Gå til innhold

Talla (snapchat)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig at hun har vært i bryllup da! 🥰 

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hva som skjer i de forholdene hennes som gjør at hun må gå ut å advare mot å ikke høre på hva den andre sier hver gang? 🤣 

ikke hør på hva de  sier, de bare finner på historier.

For hva andre sier er visst alltid feil. 

• Liker 27
Skrevet

Hun vil vel ikke at sannheten om at f bor der hjemme og at han har fult ansvar for ungene skal komme frem 🤷‍♀️  hvorfor vil du ikke det da talla ? Er ikke vel ikke farlig det hvis alt er på stell ? 

• Liker 17
Skrevet
Hebi skrev (10 timer siden):

Lurer på hva som skjer i de forholdene hennes som gjør at hun må gå ut å advare mot å ikke høre på hva den andre sier hver gang? 🤣 

ikke hør på hva de  sier, de bare finner på historier.

For hva andre sier er visst alltid feil. 

Alle andre er i hennes verden gale og syke; ex-forlovede, ex-kone, mor, far, stemor, f og hans familie, tante og nå p. Søsken, venner og bestemor er hjernevasket. Sikkert flere også. Kan dere ikke se at t er syk? At hun sniker til seg stønader, tror jeg ikke, til det er hun for "lur" og hun vil unngå alt som vil sette henne i et dårlig lys som mor og forsørger. Ungene betyr alt, fordi å miste det grepet, de eneste som trenger henne, vil hun unngå med alle midler. Men dama er syk. F burde slutte å hjelpe henne, men heller hjelpe seg selv og sønnen. T har han i et jerngrep. Dette blir nok moderert bort, men det beste er å ignorere henne, ikke gi henne den oppmerksomheten hun trenger for å være i sin narsissistiske personlighetsforstyrrelse. Folk burde slutte å følge henne, og denne tråden bli borte. Og ikke ta dere bryet med å spørre hvorfor eller hvordan jeg kan skrive dette, det skjønner dere. ❤️

• Liker 37
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og brukerangrep.

Måne, admin.

Skrevet

Hva har skjedd med fjeset til Talla? Fillers eller filter😅

• Liker 6
Skrevet

Jeg håper ungene til talla hadde en fin sankthans feiring med familie igår. Trist at mor ikke ønsket å bruke den fine sommerkvelden sammen med dem.  Men igjen så hadde hun nok noe VELDIG viktig å holde på med i studio. 

• Liker 5
Skrevet
Lolland78 skrev (1 time siden):

Jeg håper ungene til talla hadde en fin sankthans feiring med familie igår. Trist at mor ikke ønsket å bruke den fine sommerkvelden sammen med dem.  Men igjen så hadde hun nok noe VELDIG viktig å holde på med i studio. 

Mye man kan kritisere henne på, men at hun ikke feiret midtsommer er ikke en av de tingene. Ikke alle feirer midtsommer, så det blir bare flisespikkeri å skulle ta henne på det. 

• Liker 22
Skrevet

Ser hun selger gavekort (igjen) hvor det står "KUN denne gangen/26-27 juni" 

Hadde ikke hu noe lignende opplegg før hun gjestetatoverte? Som også var "kun denne gangen, skal ikke selge gavekort mer"??

• Liker 14
Skrevet
GulSitron skrev (34 minutter siden):

Ser hun selger gavekort (igjen) hvor det står "KUN denne gangen/26-27 juni" 

Hadde ikke hu noe lignende opplegg før hun gjestetatoverte? Som også var "kun denne gangen, skal ikke selge gavekort mer"??

Jepp😅 da var det kun en dag med gavekort, for skulle ikke være flere dager før til jul. 

• Liker 11
Skrevet
MsFri skrev (2 timer siden):

Jepp😅 da var det kun en dag med gavekort, for skulle ikke være flere dager før til jul. 

Hahah 😅 Jaja 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke så rart at håret hennes og hodebunnen virker så tørr når hu bleker håret med hjemmebleking og har lillashampoo i i tillegg. Bleking dreper jo håret og lillashampoo inneholder jo bleking 🙃 

Jeg fikk i hvert fall beskjed fra frisør om å holde meg unna lillashampoo fordi det tørker ut hår og hodebunn 

• Liker 5
Skrevet
GulSitron skrev (1 time siden):

Det er jo ikke så rart at håret hennes og hodebunnen virker så tørr når hu bleker håret med hjemmebleking og har lillashampoo i i tillegg. Bleking dreper jo håret og lillashampoo inneholder jo bleking 🙃 

Jeg fikk i hvert fall beskjed fra frisør om å holde meg unna lillashampoo fordi det tørker ut hår og hodebunn 

Får å unngå gulskjær når man bleker, så bruker man lillasjampoo. Frisøren min bruker lillasjampoo i salongen når håret mitt får behandling. Bruker kun lillasjampoo ved behov for å få det hvitere igjen. Men man må også bruke hårkurer jevnlig siden lillasjampoo tørker ut som du sier. 

• Liker 6
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Jøsses, er typen inne i varmen igjen.

Frøken stabil. Med ungene med på lasset.

Endret av neiognei
  • Liker 12
Skrevet
neiognei skrev (47 minutter siden):

Kan vel være venner? 

Mener det var en annen som var med på lekeplassen(eller noe i den dur) i går.

• Liker 1
Skrevet

Så masse stygt hun hadde å si om han der så skjønner jeg ikke at de vil være venner. Hun advarte alle om at ting han gikk rundt å sa etter bruddet ikke stemte å ingen burde høre på han. Løgner var han å vridde alt til sitt beste. Å der går hun å smiler vedsidenav han? 

• Liker 23
Skrevet
Flettfrid skrev (3 timer siden):

Kan vel være venner? 

Mener det var en annen som var med på lekeplassen(eller noe i den dur) i går.

Tror du seriøst på dette selv?🤔

• Liker 2
Skrevet
Hebi skrev (2 timer siden):

Så masse stygt hun hadde å si om han der så skjønner jeg ikke at de vil være venner. Hun advarte alle om at ting han gikk rundt å sa etter bruddet ikke stemte å ingen burde høre på han. Løgner var han å vridde alt til sitt beste. Å der går hun å smiler vedsidenav han? 

Det er sånn det er, vet du! 

• Liker 1
Skrevet

Håper talla tar seg råd til å kjøpe seg en pålitelig bil. 😊 Føler det har vært noe med den i tide og utide ganske lenge? 

• Liker 5
Skrevet
neiognei skrev (På 29.7.2021 den 18.46):

Hu nevnte at folk måtte bry seg om det i snappen ja 😅 hun har jo mange guttevenner, men å dra en ex inn og ut av livet til barna er vel kanskje noe annet. Ihvertfall for oss andre 

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...