Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Må jo le litt også. "jeg begynner på jobb mellom 10 og 11, før det er det unger som må på skolen og i barnehage". Hallo i luka? Folk begynner på jobb både 7 og 8 og leverer barn i barnehage og på skole før det. 🙄

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, kalini skrev:

åååå nå kommer hun med at hun starter å jobbe mellom 10-11 fordi hun har da TROSSALT noen barn som skal leveres før jobb! Ja Talla, det har vi som har normale jobber å...😂 Jeg har tre barn som leveres på sfo og bhg, enda jeg starter på jobb 0715 og 0730!! gud bedre for et forviridd syn hun har på arbeide. 

🤣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, curi skrev:

Tar seg råd til lunsj ute i dag også... 

Viktig med lunch ute når man har restskatt å betale. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... damen har ikke ønsket fødselspermisjon pga det er for mye stress med NAV. Det ble levert inn søknad om stønad til foretaket i forbindelse med Korona-epidemien. F og T er tidligere registrert som særboere...T er ute å reklamerer med gavekort og etterlyser kunder som kan betale med cash. 

Kan det være at denne «restskatten» i realiteten er et krav om tilbakebetaling fra NAV? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BloodyMaryFairy skrev:

Altså... damen har ikke ønsket fødselspermisjon pga det er for mye stress med NAV. Det ble levert inn søknad om stønad til foretaket i forbindelse med Korona-epidemien. F og T er tidligere registrert som særboere...T er ute å reklamerer med gavekort og etterlyser kunder som kan betale med cash. 

Kan det være at denne «restskatten» i realiteten er et krav om tilbakebetaling fra NAV? 

Veldig rart hun ikke har lagt unna penger, hun som jobber døgnet rundt. For dette med restskatt burde ikke komme helt ut av det blå, hun følger et mønster 🤷🏻‍♀️ Sykdom, Fredrik borte, kids i hue og rævva, pengeproblemer .. FOR ALL DEL GI JENTA LITT SYMPATI! Hun jobber jo tross alt doble skift 😂 

Et godt råd til deg talla siden du verken eier selvinnsikt eller selvrespekt! Lag deg en bruker på onlyfans 🙌🏻 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Veldig rart hun ikke har lagt unna penger, hun som jobber døgnet rundt. For dette med restskatt burde ikke komme helt ut av det blå, hun følger et mønster 🤷🏻‍♀️ Sykdom, Fredrik borte, kids i hue og rævva, pengeproblemer .. FOR ALL DEL GI JENTA LITT SYMPATI! Hun jobber jo tross alt doble skift 😂 

Et godt råd til deg talla siden du verken eier selvinnsikt eller selvrespekt! Lag deg en bruker på onlyfans 🙌🏻 

Hva skal hu selge på onlyfans? 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge hun klarer å holde fasaden. Full rant over ting som står skrevet her inne, et sted hun forøvrig ikke oppsøker 🙃 Som hun der driter seg ut. Håper hun tar en lang tur på ei kort brygge. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, så mye selvskryt. 
Talla har aldri jobba «ræva av» seg. Hu ligger i senga til langt på formiddagen, og er ikke på jobb før klokka er nærmere 12. Jobber to-tre timer så hjem, så tilbake på jobb og jobber to-tre timer igjen. Ungene har F tatt på morran for hu er jo b-menneske og trenger søvn. «Aldri tid til å slappe av på sofaen»? Hu dokumenterer jo at hu ligger på sofaen hver kveld. 
En vanlig vakt for meg er på 9,5 timer, og går jeg dobbelt jobber jeg 8 ekstra timer. Jeg har egentlig ingen sympati for hu når hu sier hu jobber «doble vakter». Hadde hu jobba så mye som hu påstår, så burde pengene vært i banken for lenge siden, til tross for mammapermisjon og korona. Hu burde hatt en heftig buffer konto, hu som har jobba dag og natt hele året i 8 år.. Hu snakker som at hu er den eneste som er berørt av covid-19. Restskatten kom jo ikke forrige uke akkurat.. 

uff nei, som flere har sagt mange ganger her så virker det som hu glemmer ting hu har vist frem og sagt tidligere.. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GulSitron skrev:

Hva skal hu selge på onlyfans? 🤔

Er hun ikke så kreativ da? Dette finner jo den grepa dama ut av, har du ikke trua? 😂😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så dårlig betalt så ville jeg bytta jobb. Hun hadde nok tjent mye bedre hvis hun hadde jobba doble vakter hver dag ink helger og røde dager annet sted. 

Talla du driver både med tigging og selger skinnet før bjørnen er skutt. 

Du må begynner å huske det du legger ut.

《 Har du lyst eller mulighet til å hjelpe bohemen tattoo å fortsette å bestå ???  Punkt nr 4 på bilde du la ut : vippse et bidrag til nr ***** 》 

( Tigging, også kalt tiggeri eller betleri, er å be tilfeldige personer om ensidige gaver, donasjoner eller almisser i form av penger, mat eller andre bidrag..) 

Neste gang burde du selv google tigging og lese betydningen av det. Ganske sikker på at det kommer bilde av deg opp der. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Er hun ikke så kreativ da? Dette finner jo den grepa dama ut av, har du ikke trua? 😂😂

Nei, egentlig ikke 😂😂 

Nå som det ser ut som at F er borte så klarer hu ikke konsentrere seg fordi det er "unger over alt" pluss at hu mister kreativiteten når det blir "på tvunget" 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hvis det er så dårlig betalt så ville jeg bytta jobb. Hun hadde nok tjent mye bedre hvis hun hadde jobba doble vakter hver dag ink helger og røde dager annet sted. 

Talla du driver både med tigging og selger skinnet før bjørnen er skutt. 

Du må begynner å huske det du legger ut.

《 Har du lyst eller mulighet til å hjelpe bohemen tattoo å fortsette å bestå ???  Punkt nr 4 på bilde du la ut : vippse et bidrag til nr ***** 》 

( Tigging, også kalt tiggeri eller betleri, er å be tilfeldige personer om ensidige gaver, donasjoner eller almisser i form av penger, mat eller andre bidrag..) 

Neste gang burde du selv google tigging og lese betydningen av det. Ganske sikker på at det kommer bilde av deg opp der. 

Se her! 

Bare ignorer det jeg har streket under. 

BB6B20A0-EBC3-42C5-B592-43E4D131A6FF.jpeg

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, GulSitron skrev:

Se her! 

Bare ignorer det jeg har streket under. 

BB6B20A0-EBC3-42C5-B592-43E4D131A6FF.jpeg

Herregud 😂🙄😂🙄

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hetaeb skrev:

Kjære vene, så mye selvskryt. 
Talla har aldri jobba «ræva av» seg. Hu ligger i senga til langt på formiddagen, og er ikke på jobb før klokka er nærmere 12. Jobber to-tre timer så hjem, så tilbake på jobb og jobber to-tre timer igjen. Ungene har F tatt på morran for hu er jo b-menneske og trenger søvn. «Aldri tid til å slappe av på sofaen»? Hu dokumenterer jo at hu ligger på sofaen hver kveld. 
En vanlig vakt for meg er på 9,5 timer, og går jeg dobbelt jobber jeg 8 ekstra timer. Jeg har egentlig ingen sympati for hu når hu sier hu jobber «doble vakter». Hadde hu jobba så mye som hu påstår, så burde pengene vært i banken for lenge siden, til tross for mammapermisjon og korona. Hu burde hatt en heftig buffer konto, hu som har jobba dag og natt hele året i 8 år.. Hu snakker som at hu er den eneste som er berørt av covid-19. Restskatten kom jo ikke forrige uke akkurat.. 

uff nei, som flere har sagt mange ganger her så virker det som hu glemmer ting hu har vist frem og sagt tidligere.. 

Helt komisk hvor virkelighetsfjern hun faktisk er! 😂 

Men dette med restskatt kan det være at stemmer. De som er næringsdrivende får først oppgjøret i disse tider. Jeg fikk for en ukes tid siden, og samboerne venter fortsatt på sitt. Rett skal være rett. Men om ting er så ille som hun skal ha det til er jo en helt annen sak!

Endret av Avokadonøtta
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde begynne å tenke over hva hun sier. Hun sier hun jobber dobbelt hver dag. Mitt spørsmål er : hva gjør du med den store hunden din ? Får hunden det den trenger av turer, aktivisering og sosialisering? Man har et ansvar som hundeeier. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Lolland78 skrev:

Hun burde begynne å tenke over hva hun sier. Hun sier hun jobber dobbelt hver dag. Mitt spørsmål er : hva gjør du med den store hunden din ? Får hunden det den trenger av turer, aktivisering og sosialisering? Man har et ansvar som hundeeier. 

Det har jeg tenkt mange ganger. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lolland78 skrev:

Hun passet på å presisere idag at hun hadde gått tur med hunden etter helsestasjon og levering i barnehagen. 😆

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Avokadonøtta skrev:

Helt komisk hvor virkelighetsfjern hun faktisk er! 😂 

Men dette med restskatt kan det være at stemmer. De som er næringsdrivende får først oppgjøret i disse tider. Jeg fikk for en ukes tid siden, og samboerne venter fortsatt på sitt. Rett skal være rett. Men om ting er så ille som hun skal ha det til er jo en helt annen sak!

Ah, den tar jeg på min kappe! Tenkte ikke over det ☺️ 
men jeg antar de fleste selvstendige har en viss aning om det blir en heftig smell eller om man er innafor? 🤔 Talla har jo hatt regnskapsfører.. men han/hun har kanskje kun hatt oversikt over bohemen og ikke hva som er skattet av samarbeid osv. Blir jo fort endel tusen i løpet av et år med frisør, negler, klær, leker og lignende. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hetaeb skrev:

Ah, den tar jeg på min kappe! Tenkte ikke over det ☺️ 
men jeg antar de fleste selvstendige har en viss aning om det blir en heftig smell eller om man er innafor? 🤔 Talla har jo hatt regnskapsfører.. men han/hun har kanskje kun hatt oversikt over bohemen og ikke hva som er skattet av samarbeid osv. Blir jo fort endel tusen i løpet av et år med frisør, negler, klær, leker og lignende. 

Ja, en viss peiling bør en jo ha, i hvert fall om man har regnskapsfører tenker jeg. Nå veit jo ikke jeg hvordan hun opererer, men vi pleier alltid å sette av litt mer penger av lønna til skatt enn akkurat det beløpet vi har regnet oss fram til at vi skal betale inn, på den måten har en liten buffer dersom det blir baksmell. Men det er kanskje litt mer komplisert når man mottar spons som det skal skattes av, og så kjøper man ting som kan skrives av osv. Det er et regnestykke jeg er glad jeg slipper, men igjen - regnskapsfører 🤷‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...