MsFri Skrevet 10. januar 2021 #4121 Del Skrevet 10. januar 2021 Jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun skal være så nedlatende... 😔 det er følgere hun «tjener» penger på, på en måte. Og hun vil i alle fall ikke få flere kunder med den oppførselen sin... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmiiii Skrevet 11. januar 2021 #4122 Del Skrevet 11. januar 2021 Hønemor74 skrev (4 timer siden): Legger ved det andre hun skrev også Fasan så kvalmende oppførsel. Misliker sterkt når folk bruker 😘 som en hersketeknikk. Hun må jo da tåle tilbakemeldinger?? Blir kvalm av hele henne 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 11. januar 2021 #4123 Del Skrevet 11. januar 2021 kalini skrev (20 timer siden): å tydeligvis vet hun ikke hva ordet galgenhumor betyr heller😅 Forskjell på galgen humor, ironi, ikke morsomt og misforstått humor, men det skjønner ikke T 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 11. januar 2021 #4124 Del Skrevet 11. januar 2021 Hvis man er +/- 30 år uten kjente alvorlige, underliggende sykdommer OG såååååå sliten hele tiden burde man få tatt en grundig sjekk. Fysisk og mentalt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. januar 2021 #4125 Del Skrevet 11. januar 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 11. januar 2021 #4126 Del Skrevet 11. januar 2021 FruenFraHavet skrev (2 timer siden): Hvis man er +/- 30 år uten kjente alvorlige, underliggende sykdommer OG såååååå sliten hele tiden burde man få tatt en grundig sjekk. Fysisk og mentalt. Hun går vel til utredning slik jeg har forstått, men ting tar nok mer tid pga corona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 13. januar 2021 #4127 Del Skrevet 13. januar 2021 Noen som skjønte hva hun prøvde å formidle i den filmen hun la ut i kveld? Tallas måte er den eneste riktige, alt annet er relativt uhørt? Glem fortida og lev i nuet, eventuelt frem i tid? Hun sier B, men ikke A? Jeg ble forvirret. 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 13. januar 2021 #4128 Del Skrevet 13. januar 2021 EllaSays skrev (1 minutt siden): Noen som skjønte hva hun prøvde å formidle i den filmen hun la ut i kveld? Tallas måte er den eneste riktige, alt annet er relativt uhørt? Glem fortida og lev i nuet, eventuelt frem i tid? Hun sier B, men ikke A? Jeg ble forvirret. 🙄 Da er vi to😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 13. januar 2021 #4129 Del Skrevet 13. januar 2021 Pålur skrev (22 minutter siden): Da er vi to😅 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 13. januar 2021 #4130 Del Skrevet 13. januar 2021 Hun er så kryptisk 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hejjo Skrevet 13. januar 2021 #4131 Del Skrevet 13. januar 2021 Hun er ikke kryptisk. Hun har bare vært her inne å lest. Sett at folk ikke glemmer hva det hun har sagt og gjort tidligere. Hun vil prøve å få oss til å se framover isteden for å stendig tenke på/dra opp det som er sagt å gjort tidligere. 😴 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. januar 2021 #4132 Del Skrevet 13. januar 2021 Er det bare jeg som reagerer på disse hyllestene til seg selv kamuflert som tilbakemeldinger fra følgere? Det er det kleineste jeg ser! Og syns flesteparten av de kraftordene slettes ikke passer. Kan føye til narsisisst, dramatisk, trøttende, uflidd, belærende og mest av alt, fryktelig klagete. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 13. januar 2021 #4133 Del Skrevet 13. januar 2021 Hejjo skrev (39 minutter siden): Hun er ikke kryptisk. Hun har bare vært her inne å lest. Sett at folk ikke glemmer hva det hun har sagt og gjort tidligere. Hun vil prøve å få oss til å se framover isteden for å stendig tenke på/dra opp det som er sagt å gjort tidligere. 😴 Det blir ikke stadig dratt opp eller tenkt på, fordi det er hun som stadig går tilbake på det hun sier. Så det er jo hun selv som legger opp til det 🤷🏼♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 13. januar 2021 #4134 Del Skrevet 13. januar 2021 panzerpølsa skrev (38 minutter siden): Er det bare jeg som reagerer på disse hyllestene til seg selv kamuflert som tilbakemeldinger fra følgere? Det er det kleineste jeg ser! Og syns flesteparten av de kraftordene slettes ikke passer. Kan føye til narsisisst, dramatisk, trøttende, uflidd, belærende og mest av alt, fryktelig klagete. Hvor er de hyllestene?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. januar 2021 #4135 Del Skrevet 13. januar 2021 Tror hun mener at vi menneskene er delt inn i 2 grupper, de som ser bakover og bruker tid og energi på det som har vært som man ikke kan endre og de som lever i nuet/ser fremover. Men så begyner hun å dra inn snappdagen på Joviale og den coronapraten, å da falle jeg av 😴 men poenget er sikkert at hun ikke vil snakke om/fortelle sine tanker om den situasjonen vi står i/har stått i siste 10 mnd. At hun ser fremover og ikke orker dra frem det som har vært. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 13. januar 2021 #4136 Del Skrevet 13. januar 2021 Helt utrolig. Den filmen idag er jo en veldig godt eksempel på at argumentasjonen en presenterer er som en sil. Forsøker å være smart, og feiler totalt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 13. januar 2021 #4137 Del Skrevet 13. januar 2021 Hun burde først se på hvordan hun selv responderer på ting fra andre mennesker før hun ber oss andre om å gjøre det. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 14. januar 2021 #4138 Del Skrevet 14. januar 2021 Men det er jo "spennende" når hun kan dele mennesker inn i 2 grupper og på alvor mene at dersom de er i den ene gruppen så utelukker det at de kan dele meninger som tilhører motsatt gruppe. Og er det ikke sånn at vi mennesker endrer oss litt ifht hvem vi snakker med? Hvis en av mine venner som har lang klumsehistorikk ringer og sier at hun brakk benet, så ville jeg antakelig flirt litt og spurt hvordan i alle dager det hendte. Hadde en annen venninne med null ulykkeshistorikk ringt og sagt det samme, hadde kanskje bekymringen vært annerledes og jeg ville snakket på en annen måte. Å spørre hva som hendte utelukker ikke det å bry seg og også yte omsorg. Hvor får hun denne inndelingen fra? Enig med dere som oppfatter at Talla hyller seg selv, det er akkurat det hun gjør. Hun er det komplette mennesket iflg seg selv. Gang på gang. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 14. januar 2021 #4139 Del Skrevet 14. januar 2021 MsFri skrev (9 timer siden): Hvor er de hyllestene?😅 Instagram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 14. januar 2021 #4140 Del Skrevet 14. januar 2021 panzerpølsa skrev (Akkurat nå): Instagram! Så klart! Sorry😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg