Gå til innhold

Paradise hotel 2020


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Gorilla skrev:

Det der er veldig kritikkverdig, og bør absolutt være høyest frivillig å være med på, ellers kan det faktisk klassifiseres som et seksuelt overgrep. Skammelig av TV3 å lage slike ting til en del av det obligatoriske programmet for deltakerne. 
 

Nå var det deltagerne selv som lagde russeknutene...

Anonymkode: 38fad...fbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå var det deltagerne selv som lagde russeknutene...

Anonymkode: 38fad...fbf

Var det ikke guttene som lagde til jentene, og jentene til guttene? 
 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner Ida litt om Louise Angelica Riise? Tenker på stemmen og måten hun snakker på, ikke utseende.

Anonymkode: 4cb85...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vondt i magen når hun ene sa nei til å bli slikket på brystvortene mens to gutter går mot henne. 

Jeg veit at grunnen til at hun ikke ville var fordi hun ville at han ene skulle tape, eller hva det var. Men samtidig. Det er ikke ok. Hele scenen var ubehagelig å se på. Her bør tv3 ta selvkritikk! Jeg er ikke prippen på popper, penis og sex på TV, og sluker det rått. Men frivillighetsprinsippet er avgjørende. Det må være ønsket fra begge parter og en viss forståelse av eventuelle konsekvenser bør være forventet. Det virker det ikke som om deg er på ph i år. Jeg er utrolig skuffet.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Gorilla skrev:

Var det ikke guttene som lagde til jentene, og jentene til guttene? 
 

 

Nei,det var russeluenavn.

Anonymkode: 38fad...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei,det var russeluenavn.

Anonymkode: 38fad...fbf

Skjønner ☺️ Jeg syntes russeknutene var veldig drøye. Ville ikke gjort noen av dem. 😅
 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde vært med, hadde jeg ikke stolt på noen der inne, og jeg hadde vært veldig forsiktig med hva jeg da og hvem jeg delte hva med. Det meste blir overlyttet.

 

 

 

Endret av Gorilla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei,det var russeluenavn.

Anonymkode: 38fad...fbf

De sendte vel inn forslag til russeknuter? Husker Martin foreslo at den ene knuten skulle være at de skulle bæsje på flaske. Eller husker jeg feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt utenfor det som vanligvis diskuteres her, men jeg syns det er unødvendig å filme spylydene til Jenny (?). Jeg satt og spiste når jeg så episoden og jeg har spyfobi så er var på sånne lyder. Kunne ikke akkurat spole over heller siden det var en annen samtale som pågikk samtidig som spyingen og de la på spylydene flere ganger i tillegg. Nå kjenner jeg at jeg rett og slett er uvel selv...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmin håper jeg går på en smell. 
og de har reklamert mye for at årets sesong er drøyere og at sommerfuglen ikke alltid er tilstede og at man vil se mer kropp.

Jeg er godt over 30, men han Axel, herregud så flott han er, syntes han har helt nydelige øyne. 

Anonymkode: 7bdff...8cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Marriet skrev:

Jeg fikk vondt i magen når hun ene sa nei til å bli slikket på brystvortene mens to gutter går mot henne. 

Jeg veit at grunnen til at hun ikke ville var fordi hun ville at han ene skulle tape, eller hva det var. Men samtidig. Det er ikke ok. Hele scenen var ubehagelig å se på. Her bør tv3 ta selvkritikk! Jeg er ikke prippen på popper, penis og sex på TV, og sluker det rått. Men frivillighetsprinsippet er avgjørende. Det må være ønsket fra begge parter og en viss forståelse av eventuelle konsekvenser bør være forventet. Det virker det ikke som om deg er på ph i år. Jeg er utrolig skuffet.

Enig. Det der var fryktelig drøyt. Hun ble jo ikke respektert i det heletatt. Heldigvis klarte hun å sette grenser. Jeg sier bare, heldigvis, for veldig mange hadde stivnet, fått panikk og ikke klart å gjøre motstand i en slik situasjon. Jasmin presset seg jo på henne selv om hun prøvde å vri seg vekk og sa nei. Det er faktisk ulovlig. 
 

 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det nytt for alkohol? Jeg har lest et sted at hvis noen blir for fulle, stenger de alkoholserveringen, men nå snakket jo Sania svært usammenhengende før de sovnet en kveld, og Martin kommenterte til og med at hun var dritings, og i denne episoden står det ei over doskåla og spyr, mens andre snakker taktik. 

Det er ikke noe gøy å se at de blir sanseløse, og så full som Sania var, tror jeg ikke at jeg har sett noen i tidligere sesonger...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Apekatten skrev:

De sendte vel inn forslag til russeknuter? Husker Martin foreslo at den ene knuten skulle være at de skulle bæsje på flaske. Eller husker jeg feil?

Var jo det jeg sa - at de selv lagde rusdeknutene.

Så de visste jo hva de gikk til.

Anonymkode: 38fad...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likte Yasmin i starten, men føler hun har vist hvordan hun egentlig er nå. Er jo helt besatt av å ha kontroll, og snakker ikke akkurat til folk som likeverdige. Når Ida hadde tårer i øynene og hun kom bort og bare "hvorfor har du tårer i øynene nå??". Altså, om jeg så at en venninne hadde hatt tårer i øynene hadde jeg gått bort og spurt om det går bra, og eventuelt gitt henne en klem. Føler nesten hun er litt ute etter å ta Ida av en eller annen grunn, noe som er trist siden Ida bare har vært søt og grei. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var jo det jeg sa - at de selv lagde rusdeknutene.

Så de visste jo hva de gikk til.

Anonymkode: 38fad...fbf

Men de er jo ikke laget i fellesskap. Er det russeknuter noen ikke har lyst å gjennomføre, blir det et kollektiv press. 

Men jeg syns kyssekonkuranse var være. Knutene har de til en hvis grad styrt selv og til forskjell fra kyssekonkuranse, stor ikke Triana der og overså gjennomføringen. Selv om de filmes 24-7 er nok samlingene i lougen med Triana der eller f.eks parsermonien, stunder de blir litt mer minnet på at de blir filmet siden det alltid kommer med på tv. Vi ser jo at jentene pynter og sminker seg når det vet Triana kommer. For da vet de sikkert at det kommer på tv. Det er jo ganske mye fra dagene der som ikke lår TV-ruta. Derfor følte nok mange på en ekstra stort press for å gjennomføre kyssekonkuranse og kanskje det ville kommet en fordel. Det er usmakelig og nesten så jeg ikke kan forstå at det er lovlig. Heldigvis en var de flere av jentene som valgte å bare gi et kyss på kinnet. Det er no helt annet når ungdommer på en fest bestemmer seg for en kyssekonkuranse. Det vanker ingen store fordeler til vinnere og selv om mange nok kan føle på press i slike situasjoner også, er det ikke lagt opp av en TV-kanal.

Anonymkode: fecfe...4ac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nesten det virker som Yasmin prøver å vende folk mot Ida. Syns ikke det virker som Ida er sjalu når Jenny flørter med Axel (?). Men Yasmin vil ha noe/noen å snakke om og vil lage drama. Går til Jenny og liksom drar henne til side i en helt unaturlig situasjonen for å spørre om hun ikke syns Ida er veldig på henne. Når Jenny ikke helt skjønner hva hun mener ymtet hun frempå om at  "nei, du vet jo ikke hva hun har sagt om det" som om hun har sagt noe negativt. Også begynner hun å legge frem at Ida er sjalu. Når Ida busther dem, er det liksom ja, som om hun gjør Ida en tjeneste ved å være ærlig. Når Ida i realiteten nesten ble presset til å si at hun jo følte litt at Jenny var en trusel (aldri sa hun at hun var sjalu). 

Hun legger ord i munnen på folk og etterpå sitter hun å snakker dritt om det, at de ikke kan stå for det de sier eller gjør. Og sier DE har dårlig selvinnsikt. Når hun er den med dårligst selvinnsikt av alle. Håper flere på hotellet snart gjennomskuer henne! 

Anonymkode: fecfe...4ac

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de er jo ikke laget i fellesskap. Er det russeknuter noen ikke har lyst å gjennomføre, blir det et kollektiv press. 

Men jeg syns kyssekonkuranse var være. Knutene har de til en hvis grad styrt selv og til forskjell fra kyssekonkuranse, stor ikke Triana der og overså gjennomføringen. Selv om de filmes 24-7 er nok samlingene i lougen med Triana der eller f.eks parsermonien, stunder de blir litt mer minnet på at de blir filmet siden det alltid kommer med på tv. Vi ser jo at jentene pynter og sminker seg når det vet Triana kommer. For da vet de sikkert at det kommer på tv. Det er jo ganske mye fra dagene der som ikke lår TV-ruta. Derfor følte nok mange på en ekstra stort press for å gjennomføre kyssekonkuranse og kanskje det ville kommet en fordel. Det er usmakelig og nesten så jeg ikke kan forstå at det er lovlig. Heldigvis en var de flere av jentene som valgte å bare gi et kyss på kinnet. Det er no helt annet når ungdommer på en fest bestemmer seg for en kyssekonkuranse. Det vanker ingen store fordeler til vinnere og selv om mange nok kan føle på press i slike situasjoner også, er det ikke lagt opp av en TV-kanal.

Anonymkode: fecfe...4ac

Sett deg på en krenkakrakk og ta deg en pause du😊 eller dere kan lage en egen tråd om krenka-tema, så kan innholdet i serien bli diskutert her😊

Anonymkode: 94ef5...18e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de er jo ikke laget i fellesskap. Er det russeknuter noen ikke har lyst å gjennomføre, blir det et kollektiv press. 

Men jeg syns kyssekonkuranse var være. Knutene har de til en hvis grad styrt selv og til forskjell fra kyssekonkuranse, stor ikke Triana der og overså gjennomføringen. Selv om de filmes 24-7 er nok samlingene i lougen med Triana der eller f.eks parsermonien, stunder de blir litt mer minnet på at de blir filmet siden det alltid kommer med på tv. Vi ser jo at jentene pynter og sminker seg når det vet Triana kommer. For da vet de sikkert at det kommer på tv. Det er jo ganske mye fra dagene der som ikke lår TV-ruta. Derfor følte nok mange på en ekstra stort press for å gjennomføre kyssekonkuranse og kanskje det ville kommet en fordel. Det er usmakelig og nesten så jeg ikke kan forstå at det er lovlig. Heldigvis en var de flere av jentene som valgte å bare gi et kyss på kinnet. Det er no helt annet når ungdommer på en fest bestemmer seg for en kyssekonkuranse. Det vanker ingen store fordeler til vinnere og selv om mange nok kan føle på press i slike situasjoner også, er det ikke lagt opp av en TV-kanal.

Anonymkode: fecfe...4ac

Guttene fikk jo faktisk ikke velge da, de måtte bare gjøre som jentene gjorde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker hvordan Jasmin girer opp spillet. Ingen er på bade ferie i år, alle jobber for å holde seg der inne, samtidig som de gjør morsomme ting.  Noe komisk at Torbjørn spiller så taktisk dårlig og åpenlyst, men han spiller i hverfall 110%😂👍🏻

Anonymkode: 94ef5...18e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...