Gå til innhold

Paradise hotel 2020


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

1 time siden, Gorilla skrev:

Hva skjer med så svake allmennkunnskaper? Føler alltid at det er folk på PH som ikke innehar vanlig allmennkunnskap. Gjør de seg til eller? :blink:

 

 

Huff. Selv om jeg har en bachelorgrad med videreutdanning tror jeg at jeg hadde hatt problemer med noen av de spørsmålene PH deltagerne får 😂

Anonymkode: bdea0...ce3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Selv om jeg har en bachelorgrad med videreutdanning tror jeg at jeg hadde hatt problemer med noen av de spørsmålene PH deltagerne får 😂

Anonymkode: bdea0...ce3

Seriøst😦

Anonymkode: 229f7...792

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bekymringsverdig dårlig allmennkunnskaper. Flere var usikre på hva som skjedde i år 0. Karl mente det var tidenes opprinnelse og at Jesus kom etter Kristus. Ikke kunne plassere Kina på kartet er også skremmende dårlig. De har gått på skole den gjengen her, så en viss grad av kunnskap er å forvente faktisk. Jeg håper ikke de representerer den vanlige 20 åringen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Marriet skrev:

Jeg synes det er bekymringsverdig dårlig allmennkunnskaper. Flere var usikre på hva som skjedde i år 0. Karl mente det var tidenes opprinnelse og at Jesus kom etter Kristus. Ikke kunne plassere Kina på kartet er også skremmende dårlig. De har gått på skole den gjengen her, så en viss grad av kunnskap er å forvente faktisk. Jeg håper ikke de representerer den vanlige 20 åringen. 

Jeg er 20, og alle spørsmålene var ekstremt lette. Er helt sikker på at absolutt alle fra min vgs klasse ville svart alt riktig

Anonymkode: 229f7...792

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin har tydeligvis dårlig selvtillit. Dårlig gjort av Ida å si «Martin du er stygg» og Sania kliner jo med hvem som helst så da kan hun vel kline med han å 

Anonymkode: 0fe8a...eb0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Martin har tydeligvis dårlig selvtillit. Dårlig gjort av Ida å si «Martin du er stygg» og Sania kliner jo med hvem som helst så da kan hun vel kline med han å 

Anonymkode: 0fe8a...eb0

Hun har klina med han, en tidligere episode hvor hun er helt dritings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Martin har tydeligvis dårlig selvtillit. Dårlig gjort av Ida å si «Martin du er stygg» og Sania kliner jo med hvem som helst så da kan hun vel kline med han å 

Anonymkode: 0fe8a...eb0

Det er jo ingen som har krav på klinings med Sania bare fordi hun har det gøy med flere. 

Anonymkode: 8208d...0d4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Marriet skrev:

Jeg synes det er bekymringsverdig dårlig allmennkunnskaper. Flere var usikre på hva som skjedde i år 0. Karl mente det var tidenes opprinnelse og at Jesus kom etter Kristus. Ikke kunne plassere Kina på kartet er også skremmende dårlig. De har gått på skole den gjengen her, så en viss grad av kunnskap er å forvente faktisk. Jeg håper ikke de representerer den vanlige 20 åringen. 

I tillegg til at én trodde at Mount Everest var i Afrika... 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det ser ut som Jenny burde gå opp et par str i bikinitoppene siden? Ser så ubehagelig ut når spilene stikker inn i puppene sånn 😖 

Anonymkode: 1f7e4...d6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen som har krav på klinings med Sania bare fordi hun har det gøy med flere. 

Anonymkode: 8208d...0d4

This. Virker som han mener han har rett på å få rote med henne siden hun roter med "alle" andre. Man velger heldigvis helt selv hvem man skal kysse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor filmer de Martin naken egentlig i nesten hver episode? Mulig det er for han går oftere naken enn de andre? Man får jo støtt og stadig se penisen hans. 

Anonymkode: bdea0...ce3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor filmer de Martin naken egentlig i nesten hver episode? Mulig det er for han går oftere naken enn de andre? Man får jo støtt og stadig se penisen hans. 

Anonymkode: bdea0...ce3

Ja, det er ikke det folk ønsker å se. Men så er jo Martin naken engang og bestandig. Kanskje det har sammenheng med hans mentale alder å gjøre. 

Anonymkode: e9d0a...1fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lå Yasmin med Even?? Noen som vet?

Anonymkode: e9c83...2d4

På slutten hørte jeg et klynk, det var et klyng av nytelse.

Anonymkode: 9cc91...f70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommenterer dagens utfall. Ikke se hvis du ikke vil vite. 

Spoiler

Yasmine er hva jeg liker med PH, høy på pærra, tror hun kan styre alt, så går alle guttene til og med Karl og Emil for å kaste henne ut. Hun mangler selvinnsikt for å ikke se denne komme, også er hun skuffet over at Karl ikke jobbet hardere for henne. Hun droppet han som partner jo?? Hun spilte jævlig dumt.

 

Anonymkode: 4ac33...99a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommenterer dagens utfall. Ikke se hvis du ikke vil vite. 

  Vis skjult innhold

Yasmine er hva jeg liker med PH, høy på pærra, tror hun kan styre alt, så går alle guttene til og med Karl og Emil for å kaste henne ut. Hun mangler selvinnsikt for å ikke se denne komme, også er hun skuffet over at Karl ikke jobbet hardere for henne. Hun droppet han som partner jo?? Hun spilte jævlig dumt.

 

Anonymkode: 4ac33...99a

Spoiler

Ja, glad hun røk. Men samtidig så lagde hun liv. Jeg er kjempe spent på hvem som kom inn på slutten der. Nå må vi vente i flere dager, drit irriterende.

 

Anonymkode: 7bdff...8cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Ja, glad hun røk. Men samtidig så lagde hun liv. Jeg er kjempe spent på hvem som kom inn på slutten der. Nå må vi vente i flere dager, drit irriterende.

 

Anonymkode: 7bdff...8cd

Spoiler

Spent på hvordan spillet blir nå som Emil tar litt mer styringa. 

 

Anonymkode: 4ac33...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Ja, glad hun røk. Men samtidig så lagde hun liv. Jeg er kjempe spent på hvem som kom inn på slutten der. Nå må vi vente i flere dager, drit irriterende.

 

Anonymkode: 7bdff...8cd

Spoiler

Jeg er rimelig sikker på at Yasmin kommer inn igjen. De sender alltid inn de som lager liv og røre. 

Kjipt at hun røyk ut. Hadde lyst å se hvordan denne Evenromansen utviklet seg videre :ler:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ryuk skrev:
  Vis skjult innhold

Jeg er rimelig sikker på at Yasmin kommer inn igjen. De sender alltid inn de som lager liv og røre. 

Kjipt at hun røyk ut. Hadde lyst å se hvordan denne Evenromansen utviklet seg videre :ler:

 

Spoiler

Hun holder på med Karl nå tror jeg, så desverre blir det ikke noe mer av romansen der. De passer mye bedre sammen enn det hun gjør med Karl haha!

 

Anonymkode: 4ac33...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...