Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig TW, så les på eget ansvar..


 

 

 

Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
yeti92 skrev (21 timer siden):

Mulig TW, så les på eget ansvar..


 

 

 

Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 

Så trist for tvilling to ❤️ Krysser fingrene og sender positive tanker for at hjerte som fortsatt banker blir værende. 

Skrevet
yeti92 skrev (På 17.12.2021 den 21.52):

Mulig TW, så les på eget ansvar..


 

 

 

Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 

Det var trist...

Håper tvilling 1 holder seg frisk og rask resten av veien, og dere møtes til sommeren ♥️

Lykke til videre.

Skrevet
mr.popcorn skrev (22 timer siden):

Så trist for tvilling to ❤️ Krysser fingrene og sender positive tanker for at hjerte som fortsatt banker blir værende. 

 

Jente_38 skrev (2 timer siden):

Det var trist...

Håper tvilling 1 holder seg frisk og rask resten av veien, og dere møtes til sommeren ♥️

Lykke til videre.


Takk for gode ord ♥️ 

Skrevet

Positivt svar på blodprøven idag for iui#2!  ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter!

  • Liker 1
Skrevet
Helne90 skrev (På 21.12.2021 den 12.46):

Positivt svar på blodprøven idag for iui#2!  ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter!

Så kjekt! Gratulerer ❤️ Krysser fingrene for at ting går veien videre også☺️

Skrevet
yeti92 skrev (På 17.12.2021 den 21.52):

Mulig TW, så les på eget ansvar..


 

 

 

Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 

Det var leit å høre om tvilling 2 😔 💔 Føler med deg. Glad tvilling 1 har det fint, så krysser jeg alle fingre for at det skal ha et fint svangerskap videre ❤ Masse masse lykke til og ta vare på deg selv. 

Skrevet
Helne90 skrev (På 21.12.2021 den 12.46):

Positivt svar på blodprøven idag for iui#2!  ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter!

Gratulerer så mye med positivt svar ❤ Håper det beste for dere 😊

Skrevet

Jeg tror ikke vi skal bry oss om den kommentaren overfor her, enten så er det et troll, eller så er det noen med noen meninger som det ikke er verdt å bruke noe energi på. Bare ikke bry deg, særlig @yeti92i en sårbar situasjon,  føler med deg ❤ Alle skjønner at du ikke har tatt lett på dette, og føler heller med deg. De som skriver sånn og gjemmer seg bak anonym bruker har problemer :)

  • Liker 7
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

  • Liker 3
Skrevet
Hustak skrev (5 timer siden):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Kjempespennende, masse lykke til! 🥰🥰

  • Liker 1
Skrevet
Hustak skrev (6 timer siden):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Spennende. Lykke til. ☺️

  • Liker 1
Skrevet
Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Velkommen hit :) Blir spennende å følge dere på veien! Lykke til❤️

  • Liker 1
Skrevet
Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Så spennende 😊 Masse lykke til 👌 Fint å ha et sted der man kan dele prosessen som den er. 

  • Liker 1
Skrevet
Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Såå spennende! Masse lykke til 🤞🏼👏🏼😄 hold oss gjerne oppdatert!


 

Nå er jeg allerede 17 uker på vei og det begynner å gå opp for meg at dette mest sannsynlig går bra. Det tok lang tid etter at vi mistet tvillingen å tro på at det skulle gå fint og jeg var faktisk på nippet til å bli deprimert selvom det kanskje høres rart ut. Fikk en ekstra UL på sykehuset i uke 16 for å sjekke både levende og avdødd foster og det er ingen tegn til komplikasjoner eller problemer ♥️ Det er deilig å endelig kunne glede seg litt selvom det er utrolig rart å vite at det skal ligge et dødt foster inni meg så lenge. 
 

Håper dere alle har det fint hvor enn dere er i prosessen!

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det noen av dere som vet hvilke regler som gjelder for søskenforsøk? Kan en komme lenger fram i køen på noe vis offentlig? 
Jeg er på vei inn i tidlig overgangsalder i tillegg. Veldig lyst på søsken. 

Anonymkode: 18021...5fe

Skrevet
yeti92 skrev (På 21.1.2022 den 9.52):

Såå spennende! Masse lykke til 🤞🏼👏🏼😄 hold oss gjerne oppdatert!


 

Nå er jeg allerede 17 uker på vei og det begynner å gå opp for meg at dette mest sannsynlig går bra. Det tok lang tid etter at vi mistet tvillingen å tro på at det skulle gå fint og jeg var faktisk på nippet til å bli deprimert selvom det kanskje høres rart ut. Fikk en ekstra UL på sykehuset i uke 16 for å sjekke både levende og avdødd foster og det er ingen tegn til komplikasjoner eller problemer ♥️ Det er deilig å endelig kunne glede seg litt selvom det er utrolig rart å vite at det skal ligge et dødt foster inni meg så lenge. 
 

Håper dere alle har det fint hvor enn dere er i prosessen!

Syns ikke det høres rart ut at du var på nippet til å bli deprimert. Det er en utrolig rar situasjon, og tenker det er en ganske naturilg følelse ❤️. Men så utrolig bra at det ser ut som det går bra, og at du fikk en ekstra skjekk. Masse lykke til med de neste ukene. 

  • Liker 1
Skrevet

Ryddet for krenkende innhold,samt svar.

Chantielle mod.

  • 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med alle sammen? 

 

Vi har akuratt sendt henvisning for søskenforsøk, og er spent på hvordan den prosessen blir. 

Skrevet
mr.popcorn skrev (På 22.2.2022 den 20.04):

Hvordan går det med alle sammen? 

 

Vi har akuratt sendt henvisning for søskenforsøk, og er spent på hvordan den prosessen blir. 

Det går fint med meg og mini! Hun er en aktiv liten frøken som turner og spreller masse. Er nå 22 uker og er endelig i litt bedre form. Sikkert kortvarig før alt blir for tungt..😂 

Skal dere gjøre søskenforsøk på Riksen?

  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...