Gå til innhold

Paradise hotel 2020


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

En ting jeg kom på nå var når Emil sa at Ida nok føler seg truet av Jenny, siden Ida sikkert har ansett seg selv som den peneste på hotellet....

Da konstanterer han jo at han selv synes Ida var den peneste av alle jentene, men at Jenny som kom inn var enda litt mer penere enn Jenny😜 Jeg synes forøvrig selv at Ida er den desidert peneste av alle

Anonymkode: a309b...b69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yasmin er jo helt på viddetur, håper hun ser hvor grusom hun er og jobber med seg selv om det. Med å ha henne som venn så får man faktisk ikke lov å vise følelser eller snakke for seg.

Blir så spennende på mandag og hvordan det går med den tavlen, faen så gøy det hadde vært vis det gikk!😂

Anonymkode: 7bdff...8cd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han med manboobs den eneste som aldri bruker skjorte?

Anonymkode: 0fe37...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser Viaplay fortsatt en episode i forkant?

Anonymkode: 48f29...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han med manboobs den eneste som aldri bruker skjorte?

Anonymkode: 0fe37...0d5

Fordi de er i Mexico og der er det varmt 🙂

Endret av Lerke987
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten bekymra for Yasmine, hun må jo ha et eller annet som ikke er bearbeidet? Håper psykolog følger de opp der inne! Jeg liker bare Even bedre og bedre. Tror han gjør seg litt til, for når han ikke snakker til kamera virker han som en helt annen person som ler og har det fint med de andre. Han vet nok at han er litt klyse, og spiller på det. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som synes at den episoden som var nå er en av de aller beste episodene av Paradise Hotel noen gang? Herregud som jeg koste meg med den. 

Anonymkode: 1855d...ad4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes at den episoden som var nå er en av de aller beste episodene av Paradise Hotel noen gang? Herregud som jeg koste meg med den. 

Anonymkode: 1855d...ad4

Ja enig, synes den var bra! Første episode ga svært lave forventninger til sesongen, men synes det bedret seg veldig fort!

Anonymkode: a309b...b69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viser Viaplay fortsatt en episode i forkant?

Anonymkode: 48f29...8dc

Nei, men de viser spoiler for neste episode i Studio Paradise episode 4. 

Anonymkode: 4ac33...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmin slenger rundt seg med nedsettende hersketeknikker. Glad hun ikke er i min omgangskrets. 

Anonymkode: 5300c...4c9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viser Viaplay fortsatt en episode i forkant?

Anonymkode: 48f29...8dc

De legger ut episodene kl 00.01 om natta, så det er vel litt i forkant?

Anonymkode: 2fd45...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe imot at Yasmine girer opp spillet og lager drama, men måten hun snakker om og til folk der inne er jo helt krise. Og med en gang hun får et stikk mot seg selv så begynner hun selvfølgelig å grine... Er det ikke hun som snakker om selvinnsikt hele tiden? Jeg takler virkelig ikke Even, men i denne "krigen" her håper jeg virkelig han overkjører henne. 

Anonymkode: f11f7...45a

Dette! Jeg blir helt sprø av å høre på. Dette er et direkte, sammenhengende sitat fra starten av episode 5, hvor hun avbryter Karl til han gir opp og bare må slutte å snakke;

" Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Selvinnsikt gutten min! Selvinnsikt!"

Altså.. skjerp deg + selvinnsikt sjæl? Skjønner ikke hvordan han sitter gjennom hele samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl er bra manipulert når han sier at Yasmine er den snilleste personen der inne?! Herregud. 

Anonymkode: 7d31d...c61

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yasmine er bare en en kid. Hun trenger å vokse opp. Men dere som mener at Even er sjarmerende. Kødder dere ? Han han en eller annen form for personlighetsforstyrrelse...

Endret av Tapas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tapas skrev:

Yasmine er bare en en kid. Hun trenger å vokse opp. Men dere som mener at Even er sjarmerende. Kødder dere ? Han han en eller annen form for personlighetsforstyrrelse...

Jeg liker Even veldig godt, han viser mye selvironi. Når det var snakk om å kysse den med mist penis, å navnet til Even ble ropt ut, så bøy han frem og lo godt. 

Også kommer det tydelig frem at han har et skuespill for kameraene.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, #Sunrise skrev:

Jeg liker Even veldig godt, han viser mye selvironi. Når det var snakk om å kysse den med mist penis, å navnet til Even ble ropt ut, så bøy han frem og lo godt. 

Også kommer det tydelig frem at han har et skuespill for kameraene.

Ser vi på samme show? Er den samme gutten som lovet Karl penger om han som valgte han ovenfor han andre duden han sjekket inn med. Han kaller alle de andre barnslige idioter når han er alene med kamera rundt seg og sier at han ga totalt faen når Hanna sjekket ut. Ingen som er normale sier så absurde ting kun for å bli kjent heller. Han er ikke Ordentlig skrudd fast sammen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Tamsi skrev:

Dette! Jeg blir helt sprø av å høre på. Dette er et direkte, sammenhengende sitat fra starten av episode 5, hvor hun avbryter Karl til han gir opp og bare må slutte å snakke;

" Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Nå MÅ du skjerpe deg.

Selvinnsikt gutten min! Selvinnsikt!"

Altså.. skjerp deg + selvinnsikt sjæl? Skjønner ikke hvordan han sitter gjennom hele samtalen.

Hun sier at alle må skjerpe seg, og så når hun får en kommentar så blir hun lei seg og kjefter på den som prøver å si unnskyld?..

 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting jeg kom på nå var når Emil sa at Ida nok føler seg truet av Jenny, siden Ida sikkert har ansett seg selv som den peneste på hotellet....

Da konstanterer han jo at han selv synes Ida var den peneste av alle jentene, men at Jenny som kom inn var enda litt mer penere enn Jenny😜 Jeg synes forøvrig selv at Ida er den desidert peneste av alle

Anonymkode: a309b...b69

Jeg synes Jenny er dritpen. Nordmenn er generelt pene men hun er virkelig en klar 10'er. Ida er pen hun også men hun ser ganske operert ut. Hadde sikkert vært penere uten operasjon, fillers og lignende. Hilsen hetrofil kvinne på 28 år :P

Anonymkode: 4d8db...8bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å like at det bare er 2 episoder i uka. For nå er det mye mer som skjer i episodene. Før har det vært myye dø tid i episodene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Jenny er dritpen. Nordmenn er generelt pene men hun er virkelig en klar 10'er. Ida er pen hun også men hun ser ganske operert ut. Hadde sikkert vært penere uten operasjon, fillers og lignende. Hilsen hetrofil kvinne på 28 år :P

Anonymkode: 4d8db...8bf

Jenny er naturlig vakker. Hun er litt av en skjønnhet. Ida er super hot, men ikke vakker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...