Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lolland78 skrev (15 minutter siden):

BucketList 2.0 

Screenshot_20220504-202844_Gallery.jpg

Står gjeldsordning og ufør? Whats up tro?!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
FrkZ skrev (1 time siden):

Sikkert bare for å få folk til å reagere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alle de som besitter gavekort?

Får de pengene tilbake nå, eller har de blitt svindlet i all offentlighet?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle barna ble voksne og sluttet med hjemmebleking, unntatt Talla hun bare fortsatte til hun blei skalla.  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrkZ skrev (På 4.5.2022 den 21.54):

Hun skylder mye penger til mange forskjellige mennesker. (Da teller jeg ikke med kreditorer og gavekortkunder...) 

Så det begynner vel å koke litt rundt øra hennes nå, en dag sier det stopp for svindlere også.

Endret av Skallanka
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (13 timer siden):

Måtte hun levere tilbake Kira til F?

Var den hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla snakker stadig om alle disse energityvene og dårlige folkene hun må kvitte seg med hele tiden. Det er jo ikke normalt. Kan det kanskje være en annen rød tråd her? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (14 timer siden):

Måtte hun levere tilbake Kira til F?

Hun hadde Kira for 5 dager siden i hvert fall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Talla snakker stadig om alle disse energityvene og dårlige folkene hun må kvitte seg med hele tiden. Det er jo ikke normalt. Kan det kanskje være en annen rød tråd her? 

Det er det helt klart. Hun blir uvenn med alt og alle. Skaffer seg nye venner hele tiden.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt sykt hvor mange uvenner en voksen dame på 30 + med tre barn rekker å skaffe seg. 

Personlig har jeg ingen... 

Men alle disse energisuger'ene hun snakker om, det er jo bare folk som har fått nok av hennes løgner og bedrag og sagt stopp. Med en gang man mener noe annet enn henne, stille spørsmålstegn eller gud forby sier NEI da er du dårlig energi, vekk å bort med deg. 

Eksempel: Vil du ikke låne meg penger? Jævla energisuger, jeg skal aldri snakke med deg igjen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrinemilkshake skrev (17 timer siden):

Det er helt sykt hvor mange uvenner en voksen dame på 30 + med tre barn rekker å skaffe seg. 

Men alle disse energisuger'ene hun snakker om, det er jo bare folk som har fått nok av hennes løgner og bedrag og sagt stopp. Med en gang man mener noe annet enn henne, stille spørsmålstegn eller gud forby sier NEI da er du dårlig energi, vekk å bort med deg. 

Eksempel: Vil du ikke låne meg penger? Jævla energisuger, jeg skal aldri snakke med deg igjen. 

Glemte svertekampanjen! Svertekampanje på alle energisugerne, det er en veldig viktig del av pakka👁️‍🗨️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cathrinemilkshake skrev (6 timer siden):

Glemte svertekampanjen! Svertekampanje på alle energisugerne, det er en veldig viktig del av pakka👁️‍🗨️

Cathrinemilkshake skrev (På 10.5.2022 den 13.19):

Dette har jeg også fundert på. Hvor normalt er det at en voksen person må kutte så mange venner/bekjente i kretsen sin? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pewdie skrev (1 time siden):

Dette har jeg også fundert på. Hvor normalt er det at en voksen person må kutte så mange venner/bekjente i kretsen sin? 

For normale mennesker vil jeg si det er unormalt, for en narsissist derimot er det en livsnødvendighet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hva skjer med Talla egentlig?? Har ikke fulgt med på ei beite……. Sykemeldt? Skal hun «selge» tattoosjappa?? Eller, selger hun navnet da eller? Hun eier vel ikke noe lokale? - og er hun sammen med ho dama som hun var med hele tiden?? Marita eller hva hun het? Er det ei gammal venninne, eller dukka ho bare plutselig opp? Kan ikke huske å ha sett henne før …..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...