Gå til innhold

Samboer mener jeg skaper klasseforskjeller mellom mitt barn og hans barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 24.2.2020 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Blant kvinnfolk?

Er kvinnfolk som ikke vil sponse andres barn grådige?

Er det grådig å dele fellesutgifter likt når man tjener likt?

 

 

Anonymkode: eab89...ef6

Blant kvinnfolk, yes. Er rimelig legitimt at en mann kan sponse damen med det meste men ikke motsatt.

 

Nei, men det er grådig å barke tenke seg og sitt når en er i et forhold.

 

Siste, nei det er ikke det. Tror ikke jeg har sagt noe om det heller.

Anonymkode: d2d27...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonGuy skrev:

Ja, poenget mitt er ikke at han har tatt billån. Men et dyrt billån til 10.000kr?!? Dette er ikke normalt, så jeg anser dette som sløseri fra hans side og at han forventer at TS skal bidra enda mer pga han sløser. Ergo en klassisk kvinnefelle

De 10.000 går jo ikke til bare billånet, men alle de tingene jeg nevnte. TS har ikke oppgitt hvor mye billånet er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Juniper skrev:

De 10.000 går jo ikke til bare billånet, men alle de tingene jeg nevnte. TS har ikke oppgitt hvor mye billånet er. 

My mistake 

 

 Men 10.000kr til andre ting er fortsatt drittmye. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Fordi ts har sagt det.

Hun kan fint spare 5500 til eget barn, hadde ikke samboer betalt leie for ingenting. Jeg regner med at leien er ren inntekt til ts, og at de ikke brukes til å fordele utgifter. Ts utnytter mannen, på lik måte som at menn kan utnytte kvinner i samme situasjon.

Anonymkode: 579d8...b43

Så hun skal bare gi bort penger fordi hun har vært flink å betalt ned masse på boligen sin? Hun står for alt av vedlikehold osv, mye mer slitasje på en eiendom med en ekstra voksen og barn. Betyr det virkelig ingenting hva denne mannen får ut av dette? Han betaler 6000 i mnd for en stor bolig i Oslo hvor barna i tillegg har hvert sitt rom! Han tjener jo også på dette! Selv om han skulle bodd i ett rimeligere område i Oslo måtte han fort betalt det dobbelte og da måtte barna gjerne delt rom og i tillegg sannsynligvis ikke hatt hage osv. Jeg syntes det er hårreisende å forvente at noen ikke skal betale for å bo fordi noen andre har vært flinke. Du vet ikke hva trådstarter har ofret for å være der hun er nå! De skal begge ha fordeler med å dele bolig, hennes er at hun får 6000 kr i husleie og noen å dele andre utgifter med. Han sparer minimum 6000 kr i mnd på å bo hos henne, barna har egne rom og han har noen å dele utgifter med. Jeg hadde syntes det var direkte frekt å forvente å bo gratis. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonGuy skrev:

My mistake 

 

 Men 10.000kr til andre ting er fortsatt drittmye. 

Der er vi helt enige! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WhisperingWind
På 22.2.2020 den 15.50, AnonymBruker skrev:

Det er han som er urimelig. Han er sjalu fordi ditt barn får andre muligheter som han ikke klarer å gi sine egne barn. 

Anonymkode: 5ca75...43f

This. 
 

Hadde ikke orket å være sammen med en sånn fyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidraget, fair enough. Men hos oss så godtar vi ikke forskjellsbehandling av barna våre, enten det er biologiske barnebarn eller ikke-biologiske barnebarn. De inkluderes like mye, eller ikke i det heletatt. Er ikke barnets feil at det er laget med en annens egg eller sperm, og derfor skal heller ikke barnet straffes. Men det er oss. Ville bare svare fordi jeg vil vise at mannen din ikke er alene om å ha slike forventninger til besteforeldre. 

Anonymkode: fa5f5...983

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver han å snylte på deg og din familie?! Ikke bra i det hele tatt... Det at ting ikke er likt betyr ikke at det er urettferdig (har jeg nettopp i morgen forklart for min 4-åring... så denne mannen burde vite dette.).

Anonymkode: 0b5b6...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...