Gå til innhold

Paradise hotel 2020


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold
Spoiler

Hun holder på med Karl nå tror jeg, så desverre blir det ikke noe mer av romansen der. De passer mye bedre sammen enn det hun gjør med Karl haha!

 

 

Anonymkode: 4ac33...99a

Spoiler

Helt uenig. Yasmine og Even virker som en bra match, i alle fall der inne. Er ikke sunt for Karl å være med ei så manipulerende dame. 

 

Anonymkode: c1712...c3b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I reduksjon av sendetid, har jeg aller mest oppdager skjevfordelingen av tv-tid og produksjons selektering av deltagere.

Yasmin 50% sendetid
Alle andre 48,9% sendetid
Ida 0,7% sendetid
Sania 0,4% sendetid

Har knapt sett Ida og Sania i år. Det har vært Yasmin-show i hele år til nå. Sykt ensidig.

Spoiler

Jammen bra at Yasmin røk ut! Kanskje sesongen kan balanseres mellom andre deltagere. Har lyst til å se og høre mer fra Ida og Sania f.eks. Det er faen på tiden nå! 

 

Anonymkode: e9d0a...1fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes denne sesongen er den beste sesongen som har vært etter sesong 7 😛 Mye drama, mye taktikk, love it..

Syntes også det "Nye" paradise opplegget er mye bedre, mere likt som paradise hotel sverige og danmark... føles mye mindre "rigged" 

Eneste kjipe er at sesongen er 24 episoder :( det er jo alt for kort! ikke engang sverige har så kort... de har 30 episoder, mens Danmark har 48

Anonymkode: 34596...a72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke det er Jasmin som sjekker igjen.................. er så lei av at produksjonen har styrt spillet så mye i alle sesonger, og sendt deltakerne inn på hotellet igjen gang på gang. Produksjonen burde holde seg unna, og la spillet gå sin gang, uten og blande seg! uprofesjonelt!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DocMan

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I reduksjon av sendetid, har jeg aller mest oppdager skjevfordelingen av tv-tid og produksjons selektering av deltagere.

Yasmin 50% sendetid
Alle andre 48,9% sendetid
Ida 0,7% sendetid
Sania 0,4% sendetid

Har knapt sett Ida og Sania i år. Det har vært Yasmin-show i hele år til nå. Sykt ensidig.

  Vis skjult innhold

Jammen bra at Yasmin røk ut! Kanskje sesongen kan balanseres mellom andre deltagere. Har lyst til å se og høre mer fra Ida og Sania f.eks. Det er faen på tiden nå! 

 

Anonymkode: e9d0a...1fb


Det er jo en grunn til at det har blitt slik. Det er fordi dramaet har vært sentrert rundt Yasmin. Det er hun som har vært katalysatoren for alt som har skjedd inne på hotellet. Det er naturlig at hun får mye TV-tid da, og da må det gå på bekostning av noe annet. Det blir meningsløst å skulle klippe vekk noe rundt det dramaet, kun for å jevne ut fordelingen av TV-tid. Deltagerne får mer tid når de faktisk gjør noe som er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I reduksjon av sendetid, har jeg aller mest oppdager skjevfordelingen av tv-tid og produksjons selektering av deltagere.

Yasmin 50% sendetid
Alle andre 48,9% sendetid
Ida 0,7% sendetid
Sania 0,4% sendetid

Har knapt sett Ida og Sania i år. Det har vært Yasmin-show i hele år til nå. Sykt ensidig.

  Skjul innhold

Jammen bra at Yasmin røk ut! Kanskje sesongen kan balanseres mellom andre deltagere. Har lyst til å se og høre mer fra Ida og Sania f.eks. Det er faen på tiden nå! 

 

Anonymkode: e9d0a...1fb

Ser jo MYE til Ida da. Synes hun og puppene er i fokus hele tiden jeg...

Anonymkode: 872a1...b6d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, realityfire skrev:

Håper virkelig ikke det er Jasmin som sjekker igjen.................. er så lei av at produksjonen har styrt spillet så mye i alle sesonger, og sendt deltakerne inn på hotellet igjen gang på gang. Produksjonen burde holde seg unna, og la spillet gå sin gang, uten og blande seg! uprofesjonelt!! 

Fint om du lar være å spoile ting! Har ikke sett dagens episode! Gjør som de andre over her

Anonymkode: 29769...336

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes denne sesongen er den beste sesongen som har vært etter sesong 7 😛 Mye drama, mye taktikk, love it..

Syntes også det "Nye" paradise opplegget er mye bedre, mere likt som paradise hotel sverige og danmark... føles mye mindre "rigged" 

Eneste kjipe er at sesongen er 24 episoder :( det er jo alt for kort! ikke engang sverige har så kort... de har 30 episoder, mens Danmark har 48

Anonymkode: 34596...a72

Helt enig. De siste sesongene har vert så kjedelige(ja, jeg har sett dem uansett). Denne sesongen har startet kjempebra. Jeg håper de klarer å holde koken resten av sesongen også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ryuk skrev:

Helt enig. De siste sesongene har vert så kjedelige(ja, jeg har sett dem uansett). Denne sesongen har startet kjempebra. Jeg håper de klarer å holde koken resten av sesongen også. 

For så vidt enig, greit opplegg i år. Men er det noen som vet hvorfor så få episoder? Savner når det var 4 kvelder på rad...

Anonymkode: 29769...336

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke at jeg skulle synes det var trist at Yasmin røk ut, men jo. Nå hadde jeg begynt å like henne litt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Hvorfor filmer de Martin naken egentlig i nesten hver episode? Mulig det er for han går oftere naken enn de andre? Man får jo støtt og stadig se penisen hans. 

Anonymkode: bdea0...ce3

Det gjør meg egentlig litt uvel. Det er sjeldent jeg opplever noen som frastøtende, men hele vesenet til Martin gjør at jeg vrenger meg innvendig. Det er ikke så ille nå som han har roet seg litt ned, men fortsatt. 

Anonymkode: 8208d...0d4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ryuk skrev:

Helt enig. De siste sesongene har vert så kjedelige(ja, jeg har sett dem uansett). Denne sesongen har startet kjempebra. Jeg håper de klarer å holde koken resten av sesongen også. 

Problemet med 2 episoder i uken og denne sesongen ER at vi er allerede halvveis inn i den! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser ut som Jenny har hatt fettsuging på magen. Så lite fett på magen i forhold til resten av kroppen. #Ikke noe bodyshaming☺️☺️

Anonymkode: 29775...d1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det ser ut som Jenny har hatt fettsuging på magen. Så lite fett på magen i forhold til resten av kroppen. #Ikke noe bodyshaming☺️☺️

Anonymkode: 29775...d1f

Hmm, Jeg har veldig stram mage med synlige muskler, men mye fett på lår og armene. Litt tjukkere bein enn Jenny, men flattere mage enn henne. Så vet ikke om det ser så unaturlig ut??? 

Anonymkode: 4ac33...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det ser ut som Jenny har hatt fettsuging på magen. Så lite fett på magen i forhold til resten av kroppen. #Ikke noe bodyshaming☺️☺️

Anonymkode: 29775...d1f

Man kan lett se at hun er fettsugd når hun beveger seg. Bare se på episoden der jentene løper nakne ned trappene på hotellet for å få en russeknute. Når de løper nedover er det veldig tydelig hvis du vet hvordan en fettsugd mage ser ut. På Jodel står det mye om dette og mange har sagt det samme, der er det også lagt ut avslørende bilder og videoer som viser det tydelig.

Husker du Tara Reid? Hun tok fettsuging av magen og det så helt likt ut, men hun hadde kuler og humper på magen når hun sto stille også, det har ikke Jenny.

Anonymkode: 6655c...a11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes at man kan skrive her inne etter episoden er vist på TV. I de aller fleste tråder her inne om TV-programmer så gjør de det slik. Og hvis noen vil si noe før det er blitt vist på TV, så kan man bruke spoilerfunksjonen. Er jo ikke mer vanskelig enn det😊 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, iskremm skrev:

Lurer heller på hvorfor Jenny bruker herreboxere fra Comeon.... Sovet i dem flere dager nå.

Sikkert fordi det er komfortabelt å sove i. Hun går da i mye ordinære jentetruser også. 

Anonymkode: 47d6c...fed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett spoileren for neste uke på Studio Paradise? Hvis dét var den beste spoileren de klarte å finne lover ikke det så bra for neste uke :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...