Strikkesokken Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #581 Skrevet 5. oktober 2016 28 minutter siden, A4-livet skrev: Kunne ikke vært lurt å ringe til føden for å få tatt en ctg da? Bare for å utelukke at det er premature rier liksom Ja har lurt på det, men vi var jo nettopp inne for lite liv.. Ligger langt inne å ringe inn dit altså. Skulle hatt mannen her som tvang meg til å ta en telefon snakket med ham tidligere og han sa jeg måtte ringe om det ikke ble bedre.. ser det an litt til
Weebs Skrevet 5. oktober 2016 #582 Skrevet 5. oktober 2016 Her er også mannen god å ha til å sparke meg litt i ræva. Skjønner deg godt! Men bare det å ta en telefon gjør jo ingenting. Forklare hva som skjer og høre hva de mener
Strikkesokken Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #583 Skrevet 5. oktober 2016 3 timer siden, Weebs skrev: Her er også mannen god å ha til å sparke meg litt i ræva. Skjønner deg godt! Men bare det å ta en telefon gjør jo ingenting. Forklare hva som skjer og høre hva de mener Mannen sparket meg i ræva over telefon han ringte kk bare for å høre og fikk ikke forklart ferdig engang før hun sa jeg måtte komme inn..så nå sitter jeg her igjen. Stamkunde tatt sparketest som var helt fin. Ctg viste noen sammentrekninger men ikke så sterke som sist da jeg var her. Litt mer utslag på urinen nå faktisk håper at det er uvi likevel da, selv om det er kjedelig å dra helt hit for å finne ut av det har fortsatt vondt og venter på lege og ultralyd nå. Første ul uten mannen. Blir rart!
Weebs Skrevet 5. oktober 2016 #584 Skrevet 5. oktober 2016 Bra jobba! Du får oppdatere oss etterhvert
A4-livet Skrevet 5. oktober 2016 #585 Skrevet 5. oktober 2016 Bra mannen fikk tuppet deg litt gjennom telefonen Og at du blir tatt på alvor. Er det en periode i livet man skal ha lav terskel for å ringe helsevesenet er det når man er gravid.
Småkjekset Skrevet 5. oktober 2016 #586 Skrevet 5. oktober 2016 Godt at du har kommet deg inn for en sjekk!
Pentu Skrevet 5. oktober 2016 #587 Skrevet 5. oktober 2016 Så bra du tok turen. Bedre å kjøre i rute opp dit enn å sitte hjemme i tvil.
sitronkake Skrevet 5. oktober 2016 #588 Skrevet 5. oktober 2016 Bra du tok en sjekk! Håper alt står bra til med deg og lillesokk
Strikkesokken Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #589 Skrevet 5. oktober 2016 2 timer siden, Weebs skrev: Bra jobba! Du får oppdatere oss etterhvert Føler meg alltid like dum, men de sier det er bedre med en gang for mye enn en gang for lite! 2 timer siden, A4-livet skrev: Bra mannen fikk tuppet deg litt gjennom telefonen Og at du blir tatt på alvor. Er det en periode i livet man skal ha lav terskel for å ringe helsevesenet er det når man er gravid. Ja, veldig godt å bli tatt på alvor! Føler jeg har vært veldig heldig både denne og forrige gang 2 timer siden, Småkjekset skrev: Godt at du har kommet deg inn for en sjekk! Alltid en kjekk plass å tilbringe kvelden 49 minutter siden, Pentu skrev: Så bra du tok turen. Bedre å kjøre i rute opp dit enn å sitte hjemme i tvil. Ja, kan ihvertfall veien nå og vet nøyaktig hvor lang tid det tar i all slags trafikk --- Er hjemme igjen nå, etter mange fler timer enn jeg hadde planlagt fikk ultralyd, og alt så fint ut. Men legen sjekket ikke livmorhalsen på noe vis, og det var det jordmor i telefonen sa jeg skulle komme opp for å sjekke men uansett så alt bra ut. Hun fant ikke ut hva som var galt.. Mulig begynnende uvi. Håper på det, for det kommer til å klikke for meg om jeg skal gå rundt sånn her i 8 uker til! Håper ikke det er modning på gang heller. Legen minte meg på at det er nøyaktig 2 mnd til termin idag forresten så nå skal jeg ikke tilbake på KK før om tidligst 1,5 måned altså! Har fått nok tilleggssjekker nå @sitronkake rakk akkurat ikke å sitere deg, men jeg og lillesokk har det fint hun er forresten 1740-og-noe gram nå. Tror jeg. Husker ikke helt hva legen sa..derfor burde jeg alltid ha mannen med meg! Uansett så var det litt under snittet men helt normalt Har fortsatt vondt, så skal ta meg en varm dusj og hive i meg en paracet før jeg hopper i seng nå
Strikkesokken Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #590 Skrevet 5. oktober 2016 Glemte å skrive at legen hadde med seg en student idag så fikk ekstra lang ultralyd han hadde aldri tatt ul på noen før, så han tok seg good tid. Så begynte lillesokk å hikke (takk for navnet forresten, sitronkake. Blir arbeidsnavnet fra nå) var helt sprøtt å se henne hikke, så tydelig ribbeina hoppet ut og inn. Ok, det var alt jeg måtte legge til
A4-livet Skrevet 6. oktober 2016 #591 Skrevet 6. oktober 2016 Alltid moro med en ekstra kikk på disse små, og gøy å se hikking da Bra alt stod bra til, det gjør jo som oftest det men det er greit å være på den trygge siden.
LilleMy1989 Skrevet 6. oktober 2016 #592 Skrevet 6. oktober 2016 Deilig å få sjekket og se at alt er fint Hvordan er formen i dag da? Håper du er kvitt smertene
Strikkesokken Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #593 Skrevet 6. oktober 2016 13 timer siden, A4-livet skrev: Alltid moro med en ekstra kikk på disse små, og gøy å se hikking da Bra alt stod bra til, det gjør jo som oftest det men det er greit å være på den trygge siden. Ja, er glad mannen tvang meg til å ringe. Tror man får ekstra vondt når man er litt bekymret i tillegg! 9 timer siden, LilleMy1989 skrev: Deilig å få sjekket og se at alt er fint Hvordan er formen i dag da? Håper du er kvitt smertene Idag har det gått bedre har hatt enormt med stikkinger i høna men ikke noen sterke smerter som igår sovet enormt mye idag da, er helt gåen for tiden!
Strikkesokken Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #594 Skrevet 6. oktober 2016 Idag tok L vaksine hos helsesøster. Jeg hadde selvfølgelig plassert emla plasteret for langt nede, men han kjente ikke noe til sprøyten uansett han var veldig flink! Mye flinkere enn jeg var, meg måtte de holde nede for å stikke meg med nåler til jeg var sikkert 13 år gammel Så ble jeg stoppet av polisen idag! Jeg pleier aldri å ha med meg sertifikatet fordi det er i den store lommeboken og jeg har bare med meg den lille når jeg forlater huset 4.gang jeg blir stoppet for kontroll av vognkort og førerkort, 4.gang jeg ikke har førerkort med meg, 4.gang jeg slipper bot flaks! Må nok fikse sentrallåsen på bilen for den åpner kun passasjersiden når den vil så en bot nå er helt greit å slippe unna har lagt førerkortet i den lille lommeboken nå da, så nå er jeg beredt Ellers hadde L sin siste kamp for sesongen idag. Heldigvis! Var beinkaldt å stå der og se på. Var gratis kaffe der, og jeg har aldri svelget unna en kopp kaffe så fort før fikk ikke igjen jakken heller, så følte meg enormt smart der jeg sto med knappen under brystet lukket og magen stikkende ut under ullkåpe med knyting er øverst på ønskelisten nå. Har sagt til mannen at det er heeelt normalt at mor får diamanter av far etter fødsel, men jeg er villig til å gå med på en ullkåpe i tidlig fødselsgave var ikke klar over at det var en greie engang men fant en utstyrsliste over hva man trenger til baby, og under "til far" sto det pappabok og fødselsgave til mor så det har jeg printet inn i hodet på ham. Hadde sikkert fått en pakke tyggis fra deli de luca om jeg ikke kom med noen ønsker da
Weebs Skrevet 6. oktober 2016 #595 Skrevet 6. oktober 2016 Her skal vi ha fotballcup sent i oktober! Skjønner ikke greia med det, nå er jo håndballsesongen begynt i tillegg. Det er skikkelig travelt altså Vi hadde ikke hørt om fødselsgave før jeg googlet hva som måtte i hus før fødselen. Jeg sendte mannen masse linker som bevis for han trodde det var tull Hvis jeg er skikkelig heldig får jeg kanskje en boks Nugatti. Eller Vossafår. Mmm, vossafår... Heldiggrisen som slapp bot! Det er vel 500 kroner per gang
Strikkesokken Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter #596 Skrevet 6. oktober 2016 1 minutt siden, Weebs skrev: Her skal vi ha fotballcup sent i oktober! Skjønner ikke greia med det, nå er jo håndballsesongen begynt i tillegg. Det er skikkelig travelt altså Vi hadde ikke hørt om fødselsgave før jeg googlet hva som måtte i hus før fødselen. Jeg sendte mannen masse linker som bevis for han trodde det var tull Hvis jeg er skikkelig heldig får jeg kanskje en boks Nugatti. Eller Vossafår. Mmm, vossafår... Heldiggrisen som slapp bot! Det er vel 500 kroner per gang Ja er fotballcup her i november og, men seriekampene er heldigvis over for i år. Innecup i november så det skal jeg overleve blir vel et par cuper i løpet av vinteren.. Godt jeg bare har én foreløbig Ja, en pakke salami er godt innafor det og altså! Min mor sa idag at hun skulle ta med blåmuggost og spekepølse til meg på føden istedenfor blomster. Takker veldig ja til det altså Ja er 500 pr gang så jeg har vært veldig heldig! Men nå har jeg fått fire advarsler så jeg tenker at jeg ikke skal pushe lucken stort lenger
Beccy87 Skrevet 7. oktober 2016 #597 Skrevet 7. oktober 2016 Mannen bare lo når jeg fortalte om fødselsgave-trenden.
Strikkesokken Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter #598 Skrevet 8. oktober 2016 På 7.10.2016 den 18.03, Beccy87 skrev: Mannen bare lo når jeg fortalte om fødselsgave-trenden. Hehe ja, jeg tror ikke jeg får noe kjøper nok den kåpen selv --- Reiste opp til svigers igår, mannen kunne komme ned fra jobb en natt, så vi ble der til idag. Satt og snakket lenge med svigerfar, og vi kom innpå Dagfinn Lyngbø og showet han har nå - Supersmud. Sykt lyst å se det, Dagfinn Lyngbø er min helt Mannen ringte nå nettopp, hadde akkurat fått en telefon fra sin far om vi hadde lyst å bli med på Supersmud i slutten av måneden han spanderte på oss sånn billett med treretters og hele pakken! Har alltid vært veldig glad i svigerfar, men han vet å få flere stjerner i boken altså Skal sies at mannen mente han hadde kost seg litt med vin ikveld, så jeg sa at vi får kjøpe en flaske konjakk og levere sammen med ønskelisten til jul og se hva som skjer Viste seg nå at alle forestillingene var fulle, bortsett fra èn den 27.januar holder en knapp på at han likevel vil spandere på oss en bra middag ute da ihvertfall 32+0 idag! Sov sykt dårlig i natt, men har likevel vært overraskende opplagt idag. Lurer på om jeg kanskje egentlig sov veldig godt men det var så uvant at jeg tenkte jeg sov dårlig? drømte at hun var født i natt. Fødestuen var enorm og det var sykt masse folk der, mammas venninners mødre og hele pakken. Ingen ville måle og veie baby, men en sykepleier hadde gjettet på en blå post it lapp at hun var 3980 gram og 7 cm så jeg måtte løpe rundt og få noen til å veie og måle henne, men ingen skjønte hvorfor det var så viktig. Viste seg at hun var 3160 gram og 48 cm. Håper det er mer rett enn 7 cm ihvertfall magen min var også blitt paddeflat type vaskebrett med en gang. Er fornøyd om magen er noenlunde flat til bikinisesongen neste år, jeg
maja87 Skrevet 9. oktober 2016 #599 Skrevet 9. oktober 2016 13 timer siden, Strikkesokken skrev: Hehe ja, jeg tror ikke jeg får noe kjøper nok den kåpen selv --- Reiste opp til svigers igår, mannen kunne komme ned fra jobb en natt, så vi ble der til idag. Satt og snakket lenge med svigerfar, og vi kom innpå Dagfinn Lyngbø og showet han har nå - Supersmud. Sykt lyst å se det, Dagfinn Lyngbø er min helt Mannen ringte nå nettopp, hadde akkurat fått en telefon fra sin far om vi hadde lyst å bli med på Supersmud i slutten av måneden han spanderte på oss sånn billett med treretters og hele pakken! Har alltid vært veldig glad i svigerfar, men han vet å få flere stjerner i boken altså Skal sies at mannen mente han hadde kost seg litt med vin ikveld, så jeg sa at vi får kjøpe en flaske konjakk og levere sammen med ønskelisten til jul og se hva som skjer Viste seg nå at alle forestillingene var fulle, bortsett fra èn den 27.januar holder en knapp på at han likevel vil spandere på oss en bra middag ute da ihvertfall 32+0 idag! Sov sykt dårlig i natt, men har likevel vært overraskende opplagt idag. Lurer på om jeg kanskje egentlig sov veldig godt men det var så uvant at jeg tenkte jeg sov dårlig? drømte at hun var født i natt. Fødestuen var enorm og det var sykt masse folk der, mammas venninners mødre og hele pakken. Ingen ville måle og veie baby, men en sykepleier hadde gjettet på en blå post it lapp at hun var 3980 gram og 7 cm så jeg måtte løpe rundt og få noen til å veie og måle henne, men ingen skjønte hvorfor det var så viktig. Viste seg at hun var 3160 gram og 48 cm. Håper det er mer rett enn 7 cm ihvertfall magen min var også blitt paddeflat type vaskebrett med en gang. Er fornøyd om magen er noenlunde flat til bikinisesongen neste år, jeg 7 cm? Hihi😂
Weebs Skrevet 9. oktober 2016 #600 Skrevet 9. oktober 2016 Dør av den drømmen. Og fader, altså. Vi har SÅ lyst å gå på Dagfinn Lyngbø. Vi er superfans. Men neste år skal han kun spille i Oslo, sier mannen? Vet ikke om det stemmer, jeg ble for deppa til å sjekke. Kom til meg, Dagfinn! Nå er det nesten to år siden vi møttes sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå