Gå til innhold

Prosjekt: lag et menneske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må få manne til å gjøre det ;) Jeg klarte ikke tørke bena etter dusjen engang liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Du må få manne til å gjøre det ;) Jeg klarte ikke tørke bena etter dusjen engang liksom...

Leggene kan han få barbere. Han får det sikkert bedre til enn jeg gjør selv i utgangspunktet når jeg tenker etter:biggrin: men mydlå beina...der har jeg ikke lyst at han skal barbere så mye:hoho: må vel kanskje bare fram med et speil eller noe..være kreativ:fnise:

Skrevet

Good morning! Har alle fått med seg at fotballfrue har lagt ut nytt magebilde eller? Underholdningsfaktoren er høy om man leser kommentarene når nettavisene legger det ut på facebook:ler: første jeg tenkte når jeg så det imorges var "here we go again:rolleyes:" folk klikker jo bananas! Det jeg reagerte aller mest på er hvem som bruker sånne truser fire dager etter fødselen:hoho: hæsjtægg renselsefrahelvett :fnise:

I hele går gikk jeg og tenkte at i helgen er jeg 30 uker og da skal jeg skrive en ny sånn oppdatering i dagboken. Åpner dagboken idag og får et slag i trynet da jeg så at jeg er 29 uker i helgen. Pokker altså! :snurt: blir satt tilbake hele tiden:fnise:

Kjøpte forresten sånne riskaker med chiafrø og havsalt igår. Omg! Tenkte at hvis jeg må ha noe å knaske på hver kveld så kan jeg ihvertfall prøve å gjøre det sunt. Shit de var gode altså!:hjerte: prøvde de først med smør og ost på, men de var like gode uten:biggrin:
Og så fikk jeg endelig melding fra posten om at pakken jeg bestilte fra mimmis er kommet. De kan ikke skryte på seg rask levering altså, og de har lang vei før de når opp til babybanden! Men gleder meg til å hente babynestet idag:biggrin:

Skrevet

Oi nå måtte jeg inn å titte! Jeg må si jeg blir litt misunnelig på at hun ser så fresh ut. Skulle gjerne hatt oppskriften på det!:P

Disse riskakene må testes ut! Selges de over alt? :)

For meg gikk det fint å barbere legger om jeg satt meg ned på gulvet (det var jo et prosjekt i seg selv da), men nedentil måtte jeg bare gjette og det var litt skummelt. ;) 

Skrevet

Kommer aldri til å komme til uke 40 om du fortsetter sånn :ler:

Leggene klarer jeg fint å barbere hvis jeg dusjer i badekaret og kan sette foten oppå kanten. Andre områder må jeg gjette meg til, så der går det ganske halvveis. Greit å ikke bruke helt nye barberblader der nede kanskje :fnise: Forrige gang hadde jeg ikke like mye problemer med å komme til, så om to måneder er det vel sikker urskog der nede.....

Skrevet

Når jeg så på bildet av henne så var det ikke magen jeg reagerte på. Hun har trent mye og er veldig sterk. Så det er nå greit. Men den trusen?! 😱 Hvordan i svarte får hun det til? Jeg gikk ikke med nette små truser 4 dager etter fødselen 😜

Skrevet

Er sikker på at trusa er kun på for bildet sin del. Ingenting anna. Kan umulig gå i det etter så kort tid....

Skrevet

Jeg ser også for meg at hun tok på seg trusa i tre sekund, knipset bildet og byttet til hipster/boxer med stort nattbind :P 

Jeg er stringtrusemenneske nummer 1, men har i ukesvis vært på målrettet jakt etter hipstere jeg kan bruke etter fødsel. Pierre Robert er vinneren til nå! ;) 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Chandra skrev:

Oi nå måtte jeg inn å titte! Jeg må si jeg blir litt misunnelig på at hun ser så fresh ut. Skulle gjerne hatt oppskriften på det!:P

Disse riskakene må testes ut! Selges de over alt? :)

For meg gikk det fint å barbere legger om jeg satt meg ned på gulvet (det var jo et prosjekt i seg selv da), men nedentil måtte jeg bare gjette og det var litt skummelt. ;) 

Hun hadde jo ikke akkurat stor mage som høygravid, tror det er en del av hemmeligheten ;) 

Jeg kjøpte de på kiwi ihvertfall, så tror man får tak i dem over alt ja:jepp: de ble mellommåltid idag:biggrin:

Sette seg ned på gulvet var ikke dumt!

7 timer siden, A4-livet skrev:

Kommer aldri til å komme til uke 40 om du fortsetter sånn :ler:

Leggene klarer jeg fint å barbere hvis jeg dusjer i badekaret og kan sette foten oppå kanten. Andre områder må jeg gjette meg til, så der går det ganske halvveis. Greit å ikke bruke helt nye barberblader der nede kanskje :fnise: Forrige gang hadde jeg ikke like mye problemer med å komme til, så om to måneder er det vel sikker urskog der nede.....

Haha nei, ett skritt fram og to tilbake her :tongue:

Hadde vi bare hatt badekar..kanskje det funker å sette en fot på dolokket, men da får jeg ikke gjort det i dusjen. Eller så får jeg sette meg på gulvet som Chandra sier. Er vel helst de andre områdene jeg ser på som størst utfordring:fnise:

7 timer siden, Pentu skrev:

Når jeg så på bildet av henne så var det ikke magen jeg reagerte på. Hun har trent mye og er veldig sterk. Så det er nå greit. Men den trusen?! 😱 Hvordan i svarte får hun det til? Jeg gikk ikke med nette små truser 4 dager etter fødselen 😜

7 timer siden, Meley skrev:

Er sikker på at trusa er kun på for bildet sin del. Ingenting anna. Kan umulig gå i det etter så kort tid....

6 timer siden, Weebs skrev:

Jeg ser også for meg at hun tok på seg trusa i tre sekund, knipset bildet og byttet til hipster/boxer med stort nattbind :P 

Jeg er stringtrusemenneske nummer 1, men har i ukesvis vært på målrettet jakt etter hipstere jeg kan bruke etter fødsel. Pierre Robert er vinneren til nå! ;) 

Ja, tenker det samme som dere, at den trusen har vært på kun for bildet. Rett i maskinen på 90 grader etterpå:hoho: evt rett i søpla..

---

Laget til L vant 22-1:nigo: syns nesten litt synd på det andre laget som ble overkjørt:fnise: Hentet babynestet, og det passet perfekt i vuggen:rodmer: mangler bare dyne og sengetøy nå så er det på plass! Mamma har kjøpt det, men jeg har ikke fått det enda. Har en mistanke om at det er babyshower på gang. Så at hun er venn med ene søsteren til mannen på facebook plutselig og, så jeg bare venter:ler: Hun sa også så diskret at jeg burde skrive en liste over ting vi ønsket oss så folk kan få sjans til å kjøpe gaver, og at om vi ikke hadde fått det til "for eksempel utgangen av oktober" så kunne jeg kjøpe det selv:plystre: 
Nå er det nachos på gang her, så blir det kosekveld med L:hjerte:

Skrevet

Idag er det familiedag med idrettslaget. Kjenner jeg gruer meg faktisk, for jeg er helt utslitt idag. Stå oppreist i flere timer og bare..usj..nei. Spent på hvordan det går! 

29+0 idag! Går fremover, selv om det ikke er 30+0 enda :fnise: magen begynner å bli tung, er tungt å stå rett opp og ned lenge. Men er mye liv inni der! Igår drakk jeg et glass oboy på tom mage og det så ut som hun hadde et epileptisk anfall i godt over en halvtime:ler:

Får komme meg på badet og stelle meg så jeg ikke skremmer livet av folk jeg møter idag:tongue:

Skrevet

:ler: Nå fikk jeg også lyst på Oboy! Og Nugatti ( @Weebs sin skyld). Spørs om det ikke blir bakt noe søtt her i dag hvertfall....

Skrevet

Uff. Der hadde jeg nok meldt meg fint ut. Men å stå rett opp og ned en hel dag funker ikke her til vanlig en gang. Jeg hadde gjort det dårlig i garden 🙈. Du får ta med deg en klappstol 😜

Skrevet
23 timer siden, A4-livet skrev:

:ler: Nå fikk jeg også lyst på Oboy! Og Nugatti ( @Weebs sin skyld). Spørs om det ikke blir bakt noe søtt her i dag hvertfall....

Har blitt en del oboy de siste dagene :nigo:

21 timer siden, Pentu skrev:

Uff. Der hadde jeg nok meldt meg fint ut. Men å stå rett opp og ned en hel dag funker ikke her til vanlig en gang. Jeg hadde gjort det dårlig i garden 🙈. Du får ta med deg en klappstol 😜

Jeg fant heldigvis en benk å sitte på, tilbrakte mesteparten av tiden der :P og så dro jeg hjem etter noen timer for da kom mine foreldre og kunne ha kontroll på L. Kubbet som en stein på sofaen i over 2 timer. Var et nytt menneske etterpå:nigo:

Skrevet

Idag kommer mannen hjem:bolledeig: endelig! Prosjekt Barbering er snart igang :fnise: 

Jeg har begynt å sove så enormt dårlig om natten for tiden. Våkner tusen ganger per natt av et eller annet. Sover med dynen mellom bena nå fordi det er det eneste behagelige. Var inne på tanken på å kjøpe bbhugme men har lagt den fra meg. Ser at Høie har en sånn lang pute på 150cm til rundt 500 kr men trekkene kostet jo det samme så er jo plutselig ikke så langt unna bbhugme likevel :P våkner sikkert ti ganger pr natt av at jeg fryser fordi halve meg er uten dyne. Så må jeg tisse. Sulten. Så kommer naboen ravende hjem fra byen (ja, flere ganger i uken:dry:). Fryser igjen. Ikke rart jeg er trøtt på dagen:tongue: nå tror jeg faktisk at jeg skal finne meg et glass oboy og lage ostesmørbrød og så skal jeg sove enda mer:biggrin: SÅ setter jeg igang med Prosjekt Barbering :fnise:

Skrevet

Drømte forresten i natt at jeg var gravid igjen. Altså vi skulle ha baby i desember i år og i mai neste år:sjokkbla: veldig glad det ikke er mulig:tongue:

Skrevet

Helt klart siste gangen jeg barberer andre steder enn armhuler og legger! Foreløbig klarer jeg å slenge foten på benken på badet, men blir nok sittende barbering av legger snart :P og så må jeg sette alarm på telefonen så jeg får bestilt brasiliansk voksing hver fjerde uke fremover. Helt utslitt jeg :ler: sitter på dolokket nå og venter på å kunne stå oppreist for å sminke meg litt. Det der tok på altså :rodme:

Skrevet
4 timer siden, Strikkesokken skrev:

Helt klart siste gangen jeg barberer andre steder enn armhuler og legger! Foreløbig klarer jeg å slenge foten på benken på badet, men blir nok sittende barbering av legger snart :P og så må jeg sette alarm på telefonen så jeg får bestilt brasiliansk voksing hver fjerde uke fremover. Helt utslitt jeg :ler: sitter på dolokket nå og venter på å kunne stå oppreist for å sminke meg litt. Det der tok på altså :rodme:

Bare husk at de ikke er så fornøyd hvis håret er vekke på føden :P 

Skrevet
23 minutter siden, Pentu skrev:

Det tenkte ikke jeg på forrige gang så jeg barberte i vei jeg. Fant det ut etter fødsel liksom... Men da rakk jeg jo ned, så det blir nok ikke noe problem denne gangen :ler:

Skrevet
13 timer siden, Pentu skrev:

Sant. Får time det så det vokser litt ut igjen til termin ;)

13 timer siden, A4-livet skrev:

Det tenkte ikke jeg på forrige gang så jeg barberte i vei jeg. Fant det ut etter fødsel liksom... Men da rakk jeg jo ned, så det blir nok ikke noe problem denne gangen :ler:

Hehe samme her! Forrige gang var det ikke noe problem med den barberingen :tongue: men de sa ingenting på føden heller da..

Skrevet

God morgen! Nå sitter vi på venterommet hos jordmor:biggrin: mannen er med for første gang idag! Wohoo! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...