Jeanette_HjemmetNO Skrevet 23. august 2020 #3001 Del Skrevet 23. august 2020 Hvorfor skal man fokusere så mye på det andre driver med? Ikke rart statistikken for psykisk helse går til himmels når det finnes så mange der ute som skal kritisere hva alle andre sier og gjør, spiser og drikker, hvordan folk kler seg-ser ut, og alt...! Herregud..!! Hvis man har så mye imot noen, så slutt å følg dem. Slutt å se på hverdagen deres på snap eller Instagram. Vi lever i 2020 dere, støtt hverandre istedenfor å dra hverandre ned i grøfta.! Det er ikke alle som klarer å komme seg opp igjen, og hvem vil ha det på samvittigheten sin??! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 23. august 2020 Forfatter #3002 Del Skrevet 23. august 2020 Håper ikke det. Håper han tok fornuften til seg og flyttet tilbake til den familien som trenger han. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 23. august 2020 #3003 Del Skrevet 23. august 2020 34 minutter siden, Lolland78 skrev: Håper ikke det. Håper han tok fornuften til seg og flyttet tilbake til den familien som trenger han. Så du mener at småjentene ikke trenger han altså? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 23. august 2020 #3004 Del Skrevet 23. august 2020 1 time siden, Jeanette_HjemmetNO skrev: Hvorfor skal man fokusere så mye på det andre driver med? Ikke rart statistikken for psykisk helse går til himmels når det finnes så mange der ute som skal kritisere hva alle andre sier og gjør, spiser og drikker, hvordan folk kler seg-ser ut, og alt...! Herregud..!! Hvis man har så mye imot noen, så slutt å følg dem. Slutt å se på hverdagen deres på snap eller Instagram. Vi lever i 2020 dere, støtt hverandre istedenfor å dra hverandre ned i grøfta.! Det er ikke alle som klarer å komme seg opp igjen, og hvem vil ha det på samvittigheten sin??! Vet du hvorfor vi kritiserer hva hun spiser og drikker? Fordi hun den ene dagen sutrer og bærer seg over at hun har hatt lite inntekt pga korona, eller at hun helt ut av det blå fikk baksmell på skatten, oppretter spleis og vipps for at folk skal donere penger til stakkars T som ikke vet bak fram på hvordan dette kan ha skjedd. Så dagen etter igjen så spiser hun enten ute på restaurant, en middag til 1000kr (drikke ikke inkludert og det er kun for en person), eller kjøper take away til hele familien. I tillegg til å dra et par turer på senteret for å shoppe. Derfor blir hun kritisert. Ingen helt oppegående mennesker hadde svidd av over tusen kroner på mat ute hvis de har fått baksmell som svir i lommeboka de neste månedene. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette_HjemmetNO Skrevet 23. august 2020 #3005 Del Skrevet 23. august 2020 Så trykk «unnfollow» på henne da..! Å irritere seg over sånt, er bortkasta tid og energi 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 24. august 2020 #3006 Del Skrevet 24. august 2020 6 timer siden, Jeanette_HjemmetNO skrev: Så trykk «unnfollow» på henne da..! Å irritere seg over sånt, er bortkasta tid og energi 😅 du innser at du gjør det samme her inne, sant? Kaster bort energi og tid på å kjefte fordi vi ikke er enige i måten T gjør ting på. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 24. august 2020 #3007 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) Googla smerteposer å fant ingenting som kunne forklare meg hva det er. Noen som kan fortelle meg hvordan man får smertepose i ansiktet når Google ikke kan gi meg svar? Fann Smerte og Poser men ikke smerteposer. Endret 24. august 2020 av Hebi 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. august 2020 #3008 Del Skrevet 24. august 2020 12 minutter siden, Hebi skrev: Googla smerteposer å fant ingenting som kunne forklare meg hva det er. Noen som kan fortelle meg hvordan man får smertepose i ansiktet når Google ikke kan gi meg svar? Fann Smerte og Poser men ikke smerteposer. Er nok ett ord hun bruker for det jeg kaller mørke ringer under øynene. Jeg pga søvnmangel og hun da sikkert pga smerter og da kanskje søvnmangel som følge av det. Finnes nok mange lokale ord og uttrykk man ikke finner på googel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 24. august 2020 #3009 Del Skrevet 24. august 2020 10 minutter siden, Hebi skrev: Googla smerteposer å fann kun treff fra operasjoner. Noen som kan fortelle meg hvordan man får smertepose i ansiktet når Google ikke kan gi meg svar? Fan. Smerte og Poser med ikke smerteposer. Hjelp! Man kan helt klart få poser under øynene når man blir sliten og har vondt, at hun kalte sine «smerteposer» var vel hennes måte å forklare de på da. Jeg får selv sånne poser på dårlige dager, så «smerteposer» er ikke et dårlig ord fordi om det ikke finnes på Google. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 24. august 2020 Forfatter #3010 Del Skrevet 24. august 2020 8 timer siden, Jeanette_HjemmetNO skrev: Så trykk «unnfollow» på henne da..! Å irritere seg over sånt, er bortkasta tid og energi 😅 Litt som at du irriterer deg over at vi kritiserer henne. Du kan jo også bare holde deg unna denne siden her, så slipper du å kaste bort tiden og energien din på det 🤷♀️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 24. august 2020 Forfatter #3011 Del Skrevet 24. august 2020 10 timer siden, Flettfrid skrev: Så du mener at småjentene ikke trenger han altså? Mener at de har en forelder som kjører, henter, lager middag og stiller opp.. det har ikke "han som vi ikke nevner " hatt den siste tiden. Så ja jeg mener at småjentene kun trenger en og ikke to foreldre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 24. august 2020 #3012 Del Skrevet 24. august 2020 Jeg må jo si at jeg ble rimelig sjokkert over barnevakt snappen..... altså. *ristepåhode* noen må jo få stoppa den dama. Alle andre oppegående mennesker klarer å få unger i barnehage og skole gjerne før 0730 om morgenen.... hvorfor er hun så spesiell at hun ikke kan klare det?.. jeg fatter ikke hva som foregår mellom øra hennes........ jeg klarer ikke forstå at hun ikke ser seg selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 24. august 2020 #3013 Del Skrevet 24. august 2020 26 minutter siden, Mowepe skrev: Jeg må jo si at jeg ble rimelig sjokkert over barnevakt snappen..... altså. *ristepåhode* noen må jo få stoppa den dama. Alle andre oppegående mennesker klarer å få unger i barnehage og skole gjerne før 0730 om morgenen.... hvorfor er hun så spesiell at hun ikke kan klare det?.. jeg fatter ikke hva som foregår mellom øra hennes........ jeg klarer ikke forstå at hun ikke ser seg selv. Tror det var barnevakt på ettermiddag/kveld når hun jobber hun søkte etter da. Som f.eks kan hente de på barnehagen enkelte dager, så hun kan jobbe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 24. august 2020 #3014 Del Skrevet 24. august 2020 1 time siden, Mowepe skrev: Jeg må jo si at jeg ble rimelig sjokkert over barnevakt snappen..... altså. *ristepåhode* noen må jo få stoppa den dama. Alle andre oppegående mennesker klarer å få unger i barnehage og skole gjerne før 0730 om morgenen.... hvorfor er hun så spesiell at hun ikke kan klare det?.. jeg fatter ikke hva som foregår mellom øra hennes........ jeg klarer ikke forstå at hun ikke ser seg selv. Hvorfor er det så viktig at alle skal leve A4 og gjøre som alle andre? Hele kommentaren er jo gjennomsyret av Janteloven. Ta henne på ting som faktisk betyr noe da, ikke sånt som at "hun skal ikke tro hun er så spesiell". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 24. august 2020 #3015 Del Skrevet 24. august 2020 4 timer siden, Tessa12 skrev: Hjelp! Man kan helt klart få poser under øynene når man blir sliten og har vondt, at hun kalte sine «smerteposer» var vel hennes måte å forklare de på da. Jeg får selv sånne poser på dårlige dager, så «smerteposer» er ikke et dårlig ord fordi om det ikke finnes på Google. Sa heller ikke at det er ett dårlig ord. Jeg spurte hva det var. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette_HjemmetNO Skrevet 24. august 2020 #3016 Del Skrevet 24. august 2020 4 timer siden, Lolland78 skrev: Litt som at du irriterer deg over at vi kritiserer henne. Du kan jo også bare holde deg unna denne siden her, så slipper du å kaste bort tiden og energien din på det 🤷♀️ Jeg irriterer meg ikke over deg og de andre i det hele tatt. Holde meg unna ? Du er vel for f ikke den rette til å be meg om det? Voksne menneske? Ta deg i sammen. Håper du ikke lærer dine barn å oppføre seg slikt mot andre. Lykke til videre og ha en nydelig dag☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 24. august 2020 #3017 Del Skrevet 24. august 2020 41 minutter siden, Hebi skrev: Sa heller ikke at det er ett dårlig ord. Jeg spurte hva det var. Det lå vel i selve ordet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 24. august 2020 #3018 Del Skrevet 24. august 2020 18 minutter siden, Tessa12 skrev: Det lå vel i selve ordet? Nei, det syns ikke jeg. Jeg har aldri hørt ordet smerteposer før og når hun sa hun hadde det i ansiktet ble jeg veldig nyskjerrig på hvordan dette oppstår. Derfor spurte jeg her inne. Det er ikke selvfølge at alle vet hva alle ord betyr å når jeg ikke finner info på nettet heller så spørr jeg. Så har du ikke en forklaring på hva det er trenger du heller ikke svare med ett nedlatende svar. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 24. august 2020 #3019 Del Skrevet 24. august 2020 1 time siden, Tessa12 skrev: Det lå vel i selve ordet? Hvorfor trenger du å være så nedlatende...? Hun stilte et spørsmål. 2 timer siden, Jeanette_HjemmetNO skrev: Jeg irriterer meg ikke over deg og de andre i det hele tatt. Holde meg unna ? Du er vel for f ikke den rette til å be meg om det? Voksne menneske? Ta deg i sammen. Håper du ikke lærer dine barn å oppføre seg slikt mot andre. Lykke til videre og ha en nydelig dag☺️ Du synes ikke du overreagerer nå..? I denne tråden her er jo de verste til å svare stygt de som vil beskytte Talla. Det er ikke lov til å si noe stygt om Talla, men det her helt i orden å skrive stygge ting til de som skriver stygge ting om henne. Skal du da først kritisere noen, så hold da din egen sti ren! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 24. august 2020 #3020 Del Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, RockOn skrev: Hvorfor trenger du å være så nedlatende...? Hun stilte et spørsmål. Kan ikke se helt hva som er nedlatende i det svaret? Eller det forrige for den del. Mulig jeg hadde like stort problem med å skjønne at det var så vanskelig å skjønne hva smerteposer dreide seg om, som hun hadde med å ikke skjønne det. At det rett og slett bare var et uttrykk for å være «oversliten» av smerter og mye å gjøre, så det syns under øynene. Det er ikke alt som har et svar på Google. Var overhodet ikke ment nedlatende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg