Gå til innhold

Ting man gjorde på 80 og 90 tallet som er utenkelig i dag?

jordbær86

Anbefalte innlegg

Jeg samlet på servietter som dette 

IMG_8807.JPG

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilsikring ! 5-6 barn skvist sammen ( pluss 2 voksne foran ) i en vanlig personbil. Noen ganger lå til og med noen nede på gulvmattene eller i bagasjerommet. Kan aldri huske at jeg satt i noe barnesete? Takk og pris for at det har skjedd store endringer her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo-Jo, prøver å legge enne opp til barna våre, men det er ikke lett å finne en jojo av kvalitet. Det var deilig tidsfordriv.

yoyos_59526001.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skoledagbøker er det vel ingen som driver med lenger? Ikke minnebøker heller.

Skoledagbok1.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Jeg fikk denne til konfirmasjon av pappa, og jeg var overlykkelig! Den hadde rettetast !

amiga_500.jpg

Nydelig maskin, jeg konfirmerte meg ikke, men fikk en slik selv til 15-års dagen, det var stor stas! :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Litt lengre siden en 80, 90 tallet. Men kjenner noen som begynte å drikke kaffe på 60 tallet, da var personen fem år gammel. Min far begynte å røyke da han gikk i 5 klasse, han lærte det av sin onkel. Dette var også på 60 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Skuledagbok!:rodmer:

Åååå, å kjøpe ny skoledagbok var årets høydepunkt! 😍 På barneskolen og 7. og 8.klasse hadde jeg starlet og hest skoledagbøker så ble det Topp fra 9.klasse og ut videregående. Tror jeg hadde Pusur et år også. Finnes skoledagbøker fortsatt? Jeg har ikke sett det på minst 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Åååå, å kjøpe ny skoledagbok var årets høydepunkt! 😍 På barneskolen og 7. og 8.klasse hadde jeg starlet og hest skoledagbøker så ble det Topp fra 9.klasse og ut videregående. Tror jeg hadde Pusur et år også. Finnes skoledagbøker fortsatt? Jeg har ikke sett det på minst 10 år. 

Tror det er mer enn 10 år siden det forsvant. 

Jeg hadde pusur og pyton

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (1 minutt siden):

Tror det er mer enn 10 år siden det forsvant. 

Jeg hadde pusur og pyton

Ja, sikkert mer. Jo eldre man blir jo fortere går tiden. Jeg tror jeg hadde Lefsa et år og, den som var laget av miljøvennlig ubleket papir. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringe inn til nattønsket eller Albin på radioen for å få høre favorittlåten.

Klippe ut tekst og bilder fra Se og hør og diverse andre blader og lime sammen "morsomme" fotomontasjer. Se og hør var forresten mye mer spennende på 90-tallet, det var artikler om folk som hadde fryktelige sykdommer og alt mulig😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mooria skrev (11 timer siden):

Ringe inn til nattønsket eller Albin på radioen for å få høre favorittlåten.

Klippe ut tekst og bilder fra Se og hør og diverse andre blader og lime sammen "morsomme" fotomontasjer. Se og hør var forresten mye mer spennende på 90-tallet, det var artikler om folk som hadde fryktelige sykdommer og alt mulig😄

Åååå, Albin og nattønsket! *savn* Husker jeg hørte på Albin hver dag i ungdommen da det gikk. Nattønsket var vel mer for de voksne, men hørte på det innimellom også. Går det fortsatt, forresten? Jeg hører aldri på radio lenger.

Savner også nærradiostasjonene på den tiden da radiomennene fikk spille det de ville og ønskelåter fra lytterne og ikke hadde en spilleliste de måtte følge. Så jeg hadde mine favoritter som spilte «min» musikk. Og jeg tok opp på kassett siden CD-er var dyrt på den tiden og jeg gikk jo på skolen og hadde ikke så mye penger. Sendte til og med brev til radiostasjonen som ble lest på lufta, haha 😂

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...