MarianneE Skrevet 4. mai 2022 #5081 Del Skrevet 4. mai 2022 Hvor ligger dette småbruket hun skal (?) ha? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. mai 2022 Forfatter #5082 Del Skrevet 4. mai 2022 BucketList 2.0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 4. mai 2022 #5083 Del Skrevet 4. mai 2022 Lolland78 skrev (15 minutter siden): BucketList 2.0 Står gjeldsordning og ufør? Whats up tro?! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 4. mai 2022 #5084 Del Skrevet 4. mai 2022 FrkZ skrev (1 time siden): Står gjeldsordning og ufør? Whats up tro?! Sikkert bare for å få folk til å reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skallanka Skrevet 6. mai 2022 #5085 Del Skrevet 6. mai 2022 Hva med alle de som besitter gavekort? Får de pengene tilbake nå, eller har de blitt svindlet i all offentlighet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 6. mai 2022 #5086 Del Skrevet 6. mai 2022 Alle barna ble voksne og sluttet med hjemmebleking, unntatt Talla hun bare fortsatte til hun blei skalla. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skallanka Skrevet 6. mai 2022 #5087 Del Skrevet 6. mai 2022 (endret) FrkZ skrev (På 4.5.2022 den 21.54): Står gjeldsordning og ufør? Whats up tro?! Hun skylder mye penger til mange forskjellige mennesker. (Da teller jeg ikke med kreditorer og gavekortkunder...) Så det begynner vel å koke litt rundt øra hennes nå, en dag sier det stopp for svindlere også. Endret 6. mai 2022 av Skallanka 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 8. mai 2022 #5088 Del Skrevet 8. mai 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 9. mai 2022 #5089 Del Skrevet 9. mai 2022 Måtte hun levere tilbake Kira til F? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. mai 2022 #5090 Del Skrevet 10. mai 2022 Pålur skrev (13 timer siden): Måtte hun levere tilbake Kira til F? Var den hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 10. mai 2022 #5091 Del Skrevet 10. mai 2022 Talla snakker stadig om alle disse energityvene og dårlige folkene hun må kvitte seg med hele tiden. Det er jo ikke normalt. Kan det kanskje være en annen rød tråd her? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 10. mai 2022 #5092 Del Skrevet 10. mai 2022 Pålur skrev (14 timer siden): Måtte hun levere tilbake Kira til F? Hun hadde Kira for 5 dager siden i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 10. mai 2022 #5093 Del Skrevet 10. mai 2022 panzerpølsa skrev (1 time siden): Talla snakker stadig om alle disse energityvene og dårlige folkene hun må kvitte seg med hele tiden. Det er jo ikke normalt. Kan det kanskje være en annen rød tråd her? Det er det helt klart. Hun blir uvenn med alt og alle. Skaffer seg nye venner hele tiden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 10. mai 2022 #5094 Del Skrevet 10. mai 2022 Det er helt sykt hvor mange uvenner en voksen dame på 30 + med tre barn rekker å skaffe seg. Personlig har jeg ingen... Men alle disse energisuger'ene hun snakker om, det er jo bare folk som har fått nok av hennes løgner og bedrag og sagt stopp. Med en gang man mener noe annet enn henne, stille spørsmålstegn eller gud forby sier NEI da er du dårlig energi, vekk å bort med deg. Eksempel: Vil du ikke låne meg penger? Jævla energisuger, jeg skal aldri snakke med deg igjen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 10. mai 2022 #5095 Del Skrevet 10. mai 2022 Den dama er ikke lett å like... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 11. mai 2022 #5096 Del Skrevet 11. mai 2022 Cathrinemilkshake skrev (17 timer siden): Det er helt sykt hvor mange uvenner en voksen dame på 30 + med tre barn rekker å skaffe seg. Personlig har jeg ingen... Men alle disse energisuger'ene hun snakker om, det er jo bare folk som har fått nok av hennes løgner og bedrag og sagt stopp. Med en gang man mener noe annet enn henne, stille spørsmålstegn eller gud forby sier NEI da er du dårlig energi, vekk å bort med deg. Eksempel: Vil du ikke låne meg penger? Jævla energisuger, jeg skal aldri snakke med deg igjen. Glemte svertekampanjen! Svertekampanje på alle energisugerne, det er en veldig viktig del av pakka👁️🗨️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pewdie Skrevet 11. mai 2022 #5097 Del Skrevet 11. mai 2022 Cathrinemilkshake skrev (6 timer siden): Glemte svertekampanjen! Svertekampanje på alle energisugerne, det er en veldig viktig del av pakka👁️🗨️ Cathrinemilkshake skrev (På 10.5.2022 den 13.19): Det er helt sykt hvor mange uvenner en voksen dame på 30 + med tre barn rekker å skaffe seg. Personlig har jeg ingen... Men alle disse energisuger'ene hun snakker om, det er jo bare folk som har fått nok av hennes løgner og bedrag og sagt stopp. Med en gang man mener noe annet enn henne, stille spørsmålstegn eller gud forby sier NEI da er du dårlig energi, vekk å bort med deg. Eksempel: Vil du ikke låne meg penger? Jævla energisuger, jeg skal aldri snakke med deg igjen. Dette har jeg også fundert på. Hvor normalt er det at en voksen person må kutte så mange venner/bekjente i kretsen sin? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 11. mai 2022 #5098 Del Skrevet 11. mai 2022 Pewdie skrev (1 time siden): Dette har jeg også fundert på. Hvor normalt er det at en voksen person må kutte så mange venner/bekjente i kretsen sin? For normale mennesker vil jeg si det er unormalt, for en narsissist derimot er det en livsnødvendighet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. mai 2022 #5099 Del Skrevet 19. mai 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 19. mai 2022 #5100 Del Skrevet 19. mai 2022 Hva skjer med Talla egentlig?? Har ikke fulgt med på ei beite……. Sykemeldt? Skal hun «selge» tattoosjappa?? Eller, selger hun navnet da eller? Hun eier vel ikke noe lokale? - og er hun sammen med ho dama som hun var med hele tiden?? Marita eller hva hun het? Er det ei gammal venninne, eller dukka ho bare plutselig opp? Kan ikke huske å ha sett henne før ….. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg