😊

Ellers gleder jeg meg mest til kommentarene fra Fenriken, han er gull😂

Anonymkode: ba6b1...bee

For ikke å snakke om kommentarer fra Bernt Hulsker😄

Anonymkode: 3ed2e...10c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 2 fikk virkelig en pangstart. Harm får virkelig kjørt seg og Linnéa Myhre er bare komisk av seg🤭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...