Gå til innhold

Blått en dag..


Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Gjest Queenblue

Takk svane. Jeg går ikke ofte til legen, kvier meg for det. I hvert fall underlivsundersøkelser. Pleier å gå hvert 10 år. Tenkte faktisk jeg skulle ha ringt i dag, men ombestemte meg. Hvis det ikke gir seg når jeg kommer hjem igjen, skal jeg ringe. Tror jeg.

Det står null prosent på advarselen. Trodde det var noe jeg hadde glemt å gjøre, slik at dagboka mi snart forsvant på 1 2 3. Har ikke får forandret på linken min enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Queenblue

Jeg insisterer ikke på lokalbedøvelse, er så utrolig pysete når det gjelder sånne ting. Jeg har hatt to keisersnitt med full bedøvelse, og det angrer jeg ikke på. Jeg regner med at det går over av seg selv, så jeg slipper noe legebesøk.

Sugde det ut ja.. høres ut som en skrekkhistorie i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Jippi, nå har jeg klart å få tilbake min gamle avatar, og fått retta opp signaturen til kuben min. Strevde lenge da, men nå klarte jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det kan være en reaksjon på alt du har vært gjennom, men det er lurt å sjekke det, da. Det finnes sikkert en pille eller noe som kan stoppe det hvis det bare er "tull".

Du får jo se hvordan det går når du får tid til å ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Mye dumt som har skjedd med deg i siste da..:( Huffa... :klem: Håper du får en fin ferie da.. :kose: slappe av ohg kosa deg.. :rosasmil:

God helg da vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

I`m back. Har hatt det så fint, slappet av og kost oss. Brukt masse penger, dette er virkelig ferie. Spist ute for det meste, lest endel, sovet mye. Og jeg blør ikke lenger. Det det var nok bare at det ble for mye. Nå er jeg hjemme i regnet, reiste fra sol og over 20 gr, her regner det og er 12. Men det er godt å komme hjem igjen også. Skulle hvile litt, men endte opp her istedet. Måtte bare inn å sjekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har hatt en god og avslappende ferie. Du trengte det nå.

Godt at du har sluttet å blø også. Da er det en bekymring mindre.

Det er ikke akkurat sol og sommer om dagen nå, nei, men jeg lever i håpet om at den skal komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

I dag har jeg slappet av -vasket klær - ryddet litt - lest litt om astrologi. Det er et spennende tema som jeg ikke kan så mye om.

Solen har vært framme endel av dagen, og det er koselig. Men så må det jo regne litt også. Får sjekke litt dagbøker, har blitt lite av det i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Mandag morgen og tenk hvor deilig det er å ha fri. Behøver ikke stå opp kl 6 - bare ligge til jeg våkner av meg selv. Luksus.

Astrologiboka er skrevet av en amerikansk dame Seroxata, så tabeller etc var etter amerikansk tid. Skjønte endel, men må nok få meg noe på norsk. Det er et fengende tema, særlig når jeg kjenner meg veldig igjen i det jeg leser.

Sol hvor er du? Jeg har litt mer klesvask som skulle ha hengt ut, og gjerne kjent dine varme stråler på huden min.

Skulle gjerne hatt en ny fin blå avatar, men jeg finner ingen. Seroxata, den nye din har jeg virkelig sansen for. Kjempefin.

Nei, nå må noe gjøres her. Action..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er avgjort deilig å ikke skulle sette på vekkerklokke om morgenen. Bare det er ferie i seg selv.

Jeg var litt optimistisk da jeg så værmeldingen i går - det skulle bli utrygt for sol i dag - men det har regnet stort sett hele dagen. Blir ikke noe klestørk ute av det.

Astrologi er ganske spennende, selv om jeg ikke kan noe særlig har jeg lest litt. Kos deg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Hei Svane

Takk for hilsenen, jeg har ikke satt meg inn i alle ekstra funksjonene enda, men det kommer vel.

Hei Bettie

Solen er innom på visit her, har satt på vaskemaskinen - og nå kommer skyene. Jepp.

Føler meg deppa og mislykket, nå selv om jeg har ferie og kan sove og kose meg. Nok om det. Dagen i går ble tilbrakt med min mor, og det var hyggelig. Ingen store misforståelser.

I dag skal jeg rydde - men sitter her foreløpig. Har fotsatt noen pappesker fra flyttinga (over et år siden) som fortsatt står urørt av menneskehender. Tenkte jeg skulle få tatt det i dag. Men det spørs vel.

Astrologiboka ligger der - men synes det er rart hvor mye som stemmer når jeg leser om meg. Utrolig mye.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SumoBryter

Hei QB!

Her kommer jeg litt på etterskudd igjen, de minste barna er borte nå så jeg tar meg tid til å lese andres dagbøker nå. Selvom største vil bruke dataen også :roll:

Så fryktelig mye trist jeg leser nå da, med dødsfall og blødninger. Jeg har ikke opplevd så mange dødsfall rundt meg ennå, så jeg vet aldri hva jeg skal si når det skjer andre, det hørtes så ufattelig vondt ut når man mister noen, og det skjer nok til oss alle på et tidspunkt at vi mister. Mormoren min snakker alltid om hvor vondt det er å være så alene, fordi alle hennes venner og nær familie ligger på kirkegård.

:klem:

Håper det går bra med deg!

Astrologi stemte på meg mer når jeg var liten, men som Tyr skal jeg visst være kjempestrukturert og avhengig av rutine, og alt jeg har lest som voksen stemmer ikke. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Takk for det Sumo.

Jeg har opplevd så mye dødsfall i mitt liv, så jeg føler meg som jeg er 100 år eldre enn andre.

Tanten min var gammel og mett av dage, hvis jeg kan bruke et slikt uttrykk. Men det var en påkjenning å sitte der kveld eller kveld i to uker – hele helga – og helt til det var slutt. Men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det nå i ettertid. At hun ikke var alene i denne tiden. Pratet om gamle minner, og hørselen er jo det siste som forsvinner. Døden skremmer meg ikke lenger.

Venninnen min var bare i 60-åra, så det kom veldig uventet selv om hun var syk.

Blødningene er over – takk for det. Men nå kommer depresjonen sigende føler jeg.

Føler meg mislykket, uelsket og nede. Får ikke sove om natta heller.

Det rare er, at jeg var inne på en engelsk astro-side nå, og der sto det:

Here comes that green-eyed monster again -- and just when you thought you'd finally killed it off. The good news is that a touch of jealousy is a compliment. Too much, however, isn't good for anyone.

Rart, for det er noe jeg ikke har sagt til en levende sjel, men jeg er sjalu på nettsteder mannen min er inne på. Eller de sidene er grunnen til at jeg er sjalu. Kjenner jeg tenker på skilsmisse, flytte langt unna.. Han skjønner vel ingen ting som mannfolk flest. Men jeg hater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Skilsmisse, mislykkethet, sjalusi, ja da har du mange tunge tanker. :tristbla::klem: Hvor lenge har dere vært gift?

Hørtes sånn ut som du trenger en ferie fra altet, eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Vi har vært gift i snart 18 år Sumo, vært sammen i 24 tror jeg. Har kommet ut av tellinga. Det er jo en evighet. Akkurat nå er jeg ikke sikker på noen ting, men jeg er rimelig sikker på at han aldri har hatt noen andre. Det har ikke jeg heller. Men jeg blir så sjalu på nettsteder, er det dumt? Vet ikke hvorfor det omtrent tipper over nå? Ferie kanskje og begynner å slappe av?

Sliter med søvnproblemer også, ligger bare å glaner i taket og tankene svirrer - og da blir det bare om dumme ting.

Det er jeg som føler meg mislykket, han sier ikke det. Han er så snill. Dette er bare sånn jeg føler og tenker. Men det er jo ikke gjennomførbart. Vi har to barn sammen, jeg har en gammel mor som snart må ha besøk/oppfølging hver dag - så hvor skulle jeg rømme hen? Nei, jeg må nok bli her ved min lest. Har jo akkurat hatt ferie.

Takk for klemmen Svane, det varmer meg.

I morgen skal jeg treffe en god venninne, men dette er ikke et tema jeg vil prate med noen IRL om. Men vi prater om nesten alt da, og det blir nesten som en psykolog. Hun er veldig flink til å stille spørsmål som får meg til å tenke riktig - i rette baner. Og jeg er der for henne og alt hun vil fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...