Gå til innhold

Paradise hotel 2020


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

På 9.3.2020 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Flere som synes at Martin bare var «alt for mye»? Kjente at han irriterte meg litt egentlig.

Anonymkode: b7656...b20

Herregud for en type. Way to much, fryktelig slitsom å se på. Glad jeg ikke omgår han til vanlig, for da hadde det klikket for meg. Få han ut derifra! 

Pærra kjører 2 episoder i uka. Jeg har nå sett den første. Til nå er mitt inntrykk at det virker som om at man stresser seg inn i programmet for å få med alt. Det er liksom ikke tid nok. Håper det går seg til etterhvert, men akkurat nå virker 2 episoder i uka å være for lite. Spørsmålet blir også om 2 episoder skaper så stor avstand mellom episodene at jeg "glemmer" det av, eventuelt ikke orker å bry meg. Det får tiden vise. Det er var i første episode et problem med å se via Viafree. Gud nåde meg hva reklamer dem har, og ikke minst, så er et par av reklamene så oppskrudd volummessig at det irriterte meg grenseløst.

Anyway. Vi er i gang om ikke annet. Jeg for min del likte Ida, Hanna og Jenny best. Virker som tre flotte og jordnære jenter, som det kan bli litt drama rundt. Axel og Carl Fredrik likte jeg best av gutta, i henhold til Pærra-komplottet. 

Ja nei. Vi får sjå! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder ikke se årets sesong. Hvilke av de siste fem sesongene har det vært mest spill og taktikk? Likte godt andre eller tredje sesong da deltagerne spilte spillet. 

Anonymkode: 051ec...3ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor legger de ut «paradise podden»? Har lett på viaplay og viafree, men finner den ikke.

Anonymkode: b7656...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor legger de ut «paradise podden»? Har lett på viaplay og viafree, men finner den ikke.

Anonymkode: b7656...b20

Spotify.

Anonymkode: 38fad...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even som bare ‘jeg skal manipulere alle sammen’. Ja.. positivt. Not

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Even må jo være utrolig usikker på seg selv når han sier slikt! Hvorfor i alle dager går han inn på et TVprogram og ødelegger fremtidsmuligheter både for karriere og damer og familie...? 
 

«jeg bryr meg ikke om hvordan jenta ser ut så lenge hun ikke er død, så tar jeg alt»

»jeg er livsnyter, jeg jobber ikke.»

han BØR vel tenke på at han blir eldre med åra

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Summ skrev:

Han Even må jo være utrolig usikker på seg selv når han sier slikt! Hvorfor i alle dager går han inn på et TVprogram og ødelegger fremtidsmuligheter både for karriere og damer og familie...? 
 

«jeg bryr meg ikke om hvordan jenta ser ut så lenge hun ikke er død, så tar jeg alt»

»jeg er livsnyter, jeg jobber ikke.»

han BØR vel tenke på at han blir eldre med åra

Du glemte den «jeg vipser deg 100.000kr»

Han ER usikker. Tipper mye av det han «skryter» over, ikke stemmer og. 

Anonymkode: 7bdff...8cd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte den «jeg vipser deg 100.000kr»

Han ER usikker. Tipper mye av det han «skryter» over, ikke stemmer og. 

Anonymkode: 7bdff...8cd

Om så er, så skjønner jeg ikke hvorfor de gir han så mye skjermtid uansett. Er folk jeg glemmer at er med, som tar lite plass, plutselig popper de opp i 2sek...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som så penisen til han ene deltageren? Har virkelig tv3 glemt å sette på sommerfugler 😮

Anonymkode: 94ef5...18e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som så penisen til han ene deltageren? Har virkelig tv3 glemt å sette på sommerfugler 😮

Anonymkode: 94ef5...18e

De glipper litt med sommerfuglene med vilje i år. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ryuk skrev:

De glipper litt med sommerfuglene med vilje i år. 

stakkars fyr🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even er jo overhode ikke kjekk.... Hadde ikke tatt i han med en pølseklype!

Anonymkode: d1712...f29

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv3 har vel sagt at denne sesongen skal være mer drøy, mer sex og ting vil bli mindre sensurert. De har vel kanskje skjønt at programmet har tapt seg og vil gjøre alt for å komme seg opp igjen?🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 7bdff...8cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er desidert den dårligste sesongen jeg har sett til nå, nå er det bare 2 episoder, men klarte nesten ikke se 5 min i strekk uten at jeg ble lei.(Har elsket å se de tidligere sesongene). 

Anonymkode: a7fa7...c63

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Even er jo overhode ikke kjekk.... Hadde ikke tatt i han med en pølseklype!

Anonymkode: d1712...f29

Nå holder det! Even er da kjekk og grei, han!

Anonymkode: 5ffb8...296

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Even er da kjekk og grei, han!

Anonymkode: 5ffb8...296

Han er helt grei. Synes han kan minne om den mindre pene broren til Pærra/blogger Martine :P Tror han er svært usikker. Man kan til og med høre det i stemmeleiet.

Anonymkode: 4d8db...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke imponert over årets paradise! Virker rett og slett som de prøver å være et annet program enn de er. Gå tilbake til slik det var før sier nå jeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder for at han Even har et slags oppdrag der inne. Tror ikke han er sånn egentlig, håper iallefall ikke det. Han har jo levert kjente pærraklisjeer på løpende bånd: 110 %, jeg pu... alt med puls på to føtter, jeg er livsnyter av yrke, jeg skal manipulere alle her inne, bruker bare dyre merkeklær, pappas penger osv.. Regner med at han kommer med ei bombe neste episode om at han bare har gjort seg til. I motsatt fall, må han jo være største klysa som har vært innpå der.

Anonymkode: 23976...542

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Slettet

Jeg sensurerer innlegget selv, før moderatorene gjør det :)

Oppsummert: Even er ikke min kopp te!

Endret av Juks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...