GulSitron Skrevet 18. juni 2021 #4881 Skrevet 18. juni 2021 Koselig at hun har vært i bryllup da! 🥰 2
Hebi Skrevet 20. juni 2021 #4882 Skrevet 20. juni 2021 Lurer på hva som skjer i de forholdene hennes som gjør at hun må gå ut å advare mot å ikke høre på hva den andre sier hver gang? 🤣 ikke hør på hva de sier, de bare finner på historier. For hva andre sier er visst alltid feil. 27
Lolland78 Skrevet 20. juni 2021 Forfatter #4883 Skrevet 20. juni 2021 Hun vil vel ikke at sannheten om at f bor der hjemme og at han har fult ansvar for ungene skal komme frem 🤷♀️ hvorfor vil du ikke det da talla ? Er ikke vel ikke farlig det hvis alt er på stell ? 17
FruOlsen Skrevet 20. juni 2021 #4884 Skrevet 20. juni 2021 Hebi skrev (10 timer siden): Lurer på hva som skjer i de forholdene hennes som gjør at hun må gå ut å advare mot å ikke høre på hva den andre sier hver gang? 🤣 ikke hør på hva de sier, de bare finner på historier. For hva andre sier er visst alltid feil. Alle andre er i hennes verden gale og syke; ex-forlovede, ex-kone, mor, far, stemor, f og hans familie, tante og nå p. Søsken, venner og bestemor er hjernevasket. Sikkert flere også. Kan dere ikke se at t er syk? At hun sniker til seg stønader, tror jeg ikke, til det er hun for "lur" og hun vil unngå alt som vil sette henne i et dårlig lys som mor og forsørger. Ungene betyr alt, fordi å miste det grepet, de eneste som trenger henne, vil hun unngå med alle midler. Men dama er syk. F burde slutte å hjelpe henne, men heller hjelpe seg selv og sønnen. T har han i et jerngrep. Dette blir nok moderert bort, men det beste er å ignorere henne, ikke gi henne den oppmerksomheten hun trenger for å være i sin narsissistiske personlighetsforstyrrelse. Folk burde slutte å følge henne, og denne tråden bli borte. Og ikke ta dere bryet med å spørre hvorfor eller hvordan jeg kan skrive dette, det skjønner dere. ❤️ 37 1
Måne Rampelyset Skrevet 21. juni 2021 #4885 Skrevet 21. juni 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. Måne, admin.
Pålur Skrevet 22. juni 2021 #4886 Skrevet 22. juni 2021 Hva har skjedd med fjeset til Talla? Fillers eller filter😅 6
Lolland78 Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #4887 Skrevet 24. juni 2021 Jeg håper ungene til talla hadde en fin sankthans feiring med familie igår. Trist at mor ikke ønsket å bruke den fine sommerkvelden sammen med dem. Men igjen så hadde hun nok noe VELDIG viktig å holde på med i studio. 5
Flettfrid Skrevet 24. juni 2021 #4888 Skrevet 24. juni 2021 Lolland78 skrev (1 time siden): Jeg håper ungene til talla hadde en fin sankthans feiring med familie igår. Trist at mor ikke ønsket å bruke den fine sommerkvelden sammen med dem. Men igjen så hadde hun nok noe VELDIG viktig å holde på med i studio. Mye man kan kritisere henne på, men at hun ikke feiret midtsommer er ikke en av de tingene. Ikke alle feirer midtsommer, så det blir bare flisespikkeri å skulle ta henne på det. 22
GulSitron Skrevet 25. juni 2021 #4889 Skrevet 25. juni 2021 Ser hun selger gavekort (igjen) hvor det står "KUN denne gangen/26-27 juni" Hadde ikke hu noe lignende opplegg før hun gjestetatoverte? Som også var "kun denne gangen, skal ikke selge gavekort mer"?? 14
MsFri Skrevet 25. juni 2021 #4890 Skrevet 25. juni 2021 GulSitron skrev (34 minutter siden): Ser hun selger gavekort (igjen) hvor det står "KUN denne gangen/26-27 juni" Hadde ikke hu noe lignende opplegg før hun gjestetatoverte? Som også var "kun denne gangen, skal ikke selge gavekort mer"?? Jepp😅 da var det kun en dag med gavekort, for skulle ikke være flere dager før til jul. 11
GulSitron Skrevet 25. juni 2021 #4891 Skrevet 25. juni 2021 MsFri skrev (2 timer siden): Jepp😅 da var det kun en dag med gavekort, for skulle ikke være flere dager før til jul. Hahah 😅 Jaja 🤷🏼♀️ 1
GulSitron Skrevet 2. juli 2021 #4892 Skrevet 2. juli 2021 Det er jo ikke så rart at håret hennes og hodebunnen virker så tørr når hu bleker håret med hjemmebleking og har lillashampoo i i tillegg. Bleking dreper jo håret og lillashampoo inneholder jo bleking 🙃 Jeg fikk i hvert fall beskjed fra frisør om å holde meg unna lillashampoo fordi det tørker ut hår og hodebunn 5
MsFri Skrevet 2. juli 2021 #4893 Skrevet 2. juli 2021 GulSitron skrev (1 time siden): Det er jo ikke så rart at håret hennes og hodebunnen virker så tørr når hu bleker håret med hjemmebleking og har lillashampoo i i tillegg. Bleking dreper jo håret og lillashampoo inneholder jo bleking 🙃 Jeg fikk i hvert fall beskjed fra frisør om å holde meg unna lillashampoo fordi det tørker ut hår og hodebunn Får å unngå gulskjær når man bleker, så bruker man lillasjampoo. Frisøren min bruker lillasjampoo i salongen når håret mitt får behandling. Bruker kun lillasjampoo ved behov for å få det hvitere igjen. Men man må også bruke hårkurer jevnlig siden lillasjampoo tørker ut som du sier. 6
neiognei Skrevet 29. juli 2021 #4894 Skrevet 29. juli 2021 (endret) Jøsses, er typen inne i varmen igjen. Frøken stabil. Med ungene med på lasset. Endret 29. juli 2021 av neiognei 12
Flettfrid Skrevet 29. juli 2021 #4895 Skrevet 29. juli 2021 neiognei skrev (47 minutter siden): Jøsses, er typen inne i varmen igjen. Frøken stabil. Med ungene med på lasset. Kan vel være venner? Mener det var en annen som var med på lekeplassen(eller noe i den dur) i går. 1
Hebi Skrevet 29. juli 2021 #4896 Skrevet 29. juli 2021 Så masse stygt hun hadde å si om han der så skjønner jeg ikke at de vil være venner. Hun advarte alle om at ting han gikk rundt å sa etter bruddet ikke stemte å ingen burde høre på han. Løgner var han å vridde alt til sitt beste. Å der går hun å smiler vedsidenav han? 23
neiognei Skrevet 29. juli 2021 #4897 Skrevet 29. juli 2021 Flettfrid skrev (3 timer siden): Kan vel være venner? Mener det var en annen som var med på lekeplassen(eller noe i den dur) i går. Tror du seriøst på dette selv?🤔 2
neiognei Skrevet 29. juli 2021 #4898 Skrevet 29. juli 2021 Hebi skrev (2 timer siden): Så masse stygt hun hadde å si om han der så skjønner jeg ikke at de vil være venner. Hun advarte alle om at ting han gikk rundt å sa etter bruddet ikke stemte å ingen burde høre på han. Løgner var han å vridde alt til sitt beste. Å der går hun å smiler vedsidenav han? Det er sånn det er, vet du! 1
GulSitron Skrevet 30. juli 2021 #4899 Skrevet 30. juli 2021 Håper talla tar seg råd til å kjøpe seg en pålitelig bil. 😊 Føler det har vært noe med den i tide og utide ganske lenge? 5
Mellion Skrevet 30. juli 2021 #4900 Skrevet 30. juli 2021 neiognei skrev (På 29.7.2021 den 18.46): Jøsses, er typen inne i varmen igjen. Frøken stabil. Med ungene med på lasset. Hu nevnte at folk måtte bry seg om det i snappen ja 😅 hun har jo mange guttevenner, men å dra en ex inn og ut av livet til barna er vel kanskje noe annet. Ihvertfall for oss andre 7
Anbefalte innlegg