Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var kjempeflott at en mann vant.

Anonymkode: 0dcdf...99a

Samme hvilket kjønn som vinner, vel? Det var den som kom frem først som var best, uansett kjønn. 

Anonymkode: 58b72...3de

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme hvilket kjønn som vinner, vel? Det var den som kom frem først som var best, uansett kjønn. 

Anonymkode: 58b72...3de

Det var mer ærefullt at en mann stakk av med tittelen, det ble en god avslutning.

Anonymkode: 0dcdf...99a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var mer ærefullt at en mann stakk av med tittelen, det ble en god avslutning.

Anonymkode: 0dcdf...99a

Wtf 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at Vinni vant, han som har klaget så mye underveis. Jeg har ledd meg skakk ihjel av klagingen hans, og så likevel vinner han gang etter gang. Han er en veldig kul type, og verdig vinner. Han har vært oppe i toppen hele tiden.

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem av dem som dukker opp i Farmenkjendis jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Expandable86 skrev:

Artig at Vinni vant, han som har klaget så mye underveis. Jeg har ledd meg skakk ihjel av klagingen hans, og så likevel vinner han gang etter gang. Han er en veldig kul type, og verdig vinner. Han har vært oppe i toppen hele tiden.

 

 

Han prøvde til og med å tape sprengningsoppgaven med vilje, men vant likevel og fikk ansvar for å sprenge målene😂

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har vært opplagt siden dag en at Vinni kom til å vinne. Litt kjipt, hadde håpet på en overraskelse. 

Anonymkode: 3597d...0ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var kjempeflott at en mann vant.

Anonymkode: 0dcdf...99a

Enig. Hadde vært litt stusselig om en kvinne hadde vunnet dette. Mange lassiser blant mennene, men heldigvis en av dem som tok hjem pokalen.

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med at Vinni vant! Er så imponert over hans prestasjoner gjennom hele konkurransen.

Anonymkode: c2660...c33

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det har vært opplagt siden dag en at Vinni kom til å vinne. Litt kjipt, hadde håpet på en overraskelse. 

Anonymkode: 3597d...0ab

Typisk ting å skrive etter at du kjenner svaret.

«Syntes det var opplagt at Leicester skulle vinne Premier League for noen år siden, det visste jeg helt fra starten av sesongen.»

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempefornøyd med at Vinni vant! Er så imponert over hans prestasjoner gjennom hele konkurransen.

Anonymkode: c2660...c33

Enig! Vinni er en hedersmann!

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det har vært opplagt siden dag en at Vinni kom til å vinne. Litt kjipt, hadde håpet på en overraskelse. 

Anonymkode: 3597d...0ab

Bratberg som vinner hadde vært tøft. Hun har overvunnet mange frykter, noe som er veldig imponerende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Expandable86 skrev:

Bratberg som vinner hadde vært tøft. Hun har overvunnet mange frykter, noe som er veldig imponerende. 

Men i finalen så handler det om skills og stamina, og da ble det en soleklar sisteplass, dvs hadde blitt om ikke Thodis hadde vært så betatt at han gav opp egne sjanser.

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men i finalen så handler det om skills og stamina, og da ble det en soleklar sisteplass, dvs hadde blitt om ikke Thodis hadde vært så betatt at han gav opp egne sjanser.

Anonymkode: 9cf42...ac6

Joda. Hun ledet jo en stund fra start av, da. Og det var ganske jevnt mellom alle helt til de skulle finne disse nøklene og så padle over vannet.

Skjønner godt at Thodesen blir betatt. Går vel knapt an å bli mer attraktiv og sjarmerende som det Marte Bratberg er. Han hadde nok neppe gjort det om han hadde sjans til å vinne. Lå langt bak da de startet på siste del av etappen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Expandable86 skrev:

Bratberg som vinner hadde vært tøft. Hun har overvunnet mange frykter, noe som er veldig imponerende. 

Hun har vært kjempetøff! Men tror alle er vinnere her jeg. Også hun. Er imponert over hver og en.

Ny sesong blir bra!! Sjelden jeg liker noe på TV så godt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil dere se i ny sesong? Jeg tenker at det hadde vært veldig morsomt om Jan Thomas ble med. Men noe sier meg at han ikke liker å "miste ansikt", så tror ikke at han vil, i tilfelle det er noe han ikke "tør" Eller?

Og Solveig Kloppen. Det er de to jeg tenker på sånn umiddelbart. Kloppen er tøffere enn hun gir inntrykk av( litt sånn "myk og følsom) Tror hun er veldig tøff egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde elsket å se Vegard Harm og Herman Flesvig i ny sesong 😅

Anonymkode: e4482...9e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...