Gå til innhold

Blått en dag..


Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Gjest Queenblue
Sett apekatten på den skulderen hvor den skal sitte du' date= og sov godt!

Den skjønte jeg ikke, er det heksehumor? :ler:

Tusen takk Sumo, det varmer mitt hjerte. Noen ganger tenker jeg at livet mitt ikke er verd å leve, det er bare jobb ute, jobb hjemme, og eldreomsorg i hver ledige stund (mamma og tante) + eviglange tlf med søster. Er det verdt det? Er det bare dette? (I dag har jeg fått mensen, det virker vel litt inn også.)

Jeg sovna til slutt, sov dårlig og holdt på å forsove meg. Tlfsamtalen har detti ned i hodet mange ganger i dag, er jeg en dårlig søster?

Hei seroxata, koselig å se deg igjen! Håper du har hatt det fint i utlandet med Cato. Sumo har fått ny dagbok, heldigvis.

Takk for fine ord Bettie og bra tips. Det har jeg ikke tenkt på. Jeg baker veldig sjelden nå for tiden, men jeg kan jo begynne igjen :ler:

Hun sier at hun må få det ut, og da må hun få fortalt det til noen og det er meg. Og det er da om kvelden like før jeg skal legge meg. Grr. Har sagt at jeg vil ikke høre negative ting som f eks moren min har sagt om meg, jeg blir bare lei meg. Og jeg vet at moren min har sagt det i fortrolighet - ikke for at hun skal si det til noen. Har sagt flere ganger at jeg vil ikke høre sånt, for jeg blir såret. Men hun må jo få det ut.. og til meg. Hun kaller det å være ærlig, jeg mener at det ikke er nødvendig å si alle sårende ting - det er unødvendig. Men det skjønner hun ikke. Jeg synes ikke det har noe mer ærlighet å gjøre. Sukk.

I kveld har moren min vært her, så det var ukas gode gjerning. Det gikk stille og rolig for seg, jeg behøvde ikke å telle til ti hverken på norsk eller finsk! :ler:

Har plantet i kassene mine noen stakkars blomster som holdt på å dø, så nå klør jeg etter å ha sittet på kne i gresset. Og nå er det sengetid for lenge siden.

Godnatt alle mine venner her, jeg får ta en dagbokrunde i morgen! Nå zummer jeg til zenga mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

huffda, er trist å lese at du sliter med slike tanker om det er verdt å leve :-(

vet ikke helt hva jeg skal si for å gjøre det bedre, men iallefall, selv om verden kan se helt for jævlig ut til tider, så finnes det et lys der borte. kan kanskje virke veldig langt unna, men det er der!

Er det virkelig ingen andre som kan hjelpe deg litt med omsorgen? det er jo for galt at alt skal hvile på dine skuldre, det er jo ikke rettferdig!

du trenger tid til å pleie deg selv også!

Faktisk er det veldig viktig! Det er sikkert ikke lett for familien din heller, er ikke det jeg mener, men hvorfor skal absolutt alt arbeidet bli gjort av deg?

Huff, skulle ønske jeg kunne ha hjulpet med noe..

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

God morgen Seroxata!

Ser nå at det ble veldig negativt, må bare få retta opp det litt. Det er ikke det at jeg tenker på å ta livet mitt. Klart tanken har streifet meg, men det er ikkeno alternativ. Hvordan skulle det gå da ? :ler: Må ha litt galgenhumor også.

Det er ikke det, men er det ikkenoe MER? Akkurat nå i disse tider i hvert fall.. Ser ingen løsning sånn umiddelbart.

Men sola skinner og det er positivt. Jeg sitter inne og jobber. Er da bra jeg har en jobb også.

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Ja, jeg er hekta på kg jeg også. Venstre går like bra, bare litt langsommere :ler:

Er du alt kommet hjem? Du har vel fått noe smertestillende? Håper du har det bedre nå.

God bedring Swan :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ærlighet søsteren din bedriver, det er i hvert fall sikkert. Du får be henne sile det hun vil si til deg gjennom tre siler.

Den første heter sannhet - er det sant det hun vil fortelle?

Den andre heter godhet - er det noe godt hun vil fortelle?

Den tredje heter nødvendighet - er det nødvendig for deg at hun forteller det hun vet?

Hvis det hun skal fortelle ikke passerer gjennom disse tre silene, kan hun la være å fortelle det. (fritt etter Sokrates)

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bie! Søsken kan være en velsignelse, men også en forbannelse til tider...

Håper du har det greit i kuben din, jeg koser meg på øya mi med sol og varme.

Heksehilsen fra meg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

uansett, du har mye på skuldrene dine:( jeg håper det vil jevne seg ut etterhvert, for du fortjener da tid til å pleie kun deg selv og innimellom :wink:

Hehe, galgenhumor er bra å ta med seg!

Du er nå iallefall tøff som står på :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Frøken "svidd" er bare innom for å hilse på og ønske dronninga ei super helg!!!!!!!!! :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Hei alle sammen, takk for hilsninger. Her er det varmt, jeg klager ikke, men gleder meg til ferien, 3 jobbedager igjen. Dette har vært en tøff tid, men har fortsatt hue over vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fortsatt holder deg flytende uansett. Og så er det snart ferie. Tipper det skal smake godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Queenblue

Hei alle sammen, Swan, Escada, Betties, Sumo og Seroxata

Takk for besøk.

Jeg har hatt to dødsfall, en god venninne som plutselig døde. Og så døde tanten min. Jeg var hos henne hver kveld de 2 siste ukene og hele den siste helga, og det er godt å tenkte på at hun ikke døde alene. Orker ikke skrive mer om det.

Nå er begravelsene over, den til venninnen min var veldig tøff. Hun var mye eldre enn meg, men allikavel skulle hun hatt mange gode år enda. Uff nei, en får prøve å ta vare på hver dag som er.

I morgen reiser vi på ferie til Sverige. Er hjemme og vasker/rydder/pakker etc. Gleder meg til det. Skal kose meg og slappe av, ta meg litt vin om kveldene. Gå turer, bade, handle. Gleder meg. Har ikke fått gått turer på evigheter, så ryggen har slått seg vrang også. Bare elende.

Og en ting til, mensen har hengt seg opp. Trodde det var de følelsesmessige påkjenningene, all våkinga og alle tankene, men nå vet jeg ikke. Dette er fjerde uka. Noen som vet noe om det. Jeg hater å gå til legen med det, og det er kjipt å ha det i ferien også. Venter ihvertfall til jeg kommer hjem igjen.

God sommer alle mine venner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har virkelig vært en tøff periode for deg, ja. Godt du skal ha ferie nå. Håper du får god tid til å nyte dagene, og gå turer slik at ryggen kommer på plass igjen.

Du burde nok sjekke opp den mensen, for en ting er at det er slitsomt og kjedelig med en så lang periode, en annen ting er at du kan faktisk bli slapp og blodfattig av det. Det er ikke helt normalt å ha det sånn, men det behøver ikke være noe farlig heller.

God ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Takk Bettie, jeg tror den bare har hengt seg opp etter alt som har skjedd. Den får ei uke til på seg, og da ringer jeg legen. Vet ikke om det er så mye å gjøre noe med for å stoppe det. Sette i en propp kanskje? :ler:

Jeg skal prøve å slappe av og kose meg - og da får det være slutt med elende. Mannen min blir litt utålmodig også, skjønner ikke helt dette. Og det gjør ikke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...