Gå til innhold

Kompani Lauritzen


FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Syntes Siri kunne trekt seg før og latt plassen være til en av de som har røket i dimmekamp som ønsket å være der. Hun har nå vist hele veien at det ble fallskjermhopp.

Anonymkode: 9e6b9...a7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes Siri kunne trekt seg før og latt plassen være til en av de som har røket i dimmekamp som ønsket å være der. Hun har nå vist hele veien at det ble fallskjermhopp.

Anonymkode: 9e6b9...a7b

Vås! 

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri ble i mine øyne bare spydig, og sur de siste episodene. 

Anonymkode: 05137...b91

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siri ble i mine øyne bare spydig, og sur de siste episodene. 

Anonymkode: 05137...b91

Hvertfall negativ - hun var jo ikke interessert i å prøve å pushe sine egne grenser , da kommer man jo heller ikke lenger. 

 Hun var veldig flink på de oppgavene som krevde litt tankevirksomhet feks. . 

Hun har vel vært veldig lite aktiv før og synes det var "slitsomt å bli sliten" , det fikk hun jo pushet seg litt på 

Anonymkode: faf90...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siri ble i mine øyne bare spydig, og sur de siste episodene. 

Anonymkode: 05137...b91

...på en morsom måte. Jeg liker Siri og er imponert over hvor smart hun har vært.

Hun har tydeligvis en ekstra angst for tungpust, men synes ikke det er verre enn angst for høyder. Bare mer uvanlig. (Og for å fly tydeligvis) Men hun fikk noen gode opplevelser med å bli sliten i denne serien.

Anonymkode: ea62d...545

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at Thodesen og Bratberg hadde vært et fint par ( men vet hun er i et forhold). Tror det er han som stikker av med seieren, intelligent i tillegg til relativt sterk fysisk. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.5.2020 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Av og til så må det vel kun gå an å se et program uten å være nødt til kritisere til minste detalj. Dette programmet er ren underholdning, uten drama. Eneste dramaet som foregår er jo typisk her inne. Deilig å se så mye fine mennesker som gjør sitt beste uten å krangle om millionpremier og kjendisstatus. 

Anonymkode: ca6b0...74c

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Charminia skrev:

Jeg syntes at Thodesen og Bratberg hadde vært et fint par ( men vet hun er i et forhold). Tror det er han som stikker av med seieren, intelligent i tillegg til relativt sterk fysisk. 

Synes hun er langt over hans liga. Han er fremstår som en fuck boy og hun er en seriøs og ordentlig jente.

Anonymkode: 3237c...b4c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skruf skrev:

Marte Bratberg asså, burde hatt ekstrapoeng for å spise fisken i sin helhet med skinn og det hele....fyttikatta😆 

Jeg er mest sjokkert over at en 30-åring ikke vet at fisk må sløyes før den spises.

Synes ikke det fortjener noen ekstrapoeng. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skruf skrev:

Marte Bratberg asså, burde hatt ekstrapoeng for å spise fisken i sin helhet med skinn og det hele....fyttikatta😆 

Jeg lo så grådig at jeg måtte spole tilbake for å få med meg alt 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Charminia skrev:

Jeg syntes at Thodesen og Bratberg hadde vært et fint par ( men vet hun er i et forhold). Tror det er han som stikker av med seieren, intelligent i tillegg til relativt sterk fysisk. 

Jeg har lagt merke til at han koser mye på henne (det er han som initierer kosen). Hun er veldig søt, naturlig og blid, så det er ikke noe rart han blir litt betatt. Heldigvis er hun ikke singel og har friendzonet han, for han er en player. Jeg mistet veldig respekten for han da det kom fram at han lå med Sophie Elise, og i tillegg prøvde å skjule det ganske lenge, som om hun var bra nok for sex, men ikke bra nok til at han kunne vedkjenne seg henne.

Anonymkode: 2bffe...5bf

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Blålilla skrev:

Jeg er mest sjokkert over at en 30-åring ikke vet at fisk må sløyes før den spises.

Synes ikke det fortjener noen ekstrapoeng. 

Jeg tror hun bare misforstod oppgaven og trodde at hele fisken måtte spises.

Anonymkode: d0eba...9e0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2020 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt merke til at han koser mye på henne (det er han som initierer kosen). Hun er veldig søt, naturlig og blid, så det er ikke noe rart han blir litt betatt. Heldigvis er hun ikke singel og har friendzonet han, for han er en player. Jeg mistet veldig respekten for han da det kom fram at han lå med Sophie Elise, og i tillegg prøvde å skjule det ganske lenge, som om hun var bra nok for sex, men ikke bra nok til at han kunne vedkjenne seg henne.

Anonymkode: 2bffe...5bf

Jeg får så godt inntrykk av han i kompani Lauritzen. Han virker omsorgsfull. Men han kom ikke spesielt godt ut av boken til Sophie Elise nei. 

Jeg tror for øvrig Thodesen vinner, han har et sterkt hode og vilje, og han har vel ikke klaget en eneste gang. 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det blitt sagt hvor tunge sekkene deres er? 

Anonymkode: 69344...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får så godt inntrykk av han i kompani Lauritzen. Han virker omsorgsfull. Men han kom ikke spesielt godt ut av boken til Sophie Elise nei. 

Jeg tror for øvrig Thodesen vinner, han har et sterkt hode og vilje, og han har vel ikke klaget en eneste gang. 

Anonymkode: 69344...623

Nå holder det! Sophie Elise sin versjon, du stoler liksom på den!? Henrik Thodesen er en bra fyr!

Anonymkode: 9cf42...ac6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det blitt sagt hvor tunge sekkene deres er? 

Anonymkode: 69344...623

Mener de sa 35 og 40 kg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Sophie Elise sin versjon, du stoler liksom på den!? Henrik Thodesen er en bra fyr!

Anonymkode: 9cf42...ac6

Burde ha spesifisert at jeg ikke nødvendigvis stoler på hennes versjon, det beklager jeg. Igjen, jeg synes han gjør en utrolig fin figur i programmet, han virker omsorgsfull og snill, og trøster, klemmer og heier. Han kan man stole på. 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Supah skrev:

Mener de sa 35 og 40 kg.. 

Shit, hvordan klarer de å bære dem😳 Spesielt flere av jentene har jo vært små.  Jeg veier 47 kg og hadde faen ikke klart å bære halve sekken en gang. 

Anonymkode: 69344...623

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får så godt inntrykk av han i kompani Lauritzen. Han virker omsorgsfull. Men han kom ikke spesielt godt ut av boken til Sophie Elise nei. 

Jeg tror for øvrig Thodesen vinner, han har et sterkt hode og vilje, og han har vel ikke klaget en eneste gang. 

Anonymkode: 69344...623

Jeg har ikke lest boken til Sophie Elise, så jeg baserer det kun på det jeg kunne se i mediene. Thodesen har aldri tidligere lagt skjul på hvem han dater, men med Sophie Elise var det tydeligvis veldig hysj-hysj. De jentene han vanligvis går for er naturlige, så da tenkte jeg mitt.

Anonymkode: 2bffe...5bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest boken til Sophie Elise, så jeg baserer det kun på det jeg kunne se i mediene. Thodesen har aldri tidligere lagt skjul på hvem han dater, men med Sophie Elise var det tydeligvis veldig hysj-hysj. De jentene han vanligvis går for er naturlige, så da tenkte jeg mitt.

Anonymkode: 2bffe...5bf

Hvor mange er det ikke som har ligget/rotet med en de angrer på , eller ikke vil at alle skal vite om?

Synes ikke det skal ødelegge hele ryktet hans.

Anonymkode: af15f...f0f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...