Gå til innhold

Blått en dag..


Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Ha en flott helg! :)

Jeg vil anbefale dere å dra til Grünerløkka, der ligger det mange gode og koselige restauranter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Queenblue

Takk for tipset lillesky. Får se hva vi gjør. Først er det å

vaske vaske jevnt og trutt og tappert det er tingen..

Jeg hater å rydde etter andre.. blir jo aldri ferdig. :-(

Blir for mange pauser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Å være solbrent er ikke godt. Håper du får dempet det.

Du får ha en hyggelig tur til Tigerstaden. Kos dere skikkelig i sommerkveldn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Oi, morsomt å høre at det er flere med finneblod her.

Jeg håper ikke det var mine innlegg du syns var ekle?

Jeg prøver å ikke være ekkel, men jeg har blitt så skadet at jeg er av og til litt for sint.... og så klarer jeg ikke holde kjeft når jeg skal.

Skriver nok en ny dagbok snart.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Hei alle sammen :-)

Vi hadde det fint i Tigerstaden. Jeg satte på meg høghæla sko, så jeg orket ikke å gå så mye. Vi endte opp på Mona Lisa, ganske god mat der. Men jeg hadde gledet meg til pizza, og de var utsolgt for all pizza… Det går ikke an, da må det være at de ikke gidder å lage det mener jeg.

Etterpå gikk vi rundt og så på folk, mye musikk overalt. Satt på noen ute-restauranter og så på livet og koste oss. Serveringa stengte halv 12, synes det var tidlig. I Saras telt var det fin musikk, og der var det oppe lenger. En hyggelig kveld.

Lørdag skulle vi bare innom sentrum og handle litt. Det tok helt av.. og jeg handlet så mye. Bøker (til meg), klær til barna, fine lys, ting til huset, blomster… kort sagt, jeg ble litt revet med :-)

Så kom vi oppi den paraden, og der var det jo mye å se på. Det jeg husker best, var et eldre pyntet ektepar som skilte seg ut. Han bar en plakat hvor det var bilde av sønnen deres, og det sto noe sånt som: Han var en kristen homofil, ble ikke godtatt og tok sitt eget liv. Det er tragisk, men det nok en del sånt. Dessverre.

Ellers så jeg førstesiden på VG i dag, vi sto like ved når bilde ble tatt, og var der før politiet kom. Den om minibankautomaten med falsk forside. Så gikk vi litt videre, 3 min tenker jeg, da kom det en mann med frakk springende forbi, og så kom det en mann i shorts etter han og begynte å dra i veska hans og fikk opp ei dameveske. Og så en dame springende.. Så frakkemannen hadde stjålet veska til damen. Han sprang videre og nesten på en politibil.. De stoppet og han ble tatt til slutt. Han sprang inn på en kafé, men de fant han igjen. Så vi hadde en spennende Oslo-tur. Bilen var full-lastet, og kortet mitt er tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Takk for alle besøk og hilsninger her!

Vi kom ikke til Grunerløkka lillesky :-) , jeg fant ikke fram, og så satte jeg på meg høghæla sko så jeg orket ikke å gå så mye. Har nok litt komplekser fordi jeg ikke er så høy, ble irritert på meg selv, kunne jo satt på meg noe bedre å gå i. Men men :oops: Vi hadde det koselig der vi var. En avveksling. Husker ikke sist vi var i Oslo alene uten barn.

Solbrentheten min har gått over til kløe nå Bettie :-) , men det er ganske bra. Jeg smører og smører.

Det var nok ingen som fikk stikk av meg, heksa :-) .. verken bistikk eller hekseskudd :hoho:

Vi hadde det så fint Swan :-) og Escada :-) .

Så fint at du er tilbake Sumo :-) Bare slapp av, det var ikke dine innlegg jeg synes var ekle. Var fornærmet på dine vegne, synes HC nå DP hadde innlegg hvor det gjaldt å såre deg som person. Det synes jeg var unødvendig. Blir akkurat som hærverk, det er bare å ødelegge for å ødelegge. Ingen har noe utbytte av det. :(

Jeg ble ikke helt ferdig med vaskinga, skal fortsette nå. Snart. Tror jeg. Kanskje :-)

He en flott søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at turen var bra!

Jeg tusler ut i sola igjen, men skriver sikkert litt en annen dag også.

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Ja, jeg hadde først ikke så lyst til å dra. Hadde så mye å gjøre her hjemme. Men det er jo ingen som tar det for meg :ler: så da dro vi.

Og det var en koselig tur alene uten barn. :-)

Nå skal jeg gå en tur ut i sola også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei queenbee

Så fint at du hadde en hyggelig Oslo-tur. Man trenger å reise bort for seg selv- to voksne - uten barn- av og til.Det ble jammen en opplevelsesrik tur. Det er jo moro å handle litt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Ja det er godt å være litt alene sammen uten barn. Barna har vært på ferie en uke. Det er rart å være alene, både tomt og godt. Og det er fint å få de hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Uff nå ble jeg i dårlig humør. :( Fikk akkurat en tlf fra min eldre søster, hun var så fornærmet fordi jeg ikke utleverer hele livet mitt i tlf til henne.

Hun ringer flere ganger i uka, noen ganger hver dag, flere ganger om dagen og kan prate fort en time. Jeg orker ikke å prate så mye, og når jeg er deppa orker jeg ikke å prate med henne i timesvis. Jeg orker ikke å utlevere meg sånn, vet at det jeg sier går videre til moren vår og min søsters barn og det har jeg ikke lyst til. Hun klarer ikke å holde kjeft om noe, ALT går videre. Har prøvd å sagt det på en pent måte, og på den harde måten.. men det går ikke inn. :( Hva gjør jeg da? Jeg er ikkeno flink til å la tlf ringe, tenk om det er no viktig? Selv om jeg ser at det er henne.

Hun forteller alt barna hennes sier og gjør, både negativt og positivt. Ingen hemmeligheter der gitt.

Bestandig skal hun ringe sånn om kvelden og få ut noe, så blir jeg liggende å tenke på det, og får ikke sove eller sover dårlig.

Dama er kronisk syk og bor langt unna, så tlf er hennes liv. Men jeg klarer ikke de samtalene hele tiden.

Så nå er det jeg som er helt umulig som ikke vil utlevere meg om alle mine probemer. Jeg fortalte mye før, men så oppdaget jeg at alt ble fortalt videre. Så nå er det slutt. :evil:

Ja det må jo være meg det er noe galt med. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SumoBryter

Hmm, skulle ønske jeg var mer som deg QB!

:wink:

Håper du får sove, hva med å lese en kjedelig fagbok kanskje du sovner da?

God natt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hei, nå var det lenge siden jeg har fått vært innom her, ser det har skjedd en del også :wink:

Isj, har aldri forstått de tlfsamtalene jeg, jeg liker ikke å snakke i telefon rent generelt jeg da, men...

iiiik, har sumo sletta dagboka si? det var trist:(

Har visst gått glipp av mye her nå, må slutte å dra på ferier!

Håper du har det fint! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall ikke deg det er noe galt med. Du kan selv velge hva du vil si og ikke si, og når du har oppdaget at det du sier går videre, forstår jeg godt at du er forsiktig med hva du sier.

Kan du ikke ha noe på ovnen neste gang hun ringer? Du kan jo ha et sånt kjøkkenur ved siden av deg og sette det på fem minutter slik at hun hører ringinga.... Og du må jo bare ta ut kakene, eller redde eggene eller et eller annet sånt - og må dessverre legge på.

En annen ting er at hennes problemer er ikke dine. Øv deg på å si det til deg selv mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...