Gå til innhold

Han fortalte moren sin om graviditeten. Har jeg rett til å bli sur/skuffet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil bare sende deg en virtuell styrkeklem TS  . 

 

Om at han fortalte: det er selvsagt ikke greit. I min verden er dette noe man avtaler om og blir enige om. Men gjort er gjort. Det er nå viktig å fokusere på nå og om du ønsker at dere skal satse som en familie. 
Svigerfars spørsmål etc: absolutt ikke greit. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

💖 lykke til ts. gjør det som føles rett! han der mannen din høres ut som et fjott av en mann herreli. det høres ikke ut som om han er veldig forståelsesfull eller støttende (i denne situasjonen i hvert fall) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ble bare feil etter første tabletten. Jeg begynte å blø ganske kraftig cirka fire timer etterpå, så rakk ikke ta de vaginalt tablettene. Ringte gyn-pol og kom inn der og da var vist prosessen allerede igang så ble lagt inn, fikk resten av tablettene der, men det tømte seg ikke og jeg ble skikkelig dårlig i natt og måtte ha utskraping. Er på sykehuset, alene. Bare ei venninne er her. Jeg orker ikke exen. Han viser ingen omsorg eller følelser rundt valget. For han var abort en selvfølge fra begynnelsen, for meg har hele prosessen vært en sorg, men skjønt at jeg ikke kan bringe et barn frem til noen som ikke ønsker det. 

På dagvakten var det en fantastisk sykepleier, var helt i tåka av smertestillende og hun tørket tårer, svette og skiftet både det ene og andre. Da aftenvakta kom kunne jeg ikke følt meg verre. Helt åpenbart at dette mennesket, ikke mye eldre enn meg, er i mot abort (uten å si det med egne ord). Ser ikke på meg, er inn)ut uten å si hei. Spurte om hjelp til å komme på do og da bare henta ho prekestol "bruk den". Spurte om smertestillende. "du fikk tidligere". Og gikk ut. 

Nå tør jeg ikke spørre nattevaktene heller. 

Jeg før ikke dra før i morgen(i dag)tidlig/formiddag og jeg kjenner jeg bare vil legge alt bak meg. Men jeg tror ikke jeg klarer det med det første. 

Fikk melding av exen tidllgere "er det gjort?" Fikk helt avsmak av hele fyren. Skjønner han ikke helt vet hvordan han heller skulle formulert seg, men det høres ut som jeg har planlagt, utført drap og dumpa liket i ei grøft. Ikke langt fra sannheten føles det som. Samvittigheten min er svart som natten nå. 

Det verste er at jeg både angrer, men samtidig ikke. Veldig konfliktfylt følelse. 

Anonymkode: 2cfd5...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en ny klem. Skriv her, om du orker. Vi er her for deg! 
Forstår du har det tøft! Ting blir nok bedre. Du trenger i hvert fall ikke ha mer med denne mannen å gjøre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet hjem og er noe redusert etter utskraping og det lille blodtapet. Er mest psykisk sliten og utmattet. 

Jeg var ganske tydelig med xn/faren om oppførselen de siste dagene at dette er egentlig dråpen av mange ting i forholdet som nå gjør at det er slutt mellom oss. Jeg kan ikke fortsette et forhold hvor han bare forventer at jeg tar abort, vil ikke snakke om det fordi det er jo sånn det blir, diskuterer det med moren sin og ikke stiller opp for meg en gang. 

Likevel sto det en bukett (hvite..really) roser på døra når jeg kom hjem og han sender melding om jeg kommer i helga for da er vi begge barnefri. 

Nei, dust. Jeg trengte deg tidligere i uka. Og ungene er så store at de kan gå mellom hjemmene, du kan gi beskjed til xn at det har skjedd noe du må bistå i, eller spørre foreldrene om hjelp (!) og bare komme en tur på sykehuset, men neida. Men nå vil du ha meg der? Nei, jeg er ferdig med å være helgekjæresten din ass. Jeg er sint og lei meg, og alt jeg egentlig ville da var en jævla klem. I stedet sendte han meldingen "er det gjort". 

Det er mulig de smertestillende jeg fikk gjør meg litt...høy. bedre å skrive her enn å rage til han tenker jeg. 

Anonymkode: 2cfd5...fef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kommet hjem og er noe redusert etter utskraping og det lille blodtapet. Er mest psykisk sliten og utmattet. 

Jeg var ganske tydelig med xn/faren om oppførselen de siste dagene at dette er egentlig dråpen av mange ting i forholdet som nå gjør at det er slutt mellom oss. Jeg kan ikke fortsette et forhold hvor han bare forventer at jeg tar abort, vil ikke snakke om det fordi det er jo sånn det blir, diskuterer det med moren sin og ikke stiller opp for meg en gang. 

Likevel sto det en bukett (hvite..really) roser på døra når jeg kom hjem og han sender melding om jeg kommer i helga for da er vi begge barnefri. 

Nei, dust. Jeg trengte deg tidligere i uka. Og ungene er så store at de kan gå mellom hjemmene, du kan gi beskjed til xn at det har skjedd noe du må bistå i, eller spørre foreldrene om hjelp (!) og bare komme en tur på sykehuset, men neida. Men nå vil du ha meg der? Nei, jeg er ferdig med å være helgekjæresten din ass. Jeg er sint og lei meg, og alt jeg egentlig ville da var en jævla klem. I stedet sendte han meldingen "er det gjort". 

Det er mulig de smertestillende jeg fikk gjør meg litt...høy. bedre å skrive her enn å rage til han tenker jeg. 

Anonymkode: 2cfd5...fef

Jeg ville raget til ham jeg, og hvertfall ikke tatt ham tilbake igjen. Du har det langt bedre uten! 
 

God bedring ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kommet hjem og er noe redusert etter utskraping og det lille blodtapet. Er mest psykisk sliten og utmattet. 

Jeg var ganske tydelig med xn/faren om oppførselen de siste dagene at dette er egentlig dråpen av mange ting i forholdet som nå gjør at det er slutt mellom oss. Jeg kan ikke fortsette et forhold hvor han bare forventer at jeg tar abort, vil ikke snakke om det fordi det er jo sånn det blir, diskuterer det med moren sin og ikke stiller opp for meg en gang. 

Likevel sto det en bukett (hvite..really) roser på døra når jeg kom hjem og han sender melding om jeg kommer i helga for da er vi begge barnefri. 

Nei, dust. Jeg trengte deg tidligere i uka. Og ungene er så store at de kan gå mellom hjemmene, du kan gi beskjed til xn at det har skjedd noe du må bistå i, eller spørre foreldrene om hjelp (!) og bare komme en tur på sykehuset, men neida. Men nå vil du ha meg der? Nei, jeg er ferdig med å være helgekjæresten din ass. Jeg er sint og lei meg, og alt jeg egentlig ville da var en jævla klem. I stedet sendte han meldingen "er det gjort". 

Det er mulig de smertestillende jeg fikk gjør meg litt...høy. bedre å skrive her enn å rage til han tenker jeg. 

Anonymkode: 2cfd5...fef

Uff! Sender elektronisk klem 💖 

Hadde det vært meg, hadde det vært dråpen og. Jeg blir faktisk kvalm av å lese om han, fjott fjott fjott...... Han skulle vært der når du trengte det, og det er akkurat som du sier han kunne ha fått noen til å hjelpe i en sånn situasjon. Det er tydelig at han mangler noe, for slike situasjoner stiller man faktisk opp i..... Jeg håper virkelig du ts, kutter han ut. Ikke bra... Jeg hadde aldri tilgitt min kjæreste for noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...