Gå til innhold

Blått en dag..

Gjest Queenblue

Anbefalte innlegg

Så godt at du har en slik venninne.

Jeg synes ikke det er så rart om du føler deg ne'for nå. Du har vært gjennom en tøff periode, følelsesmessig, og nå som det er ferie, har du hatt muighet til å slappe av, og da kommer ofte reaksjonen.

Du er jo ikke verdiløs eller mislykket, for du har nettopp tatt deg av noen som har stått deg nær, og jeg oppfatter deg som et menneske som gir mye av deg selv.

Men slike følelser er vondt, og om natta blir de ofte forstørret.

Jeg håper du klarer å sove, for alt blir lettere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Queenblue

Takk Bettie, gleder meg til morgen. Synes du skriver så fint - særlig det om vennskap i dagboka di.

Vi kan prate om alt mulig, men akkurat det nett-greiene synes jeg er så pinlig og nedverdigende så det klarer jeg ikke å prate om i det hele tatt. Forbauser meg egentlig at jeg skriver om det her.. men det hjelper meg det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Du vet at alt er så lett for utenforstående å si, men du må ikke tenke på deg selv som misslykket eller noe, du er jo så verdifull for andre i dine omgivelser. Skjønner at du føler deg sjalu, det gjør jo alle til tider, det betyr jo bare at du har følelser for ham.

Ja det er bra med slike venninner, har ei jeg også som jeg snakker lett om alt med, men hun ringer meg for skjelden hun har så mye på gang, og jeg har flytta så langt vekk fra henne, så jeg føler ikke jeg kan kreve hennes tid like mye, så da har jeg KG ;) Jeg er ikke så redd for å snakke som for å ikke snakke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Jeg lurer på hvor sånne tanker kommer ifra. Når jeg endelig fikk lagt meg i natt, så lå jeg lenge og tenkte. Fikk ikke sove. Hørte på pusten til mannen min, og tenkte på hvor glad jeg er i han. Hvor snill og omtenksom han er mot meg, barna, moren min og moren sin, ja i grunnen alle. Han stiller bestandig opp.

Hvor kommer da de rare tankene mine fra, som får meg ned i knestående på 1-2-3. Ja det lurer jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tanker kommer ofte når man er nedkjørt av en eller annen grunn. Da blir bagateller store som troll, og de grå nyansene skygger for fargene. Og så blir det til at tankene går i ring - gal vei.

Du bør ikke gå for lenge uten skikkelig søvn, for det sliter deg ut.

Håper du får en god natt i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

huff, så trist å lese om hvordan du har det om dagene :( Jeg kjenner meg igjen i det med å være sjalu på nettsteder. i mitt forrige forhold holdt jeg på og gå fra forstanden fordi han satt og snakket med mange folk der inne, jeg satt jo nesten og ønsket de dit pepperen gror..

Men det er ingen god følelse å slite med... Men mannen din virker som en flott fyr, og så lang tid sammen som dere har hatt, så er han iallefall glad i deg :)

Er skummelt hvor masse astrologi kan stemme!! Har blitt ganske paff noen ganger selv! noen spesielle nettsteder du er på??

Fant avataren min her inne, jeg lånte den, hehe:

http://www.extra-muffins.com/hair/index.php

Håper dagene blir lysere for deg, det er ikke noe hyggelig at du har så mange tanker...

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Har sovet godt i to netter Bettie, og da blir alt så mye bedre. Fikk litt ryggmassasje av mannen min, + tok smertest. og da sov jeg godt. Hadde en fin dag i går og en kjempefin kveld - alene hjemme uten barn :sjarmor:

Koste oss med litt vin og ingen data.

Nå skal jeg få unna meg endel i huset, og så skal vi kose oss i kveld også. Må jo benytte anledningen når vi endelig er alene uten barn.

Moren min har reist på en tur i helgen, så da blir det ingen telefoner fra henne om å komme å hjelpe med noe.

Klær på snora, og solen skinner - nå er solen hos meg, Bettie :)

Alle vonde tanker er blåst langt bort Sumo.

Vet ikke hvordan jeg kan reagere så fælt på sånne nettsteder Seroxata, men jeg gjør det ihvertfall. Mannen min er hjelpsom og omtenksom, så vi får vel prøve å holde sammen. Legge govilja til. Vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten han heller.

Jeg klarer ikke å lage sånne fine linker som du Seroxata, jeg er inne på startsiden.no og horoskop der.

Kjempefin avatar du har, liker den bedre og bedre Seroxata.

Sumo og Svane, dere har også nye fine avatarer.

Nei, ikke lett å styre tankene Swan. De kommer og problemer som kanskje ikke skjer er jo unødvendig å bekymre seg for. Men det er ikke så lett å la være. Må vare prøve.

Ha en fin fredag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

God mann er alfa og omega.... :klem: Håper det går litt bedre med dg no..

Vi skal ta en liten avslappingshelg på campingen (har faststående vogn) og kose oss litt bare vi 2.. er så godt ;)

Du må ha ei god helg då... :sjenert:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har fått sovet litt. Det hjelper virkelig, det.

Det er ikke lett å styre følelser, og sjalusi er en sterk følelse. Noe som hjelper er å snakke om den. Det er jo din følelse, så det er bare du som kan endre den, men - det hjelper faktisk å snakke den ihjel.

Håper denne kvelden har vært/er fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Har hatt en fin delvis avslappende helg. Vi har grillet, vært mye ute - en vellykket helg. Deilig å være ute barn Svan, og nå er det godt at de er hjemme igjen. Sover mye og godt faktisk- men er veldig trøtt hele tida.

Snart skal jeg køye - må bare ta en liten runde først.

Takk for alle gode ønsker og besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

hei snupppa! :)

Godt å høre at du har hatt noen fine dager nå! :klem:

Hvilken linker tenker du på? de i signaturen? fargene og slikt? jeg er litt treig for tida, hehe ;)

Nå sover vel du forhåpentligvis godt :) Men ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Queenblue

Intet nytt under solen, livet går sin vante gang. Deilig å ha ferie, tenk nå har snart 3 uker gått. Jammen går tida fort.

Deilig med en avslappende helg Bettie, har varvet ned noen hakk kjenner jeg. Og det trengs.

Hei Spidergirl - jeg har det fint, kos deg i solen.

Hei Seroxata, du har fine linker innleggene dine, sånn klikk her - og så er jeg rett inne. Det mente jeg.

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Ja jeg tror klokka går fortere når det er ferie..

Skulle gjerne ha fri hver mandag jeg. Uff.. nå har jeg ikke lyst å begynne å jobbe igjen. Men det går nok, det er bestandig mye å gjøre så da går tida fort. Og nå vet jeg det ligger hauger til meg.. Jobben min er "bare " min, så alt som kan legges tilside til jeg kommer igjen, ja det venter på meg. Og det blir litt på 3 uker. Så da blir det nok litt overtid over. Sånn er det.

I går plantet vi hekk, det ble så fint. Familiedugnad - det ble riktig trivelig. Alle hjalp til. Ja, vi var 3 da, jr er borte. Mannen spadde, og vi plantet og fylte på ny jord. Vi ble nesten helt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Heia!

Hvor gamle er barna dine QB?

Hvordan er det å ha en jobb som bare er din? Slitsomt eller en lettelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Det var da vel ikke så ille å begynne igjen Svane? Jeg liker meg godt når jeg er på jobb, men akkurat nå har jeg bare lyst å være hjemme. Det er da sunt å komme seg ut blant folk og prate om alt og ingenting.

Datteren min er 17 og junior er 12 Sumo. Han er bortreist noen dager nå.

Det er veldig fint å ha en jobb som er bare min, men det er litt for mye å gjøre. Og da blir det overtid. Og det er dumt med hensyn til ferier og fridager - men da ser de at jeg gjør noe da. Hehe.

Hadde vært fint og hatt noen og delt den med, men det er ikke nok til 2. Bare litt for mye til en. Men det er en trivelig jobb, møter masse koselige folk både i tlf og personlig. Kollegaene mine er veldig greie, mest mannfolk. Da blir det ikke så mye intriger, gutta kaller en spade for en spade så en kan ikke være hårsår. Jeg trives inmari bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...