Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Sitronmelis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

OMG jeg blir bare så sint på hvor falsk kvisete Karl er.

Anonymkode: ee548...dcf

Jeg reagerer også på oppførselen hans, men å kommentere kvisene hans er lavmål! Han kan da ikke hjelpe for at han har uren hud! 

Når folk her inne bruker huden hans som argument for at han er "ekkel" viser de enda dårligere oppførsel enn han gjør. 

Skjerpings!!! 

Anonymkode: 37e70...402

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Syns oppførselen til Yamin er skikkelig ekkel, og hun klager på alle rundt henne mangler selvinnsikt 🙄

Anonymkode: 5300c...4c9

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns oppførselen til Yamin er skikkelig ekkel, og hun klager på alle rundt henne mangler selvinnsikt 🙄

Hun kan ryke og reise

Anonymkode: 3e756...ba9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, Gorilla said:

Jeg lurer på det samme. Hvorfor kjefter hun på folk, skriker, ber de ta seg sammen og sier de skal slutte å gråte? Er jo ikke bra oppførsel😢

Gaslighting, les om det. Manipulativ hun der. Lite selvinnsikt, for å si det mildt.

Anonymkode: 756e9...e27

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært spennende å se om noen kommer til å skrive bachelor- og masteroppgave om disse programmene med tiden. Denne kulturen er jo et fenomen i seg selv. Fyll, sex og krangling på TV. Det er så fjernt fra det jeg er vant til at det er helt vanvittig. Er jo virkelig et fenomen. Norsk drikkekultur. Ungdom som fester i et fremmed land og har seg med hverandre. Merkelig hele konseptet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de får sponset bikinier? Mange av bikinitoppene er sykt fine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for dårlig med så få episoder pr uke. Da burde de heller kutte ned antall uker. Klarer ikke henge med når jeg må vente så lenge mellom episodene. Ned med lineær-TV.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.3.2020 den 20.22, Dalmatian skrev:

Er eotb en konkurranse? 

jeg savner big brother 

Nei, ingen som vinner noe på eotb.

På 19.3.2020 den 1.38, Summ skrev:

Syns jeg også!! Hun er såå fin å se på uten sminke, eller, ikke så mye sminke! Hun ser ut som om hun kommer rett fra en annen virkelighet. 

Enig! Mye finere uten de gigasvære løsvippene. 

På 19.3.2020 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Jeg syns han der Martin er morsom, hvertfall da han trodde Triana var med i kyssekonkurransen 😂

Jeg lo så jeg grein. Synes han er morsom, litt hæslig type men veldig morsom. Kunne fint vært venn med han.

17 timer siden, Summ skrev:

Jeg ble så klein av gråtingen til Karl. Folk gråter ikke på den måten i begravelser engang. Det er sånn man gråter etter man har hørt om noen sin bortgang...

Enig. Hadde lyst til å grave meg ned. Så jævla kleint.

Anonymkode: bdea0...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kahaki skrev:

Alt for dårlig med så få episoder pr uke. Da burde de heller kutte ned antall uker. Klarer ikke henge med når jeg må vente så lenge mellom episodene. Ned med lineær-TV.

Enig, superirriterende når en episode slutter midt i en parseremoni. 

Martin forresten, herregud for en fyr! Han er et funn for tv. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg grøsset når Martin satt på do foran Sania og dreit slik at hun måtte gå ut av rommet pga stanken🤢Og ba hun se på den etterpå?! Hvordan går det an å være så ekkel, og ikke minst ønske å fremstille seg sånn på TV!!!

Anonymkode: a309b...b69

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg grøsset når Martin satt på do foran Sania og dreit slik at hun måtte gå ut av rommet pga stanken🤢Og ba hun se på den etterpå?! Hvordan går det an å være så ekkel, og ikke minst ønske å fremstille seg sånn på TV!!!

Anonymkode: a309b...b69

Han er jo på tiss og bæsj stadiet ennå som mange vokser av seg på barneskolen eller allerede i barnehagen. 

Hans forslag til russeknuter. 

* Bæsj på en flaske... 

Anonymkode: 59cc4...5d8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.3.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev:

I tillegg til å være en bimbo 😂

Anonymkode: 0fe8a...eb0

Hvordan er hun bimbo? I alle dager..

Anonymkode: 3e208...a64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Syntes det er så flaut når folk skryter over utseendet sitt, mange av de på paradise hotel.

Anonymkode: fdf45...324

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er så flaut når folk skryter over utseendet sitt, mange av de på paradise hotel.

Anonymkode: fdf45...324

Ja, hva i all verden er greia med selvtilliten til folk? Smågutter som tror at dem er verdens midtpunkt. Selvtillit på topp på bekostning av selvinnsikt, som til gjengjeld er fullstendig mangelvare! Men det er vel slik jentene ønsker det i dag. Selvtillit i form av å være en oppblåst blære er alltid en suksessoppskrift.

Jeg skjønner godt at denne Paradise Hotel-tråden på KG er død, for det er jo absolutt ingenting å kommentere. Annet enn frustrasjon over lav underholdning. 

Paradise Hotel Norge har videreformidlet det svenske konseptet. Et konsept jeg for øvrig hater. Episodene er usammenhengende, og plutselig kommer det en [uforventet] parsermoni. Episoden bygger opp til at det da skal skje en parsermoni, men den får du ikke se og må vente til neste episode. Neste episode starter så brått med denne parsermonien. En sermoni som programmet bruker 2 min på å vise, klipper seg bort ifra og haster seg igjennom for å gå videre i programmet. I tillegg er parsermonien gjort uhøytidelig og blitt flyttet utenfor hotellet, i stedet for den norske høytidelige sermonien som brukte å skje på bassengkanten med stivpyntede deltagere, og som brukte å være ukas høydepunkt. 

Kombinerer man dette med at årets utgave fremstår som en rådyr konfirmasjonsleir helt blottet for intriger, spill, drama, kjærlighet, taktikk og mind-games, så kan det ikke lenger kalles Paradise Hotel. Selv jentene deler sin frustrasjon over at gutta er barnslige. I en reell Paradise Hotel-sammenheng så burde gutter som Martin og Karl Fredrik bli spist levende av alfaulver, og falle fullstendig igjennom ved å bli stemt ut av hotellet ved første anledning basert på tiltrekning blant deltagerne. I år skjer visst ikke dette fordi standarden er så lav og denne småguttastemningen er så gjensidig og bred. Det disse gutta holder på med der inne i år er ikke underholdning for meg. Igjen, mulig jeg er blitt for "gammel" for konseptet, men jeg tror det skyldes minst like mye at disse utplukkede må være noe av de minst atypsike Paradise Hotel-deltagerne noensinne. 

Råtips til produksjonen: Neste gang (til høsten?), prøv å hev gjennomsnittsalderen med 3-4 år på deltagerne. Da får vi en annen forestilling. 

Dette ble min siste episode, og da min siste kommentar. Jeg har bedre ting å ta meg til enn dette. Kos dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Juks skrev:

Paradise Hotel Norge har videreformidlet det svenske konseptet. Et konsept jeg for øvrig hater. Episodene er usammenhengende, og plutselig kommer det en [uforventet] parsermoni. Episoden bygger opp til at det da skal skje en parsermoni, men den får du ikke se og må vente til neste episode. Neste episode starter så brått med denne parsermonien. En sermoni som programmet bruker 2 min på å vise, klipper seg bort ifra og haster seg igjennom for å gå videre i programmet. I tillegg er parsermonien gjort uhøytidelig og blitt flyttet utenfor hotellet, i stedet for den norske høytidelige sermonien som brukte å skje på bassengkanten med stivpyntede deltagere, og som brukte å være ukas høydepunkt. 

Enig i dette. Hele oppsettet virker rotete og usammenhengende med tanke på at det kun er to episoder hver uke, og at programmet slutter midt i en parsermoni. Likte bedre oppsettet som var før med temauke, pandoras eske på onsdag og parsermoni hver torsdag. Nå er alt bare rot 😞

Vet det kommer en sesong til til høsten, så mulig det er derfor at denne sesongen er halvert med antall episoder.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså Paradise Hotel er min guilty pleasure. Men i år får jeg litt bismak av hele greia.. De har tatt med deltakere som åpenbart ikke er modne nok for et slikt program og som jeg ser for meg vil få psykiske problemer i etterkant. De "glemmer" sommerfuglen titt og ofte og jeg har sett penis til både Martin og en annen jeg ikke kan navnet på. Deltakerne blir "tvunget" av produksjonen til å kline med hverandre i en klinekonkurranse og hun nye sa selv at det var ikke slik hun ville komme inn, ved å måtte kline med alle gutta. En knute er å slikke alle niplene på hotellet, som legger press på at folk må la dem gjøre det for å ikke være kjip. 

Tidligere har det vært klining og puling, men da gjerne i form at nødt eller sannhet, hvor de kan velge vekk f.eks kyssing ved å velge sannhet. Nå synes jeg hele programmet er preget av press fra produksjonen på å være mer gærne, og jeg synes det er skammelig at de viser de private delene til folk på tv. Folk som er så fulle at de såvidt klarer å stå, blir vist frem helt nakne mens de drar seg i tissen og surrer rundt i tåka. 

Ja det er frivillig å melde seg på, men herlighet tv3 har et ansvar her. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns dette er den beste sesongen på lenge 😁

Anonymkode: 94ef5...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

Altså Paradise Hotel er min guilty pleasure. Men i år får jeg litt bismak av hele greia.. De har tatt med deltakere som åpenbart ikke er modne nok for et slikt program og som jeg ser for meg vil få psykiske problemer i etterkant. De "glemmer" sommerfuglen titt og ofte og jeg har sett penis til både Martin og en annen jeg ikke kan navnet på. Deltakerne blir "tvunget" av produksjonen til å kline med hverandre i en klinekonkurranse og hun nye sa selv at det var ikke slik hun ville komme inn, ved å måtte kline med alle gutta. En knute er å slikke alle niplene på hotellet, som legger press på at folk må la dem gjøre det for å ikke være kjip. 

Tidligere har det vært klining og puling, men da gjerne i form at nødt eller sannhet, hvor de kan velge vekk f.eks kyssing ved å velge sannhet. Nå synes jeg hele programmet er preget av press fra produksjonen på å være mer gærne, og jeg synes det er skammelig at de viser de private delene til folk på tv. Folk som er så fulle at de såvidt klarer å stå, blir vist frem helt nakne mens de drar seg i tissen og surrer rundt i tåka. 

Ja det er frivillig å melde seg på, men herlighet tv3 har et ansvar her. 

Det der er veldig kritikkverdig, og bør absolutt være høyest frivillig å være med på, ellers kan det faktisk klassifiseres som et seksuelt overgrep. Skammelig av TV3 å lage slike ting til en del av det obligatoriske programmet for deltakerne. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ughhh Yasmine irriterer meg skikkelig. Håper de andre snart ser henne for hva hun driver med og kaster henne ut 

Anonymkode: f11f7...45a

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...