Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Hebi skrev:

Jernbaneloven paragraf 22.

I jernbaneloven §22, som tar for seg ferdsel i sporet, står det at overtredelser skal straffes med bøter.

Vi har ikke tog her jeg bor heller men alle skjønner man ikke skal gå eller sitte i sporet. Det er livsfarlig. 

Ikke Talla og flere av følgerne hennes 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Ekko6389 skrev:

Måtte lage meg bruker her etter å ha googlet Talla, å fant denne tråden, etter å ha fulgt henne en lang stund. Da er det sagt om noen skulle kommentere at jeg har få/ingen kommentarer her inne..

Hun ter seg som en psykopat, det er jo grunner for at familien til F ikke vil ha noe med henne å gjøre. Det er jo grunner til at hun bruker barna mot familien til F. Hun må kunne godta at barna ser F og familien uten hennes tilstedeværelse, de er såpass store nå og aldri har hun vel ammet heller.

Håper han kommer seg langt unna den gale jenta, så fremst hun ikke får den hjelpen/behandlingen hun åpenbart trenger. Virker som en flott fyr, bare når han ikke er påvirket av det psykiskespillet til Talla.

Enig. Merkelig at hun ikke har noen igjen. Uvenn med alle og det er alle andres feil. Men hennes familie og familien til F har en person de er uvenn med og det er talla. Tvilsomt at det er 7 gale personer og det er kun talla som er riktig 🤷‍♀️ håper følgerne hennes begynner å se det psyke spillet hun kjører på familien, f, venner og følgere. 

Endret av Lolland78
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gjester hun jovialemammaer. Da får vi se om hun klarer å dra seg ut av senga og lage noe annet innhold enn å se henne ligge på rygg å syte..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lunatic666 skrev:

I dag gjester hun jovialemammaer. Da får vi se om hun klarer å dra seg ut av senga og lage noe annet innhold enn å se henne ligge på rygg å syte..

Det klarer hun ikke. Sender bare ting fra kamerarull, der hun ligger i senga og gjør seg til bare for å ha F der. Kvalmt🤢

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fokuset på "Skal ikke overanstrenge meg, bære tungt etc på seks uker etter operasjon. Sex er ikke lov før 3mnd etter operasjon" 

Snakka ikke hu om sex her for ikke lenge siden? Og det med å være i ro og ikke overanstrenge seg er jo bs hvis man følger henne (med tanke på hardkjøret hu hadde før loppis hvor hun selv snakket om alt hun hadde bært og styra med) 

Får grøssinger av syremusikken i starten på introen hennes, men det får jeg kalle et personlig problem 😂

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Metron skrev:

Det klarer hun ikke. Sender bare ting fra kamerarull, der hun ligger i senga og gjør seg til bare for å ha F der. Kvalmt🤢

Du har helt rett, bare gammelt oppgulp der hun ligger på rygg..igjen.. 

Hva er målet hennes med å være på sosiale medier igjen? Inspirere til latskap??

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Lunatic666 skrev:

Du har helt rett, bare gammelt oppgulp der hun ligger på rygg..igjen.. 

Hva er målet hennes med å være på sosiale medier igjen? Inspirere til latskap??

Få flere følgere til insta. Inngangsbiletten til spons.😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ord på hvordan hu nå er på JM etter å ha vist seg ganske oppegående på egen snap etter operasjonen. Nå må hu tydeligvis vente til hu er «healet» før hun vet hvordan hu har det, da «invollene må finne ny plass»........

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba, Talla!! I dag har du stort sett sendt fra kamerarull på joviale. Du er jammen meg inspirerende, det må jeg si. Stusselig!!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Metron skrev:

Bra jobba, Talla!! I dag har du stort sett sendt fra kamerarull på joviale. Du er jammen meg inspirerende, det må jeg si. Stusselig!!

Synes hu gjør det stort sett hver gang hu er på joviale. I hvert fall som jeg har sett. (Slutta å følge joviale for Gud-vet hvor lenge siden, men kikker innom noen få ganger her og der) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, la til joviale snappen i dag for å se hva ho gjør det i forhold til sin egen. Jeg må si jeg ikke så noe annet enn reprise fra siste ukene. Altså fra galleriet på telfonen hennes. Kaaanskje det bilde av hunden var fra i dag? Bare rart det ikke lå mellom sengebilde og der hun fortalte at hun hadde gått  med hunder, så jeg tipper det er fra galleriet det også.  O.M.G! Hva inspirerer hun til? å ligge i senga å se på serie mens man  får en mann som gjør alt for seg?  Nei og nei, sååå skuffa over å se kun reprise. Håpet på noe annet, selvom jeg ikke har store forventninger til den der dama

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Ekko6389 skrev:

Joviale: Spiser godteri, er jo egentlig høstferie

Egen kanal: Müsli og skogsbær youghurt

schizo much?

Hun spiser kveldsmat på sin egen snapp etter å ha logget ut fra Joviale, hva er galt med det? 🤔🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som hu skal skaffe seg ny telefon nå? (Ref insta-story) 

Tydeligvis ordna seg med alt av pengeproblemer og skattesmell? Mtp at hu spør om en iPhone 12. De dyreste koster jo gjerne 15-18K. Eller kanskje hu satser på spons. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hetaeb skrev:

Tydeligvis ordna seg med alt av pengeproblemer og skattesmell? Mtp at hu spør om en iPhone 12. De dyreste koster jo gjerne 15-18K. Eller kanskje hu satser på spons. 

Kanskje hun har swap avtale med Telenor, å kan oppgradere 1 gang i året? 

Veldig mange har det, meg selv inkludert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
26 minutter siden, Hetaeb skrev:

Svitsj da vel.

Endret av Tessa12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ekko6389 skrev:

Joviale: Spiser godteri, er jo egentlig høstferie

Egen kanal: Müsli og skogsbær youghurt

schizo much?

2 timer etter hun poster bilde av smågodt på Joviale, poster hun bilde av mat på sin egen snapp. Det er vel ikke noe å kritisere vel, normalt å spise mat til forskjellige tider på døgnet.  Hun poster da rett som det er bilde av smågodt på sin egen snapp, så ser ikke HELT greia med den kommentaren din! 🤔 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hetaeb skrev:

Nå har ikke jeg sett insta, men kjøpte ikke hun seg TO nye telefoner for ikke en evighet siden? Hun angret på den ene og prøvde å selge den. Kan sikkert ha vært i vinter, men den burde da holde mer en godt nok enda? Husker at jeg fikk min rett etter hun dreiv å styra på og min er fortsatt å anse som en ny telefon i mine øyne. 

Blir nok ikke noe spons av iphone på henne, de reklamerer for seg selv, de trenger ikke en langt under middels kjent snapchater til å reklamere for seg. Men får meg til å vente på ny tiggerunde om ikke lenge. "Stakkars meg, jeg var syk og fikk ikke tjent penger"

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ekko6389
9 timer siden, Flettfrid skrev:

Hun spiser kveldsmat på sin egen snapp etter å ha logget ut fra Joviale, hva er galt med det? 🤔🙄

Nå var ikke det poenget 🙄

Poenget var at hun spiste «alt hun ikke kan spise»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...