yeti92 Skrevet 17. desember 2021 #661 Skrevet 17. desember 2021 Mulig TW, så les på eget ansvar.. Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔
mr.popcorn Skrevet 18. desember 2021 #662 Skrevet 18. desember 2021 yeti92 skrev (21 timer siden): Mulig TW, så les på eget ansvar.. Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 Så trist for tvilling to ❤️ Krysser fingrene og sender positive tanker for at hjerte som fortsatt banker blir værende.
Jente_38 Skrevet 19. desember 2021 #663 Skrevet 19. desember 2021 yeti92 skrev (På 17.12.2021 den 21.52): Mulig TW, så les på eget ansvar.. Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 Det var trist... Håper tvilling 1 holder seg frisk og rask resten av veien, og dere møtes til sommeren ♥️ Lykke til videre.
yeti92 Skrevet 19. desember 2021 #664 Skrevet 19. desember 2021 mr.popcorn skrev (22 timer siden): Så trist for tvilling to ❤️ Krysser fingrene og sender positive tanker for at hjerte som fortsatt banker blir værende. Jente_38 skrev (2 timer siden): Det var trist... Håper tvilling 1 holder seg frisk og rask resten av veien, og dere møtes til sommeren ♥️ Lykke til videre. Takk for gode ord ♥️
Helne90 Skrevet 21. desember 2021 #665 Skrevet 21. desember 2021 Positivt svar på blodprøven idag for iui#2! ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter! 1
yeti92 Skrevet 23. desember 2021 #666 Skrevet 23. desember 2021 Helne90 skrev (På 21.12.2021 den 12.46): Positivt svar på blodprøven idag for iui#2! ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter! Så kjekt! Gratulerer ❤️ Krysser fingrene for at ting går veien videre også☺️
Coffee1234 Skrevet 29. desember 2021 #667 Skrevet 29. desember 2021 yeti92 skrev (På 17.12.2021 den 21.52): Mulig TW, så les på eget ansvar.. Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 Det var leit å høre om tvilling 2 😔 💔 Føler med deg. Glad tvilling 1 har det fint, så krysser jeg alle fingre for at det skal ha et fint svangerskap videre ❤ Masse masse lykke til og ta vare på deg selv.
Coffee1234 Skrevet 29. desember 2021 #668 Skrevet 29. desember 2021 Helne90 skrev (På 21.12.2021 den 12.46): Positivt svar på blodprøven idag for iui#2! ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter! Gratulerer så mye med positivt svar ❤ Håper det beste for dere 😊
Coffee1234 Skrevet 30. desember 2021 #669 Skrevet 30. desember 2021 Jeg tror ikke vi skal bry oss om den kommentaren overfor her, enten så er det et troll, eller så er det noen med noen meninger som det ikke er verdt å bruke noe energi på. Bare ikke bry deg, særlig @yeti92i en sårbar situasjon, føler med deg ❤ Alle skjønner at du ikke har tatt lett på dette, og føler heller med deg. De som skriver sånn og gjemmer seg bak anonym bruker har problemer 7
Hustak Skrevet 19. januar 2022 #670 Skrevet 19. januar 2022 Hei! jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. Første IUI denne uka 🤞🏻 3
Helne90 Skrevet 19. januar 2022 #671 Skrevet 19. januar 2022 Hustak skrev (5 timer siden): Hei! jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. Første IUI denne uka 🤞🏻 Kjempespennende, masse lykke til! 🥰🥰 1
Jente_38 Skrevet 19. januar 2022 #672 Skrevet 19. januar 2022 Hustak skrev (6 timer siden): Hei! jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. Første IUI denne uka 🤞🏻 Spennende. Lykke til. ☺️ 1
Skeiv stork Skrevet 20. januar 2022 Forfatter #673 Skrevet 20. januar 2022 Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45): Hei! jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. Første IUI denne uka 🤞🏻 Velkommen hit Blir spennende å følge dere på veien! Lykke til❤️ 1
Coffee1234 Skrevet 20. januar 2022 #674 Skrevet 20. januar 2022 Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45): Hei! jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. Første IUI denne uka 🤞🏻 Så spennende 😊 Masse lykke til 👌 Fint å ha et sted der man kan dele prosessen som den er. 1
yeti92 Skrevet 21. januar 2022 #675 Skrevet 21. januar 2022 Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45): Hei! jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. Første IUI denne uka 🤞🏻 Såå spennende! Masse lykke til 🤞🏼👏🏼😄 hold oss gjerne oppdatert! Nå er jeg allerede 17 uker på vei og det begynner å gå opp for meg at dette mest sannsynlig går bra. Det tok lang tid etter at vi mistet tvillingen å tro på at det skulle gå fint og jeg var faktisk på nippet til å bli deprimert selvom det kanskje høres rart ut. Fikk en ekstra UL på sykehuset i uke 16 for å sjekke både levende og avdødd foster og det er ingen tegn til komplikasjoner eller problemer ♥️ Det er deilig å endelig kunne glede seg litt selvom det er utrolig rart å vite at det skal ligge et dødt foster inni meg så lenge. Håper dere alle har det fint hvor enn dere er i prosessen! 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #676 Skrevet 21. januar 2022 Er det noen av dere som vet hvilke regler som gjelder for søskenforsøk? Kan en komme lenger fram i køen på noe vis offentlig? Jeg er på vei inn i tidlig overgangsalder i tillegg. Veldig lyst på søsken. Anonymkode: 18021...5fe
mr.popcorn Skrevet 22. januar 2022 #677 Skrevet 22. januar 2022 yeti92 skrev (På 21.1.2022 den 9.52): Såå spennende! Masse lykke til 🤞🏼👏🏼😄 hold oss gjerne oppdatert! Nå er jeg allerede 17 uker på vei og det begynner å gå opp for meg at dette mest sannsynlig går bra. Det tok lang tid etter at vi mistet tvillingen å tro på at det skulle gå fint og jeg var faktisk på nippet til å bli deprimert selvom det kanskje høres rart ut. Fikk en ekstra UL på sykehuset i uke 16 for å sjekke både levende og avdødd foster og det er ingen tegn til komplikasjoner eller problemer ♥️ Det er deilig å endelig kunne glede seg litt selvom det er utrolig rart å vite at det skal ligge et dødt foster inni meg så lenge. Håper dere alle har det fint hvor enn dere er i prosessen! Syns ikke det høres rart ut at du var på nippet til å bli deprimert. Det er en utrolig rar situasjon, og tenker det er en ganske naturilg følelse ❤️. Men så utrolig bra at det ser ut som det går bra, og at du fikk en ekstra skjekk. Masse lykke til med de neste ukene. 1
Chantielle Skrevet 30. januar 2022 #678 Skrevet 30. januar 2022 Ryddet for krenkende innhold,samt svar. Chantielle mod.
mr.popcorn Skrevet 22. februar 2022 #679 Skrevet 22. februar 2022 Hvordan går det med alle sammen? Vi har akuratt sendt henvisning for søskenforsøk, og er spent på hvordan den prosessen blir.
yeti92 Skrevet 23. februar 2022 #680 Skrevet 23. februar 2022 mr.popcorn skrev (På 22.2.2022 den 20.04): Hvordan går det med alle sammen? Vi har akuratt sendt henvisning for søskenforsøk, og er spent på hvordan den prosessen blir. Det går fint med meg og mini! Hun er en aktiv liten frøken som turner og spreller masse. Er nå 22 uker og er endelig i litt bedre form. Sikkert kortvarig før alt blir for tungt..😂 Skal dere gjøre søskenforsøk på Riksen? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå