Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Hvilken offentlige profiler?

iris har lagt ut noe på snap om talla sin spleis 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende innlegg og brukerdebatt med svar. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, neiognei skrev:

Øøøøh. Det som er slitt er dører og sånt. Og det er altså sånn fordi at de vil ha det sånn. De har gammelt gulv som er pusset opp. Trodde du virkelig at f. Eks baderomsdøra hadde vært så slitt om ikke det var med vilje? Synes du skal se på videoene igjen jeg altså. Huset har en gammel stil. Med vilje. Er ingenting som trenger oppussing der. 

Har ei venninne med litt trang økonomi, hun bor på stua, mens barna på 7 og 6 deler rom. Det er sånt man gjør om man ikke har det så romslig økonomisk, og ihvertfall om man har ekstremt mye gjeld man ikke kan betjene. Da downsizer man. Man flytter ikke fra et hus man eier, FØR det er solgt, for å bo i et annet stort hus. 

Hallo, de minste barna har en svær stue til lekestue. Pluss et stort soverom de deler. Begge fylt med leker. Egen TV på lekerommet og.. Lurer på hva for et hus du bor i om du ikke mener de har det romslig altså.. 

Men nå ska a jo igang å male ganga fordi hu ikke liker blåfargen.... er det penga fra spleis som går til maling, tro?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jimmi skrev:

Men nå ska a jo igang å male ganga fordi hu ikke liker blåfargen.... er det penga fra spleis som går til maling, tro?

Hvis du HØRER hva hun sier i snappene, så får du sikkert med deg at hun ikke får noen penger utbetalt fra Spleis før den 30/31. Mars. Det er ikke slik at man får fortløpende utbetalt på Spleis.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hvis du HØRER hva hun sier i snappene, så får du sikkert med deg at hun ikke får noen penger utbetalt fra Spleis før den 30/31. Mars. Det er ikke slik at man får fortløpende utbetalt på Spleis.

Men det er uansett en veldig merkelig prioritering. Tigge penger fra andre for å betale gjelden sin, og så bruke egne penger på maling?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
7 minutter siden, richbitch skrev:

Men det er uansett en veldig merkelig prioritering. Tigge penger fra andre for å betale gjelden sin, og så bruke egne penger på maling?

Ekstremt merkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying

Veldig sær måte å prioritere på ja, kjøpe maling igår mens hun ser pengene rulle inn til gjelden sin. Men fint hvis hun blir i bedre humør av slikt da. Tror hun kommer til å angre på en slik spleis på sikt uansett, alt hun bruker penger på nå vil bli analysert. Hadde aldri orket et slikt stress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele det her begynner å bli som et flykræsj. For mitt eget vel og ved så bør jeg ikke følge med mer, men man bare må se. Makan til negativt ladet dame hat jeg ikke sett på lenge. Sur og frekk til alle som ikke stryker henne med hårene.  Sitter i en dritt situasjon selv økonomisk, med to barn og blitt permiter fra jobb pga viruset, men aldri i ville verden om jeg hadde opprettet en spleis. Man må høste som man sår. Som en konsekvens av et dårlig valg tidligere i livet må jeg nå tenke over hver en krone jeg bruker. Jeg kjøper ingenting til meg selv da barna kommer først så frisørtime, nye klær, ny sminke osv må jeg bare fint finne meg i at jeg ikke kan ta meg rå til nå. Hun derimot mener at det bare er rett og rimelig at hun skal ha det forbruket hun har mens andre skal betale gjelden hennes. Jeg finner det kvalmt og provoserende!

Hun sier at hun ikke følger med her, men uansett hva vi kritikere nevner så snapper hun om det bare noen timer etterpå. Sier vi at hunden sitter i buret hele tiden er hun ute med den og dokumenterer det like etterpå. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
9 minutter siden, neiognei skrev:

Kanskje hun skal begynne med å selge Macbooken sin. 🤔

Og de millionene av skopar. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chroma skrev:

Og de millionene av skopar. 🙄

Ja, ørten par sortert etter farger og greier. I en hel stor hylle. Flott a.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, den gjorde ikke det, var enda en person som hadde opprettet med nesten eksakt samme overskrift. Beklager 

Endret av Tessa12
Feilinfo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Justsaying skrev:

Nei? 37800

Jeg rettet den, var en person til som hadde opprettet en nesten lik, så leste litt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jimmi skrev:

Malinga ble kjøpt 17.03.2020, så blakk er hun ikke..... 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, Jajajane skrev:

Malinga ble kjøpt 17.03.2020, så blakk er hun ikke..... 

Og før noen lurer på hvordan en vet det - lappen på malingspannet har den datoen på snap!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
3 timer siden, Mowepe skrev:

iris har lagt ut noe på snap om talla sin spleis 

Hvem i helvete er Iris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Chroma skrev:

Ikke mye oppmerksomhet de ungene får, mora sitter og snakker inn i den telefonen konstant. 

Påstår hun ikke bruker noe tid på snap. Men i går sa hun at det tar ett minutt å lage en snap. Så kan man jo regne ut selv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...