Medusa68 Skrevet 7. juni 2020 #2581 Del Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Fru M skrev: Jeg må si at hele opplegget skremmer meg... Veeeldig! Jeg vet godt hvem dere begge er. Og mange andre - Larvik er lite. Jeg har ikke kommentert noe på denne tråden tidligere. Heller aldri på T sin snap. Men hva som ble sagt om å "knerte den flua" , "bare hevn som er bra nok straff" osv, osv.... Det er absolutt ikke innafor. Kan med hånden på hjertet si at det som ble sagt i de snappene kan jeg ikke kjenne meg igjen i mtp deg!. Uansett hvilken snapkanal det skulle kommet fra. Om det hadde stemt eller ikke.. man truer ikke på den måten! Jeg følger ikke T på snap, men jeg titter innom fra tid til annen. Litt for å følge med på tragikomedien. Dette er trist! Veldig trist! Kondolerer så mye med faren din♥️ Men ikke la det gå innpå deg. Hun hadde ikke noe annet å snakke om mer, og måtte få ut ett eller annet for å holde på interessen til folk. Sykdommen var jo en "bom"🙈 Da måtte noe annet stort skje. Det gikk dessverre utover en som ikke fortjente det! 🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 7. juni 2020 #2582 Del Skrevet 7. juni 2020 2 timer siden, Revesnute skrev: Merkelig opplegg. Men uansett nå må jeg slutte å diskutere med meg selv her inne 😅 hørte hun mente jeg hadde satt vekk ungene mine for å kjøre forbi huset hennes 🤣 må desverre innrømme at jeg har måttet sette vekk ungene for å besøke pappa'n min på lindrende avd (som er i nærheten av det gamle huset dems ). Barna fikk desverre ikke besøkt han pga korona. Men det fikk hun snudd til at det handlet om henne. Interessant.... Og ja hun visste at jeg mistet pappa'n min 2dager før hun holdt en lang rant om meg på snapp. Det sier litt om henne , tenker jeg. Kondolerer med pappan din! ❤️ Det var trist å høre/lese. Er sikkert derfor hu tok klikken akkurat den dagen, akkurat lenge nok til at dødsfallet hadde fått "lagt seg litt" sånn at du med stor sannsynlighet fikk med deg det hu sa. Virker jo som om det kan ha vært en form for hevn i form av å tråkke på noen som allerede har det tøft. (Sett at hu visste hvilken dag han døde da, litt kjapp i avtrekkeren her) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 8. juni 2020 #2583 Del Skrevet 8. juni 2020 Hjelpes får en oven fra og ned holdning hu har... det hadde ikke vært verdt å leve et liv med en 8-16 jobb for henne! Skal fortelle henne at de med 8-16 jobb får samfunnet til å gå rundt. Æsj, nå fikk jeg (igjen) avsmak på den kjerringa. Hu burde få sendt barna i barnehagen så de får sosialisert seg litt.. ikke la de sove til kl 10. Ser ikke ut som de gjør stor annet en å være inne, barna trenger jevnaldrende og ny inntrykk. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine85 Skrevet 8. juni 2020 #2584 Del Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, Mellion skrev: Hjelpes får en oven fra og ned holdning hu har... det hadde ikke vært verdt å leve et liv med en 8-16 jobb for henne! Skal fortelle henne at de med 8-16 jobb får samfunnet til å gå rundt. Æsj, nå fikk jeg (igjen) avsmak på den kjerringa. Hu burde få sendt barna i barnehagen så de får sosialisert seg litt.. ikke la de sove til kl 10. Ser ikke ut som de gjør stor annet en å være inne, barna trenger jevnaldrende og ny inntrykk. Amen 🙌🏼 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. juni 2020 #2585 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) 1 time siden, Mellion skrev: Hjelpes får en oven fra og ned holdning hu har... det hadde ikke vært verdt å leve et liv med en 8-16 jobb for henne! Skal fortelle henne at de med 8-16 jobb får samfunnet til å gå rundt. Æsj, nå fikk jeg (igjen) avsmak på den kjerringa. Hu burde få sendt barna i barnehagen så de får sosialisert seg litt.. ikke la de sove til kl 10. Ser ikke ut som de gjør stor annet en å være inne, barna trenger jevnaldrende og ny inntrykk. Jeg minns at hu enten la ut, på insta eller snap, et bilde av lille A med et annet jevnaldrende barn hvor hu skreiv at A og denne gutten skulle begynne i barnehage sammen fra høsten av eller noe. Er for så vidt enig, barn trenger å være med andre barn og barn som er eldre enn seg for å kunne utvikle seg sosialt og psykososialt. Barn får ikke vært barn så lenge de bare er med voksne. Barn trenger andre barn for å lære. Da jeg var barn gikk jeg i barnehage, det gav meg struktur i hverdagen og jeg visste hva jeg skulle dagen etter, hvor lenge det var til helg osv pluss at jeg stod opp til samme tid hver dag, sov kanskje en time lengre i helgene. Barn TRENGER struktur. (Dette er ment generelt og ikke om talla spesifikt, før jeg blir arrestert med piggtråd) Endret 8. juni 2020 av GulSitron Tillegg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 8. juni 2020 #2586 Del Skrevet 8. juni 2020 Ikke rart hun har lang venteliste, når hun jobber så lite 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 8. juni 2020 #2587 Del Skrevet 8. juni 2020 Da velger jeg å strekke den så langt som å si.. hva skal vi med tatovørere? En mindre samfunnsnyttig jobb kan jeg nesten ikke tenke meg.. Og forresten har jeg tatovering selv.. 😉 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 8. juni 2020 #2588 Del Skrevet 8. juni 2020 Jeg er enig i at unger trenger struktur og glad for at det finnes mennesker som fungerer i 8-16 jobb. Men som ekstremt B-menneske selv kan jeg skjønne hvor hun kommer fra. Samfunnet er lite tilpasset mennesker med annet tidsur enn normalen. Jeg bidrar på min måte og har samfunnskritisk jobb- er sjeleglad for at jeg bidrar som nattevakt og at jeg får utnyttet mitt arbeidspotensiale på denne måten. Jeg er treig på dagvakt, det er ingen nytte for meg. Vi har lite stress i hverdagen vår også, men ungene er sine faste tider i barnehagen fordet om. Jeg er målløs @Revesnute, men absolutt ikke overrasket. Typisk Talla å komme med sinnsyke historier som har inngripen i hennes hverdag over lengre tid men som kommer helt ut av det blå. Som store økonomiske problemer, invalidiserende smerter som krever å få fjernet livmoren, utallige barnevernsaker, problemer med diverse familiemedlemmer og nå at hun har blitt trakassert i 23år. Og alt forsvinner og løser seg så fort hun får rantet om det, eller så endrer historien seg. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 8. juni 2020 #2589 Del Skrevet 8. juni 2020 3 timer siden, Hesya skrev: Da velger jeg å strekke den så langt som å si.. hva skal vi med tatovørere? En mindre samfunnsnyttig jobb kan jeg nesten ikke tenke meg.. Og forresten har jeg tatovering selv.. 😉 Hva skal vi med vippeteknikere og negldesigner?🤣 ikke veldig samfunnsnyttig de heller, spør du meg 😬🙊 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. juni 2020 #2590 Del Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, MsFri skrev: Hva skal vi med vippeteknikere og negldesigner?🤣 ikke veldig samfunnsnyttig de heller, spør du meg 😬🙊 Herregud, da må vi jo se naturlige ut alle sammen.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 8. juni 2020 #2591 Del Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, GulSitron skrev: Herregud, da må vi jo se naturlige ut alle sammen.... Ha ha ha 😂 det ville vært skikkelig ille 😬😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 8. juni 2020 #2592 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) På 7.6.2020 den 15.52, Revesnute skrev: er altså meg hun har blokkert på SoMe , oppdaget jeg for noen dager siden. falt kanskje ikke i god jord at jeg skrev historien min her inne. men å begynne å beskylde meg for trakassering og terrorisering i 23 år er ganske ille. håper bare hun bruker pengene på advokat så får vi legge frem alt fra begge sider både video fra snapp , epikriser og uthengelser. viktig å legge skylda på noen..er kanskje enklere å skylde på en person enn å tro at det er flere som er kritiske til det hun legger ut. at snappene hennes blir diskutert er noe hun ønsker. hun ønsker å komme frem i lyset og bli diskutert, ellers hadde hun aldri snappet slik hun gjør. ganske store kontraster mellom tallatroll og f.eks saraaemiliee En ting jeg stussa litt på, talla snakker om den personen som «stalker» henne, som en person hun ikke har noe nær relasjon til. Men at den personen ikke kan la henne være, for hun er sååå interessant person 😂 Men delte ikke dere lokale en periode? Så det hun sier er igjen løgn, for dere har jo vært venninner på et punkt? Eller er jeg helt på jordet nå? 😂😂 Endret 8. juni 2020 av Ispitonyou 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revesnute Skrevet 8. juni 2020 #2593 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) 18 minutter siden, Ispitonyou skrev: En ting jeg stussa litt på, talla snakker om den personen som «stalker» henne, som en person hun ikke har noe nær relasjon til. Men at den personen ikke kan la henne være, for hun er sååå interessant person 😂 Men delte ikke dere lokale en periode? Så det hun sier er igjen løgn, for dere har jo vært venninner på et punkt? Eller er jeg helt på jordet nå? 😂😂 Stemmer det var vel venner helt til jeg skrev her inne 🤷♀️ og at jeg begynte å si meningen min til henne 😅 Så tydeligvis betegner hun vårt vennskap som stalking, sjikanering,trakassering. Men istedenfor å sende meldinger om meg til folk rundt meg så burde hun heller tatt kontakt med meg. Jeg har ikke snakket med henne siden februar 🤦♀️så lurer på hvem som sjikanerer hvem her... det viser seg at hun som alltid tar problemet ved rota går rundt grøten isteden. Endret 8. juni 2020 av Revesnute 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. juni 2020 #2594 Del Skrevet 8. juni 2020 1 time siden, Revesnute skrev: Stemmer det var vel venner helt til jeg skrev her inne 🤷♀️ og at jeg begynte å si meningen min til henne 😅 Så tydeligvis betegner hun vårt vennskap som stalking, sjikanering,trakassering. Men istedenfor å sende meldinger om meg til folk rundt meg så burde hun heller tatt kontakt med meg. Jeg har ikke snakket med henne siden februar 🤦♀️så lurer på hvem som sjikanerer hvem her... det viser seg at hun som alltid tar problemet ved rota går rundt grøten isteden. Nå vet ihvertfall du hvor du har henne. Også får du nesten anmelde henne tilbake pga trusler om å "kverke den flua" og "jeg skal ha skikkelig hevn! Ikke noe anmeldelse" 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru M Skrevet 9. juni 2020 #2595 Del Skrevet 9. juni 2020 7 timer siden, Revesnute skrev: Stemmer det var vel venner helt til jeg skrev her inne 🤷♀️ og at jeg begynte å si meningen min til henne 😅 Så tydeligvis betegner hun vårt vennskap som stalking, sjikanering,trakassering. Men istedenfor å sende meldinger om meg til folk rundt meg så burde hun heller tatt kontakt med meg. Jeg har ikke snakket med henne siden februar 🤦♀️så lurer på hvem som sjikanerer hvem her... det viser seg at hun som alltid tar problemet ved rota går rundt grøten isteden. Nå må du ikke glemme at du hjelp til med flytting, øvelseskjøring, hentet henne hver dag så hun kom seg på jobb, osv... Du hjalp henne myyye! Men når du hadde operert og ikke klarte alt alene, hvem var det som kom på besøk? Eller spurte hvordan du hadde det eller om du trengte noe hjelp? Hun er egoist fra ende til annen. Får helt mark jeg altså! Av alt hun snakker om egentlig. Blir skikkelig flau på hennes veiene, for jeg vet for mye om henne. Vet at omtrent 90% av det som blir snakket om ang diverse ting er ren løgn. Trist at man ikke ser det selv. 0 selvinnsikt der i gården. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 9. juni 2020 #2596 Del Skrevet 9. juni 2020 (endret) 9 timer siden, Revesnute skrev: Stemmer det var vel venner helt til jeg skrev her inne 🤷♀️ og at jeg begynte å si meningen min til henne 😅 Så tydeligvis betegner hun vårt vennskap som stalking, sjikanering,trakassering. Men istedenfor å sende meldinger om meg til folk rundt meg så burde hun heller tatt kontakt med meg. Jeg har ikke snakket med henne siden februar 🤦♀️så lurer på hvem som sjikanerer hvem her... det viser seg at hun som alltid tar problemet ved rota går rundt grøten isteden. Deg hun mener når det kom til innlegget om sjappa? At hun kun går god for seg og ingen andre sjapper er under bohemen? Største bommen for Talla er at hun gikk for hardt ut mot deg, hun får jo bare seg selv til å virke utroverdig når det overdrives, next up er vel trussel brev og bombe på døra. Er så ille hun har fremstilt det 🤷🏻♀️ Bemerka et bilde hos F for en stund siden du kommenterte, hvor han har lagt ut bilde av alle jentene og hvor fine de er osv. Hvor du sier han ikke må glemme gutten .. (Husker ikke ordrett, men er sikker på du skjønner hva jeg mener 😂) Du har nok vært litt for kritisk mot henne, er nok derfor hun vil svekke deg så hardt .. For hun vet du vet sannheten, den hun sier hun ikke trenger skjule siden hun ikke har noe å skjule 🤷🏻♀️ Bullshit! Endret 9. juni 2020 av Ispitonyou 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 9. juni 2020 #2597 Del Skrevet 9. juni 2020 Den samtalen her får de ta på privaten! Det er ingen andre her som har forutsetningar for å vite om de faktisk kjenner Talla så det de skriv vert rein spekulasjon! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 9. juni 2020 #2598 Del Skrevet 9. juni 2020 2 timer siden, Rot skrev: Den samtalen her får de ta på privaten! Det er ingen andre her som har forutsetningar for å vite om de faktisk kjenner Talla så det de skriv vert rein spekulasjon! Spekulasjon? Når noen er direkte involvert og skriver sin side av saken kan man ikke kalle det spekulasjon, samme som det ikke er spekulasjon når Talla forteller sin versjon, selv om de har forskjellig vinkling og syn på hisorien. Jeg syns det er viktig at begge sider kommer frem, for det er tydelig at det er kraftige forskjeller i hvordan hisorien oppfattes fra hvert hold og Talla har ikke enerett på historien, snarere tvert imot. Mye tyder på at hun virkelig trenger noen som står opp for seg og snakker henne i mot, når det er så stort sprik i hvordan denne historien oppleves. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 9. juni 2020 #2599 Del Skrevet 9. juni 2020 1 time siden, LoppeLiten skrev: Spekulasjon? Når noen er direkte involvert og skriver sin side av saken kan man ikke kalle det spekulasjon, samme som det ikke er spekulasjon når Talla forteller sin versjon, selv om de har forskjellig vinkling og syn på hisorien. Jeg syns det er viktig at begge sider kommer frem, for det er tydelig at det er kraftige forskjeller i hvordan hisorien oppfattes fra hvert hold og Talla har ikke enerett på historien, snarere tvert imot. Mye tyder på at hun virkelig trenger noen som står opp for seg og snakker henne i mot, når det er så stort sprik i hvordan denne historien oppleves. Kven som helst kan utgi seg for å vere ein person som er direkte involvert og dikte opp si side av saka. Det er jo tross alt eit anonymt forum. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru M Skrevet 9. juni 2020 #2600 Del Skrevet 9. juni 2020 34 minutter siden, Rot skrev: Kven som helst kan utgi seg for å vere ein person som er direkte involvert og dikte opp si side av saka. Det er jo tross alt eit anonymt forum. Det er jo sant at hvem som helst kan det. Men hvem som helst kan jo dele usannheter på SoMe også eller? Ganske farlige og fiktive historier som faktisk kan ødelegge uskyldige mennesker. Godt at "oss det gjelder" faktisk vet hva som er sant og ikke. Fryktelig skummelt å la slike få ha åpne kanaler hvor de kan dele hva de vil. Om det er sannheter eller usannheter. Selv om noen er anonyme behøver det faktisk ikke bety at det som blir sagt ikke stemmer. Jeg har heldigvis ikke ett behov for å bli trodd, og det har nok ikke @Revesnute heller. Men vi vet hva vi står for, vi vet hvor fasiten ligger. Vi vet hva som er fakta å ikke i den "fortellingen". Godt vi kan velge å tro på eller ikke tro på forskjellige ting i livet. Det er jo like mange meninger som det er folk her i verden, og det må respekteres. Men når det blir truet og sagt usannheter om personer jeg kjenner veldig godt, da føler jeg for å få fram sannheten. Om det kun er én person som da velger å tro på det jeg sier, så skal jeg da si meg passe fornøyd. Er noe med å forsvare og beskytte de som blir dolket og ljugd om. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg