Gå til innhold

Paradise hotel 2020


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere som synes at Martin bare var «alt for mye»? Kjente at han irriterte meg litt egentlig.

Anonymkode: b7656...b20

Ja, trodde jeg skulle like han men han fremsto bare veldig try-hard 🙈 Og litt mangel på sosiale antenner kanskje når han merka at Ida ikke var så keen tikbake? Synes forøvrig Ida var ganske bitch og da når hun snakka høyt om hvor misfornøyd hun var og hvordan han ikke var hennes type osv...

btw bare jeg som merka hvordan guttene endret helt mening om jentene etter å ha sett de uten sminke? Spesielt Aksel om Zaina (?)... kan jo være andre grunner men reagerte litt på det.

Også litt rart at det er så forskjekkig energinivå mellom guttene og jentene ? Men guttene hyper hverandre kanskje litt opp?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste sesong jeg så var den i 2010. Dette programmet er ikke interessant. Big Brother var bedre. Dette er ikke så spennende; ganske tregt osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest ræva sesongen hittill. 

Anonymkode: c9ebf...ee6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den mest ræva sesongen hittill. 

Anonymkode: c9ebf...ee6

Enig. Dårligste første episoden jeg har sett! Altså man ble ikke kjent med deltakerne ordentlig engang... dette ble mye rot! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de fleste sessongene av PH. Skal vel ikke dømme for mye etter en episode men min vurdering er at dette er noe skikkelig dritt og rot fra tidligere sessonger. Det som har gjort at ph har holdt seg noenlunde stabilt er at det har hvert tydelig konsept. Første episode viser at de har freshet opp litt for mye. Det er bare rot og det er ingen tydelig historie. Man blir ikke kjent med deltagerne. Bare tull.

De har også skrytt på seg 2 sessonger, men de har også skrudd ned antall episoder i uken til 2. Så man kan si samlet sett er dette totalt seg likt som tidligere men at det smøres tynt utover 2 sessonger istedet for 1. Hvorfor de kuttet fra 4 til 2 episoder i uka vet ikke jeg men det virker som en dårlig avgjørelse.

 

Blir spennende å se videre men er det like ræva videre så ser jeg ikke. Paradise har hatt et "grunnkonsept", det har de nå tuklet med og gått på en kjempesmell foreløpig.

Anonymkode: 0671b...b04

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, for noe makkverk dette var. Kjedelig drittprogram. 

Anonymkode: 79b60...563

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over endringene. Vanligvis følger jeg med hver sesong, men spørs om jeg blir å droppe denne....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Føler at dette har blitt et skikkelig b-program etter at EOTB kom. Man ser det på folka også, det er ikke lenger kult å være med på "pærra".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, loveli skrev:

Føler at dette har blitt et skikkelig b-program etter at EOTB kom. Man ser det på folka også, det er ikke lenger kult å være med på "pærra".

Er eotb en konkurranse? 

jeg savner big brother 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dalmatian skrev:

Er eotb en konkurranse? 

jeg savner big brother 

Eotb= ex on the beach.

Omtalt i aviser / Internett . Søple-TV alt sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jean-Jaques skrev:

Eotb= ex on the beach.

Omtalt i aviser / Internett . Søple-TV alt sammen

ja er det en konkurranse? vinner noen noe?!?!!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dalmatian skrev:

ja er det en konkurranse? vinner noen noe?!?!!?

Vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen som ser på Paradise i år?

Anonymkode: 204f1...f9d

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?Ingen???Hallo, hvor er dere? :grine:

Anonymkode: 204f1...f9d

Nei. Ingen bryr seg om sånn søppel tv! Ta også et etisk ansvar for hva dere gir oppmerksomhet som igjen får oppmerksomheten til barna våres og gjør at 14 åringer bruker konfirmasjonspengene sine på silikon og 19 åringer føler seg tvunget til å selge sex for å få råd til fillers og botox for å føle seg pene nok.

Folk som ser på paradise og ex on the beach er faen meg bare flaut!

Anonymkode: 1fa90...f2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ihvertfall at Triana flere ganger har skrevet på Instagram at «dette blir en bra sesong». Jeg tenker jeg skal holde ut litt og se om det tar seg opp. Dette er min andre sesong jeg følger med på og forrige sesong digget jeg, syntes det var en gøy gjeng og mye drama. Og håper denne sesongen tar seg opp fra en veldig skuffende start.

Anonymkode: 7bdff...8cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det blir feil å dømme både deltakere og sesong etter EN episode, men jeg lurer på om man som seer klarer å bli "kjent med" deltakerne med kun 2 episoder i uken... 

Anonymkode: 37e70...402

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ihvertfall at Triana flere ganger har skrevet på Instagram at «dette blir en bra sesong». Og håper denne sesongen tar seg opp fra en veldig skuffende start.

Anonymkode: 7bdff...8cd

Selvfølgelig skriver hun det uansett hvor ræva det er, det er seertall til paradise som gjør at produksjonen og hennes hovedinntektskilde kan fortsette.

 

Anonymkode: 1fa90...f2f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kleint at alle sangene fra sesongen er tatt fra TikTok. Det passer bare ikke og hele greia får et enda større fjortispreg. 

Anonymkode: 8208d...0d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...