GulSitron Skrevet 18. juni 2021 #4881 Del Skrevet 18. juni 2021 Koselig at hun har vært i bryllup da! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 20. juni 2021 #4882 Del Skrevet 20. juni 2021 Lurer på hva som skjer i de forholdene hennes som gjør at hun må gå ut å advare mot å ikke høre på hva den andre sier hver gang? 🤣 ikke hør på hva de sier, de bare finner på historier. For hva andre sier er visst alltid feil. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 20. juni 2021 Forfatter #4883 Del Skrevet 20. juni 2021 Hun vil vel ikke at sannheten om at f bor der hjemme og at han har fult ansvar for ungene skal komme frem 🤷♀️ hvorfor vil du ikke det da talla ? Er ikke vel ikke farlig det hvis alt er på stell ? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruOlsen Skrevet 20. juni 2021 #4884 Del Skrevet 20. juni 2021 Hebi skrev (10 timer siden): Lurer på hva som skjer i de forholdene hennes som gjør at hun må gå ut å advare mot å ikke høre på hva den andre sier hver gang? 🤣 ikke hør på hva de sier, de bare finner på historier. For hva andre sier er visst alltid feil. Alle andre er i hennes verden gale og syke; ex-forlovede, ex-kone, mor, far, stemor, f og hans familie, tante og nå p. Søsken, venner og bestemor er hjernevasket. Sikkert flere også. Kan dere ikke se at t er syk? At hun sniker til seg stønader, tror jeg ikke, til det er hun for "lur" og hun vil unngå alt som vil sette henne i et dårlig lys som mor og forsørger. Ungene betyr alt, fordi å miste det grepet, de eneste som trenger henne, vil hun unngå med alle midler. Men dama er syk. F burde slutte å hjelpe henne, men heller hjelpe seg selv og sønnen. T har han i et jerngrep. Dette blir nok moderert bort, men det beste er å ignorere henne, ikke gi henne den oppmerksomheten hun trenger for å være i sin narsissistiske personlighetsforstyrrelse. Folk burde slutte å følge henne, og denne tråden bli borte. Og ikke ta dere bryet med å spørre hvorfor eller hvordan jeg kan skrive dette, det skjønner dere. ❤️ 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 21. juni 2021 #4885 Del Skrevet 21. juni 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 22. juni 2021 #4886 Del Skrevet 22. juni 2021 Hva har skjedd med fjeset til Talla? Fillers eller filter😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #4887 Del Skrevet 24. juni 2021 Jeg håper ungene til talla hadde en fin sankthans feiring med familie igår. Trist at mor ikke ønsket å bruke den fine sommerkvelden sammen med dem. Men igjen så hadde hun nok noe VELDIG viktig å holde på med i studio. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. juni 2021 #4888 Del Skrevet 24. juni 2021 Lolland78 skrev (1 time siden): Jeg håper ungene til talla hadde en fin sankthans feiring med familie igår. Trist at mor ikke ønsket å bruke den fine sommerkvelden sammen med dem. Men igjen så hadde hun nok noe VELDIG viktig å holde på med i studio. Mye man kan kritisere henne på, men at hun ikke feiret midtsommer er ikke en av de tingene. Ikke alle feirer midtsommer, så det blir bare flisespikkeri å skulle ta henne på det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. juni 2021 #4889 Del Skrevet 25. juni 2021 Ser hun selger gavekort (igjen) hvor det står "KUN denne gangen/26-27 juni" Hadde ikke hu noe lignende opplegg før hun gjestetatoverte? Som også var "kun denne gangen, skal ikke selge gavekort mer"?? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 25. juni 2021 #4890 Del Skrevet 25. juni 2021 GulSitron skrev (34 minutter siden): Ser hun selger gavekort (igjen) hvor det står "KUN denne gangen/26-27 juni" Hadde ikke hu noe lignende opplegg før hun gjestetatoverte? Som også var "kun denne gangen, skal ikke selge gavekort mer"?? Jepp😅 da var det kun en dag med gavekort, for skulle ikke være flere dager før til jul. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 25. juni 2021 #4891 Del Skrevet 25. juni 2021 MsFri skrev (2 timer siden): Jepp😅 da var det kun en dag med gavekort, for skulle ikke være flere dager før til jul. Hahah 😅 Jaja 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 2. juli 2021 #4892 Del Skrevet 2. juli 2021 Det er jo ikke så rart at håret hennes og hodebunnen virker så tørr når hu bleker håret med hjemmebleking og har lillashampoo i i tillegg. Bleking dreper jo håret og lillashampoo inneholder jo bleking 🙃 Jeg fikk i hvert fall beskjed fra frisør om å holde meg unna lillashampoo fordi det tørker ut hår og hodebunn 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 2. juli 2021 #4893 Del Skrevet 2. juli 2021 GulSitron skrev (1 time siden): Det er jo ikke så rart at håret hennes og hodebunnen virker så tørr når hu bleker håret med hjemmebleking og har lillashampoo i i tillegg. Bleking dreper jo håret og lillashampoo inneholder jo bleking 🙃 Jeg fikk i hvert fall beskjed fra frisør om å holde meg unna lillashampoo fordi det tørker ut hår og hodebunn Får å unngå gulskjær når man bleker, så bruker man lillasjampoo. Frisøren min bruker lillasjampoo i salongen når håret mitt får behandling. Bruker kun lillasjampoo ved behov for å få det hvitere igjen. Men man må også bruke hårkurer jevnlig siden lillasjampoo tørker ut som du sier. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 29. juli 2021 #4894 Del Skrevet 29. juli 2021 (endret) Jøsses, er typen inne i varmen igjen. Frøken stabil. Med ungene med på lasset. Endret 29. juli 2021 av neiognei 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. juli 2021 #4895 Del Skrevet 29. juli 2021 neiognei skrev (47 minutter siden): Jøsses, er typen inne i varmen igjen. Frøken stabil. Med ungene med på lasset. Kan vel være venner? Mener det var en annen som var med på lekeplassen(eller noe i den dur) i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 29. juli 2021 #4896 Del Skrevet 29. juli 2021 Så masse stygt hun hadde å si om han der så skjønner jeg ikke at de vil være venner. Hun advarte alle om at ting han gikk rundt å sa etter bruddet ikke stemte å ingen burde høre på han. Løgner var han å vridde alt til sitt beste. Å der går hun å smiler vedsidenav han? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 29. juli 2021 #4897 Del Skrevet 29. juli 2021 Flettfrid skrev (3 timer siden): Kan vel være venner? Mener det var en annen som var med på lekeplassen(eller noe i den dur) i går. Tror du seriøst på dette selv?🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 29. juli 2021 #4898 Del Skrevet 29. juli 2021 Hebi skrev (2 timer siden): Så masse stygt hun hadde å si om han der så skjønner jeg ikke at de vil være venner. Hun advarte alle om at ting han gikk rundt å sa etter bruddet ikke stemte å ingen burde høre på han. Løgner var han å vridde alt til sitt beste. Å der går hun å smiler vedsidenav han? Det er sånn det er, vet du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 30. juli 2021 #4899 Del Skrevet 30. juli 2021 Håper talla tar seg råd til å kjøpe seg en pålitelig bil. 😊 Føler det har vært noe med den i tide og utide ganske lenge? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 30. juli 2021 #4900 Del Skrevet 30. juli 2021 neiognei skrev (På 29.7.2021 den 18.46): Jøsses, er typen inne i varmen igjen. Frøken stabil. Med ungene med på lasset. Hu nevnte at folk måtte bry seg om det i snappen ja 😅 hun har jo mange guttevenner, men å dra en ex inn og ut av livet til barna er vel kanskje noe annet. Ihvertfall for oss andre 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg