Gå til innhold

Blått en dag..


Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

hallo queenbee

Vet du - en gang gikk jeg til streik hjemme. Jeg var så lei av å rydde og vaske at jeg streiket. jeg ryddet bare mine egne ting og lot alt annet ligge. Det så helt for j...lig ut, men etter en stund forsto resten av familien hintet. Det hjalp en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Queenblue

Hei Bettie

Jeg føler meg som en slave. Nå skal det sies at jeg har en gammel mor som krever mye på kveldstid/helger + en ensomslektning som jeg også må stille opp for. Så det går i ett både i uka og i helga. Blir aldri noe tid til overs, og nå er det såvidt jeg har hodet over vannet. Jeg har lyst å flytte alene .. høres vel rart ut.. men tanken har streifet meg mer enn en gang. *klump i halsen* Og da føler jeg meg som en dårlig mor som kan tenke slik. snufs.

Skulle gjerne streike nå, men barna skal på ferie snart og må ha rene klær..

Tror jeg skal finne senga mi nå, legge meg alene først og gråte meg i søvn. Da blir det vel bedre i morgen.

zzzov godt alle mine venner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heisann! huffda, høres ut som du har nok å henge fingrene i gitt :-?

skulle tatt deg en ferie, kommet deg bort og samlet krefter!

god natt til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Takk for hilsningen *Escada* . :-)

Jeg skal snart på ferie Seroxata, men jeg må nok holde ut en stund til. Og problemene her hjemme, de er her når jeg kommer hjem igjen også. Men i dag er det blitt gjort en del gitt, merkelig. Kanskje det har noe med utbruddet mitt i går å gjøre?

Er litt deppa enda, men prøver å tenke positivt..

Jeg er glad for at:

Det er sommer og solen skinner :-)

Det er varmt ute :-)

..

Ja ja det er da noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

HEIA..

Høres ikke ut som du er i en så bra situasjon akkurat... Sku hatt ferie fra alt og alle du nå.. sender en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Queenblue

Takk for det Escada.

Situasjonen min er fastlåst føler jeg, men humøret er da litt bedre.

Det er en her inne som har et fint sitat: Ikke be om en lettere byrde, men en sterkere rygg. Det er kanskje det jeg gjør feil.. jeg ber om en lettere byrde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hmm, sant det.. det forsvinner jo ikke, men... du får i det minste samlet litt krefter...

Jeg kunne jo startet som hushjelp :wink:

God natt til deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Åhhhhhhh, Seroxata, du er en knupp :kysse:

Jeg har ikke råd å betale deg noe særlig da...

Ja en hushjelp hadde løst endel av mine problemer.

Men vi får nok klare oss selv vi.. har ikke råd til det.

Nå er det fredag og snart helg! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

I dag gikk jeg på jobben i sandaler og kortermet. Det er da sommer!

Og nå er det like før det regner... :-?

Hvor er du SOL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Det er ikke enkelt når det er mange som har en aksje i din arbeidskapasitet. Snille damer har det ofte sånn. Men er du den eneste som kan ta deg av ensomme slektninger og en gammel mor?

Du er nødt til å ta hensyn til deg selv også, er nødt til å skaffe deg et pusterom, ellers sliter du deg ut.

Ønsker deg en riktig god og ikke strevsom helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Nå er jeg ferdig på jobb, og det er helg! Deilig! Har masse jeg skal gjøre..men har da hele helga på meg.

Har kjøpt meg en ny cd i dag, Bjørn Eidsvåg, den er kjempefin. Takk for tipset Kafka! Fine tekster, de fester seg lett.

Hei på deg Bettie - du har nesten navnet mitt IRL - en bokstav unna. :-)

Og ja, de aksjene i min arbeidskapasitet er etterspurte... :hoho:

Jeg har alt ansvar for moren min og min gamle tante. Helt alene, mannen min hjelper meg mye..så ære være han for det. Yndlingstanten min er enke og ingen barn, og det er bare jeg som bor her av nieser/nevøer. Så thats life! Så den delen av livet mitt må bli mye verre, før den kan bli bedre. hvis du skjønner hva jeg mener.

Men nå er det helg! Puster lettet ut! Nå er det huset som står for tur!! Here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Og en ting til...

Utblåsningen min i går har hjulpet.. det var gjort endel her hjemme da jeg kom hjem fra jobben. Hehe.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

åå, jammen, jeg trenger ikke betalt, for jeg får penger uansett jeg :wink: hehe...

huff, jeg har for lite å gjøre i hverdagen, det er jo nesten skammelig! :oops:

God helg forresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjemmes. Her har det kommet kubebok,også har jeg ikke fått det med meg. Jeg beklager så meget. Håper du kan tilgi meg så jeg slipper å grave hodet ned i sanden. Vel,jeg er ingen struts da,men et eller annet slikt.

Jeg kunne og vært litt hushjelp. Jeg har vaskehale,og jeg er ekstremt mye flinkere til å rydde/vaske andre steder enn i mitt eget hjem.

Alt bra,sånn ellers da?

Spennende helgeplaner?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig bok du har!

Er nicknet ditt inspirert av "A Star Is Born"filmen? Hver gang jeg ser et innlegg av deg dukker sangen med samme navn fra den filmen opp i hodet mitt.

Ha en fin søndag - forhåpentligvis i avslapningens tegn!

Hilsen heksa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei queenbee

Nå er helgen snart over. Jeg håper at du har fått tid til deg selv også i helgen.

Det er ikke enkelt å få avlastning når du er alene om ansvaret for den eldre generasjonen, nei. De er heldige som har deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Så mange hilsninger det er her, gleden stiger.. :-)

Du er så snill Seroxata :-) … jeg sender deg nøkkelen min.. Du får veldig lang arbeidsvei.

Takk for besøket Bustis :-) , jeg følger med i BLÅTT som er min yndlingsfarge. Du er så flink til å ordlegge deg, så jeg er en usynlig leser for det meste.

Vaskehalen vil nok være til stor hjelp den.

Takk Brunhilde :-) .. synes akkurat at jeg bare syter og klager i dagboka mi, og det skulle jeg ikke. Men da er den vel ikke så verst allikevel. Du er den første som har gjettet det, 10 poeng til deg. :-) Vet ikke hvor mange ganger jeg så den filmen, og husker sangen så godt. *synge av full hals*

Hei Swan, din storsmugler :-) .. godt å være hjemme igjen?

Og Bettie :-) takk for hilsninger..

Lørdag var det husvask/rydding til den store gullmedaljen :husarbeid: . Begynte klokka 8, og holdt på til 5. Torde ikke logge meg på her.. for da blir jeg så lett revet med.. :oops:

Om kvelden var vi ute og koste oss, det ble veldig seint.

Dagen i dag har blitt tilbrakt i sola, i senga, på sofaen… har ikke gjort NOE..

Deilig.. Har solbrent beina mine.. men det er da litt deilig også, et bevis på at SOLA er her..

Jo, jeg har besøkt tanten min, der må det skje noe i morgen. Hun var ikke bra, kan ikke ligge slik. Skal ringe og forlange at de gjør noe, hun kan ikke ligge slik. Det går ikke an. Det blir en ny tur dit i morgen..

God natt mine venner her.. Nå er det sengetid for meg, skal opp igjen kl 6. Er trøtt allerede..

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Hei Qeenbee. Så hyggelig at du tar deg av din mor og tante. Jeg syns det er virkelig virkelig fint!

Jeg ville gjort det også om min mor var til å leve med

:-?

Jeg får håpe mine barn ikke ender opp med å hate meg og holder god kontakt med meg når jeg er gammel.

Ha en fin mandag!

Kjenner du meg forresten litt ellers enn fra her eller bare fra her?

Huff den stakkars stakkars jenta mi med sin røde stripe på ryggen, den virker mer sår i dag. Dumme dumme meg, lurer på hvor lenge det vil ta før det leger vekk. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...